home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:33:04 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 166250 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #705: 15 Jan 2011, 10:58 »

Det er efterhånden noget tid siden, at jeg sidst spillede FM. Jeg tror, det seneste var i starten af December. Jeg stoppede pga. nogle irriterende Crash Dumps, der mere eller mindre ødelagde lysten til sidst. Så brød min computer sammen omkring julaften, og så er alle mine savegames osv. væk. Jeg har endnu ikke fået min computer tilbage, men nu er lysten tilbage.

Jeg leder efter et hold, der spiller i Europa. De skal have en fornuftig økonomi og en smule penge til transfers. Der skal gerne være mulighed for Europa League i første sæson, hvis det hele flasker sig. Derudover må der meget gerne være nogle unge talenter i truppen.

AjEZ
Lilleputspiller
*

« Svar #706: 15 Jan 2011, 17:06 »

Hej Wink

Jeg søger et hold indenfor Spanien, England, Italien, Tyskland, Danmark eller Frankrig Wink

Mit eneste krav er at det skal være et hold der ikke bliver kedeligt og at de har et godt transfer budget taget i betragtning efter hvad liga de ligger i Wink

På forhånd tak ! Wink

Hilsen Ajez Wink

Skiz0
Ynglingespiller

« Svar #707: 16 Jan 2011, 01:15 »

Hey.. Er der nogen herinde der har nogle erfaringer med Southampton?

Jeg tænker det kunne være sjovt at gå i krig med et hold fra league 1..?

Men har lige et par spørgsmål:

Hvordan er deres økonomi?
Hvad med oprykningschancer i 1. sæson til Coca Cola Championsship?
Er det muligt at holde på spillere som Chamberlain og Lallana?

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #708: 16 Jan 2011, 02:18 »

Vmanstar: Brøndby er en god udfordring Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #709: 16 Jan 2011, 08:38 »

Hej Wink

Jeg søger et hold indenfor Spanien, England, Italien, Tyskland, Danmark eller Frankrig Wink

Mit eneste krav er at det skal være et hold der ikke bliver kedeligt og at de har et godt transfer budget taget i betragtning efter hvad liga de ligger i Wink

På forhånd tak ! Wink

Hilsen Ajez Wink

Jeg synes du skal tage CHELSEA FC

Der er mange der mener at Chelsea vil være et nemt valg og dermed ikke udfordrende nok, men det er jeg slet ikke enig i. Her får du netop udfordringer. Udover at du forventes at vinde alle de konkurrencer du deltager i, er du fra starten handicappet af et lille stadion   (42k tilskuere - og det kan ikke udviddes) og spillere der får en gennemsnitsløn langt over hvad der gives i eksempelvis Arsenal og Man Utd. Her er det nødvendigt at rense ud i truppen på en smart og effektiv måde der samtidig tager højde for at de spillere er til stede, der kan indfri fansenes forventningerne for klubben.

Du er nødt til at tage stilling til spillere som Terry, Lampard, Drogba, Ashley Cole og Anelka bare for at nævne et par stykker, men samtidig har du masser af talent der bare venter på at få spille tid (Josh McEachran, Kakuta, Sturridge, Mancienne og mange flere ).  Samtidig kan du ikke hente spillere fra eksempelvis Barcelona, pga de er rivaler til Chelsea. 

Kan du vende den tabsgivende skude og få renset ud i spillertruppen samtidig med at du vinder de trofæer der forventes?...

...Det er den store challenge..

God fornøjelse 

AjEZ
Lilleputspiller
*

« Svar #710: 16 Jan 2011, 11:58 »

Jeg synes du skal tage CHELSEA FC

Der er mange der mener at Chelsea vil være et nemt valg og dermed ikke udfordrende nok, men det er jeg slet ikke enig i. Her får du netop udfordringer. Udover at du forventes at vinde alle de konkurrencer du deltager i, er du fra starten handicappet af et lille stadion   (42k tilskuere - og det kan ikke udviddes) og spillere der får en gennemsnitsløn langt over hvad der gives i eksempelvis Arsenal og Man Utd. Her er det nødvendigt at rense ud i truppen på en smart og effektiv måde der samtidig tager højde for at de spillere er til stede, der kan indfri fansenes forventningerne for klubben.

Du er nødt til at tage stilling til spillere som Terry, Lampard, Drogba, Ashley Cole og Anelka bare for at nævne et par stykker, men samtidig har du masser af talent der bare venter på at få spille tid (Josh McEachran, Kakuta, Sturridge, Mancienne og mange flere ).  Samtidig kan du ikke hente spillere fra eksempelvis Barcelona, pga de er rivaler til Chelsea. 

Kan du vende den tabsgivende skude og få renset ud i spillertruppen samtidig med at du vinder de trofæer der forventes?...

...Det er den store challenge..

God fornøjelse 

Jeg er chelsea fan så har haft så mange spil med dem Smiley

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #711: 16 Jan 2011, 12:07 »

Ajez - At. Madrid. Masser af penge hvis man ændrer på budgettet, godt hold med et giftigt angrebspar med Forlan og Agüero..

Det er smag og behag med hensyn til et hold der ikke er kedeligt. Det er bare med at blive ved med at søge, indtil du finder et hold som er meget spændende. Jeg har selv valgt Dortmund da jeg elsker bl.a. Nuri Sahin og Neven Subotic med flere andre erfarne spillere også som Sebastian Kehl, Mohamed Zidan og jeg kan blive ved. Det eneste minus er måske pengene, men jeg har set 2 ganger på et halvt år at min bestyrelse har givet mig 30 mio begge gange, grundet en stigende økonomi Smiley

Det skal lige siges, at jeg også i starten i Fm11 godt kunne tænke mig et hold med masser af penge, men stadig et hold der ikke er så store som United, Barcelona, Real Madrid osv., men jeg har altid haft en lille "kærlighed" for Dortmund og nu er det blevet et mega fedt save IMO Smiley

AjEZ
Lilleputspiller
*

« Svar #712: 16 Jan 2011, 12:19 »

Ajez - At. Madrid. Masser af penge hvis man ændrer på budgettet, godt hold med et giftigt angrebspar med Forlan og Agüero..

Det er smag og behag med hensyn til et hold der ikke er kedeligt. Det er bare med at blive ved med at søge, indtil du finder et hold som er meget spændende. Jeg har selv valgt Dortmund da jeg elsker bl.a. Nuri Sahin og Neven Subotic med flere andre erfarne spillere også som Sebastian Kehl, Mohamed Zidan og jeg kan blive ved. Det eneste minus er måske pengene, men jeg har set 2 ganger på et halvt år at min bestyrelse har givet mig 30 mio begge gange, grundet en stigende økonomi Smiley

Det skal lige siges, at jeg også i starten i Fm11 godt kunne tænke mig et hold med masser af penge, men stadig et hold der ikke er så store som United, Barcelona, Real Madrid osv., men jeg har altid haft en lille "kærlighed" for Dortmund og nu er det blevet et mega fedt save IMO Smiley

Vil lige tage et kig på begge hold Wink

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #713: 17 Jan 2011, 20:43 »

Efter at mit tiki-taka projekt med real madrid nogenlunde lykkedes (synes jeg selv Wink ) har jeg brug for en ny udfordring. Har tænkt Man Utd, eller måske et dansk hold.. er meget i tvivl så kom gerne med forslag. Der er ingen begrænsninger såsom økonomi osv det er lige meget. Faktisk kunne det være sjovt med en klub i økonomiske problemer hvor man virkelig skal tænke sig om med hvad man gør.. Men ja fyr løs!

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #714: 17 Jan 2011, 22:16 »

Efter at mit tiki-taka projekt med real madrid nogenlunde lykkedes (synes jeg selv Wink ) har jeg brug for en ny udfordring. Har tænkt Man Utd, eller måske et dansk hold.. er meget i tvivl så kom gerne med forslag. Der er ingen begrænsninger såsom økonomi osv det er lige meget. Faktisk kunne det være sjovt med en klub i økonomiske problemer hvor man virkelig skal tænke sig om med hvad man gør.. Men ja fyr løs!

Fiorentina - De har en fin trup, en mindre beløb, at handle for. Man har mulighed for at blande sig i toppen allerede fra start, men det kræver jo man slår de store hold som Inter, Milan, Juve og Roma. I Serie A ligger der også en del mindre hold som ofte spiller rigtig godt, hvilket gør det til en lidt undervurderet liga (hvertfald i spillet).

West Ham - De har også en fin trup, men deres økonomi hænger rigtig meget. De spiller i verdens bedste liga og det kræver man tænker sig om, hvis man har ambitioner om, at gøre West Ham til en af de bedste klubber i Premier League.

Jeg har spil med begge disse hold og synes personligt, at det er to rigtig spændende klubber i hver deres liga.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

AjEZ
Lilleputspiller
*

« Svar #715: 18 Jan 2011, 12:01 »

Jeg vil forslå dig Shakhtar. En forholdsvis ung trup med masser af transfer muligheder med et budget på 271 Mio. DKK :)Den Ukrainske vinder du uden problemer og det er Champions League det spændende er i Shakhtar Peace

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #716: 18 Jan 2011, 16:41 »

Tak for forslagene men det er ikke rigtigt hold som dem jeg søger. Føler mig ikke rigtigt fanget af dem. Måske West Ham lidt, men ikke de andre to.. så hvis der er flere der har forslag så kom gerne med nogle.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #717: 18 Jan 2011, 16:44 »

Hvad med Malaga? Smiley de har været meget aktive på transfermarkedet indtil videre men bla. Baptista, sergio asenjo og camacho Smiley men det skal du nok selv lige ordne i editoren Wink

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #718: 18 Jan 2011, 17:32 »

Hmm tænker enten dansk eller tysk. Tyskland er jeg lidt blank på hvem det skal være, bare ikke et tophold. I Danmark tænker jeg hold som FCM, FCN eller OB? Hvad synes i?

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #719: 18 Jan 2011, 17:34 »

Hmm tænker enten dansk eller tysk. Tyskland er jeg lidt blank på hvem det skal være, bare ikke et tophold. I Danmark tænker jeg hold som FCM, FCN eller OB? Hvad synes i?

Hvis det skal være i Danmark synes jeg klart det skal være FCN Smiley god teknisk spiller trup hvor du kan indføre en seværdig spillestil samtidig med at de har en del talenter Wink

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010