Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
1 Bruger, 894 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Arsenal FC
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
30
Forfatter
Emne: Arsenal FC (Læst 87677 gange)
Henry T
Ynglingespiller
Sv: Arsenal FC
«
Svar #165:
19 Maj 2012, 00:09 »
Så er min første sæson i Arsenal overstået, og hvilken en af slagsen. Det må siges, at være godkendte resultater i form af følgende trofæer:
Premier League:
Vundet
(på sidste spillerunde mod Man Utd, trods nederlag kunne have været nok pga. målescore)
Champions League:
Vundet
(Mod Barcelona 2-0)
FA Cup:
Semifinale
(Taber mod Fullham 2-1)
Liga Cup:
Fjerde runde
(Taber mod Chelsea 3-1)
Det blev en sæson, hvor Robin van Persie satte alle målscoringsrekorder på plads. 55 mål i 34 (9) kampe. Og dette afspejles også i vores målscorer i Premier League, hvor den hedder 121-46.
Robin blev stærkt efterfulgt af den blot 20 årige Jordan Ayew, som scorede 31 mål i 38 (6) kampe i sin debutsæson.
Jeg kan som en tilføjelse sige, at Mikel Arteta blev manden med fleste assists (40 styks).
Det blev også en sæson, hvor der til tider var meget sjusket forsvarsspil samt målmandsspil på trods af nyindkøbte Vertonghen og Dejan Lovren (vinter).
I nedenstående billeder ses taktikken samt transferoversigten. Jeg skal i sommerpausen have solgt ud af overskudsspillere, og forstærket mit forsvar!
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #166:
03 Jun 2012, 13:05 »
Startede for et par dage siden et sidste FM 12 spil op. Valget faldt på Arsenal, og det er bestemt ikke noget jeg har fortrudt da det er det klart fedeste spil jeg længe har haft! Synes at de har en virkelig fed trup, der er yderst talentfuld, ung og med deres spillere er det også muligt at spille en god omgang teknisk fodbold. Ungdomsafdelingen er også i top, hvilket har kastet nogle gode talenter af sig her op til starten af 2. sæson.
Første sæson var en blandet omgang. Mit taktiske fokus er som sagt at spille en god omgang teknisk og possession orinteret fodbold, da det i mine øjne passer perfekt til Arsenals trup. Det taktiske mål er lykkedes, og spiller noget af det mest underholdene fodbold jeg nogensinde har fået et af mine FM hold til at spille. Resultaterne har dog været lidt svingene, men håber at jeg med nogle små justeringer kan få det rettet op til den nye sæson.
Som sagt var første sæson en blandet omgang. Jeg endte som nummer 4, hvilket sådan set er okay da det giver adgang til Champions League, men havde dog håbet på medaljer.
I Champions League blev 1/8-finalerne endestationen efter en tabt straffesparkskonkur
rence. Liga Cuppen blev heller ingen succes, men jeg fik hevet en enkelt pokal hjem i form af FA Cuppen. Så helt skidt var det ikke.
Jeg har valgt at fortsætte Arsenals stil på transfermarkedet. Altså som hovedregel ingen vildt dyre transfers, men i stedet billige unge spillere. Jeg har været lidt på rov blandet de andre Premier League klubber, og snuppet nogle af deres nye talenter der dukker op når slutningen af sæsonen nærmer sig.
Van Persie har selvfølgelig været stjernen på holdet, men har været meget overrasket over Wilshere's niveau. Han har været helt fantastisk for mig, også selvom han sad ude det meste af første sæson.
Her til 2. sæson er målet at få hevet nogle medaljer til Emirates, ligesom jeg gerne skal avancere til mindst kvartfinalerne i Champions League. Derudover for nogle af de unge spillere chancen i Liga Cuppen, og i de første par runder af FA Cuppen.
MartinV
Juniorspiller
«
Svar #167:
03 Jun 2012, 22:45 »
Lige startet guners
!
Transfer ind : Lovern Ajax A. Cissokho Lyon . Podolski som back up for RVP
Ikke nogen er solgt i nu
. Hvad sys i om trasferne
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #168:
05 Jun 2012, 17:57 »
Gunners: New Game.
Jeg har længe ikke ordentlig kunne finde min motivation til Football Manager, men nu har jeg fået en mission om at få 1000 kampe i spidsen for Arsenal (som minimum). Arsenal er mit favorithold, så jeg tror sandsynligheden for et godt og langt spil er størst med dem! Jeg vil gøre Arsenal til verdens bedste hold, og det skal gøres ved at bruge masser af penge og skabe en sulten ung trup med en masse stjernespillere.
Emirates skal være verdens sværeste bane for udebaneholdene som Highbury var. Hjemmebanefortet. Arsenal skal blive verdens rigeste klub og bare tjene styrtende med millioner, fordi Champions League bliver hevet hjem hver eneste år!
Jeg vil hente verdens bedste spillere til klubben og gøre Arsenals egne talenter til fodboldens elite.
Up the Gunners!
