home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 902 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165585 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1875: 08 Jul 2011, 13:24 »

Vil starte et spil med et tysk hold.
Eneste krav er at det er den øverste liga og klubben har mindst en 30 mio at lege med i transfer Thumbs Up
EDIT: Og så skal de selvfølgelig være sjove at spille med Grin

Jeg prøver igen med HSV! Wink

De er simpelthen sjove at spille med.

Historien:
De kalder dem Dino (Dinosaurus) fordi de er det eneste hold som har været i Bundesliga'en siden den blev oprettet i
1963.
Man burde tro de havde vundet den mange gange når de nu har været det eneste hold der har været i Bundesliga'en siden dag 1. De har dog kun vundet 3 mesterskaber i 1979, 1982, 1983.
Ærkerivalen er St. Pauli, som kommer fra Kiez med den verdenskendte Reeperbahn.

Hvorfor skal du vælge HSV?
De har en del gode spiller, og for at kunne købe nogle spiller må du af med nogen først, da du starte med en transfer budget på 0€.
Jeg solgte selv 1 spiller for at kunne købe Shaqiri, da jeg ikke kunne modstå tilbudet på 3,500.000€.
HSV har potentiale til at spille med i toppen af Bundesliga.
Jeg lægger selv pt. på 2 pladsen med 29 points i 15 kampe, 8V, 5U, 2T. Havde lidt problemer med taktikken til at starte med.

De fremhævede spiller og stjerner:
Elia, RvN, Trochowski, Ze Roberto, Westermann, Rost, Jansen, Aogo, Kacar.
Elia er foooor vild en spiller! 15 kampe 7 mål og eftertragtet af en del store hold fx ManU, Juve, Inter, Milan. Afslog et tilbud på 17.000.000€ på Elia.

Overvej det  Thumbs Up

Og her er så lige et billede af verdensholdet 2010, som Elia er på Wink

Bruger faktisk den taktik de kører med fra starten i spillet, har kun ændret på roller, stil osv.

Den ser måske defensiv ud, men jeg ligger pt. Nr.1 med 23 kampe 13V, 7U, 3T, målscore på 47FOR 16IMOD.
Min topscorer er Elia med 14 mål, 7 assists, 7 kampens spiller, gennemsnitbedømmels e 7,67. Og det er kun ligaen.
Folk må gerne lige kigge et par sider tilbage i tråden  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Jul 2011, 13:28 af L.Wee » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1876: 08 Jul 2011, 22:00 »

Søger et hold hvor jeg kun vil fokusere på egne talenter. Det skal være en klub i den bedste liga. Spanien og Italien er udelukket, hælder mest til England. Hit me!

Enzo
Manager

« Svar #1877: 08 Jul 2011, 22:01 »

Arsenal?
Westham?
Liverpool?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1878: 08 Jul 2011, 22:02 »

Kan du give begrundelser?

Enzo
Manager

« Svar #1879: 08 Jul 2011, 22:24 »

Westham har et helt fantastisk talentarbejde, men de formår dog aldrig at holde på deres talenter..
Prøv at se om du kan købe spillere i en ung alder og så selv træne dem op, og du kan også rette fokus med ungdomsfacalitetern e og rekruterrings netværket.

Bla. Rio Ferdinand, Carrick, Lampard, Joe Cole og Glen Johnson.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1880: 08 Jul 2011, 22:33 »

Jeg ser på det.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #1881: 08 Jul 2011, 22:38 »

Søger et hold hvor jeg kun vil fokusere på egne talenter. Det skal være en klub i den bedste liga. Spanien og Italien er udelukket, hælder mest til England. Hit me!

Vil også sige Liverpool, da de starter med gode talenter og gode trænere og samtidigt har gode ungdomsfaciliteter. Af talenter har de bl.a. Suso, Wilson, Kelly, Pacheco, Shelvey og selvfølgelig flere.  Thumbs Up

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #1882: 08 Jul 2011, 22:43 »

Ajax, Dortmund, Arsenal osv... Opstemt

FC Barcelona - Mes que un club.

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1883: 10 Jul 2011, 18:43 »

Engelsk klub, gerne med penge, tænker selv på Arsenal eller Man utd, hva synes I? gerne begrundelse,

eller en sjov engelsk klub gerne med gode faciliteter i 2. bedste række
Liverpool eller burnley eller blackpool eller sunderland eller west brom  Thumbs Up

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1884: 10 Jul 2011, 18:44 »

Liverpool eller burnley eller blackpool eller sunderland eller west brom  Thumbs Up
Ups eller city  Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1885: 10 Jul 2011, 19:13 »

Jeg har tænkt over at prøve noget nyt i FM og derfor er mit valg landet på at jeg vil prøve Sydamerika, nærmere betegnet Brasilien. Da jeg ikke kender særlig meget til klubbernes styrker søger jeg nogle som kan give anbefalinger på nogle interesante hold, som samtidig har et materiale til at kæmpe med om pladserne til Sydamerikas svar på CL og Europa League. Da jeg synes det kunne være interessant at vinde VM for klubhold med et hold andet sted end Europa. Kom frisk med muligheder

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #1886: 10 Jul 2011, 19:17 »

Engelsk klub, gerne med penge, tænker selv på Arsenal eller Man utd, hva synes I? gerne begrundelse,

eller en sjov engelsk klub gerne med gode faciliteter i 2. bedste række

Hvis du ikke er gået i gang endnu, så vil jeg klart anbefale du prøve en sovende kæmpe i Sheff Wed. Truppen er god nok fra starten, til at du kan rykke op for league one i første sæson. Desuden er truppen talentfuld, du kan få en masse unge talenter fra PL klubberne til at spille for dig og desuden så har de en udemærket økonomi, så du også har lidt at lege med Smiley

Jeg har med stor succes både lejet Jordan Spence, Fred Seas, Jose Baxter, John Bostock og Daniel Pacheco.

Til sidst skal det jo siges at de spille på de legendariske Hillsborough med plads til ca. 38.000 tilskure. Så der skulle være plads nok Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1887: 10 Jul 2011, 19:18 »

Jeg har tænkt over at prøve noget nyt i FM og derfor er mit valg landet på at jeg vil prøve Sydamerika, nærmere betegnet Brasilien. Da jeg ikke kender særlig meget til klubbernes styrker søger jeg nogle som kan give anbefalinger på nogle interesante hold, som samtidig har et materiale til at kæmpe med om pladserne til Sydamerikas svar på CL og Europa League. Da jeg synes det kunne være interessant at vinde VM for klubhold med et hold andet sted end Europa. Kom frisk med muligheder
Havde det været mig havde jeg taget et kig på Santos med de to store stjerne i Ganso og Neymar også se hvor længe du kunne holde på dem og nå du så måske blir nød til at sælge kan du tjene gode penge på dem Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1888: 11 Jul 2011, 21:43 »

Heeeej!
Jeg søger et hold, der ligger til nedrykning fra bedste række eller spiller i næstbedste række. Helt i næstbedste række. Men en 10 millioner eller sådan i transfer og en stadion på over 9000 Smiley.
Klubben skal ikke ligge i spanien.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1889: 11 Jul 2011, 21:50 »

Heeeej!
Jeg søger et hold, der ligger til nedrykning fra bedste række eller spiller i næstbedste række. Helt i næstbedste række. Men en 10 millioner eller sådan i transfer og en stadion på over 9000 Smiley.
Klubben skal ikke ligge i spanien.
Blackpool west brom bari Newcastle! Lens (Talentklubben)  Thumbs Up

Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010