MFtiis
|
|
Hej alle  Jeg har ikke noget spil at spille på lige pt. så jeg kunne godt bruge noget hjælp  Krav: Jeg vil gerne være et hold som er et af de store hold i en af de mindre ligaer ELLER et hold der er lige under toppen i en af de større ligaer. Så vil jeg også gerne have et hold der kan tiltrække nogle gode spillere, som måske har haft en dårlig sæson i en storklub, og derefter er blevet sat til salg. Jeg har Panathinaikos i overvejelse. Men hvad kan i anbefale?  På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hej alle  Jeg har ikke noget spil at spille på lige pt. så jeg kunne godt bruge noget hjælp  Krav: Jeg vil gerne være et hold som er et af de store hold i en af de mindre ligaer ELLER et hold der er lige under toppen i en af de større ligaer. Så vil jeg også gerne have et hold der kan tiltrække nogle gode spillere, som måske har haft en dårlig sæson i en storklub, og derefter er blevet sat til salg. Jeg har Panathinaikos i overvejelse. Men hvad kan i anbefale?  På forhånd tak  Panathinaikos helt klart ja.  Har selv et save med dem gode spillere kan godt komme til klubben men det kræver lidt og holde på dem.
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Panathinaikos helt klart ja.  Har selv et save med dem gode spillere kan godt komme til klubben men det kræver lidt og holde på dem. Tak kan du lave et SS af din taktik og indkøb? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hej alle  Jeg har ikke noget spil at spille på lige pt. så jeg kunne godt bruge noget hjælp  Krav: Jeg vil gerne være et hold som er et af de store hold i en af de mindre ligaer ELLER et hold der er lige under toppen i en af de større ligaer. Så vil jeg også gerne have et hold der kan tiltrække nogle gode spillere, som måske har haft en dårlig sæson i en storklub, og derefter er blevet sat til salg. Jeg har Panathinaikos i overvejelse. Men hvad kan i anbefale?  På forhånd tak  Vælg Island!  Har godt nok ikke selv haft den helt store succes med et hold deroppe endnu men der er i hvert fald rig mulighed for det. Et hold som Breidablik har rigtig mange unge klasse spillere og derfor er de også den bedste mulighed når du skal spille langsigtet. Men hvis du vil starte op med et hold der har gode kvaliteter fra starten så er det FH. De har klart den bedste trup imo. Håber det hjalp! 
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Tak kan du lave et SS af din taktik og indkøb?  selvf 
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Tak men Island er ikke lige mig. Prøv at tænk hvis en vulkan går i udbrud? så kan jeg ikke flyve til resten af Europa, dermed INGEN Europa cup kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Kan ikke se det fordi det eralt for sløret -.-
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Kan ikke se det fordi det eralt for sløret -.-
Du skal downloade filerne så kan du se dem
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Du skal downloade filerne så kan du se dem
Spiler C.Sørensen godt? :S
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Spiler C.Sørensen godt? :S
Ja han har gjort det godt for mig ihvertfald 
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Tak men Island er ikke lige mig. Prøv at tænk hvis en vulkan går i udbrud? så kan jeg ikke flyve til resten af Europa, dermed INGEN Europa cup kampe  Ej det er dælme skuffende!  Forstår dig godt. Der er jo ikke nogen som gider at spille med et islandsk hold! 
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Ej det er dælme skuffende!  Forstår dig godt. Der er jo ikke nogen som gider at spille med et islandsk hold!  Hehe  Nej det er der nok ikke. Men mon ikke det er fordi at folk vil spille i en liga man ved finder IRL? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hehe  Nej det er der nok ikke. Men mon ikke det er fordi at folk vil spille i en liga man ved finder IRL?  Hoooooold så!  Vi har faktisk 4 ligaer IRL. Dog kun 2 i FM! 
|
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Hahahahah  Ej det er fis. Du er måske fra Island? 
|
|
|
|
|
|
|
|