home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 198642 gange)
NiklasV
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1575: 27 Maj 2011, 14:28 »

Luton Town!!!
Det blev til Blyth Spartans!  Cool

FredrikLeander
Gæst

« Svar #1576: 27 Maj 2011, 14:47 »

Jeg søger et hold i Europa med en masse historie, holdet skal ikke være det dårligeste, men et hold som man kan få op i løbet af nogle år Thumbs Up

Nogle forslag?

JimmyGP
Manager

« Svar #1577: 27 Maj 2011, 16:08 »

Jeg søger et hold i Europa med en masse historie, holdet skal ikke være det dårligeste, men et hold som man kan få op i løbet af nogle år Thumbs Up

Nogle forslag?

Southampton eller Nottingham Forrest? Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #1578: 27 Maj 2011, 16:12 »

Hejsa.
Jeg er helt ny, og vil gerne starte et ordentligt spil. Da jeg er helt ny, er jeg ikke så god til spillet, og derfor skal mit hold ikke være alt for dårligt. Omvendt, så synes jeg heller ikke det skal være et hold der hver gang de går ind til en kamp vinder. Der må også gerne være talenter på holdet, og en forholdsvis sund økonomi Smiley
Jeg er ligeglad hvad land Smiley

VIl nogen hjælpe?

Selv den værste manager kan ødelægge et hold som Barcelona. Resultaterne bestemmes primært af managerens evner.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #1579: 27 Maj 2011, 16:28 »

Southampton eller Nottingham Forrest? Thumbs Up

Ajax...

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

FredrikLeander
Gæst

« Svar #1580: 27 Maj 2011, 16:37 »

Jeg tro, at jeg vælger at spille med Nottingham Forest! Thumbs Up

Tak JimmyGP!

JimmyGP
Manager

« Svar #1581: 27 Maj 2011, 16:42 »

Jeg tro, at jeg vælger at spille med Nottingham Forest! Thumbs Up

Tak JimmyGP!

Det lyder godt - de sluttede jp på en 6. plads i the Championship og det bør da muligt at du også kan bringe dem i Playoff..  Thumbs Up

Og det var da så lidt Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1582: 28 Maj 2011, 12:42 »

Overvejer lidt at starte et spil med enten Betis eller Athletic og bygge klubberne op.
Grunden til at jeg overvejer Athletic er reglen om at de kun må hente baskere. Synes det er helt vildt spændene at man virkelig skal fokusere på at få udviklet sine egne ungdomsspillere. Det gør det til en vildt fed udfordring! Smiley
Betis er inde i overvejelserne da jeg synes det kunne være spændene at få klubben tilbage i La Liga og etableret som tophold. Har før prøvet dem, men kom dog ikke så langt.. men kunne være spændene at prøve igen.
Hvad synes i? Bilbao eller Betis? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #1583: 28 Maj 2011, 12:55 »

Overvejer lidt at starte et spil med enten Betis eller Athletic og bygge klubberne op.
Grunden til at jeg overvejer Athletic er reglen om at de kun må hente baskere. Synes det er helt vildt spændene at man virkelig skal fokusere på at få udviklet sine egne ungdomsspillere. Det gør det til en vildt fed udfordring! Smiley
Betis er inde i overvejelserne da jeg synes det kunne være spændene at få klubben tilbage i La Liga og etableret som tophold. Har før prøvet dem, men kom dog ikke så langt.. men kunne være spændene at prøve igen.

Der er masser af potentiale i Athletic Bilbao og de har bestemt en spændende.. Hvis du kan affinde dig med deres indkøbspolitik så er det dem du skal spille med.. Hold fast i Munian, Martinez, Susaeta og Llronte.. Så skal det nok blive godt  Thumbs Up

Betis er også et godt hold og det kunne være spændende at overhale Sevilla i at være Andalusiens stolthed Thumbs Up

Jeg hælder dog mest til Bilbao Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Rottenburg
Førsteholdsspiller

« Svar #1584: 28 Maj 2011, 13:03 »

Er enig i JimmyGP
Hold fast i Munian, Martinez, Susaeta og Llronte! De er holdes levesti, talenter og erfarende.
Og så skab dig et bliv over det spanske efter talenter..
Da du ikk kan få spillere fra udlandet til holdet Opstemt

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1585: 28 Maj 2011, 13:23 »

Tak for hjælpen, den er godt nok svær for synes at begge klubber er helt vildt spændene.. Jeg vil lige tænke over det Smiley Nogen er jer der har erfaring med klubberne? Specielt Athletic, har som sagt selv prøvet Betis en enkelt gang før Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1586: 28 Maj 2011, 13:51 »

Valgte du at starte med holdet GuldBrand Opstemt

Nej det gjorde jeg ikke.. Har haft svært ved at motivere mig selv til at spille FM. Men jeg håber da at lysten snart kommer igen.

JimmyGP
Manager

« Svar #1587: 28 Maj 2011, 14:11 »

Nej det gjorde jeg ikke.. Har haft svært ved at motivere mig selv til at spille FM. Men jeg håber da at lysten snart kommer igen.

Kender det kun alt for godt.. Jeg er nok også kommet frem til at jeg giver mig selv en pause på mindst to uger fra FM for at genvinde lysten.. Atleast thirteen days to go.............!

- Veni, vidi, vici -

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1588: 28 Maj 2011, 14:15 »

Kender det kun alt for godt.. Jeg er nok også kommet frem til at jeg giver mig selv en pause på mindst to uger fra FM for at genvinde lysten.. Atleast thirteen days to go.............!

Det værste er bare at jeg netop har afsluttet min afgangsprojekt, og blot venter på at skal forsvare det den 20. juni. Så indtil da har jeg fri, og dermed masser af tid til FM. Og så mister man lysten !   ticked off

Det kan simpelthen ikke ramme på noget dårligere tidspunkt.   Græder

Swizz CataR
Manager

« Svar #1589: 28 Maj 2011, 14:33 »

Tag dig et spil med Southampton Smiley Klart et af de fedeste spil jeg har haft i flere år Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010