home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 198886 gange)
SørenA
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1470: 15 Maj 2011, 19:05 »

Godt bud, det vil jeg overveje Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #1471: 15 Maj 2011, 19:08 »

Jeg er tosset med at være et mindre hold der trænger til en ordentlig overhaling både økonomisk og på spillerfronten - Gerne et hold hvor spillerne er godt oppe i alderen, så man kan få lavet et generationsskifte med det samme!

Hit me! Opstemt

Hjørring

JimmyGP
Manager

« Svar #1472: 15 Maj 2011, 19:08 »

Godt bud, det vil jeg overveje Smiley

Dejligt hold... jeg er HOOKED... mangler selv 4 kampe af første sæson og kan ikke få nok..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager

« Svar #1473: 17 Maj 2011, 16:44 »

Søger bundhold med potientale i en stor liga.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #1474: 17 Maj 2011, 16:59 »

Tjek de engelske bundhold ud! Opstemt

Manchester United

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #1475: 17 Maj 2011, 17:04 »

Søger bundhold med potientale i en stor liga.

Gladbach!! Har selv tidligere haft vidunderlige saves med netop dette hold i tidligere spil.

SørenA
Gæst

« Svar #1476: 17 Maj 2011, 17:09 »

Kan kun foreslå Parma! Et yderst spændende bekendtskab Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #1477: 17 Maj 2011, 17:11 »

Nu er jeg gået lidt død i FM, så søger lidt hjælp, vil genre prøve lidt LLM eller et midterhold i nogen mindre lande, nogen der kan hjælpe? Smiley

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #1478: 17 Maj 2011, 17:55 »

Nu er jeg gået lidt død i FM, så søger lidt hjælp, vil genre prøve lidt LLM eller et midterhold i nogen mindre lande, nogen der kan hjælpe? Smiley
Prøv Ajax. Gode talenter, gode faciliteter, god økonomi og mulighed for at bygge et stort hold op Smiley

FC Barcelona - Mes que un club.

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #1479: 17 Maj 2011, 18:09 »

Jeg har overvejet at lave et spil hvor jeg så måske senere i spillet efter 1-3 sæsoner vil skifte klub.
-Men mangler et hold at starte ud med, det skal selvfølgelig ikke være for stort, men tilgengæld er jeg heller ikke meget for LLM, så måske et bundhold eller midterhold i landets højeste liga.
-Klubben må gerne have lidt penge at handle for, men det er dog ikke livsnødvendigt, og samtidig en meget lille eller slet ingen gæld.

Håber nogen kan hjælpe mig! Peace

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #1480: 17 Maj 2011, 18:13 »

Jeg har overvejet at lave et spil hvor jeg så måske senere i spillet efter 1-3 sæsoner vil skifte klub.
-Men mangler et hold at starte ud med, det skal selvfølgelig ikke være for stort, men tilgengæld er jeg heller ikke meget for LLM, så måske et bundhold eller midterhold i landets højeste liga.
-Klubben må gerne have lidt penge at handle for, men det er dog ikke livsnødvendigt, og samtidig en meget lille eller slet ingen gæld.

Håber nogen kan hjælpe mig! Peace

Leverkusen, Dortmund, Mallorca, Atletico Madrid, Getafe, Palermo, Napoli ?

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #1481: 17 Maj 2011, 18:40 »

Leverkusen, Dortmund, Mallorca, Atletico Madrid, Getafe, Palermo, Napoli ?
Mallorca og Getafe lyder ret interessant, men de andre klubber er måske lige lidt for store. Men tak for det hurtige svar:-)
-men vil lige vente og se om der kommer flere gode råd Peace

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1482: 19 Maj 2011, 10:43 »

Hey kunne godt tænke mig at starte et nyt spil.

Vil gerne prøve om jeg kan vippe de store hold af pinden, fx. Barcelona og Real, Chelsea og Man U og så videre. Kom med nogle gode forslag og begrund hvorfor, overvejer Atl. Madrid

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #1483: 19 Maj 2011, 11:46 »

Hey kunne godt tænke mig at starte et nyt spil.

Vil gerne prøve om jeg kan vippe de store hold af pinden, fx. Barcelona og Real, Chelsea og Man U og så videre. Kom med nogle gode forslag og begrund hvorfor, overvejer Atl. Madrid

Kommer lige med et par muligheder og hvorfor Smiley

Fiorentina: De ligger under toppen i Italien, de har en god trup med plads forbedringer. Deres økonomi er nogenlunde, men har ikke råd til de store indkøb og lønninger, men det er med til at gøre udfordringen sjovere. Med nogle gode resultater kan man nå langt allerede i første sæson.

Atl Madrid: De har også en god trup med plads til forbedringer. De kan tilrive sig nogle store navne og mener også deres økonomi er udemærket. De har en super farlig offensiv, men i mine øjne en midtbane som halter lidt og forsvaret har også nogle mangler. Men de har gode talenter som De Gea, Dominguez og Aguero.

Everton: Everton er et hold jeg altid godt har kunne lide, de har ikke de helt store stjerner, men en god sammensat trup som dog mangler bredde. Deres økonomi er udemærket og de kan lokke forholdsvis gode spillere til. Derudover er England et land hvor der er mange om buddet, som kun gør det sjovere.

Tottenham: Deres trup er fantastisk og økonomien er god, dog mener jeg de mangler en keeper. Med Tottenham skal man "bare" gøre arbejdet færdigt, hvilken også kan være svært, da der er mange om buddet i England og målet ligger jo også i Champions League.

Porto: Deres trup er fantastisk, de har super spillere, dog ligger de i en liga hvor der reelt set kun er Porto, Benfica og Sporting. Dog kommer udfordringen i at kunne klare det godt i Europa og om man kan lokke nogle store spillere til Porto, hvilket er ret svært, så handler de om at købe klogt og hente talenter. Jeg spiller selv med Porto og har en super spil kørende, helt klart en udfordring at skulle tage kampen op med de store i Europa.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1484: 19 Maj 2011, 12:05 »

Kommer lige med et par muligheder og hvorfor Smiley

Fiorentina: De ligger under toppen i Italien, de har en god trup med plads forbedringer. Deres økonomi er nogenlunde, men har ikke råd til de store indkøb og lønninger, men det er med til at gøre udfordringen sjovere. Med nogle gode resultater kan man nå langt allerede i første sæson.

Atl Madrid: De har også en god trup med plads til forbedringer. De kan tilrive sig nogle store navne og mener også deres økonomi er udemærket. De har en super farlig offensiv, men i mine øjne en midtbane som halter lidt og forsvaret har også nogle mangler. Men de har gode talenter som De Gea, Dominguez og Aguero.

Everton: Everton er et hold jeg altid godt har kunne lide, de har ikke de helt store stjerner, men en god sammensat trup som dog mangler bredde. Deres økonomi er udemærket og de kan lokke forholdsvis gode spillere til. Derudover er England et land hvor der er mange om buddet, som kun gør det sjovere.

Tottenham: Deres trup er fantastisk og økonomien er god, dog mener jeg de mangler en keeper. Med Tottenham skal man "bare" gøre arbejdet færdigt, hvilken også kan være svært, da der er mange om buddet i England og målet ligger jo også i Champions League.

Porto: Deres trup er fantastisk, de har super spillere, dog ligger de i en liga hvor der reelt set kun er Porto, Benfica og Sporting. Dog kommer udfordringen i at kunne klare det godt i Europa og om man kan lokke nogle store spillere til Porto, hvilket er ret svært, så handler de om at købe klogt og hente talenter. Jeg spiller selv med Porto og har en super spil kørende, helt klart en udfordring at skulle tage kampen op med de store i Europa.

Tusind tak for de gode svar. Prøver kigge på Atl Madrid og Tottenham.

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010