Vender stærkt tilbage med en update!
ptrN
Manager
«
Svar #169:
05 Jun 2012, 18:03 »
Citat af: Cesc 05 Jun 2012, 17:57
Gunners: New Game.
Jeg har længe ikke ordentlig kunne finde min motivation til Football Manager, men nu har jeg fået en mission om at få 1000 kampe i spidsen for Arsenal (som minimum). Arsenal er mit favorithold, så jeg tror sandsynligheden for et godt og langt spil er størst med dem! Jeg vil gøre Arsenal til verdens bedste hold, og det skal gøres ved at bruge masser af penge og skabe en sulten ung trup med en masse stjernespillere.
Emirates skal være verdens sværeste bane for udebaneholdene som Highbury var. Hjemmebanefortet. Arsenal skal blive verdens rigeste klub og bare tjene styrtende med millioner, fordi Champions League bliver hevet hjem hver eneste år!
Jeg vil hente verdens bedste spillere til klubben og gøre Arsenals egne talenter til fodboldens elite.
Up the Gunners!
Vender stærkt tilbage med en update!
Betyder det at du vil hente spillere for svimlende summer? Så burde du hellere købe ungt fransk, engelsk og afrikansk, og så lade nuværende spillere som Kos, Sagna, Song, Wilshere, Arteta, RVP osv være nøglespillere mange år frem. Sådan ville jeg, som glødende fan, gøre.
welbz is dat guy
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #170:
05 Jun 2012, 18:18 »
Citat af: ptrN 05 Jun 2012, 18:03
Betyder det at du vil hente spillere for svimlende summer? Så burde du hellere købe ungt fransk, engelsk og afrikansk, og så lade nuværende spillere som Kos, Sagna, Song, Wilshere, Arteta, RVP osv være nøglespillere mange år frem. Sådan ville jeg, som glødende fan, gøre.
Naturligvis bliver de sædvanelige stamspillere stjernerne på mit hold fremad. Men jeg vil krydre den nuværende trup med et par stjernespillere, enten folk som bliver det, eller folk der allerede er det.
Jeg vil ikke lade Wengers politik om kun at købe spillere for højest 150 millioner fortsætte, 100 procent. Jeg vil dog gøre en del som han gør, men samtidig betale det en stjernespiller koster, hvis jeg finder det nødvendigt.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #171:
05 Jun 2012, 18:20 »
Fedt at der er flere der er startet med Arsenal!
Er selv nået til oktober i 2. sæson. Jeg har i modsætning til forrige sæson fået bedre styr på defensiven, hvilket har givet en rigtig god start på sæsonen. I øjeblikket indtager jeg 3. pladsen, 1 point efter United og City på henholdsvis 1. og 2. pladsen. Jeg har rigtigt store problemer med at besejre City. Jeg er løbet ind i 3 nederlag de 3 gange jeg har spillet i mod dem. Havde ligeledes problemer med United i starten, dem har jeg dog fået styr på efterhånden, så jeg håber at kunne hente nogle point på dem i de indbyrdes opgør undervejs.
Jeg er fortsat med Arsenals stil på transfermarkedet, men med mere fokus på engelske talenter. Det skal være unge spillere der bliver hentet til klubben, i stedet for dyre og løntunge verdensstjerne. Jeg vil i stedet selv gøre dem til de bedste i verden. Derfor er der også rigelig med spilletid til de unge spillere. Det bedste eksempel er nok "The Ox". Han startede som en rotationsspiller, men med skader til Gervinho og Walcott fik han mere spilletid end jeg har regnet med, og det har virkelig boostet hans udvikling. Min assistent manager vuderer ham til at være en ledende stjerne i Premier League, og med en rating på 7.52 og 8 mål i 13 kampe som 19 åring kan jeg ikke være meget uening. En fordel med de unge talenter er at som sagt at de ikke skal have det store i løn, og det er virkelig noget der hjælper på budgettet. Så har jeg ihvertfald penge til at købe en enkelt klasse spiller eller to, hvis det skulle blive nødvendigt
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #172:
05 Jun 2012, 18:37 »
Citat af: -RVM- 05 Jun 2012, 18:20
Fedt at der er flere der er startet med Arsenal!
Er selv nået til oktober i 2. sæson. Jeg har i modsætning til forrige sæson fået bedre styr på defensiven, hvilket har givet en rigtig god start på sæsonen. I øjeblikket indtager jeg 3. pladsen, 1 point efter United og City på henholdsvis 1. og 2. pladsen. Jeg har rigtigt store problemer med at besejre City. Jeg er løbet ind i 3 nederlag de 3 gange jeg har spillet i mod dem. Havde ligeledes problemer med United i starten, dem har jeg dog fået styr på efterhånden, så jeg håber at kunne hente nogle point på dem i de indbyrdes opgør undervejs.
Jeg er fortsat med Arsenals stil på transfermarkedet, men med mere fokus på engelske talenter. Det skal være unge spillere der bliver hentet til klubben, i stedet for dyre og løntunge verdensstjerne. Jeg vil i stedet selv gøre dem til de bedste i verden. Derfor er der også rigelig med spilletid til de unge spillere. Det bedste eksempel er nok "The Ox". Han startede som en rotationsspiller, men med skader til Gervinho og Walcott fik han mere spilletid end jeg har regnet med, og det har virkelig boostet hans udvikling. Min assistent manager vuderer ham til at være en ledende stjerne i Premier League, og med en rating på 7.52 og 8 mål i 13 kampe som 19 åring kan jeg ikke være meget uening. En fordel med de unge talenter er at som sagt at de ikke skal have det store i løn, og det er virkelig noget der hjælper på budgettet. Så har jeg ihvertfald penge til at købe en enkelt klasse spiller eller to, hvis det skulle blive nødvendigt
Nemlig. Lige præcis.
Mit hovedfokus vil også være unge spillere - prisen er på sin vis ligegyldig. Jeg vil gerne skabe en større talentmasse ved at hente spillere under 24 år, og derved have et sammenspillet hold i løbet af kort tid, og så ikke lave de store investeringer i fremtiden.
Ved at bruge mange penge på spillere i starten af FM, kan du lige så langsomt bygge din økonomi helt exceptionel i løbet af par sæsoner senere.
Naturligvis vil jeg fortsætte Wenger-stilen, men jeg vil intet have imod at skyde penge efter en spiller jeg bare bliver nød til at skaffe til klubben. Det synes jeg personligt Wenger mangler i virkeligheden. Men nu må vi i dette transfervindue om han kaster penge efter stjerner.
Og fedt at Oxlade gør det godt for dig! Du må lige skrive, hvis du finder opskriften på at få succes mod City. Jeg har også altid problemer mod dem!
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #173:
05 Jun 2012, 18:45 »
Synes ihvertfald det er utroligt svært at få lukket deres offensive kræfter ned.. I mit spil stiller de som regel op med Silva, Augero og Lucas Moura på den offensive midtbane, og så Tevez på toppen, de finder en åbning lige meget hvad.
Har overvejet at spille smallere og mere dybt for at gøre det så kompakt som muligt for dem, samtidig med at det forhåbenligt vil dække op for deres dybdeløb, men igen, så har du jo Tevez og Aguero med nogle fantastiske langskud så det bliver ikke helt nemt.. Det er ihvertfald den taktik jeg vil prøve næste gang
Hvis du finder ud af noget så sig endelig til!
Har du fået købt nogle spillere endnu, eller kigger du stadig på muligheder? Kunne personligt selv godt tænke mig en erstatning til RvP der har været en del skadet. Føler ikke at mine angrebstalenter er helt gode nok til at erstatte ham, og er ofte alt for afhængig af hans mål. Heldigvis er Chamberlain og Wilshere begyndt at score lidt mål, men ikke i nærheden af det antal RvP står for på en sæson.
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #174:
05 Jun 2012, 18:57 »
Jeg er så småt ved at færdiggøre et par handler.
Jeg bruger rigtig mange millioner i det transfervindue her kan jeg mærke. Netop af den grund, at jeg gerne vil have mit hold klar allerede fra starten af spillet - også kan man lige så langsomt bygge lidt på af gangen.
bøvle
Manager
«
Svar #175:
05 Jun 2012, 19:09 »
Hvem henter du da, og for hvilke beløb?
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #176:
05 Jun 2012, 19:26 »
Indtil videre kun Jordi Alba og Ibrahim Afellay.. For hhv. 115 og 15 millioner.
Almunia er sendt til Espanyol, mens Yossi er sendt tilbage til Gaysea.
Desuden forhandler jeg en række spillere. Doumbia som den mest kendte, ellers en masse talenter.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #177:
05 Jun 2012, 19:40 »
Lyder som nogle gode køb!
Afellay til 15 mil, er da et rigtigt godt køb! og med Doumbia og RVP på toppen kan det da ikke gå helt galt.
Min ide om at stå dybt og kompakt mod City lykkedes ganske godt. Jeg mødte dem i Liga Cuppen, hvor det blev til en 3-0 sejr. Jeg førte 2-0 efter 14 min, hvorefter de vælger at trække et rødt kort. Det tredje mål blev sat ind lidt efter. Det bliver nok den fremgangsmåde jeg tar i brug fremover
Nhg93
Førsteholdsspiller
«
Svar #178:
05 Jun 2012, 19:42 »
Jeg har efterhånden en tid ledt efter et spil, som virkelig kunne fange mig, og det virker som om at Arsenal lige er noget for mig! Jeg vil til dels forsøge at føre Wengers transfer filosofi videre, dog betyder prisen ikke noget for mig. Spillerne skal dog være 23 år eller derunder for at havne i Arsenal.
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #179:
05 Jun 2012, 19:44 »
LÆKKERT MED EN SEJR OVER CITY!!!!
Og jeg føler også indkøbene er rigtig gode. Nu vil jeg hente endnu flere talenter, som jeg enten kan sælge senere med fortjeneste eller lade blive stjerner i klubbens historie.
Doumbia blev købt for 155 millioner, mens Lenny Nangis er blevet hentet for 21 millioner for næsten af Tottenham! ;-)
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
30
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »