home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 157288 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #255: 23 Nov 2010, 22:58 »

Heey Kære freaks

Jeg sidder lidt og overvejer at starte med Leicester da jeg ser det som en spændende udfordring. Men tænkte på, om det ikke er meget svært at få økonomien til at køre rundt, grundet den store gæld? Hvordan afvikles gælden, og kan man få klubben til at køre rundt på fornuftig vis?
Jeg havde et save med Schalke 04 i FM10. Og de har en STOR gæld. Solgte en spiller for 30mil i starten af sæsonen og en til 100mil i vinterpausen. De penge forsvandt lige så hurtig jeg fik dem.
Så man får ikke meget at købe for. Men fik dog en masse grande spiller på fri transfer og overraskende fantastiske spiller billigt, som Robert Acquafresca til 25mil og han er meget mere værd.

Det er jo mega sjovt at få sådan et hold ud af krisen. Og så er det mega udfordrende fordi man har så lidt at gøre godt med.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #256: 23 Nov 2010, 23:04 »

Det sjove er jo bare, at man i Leicster netop FÅR mange penge til transfer  Rullende Øjne Det er det, der undrer mig lidt Wink
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #257: 24 Nov 2010, 16:08 »

Det sjove er jo bare, at man i Leicster netop FÅR mange penge til transfer  Rullende Øjne Det er det, der undrer mig lidt Wink
lol?  Huh
Det hænger slet ikke logisk sammen i den klub så... Men typisk Engelsk igen, klubberne får simpelthen for mange penge i Premier League i spillet.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #258: 24 Nov 2010, 16:14 »

Nej det er typisk for Leicesters ejer og formand Mandaric .. Han er tidl. ejer af Portsmouth inden det blev solgt videre til Gaydamak og ja så endte de ud i stor stor krise.. Resten af historien kender vi alle vel..
Nu bruger PL klubberne generelt mange penge på transfers og lønninger og de får det samme i tv-penge pga. den ordning man har i PL hvor tv-pengene bliver delt ligeligt ligesom i Tyskland .. Som de eneste lande der gør dette .. Og man får præmiepenge for den placering i ligaen man får så det er skam realistisk nok Opstemt
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #259: 24 Nov 2010, 16:43 »

Nej det er typisk for Leicesters ejer og formand Mandaric .. Han er tidl. ejer af Portsmouth inden det blev solgt videre til Gaydamak og ja så endte de ud i stor stor krise.. Resten af historien kender vi alle vel..
Nu bruger PL klubberne generelt mange penge på transfers og lønninger og de får det samme i tv-penge pga. den ordning man har i PL hvor tv-pengene bliver delt ligeligt ligesom i Tyskland .. Som de eneste lande der gør dette .. Og man får præmiepenge for den placering i ligaen man får så det er skam realistisk nok Opstemt
Også at alle klubberne køre med så meget gæld og er minus hele tiden. Og bare kører rundt fordi de har en Rigmand bag sig Wink
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #260: 24 Nov 2010, 16:44 »

Jeg har spil med henholdsvis med Chelsea og Fiorentina. Har store problemer med at finde motivation til at spille Chelsea og Fiorentina er godt, men savner lidt et andet hold.

Søger et hold i England som minder lidt om Fiorentina, de skal have et ok start trup, og nogenlunde økonomi. Egentlig er jeg ligeglad med om de er i bunden, bare så længe det ikke er et top hold.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #261: 24 Nov 2010, 20:36 »

Kan ikke rigtig finde ud af hvem jeg skal være? Hvert save jeg starter går jeg hurtigt død i Græder!

Nogen der kan anbefale et underholdende hold? Jeg har nærmest ingen krav ..
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #262: 24 Nov 2010, 21:05 »

Har ikke fået startet et ordentligt save op her i 2011 da jeg ikke kan finde motivationen Skuffet

Har i ikke nogle gode forsalg for ved simpelthen ikke hvem jeg vil spille med Ubeslutsom

De krav jeg har er:
Helst ingen hold i den bedste række i England, Spanien, Frankrig, Tyskland eller Italien.
Skal have udviklingpotiential e.
Der skal helst være noget historie bag klubben.

Håber i kan hjælpe mig Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #263: 24 Nov 2010, 21:17 »

Har ikke fået startet et ordentligt save op her i 2011 da jeg ikke kan finde motivationen Skuffet

Har i ikke nogle gode forsalg for ved simpelthen ikke hvem jeg vil spille med Ubeslutsom

De krav jeg har er:
Helst ingen hold i den bedste række i England, Spanien, Frankrig, Tyskland eller Italien.
Skal have udviklingpotiential e.
Der skal helst være noget historie bag klubben.

Håber i kan hjælpe mig Smiley

HERTHA BSC Wink kæmp dem tilbage. Tyskland er det eneste land uden en klub fra hovedstaden i landets bedste fodbold række Opstemt
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #264: 24 Nov 2010, 21:47 »

Hej freak  Smiley

Jeg er ny herinde, men har dog spillet de tidligere udgaver af FM.

Jeg har prøvet at finde en klub jeg vil spille på i lang tid men uden held. Har prøvet AGF (3. sæson) og Arsenal (1 sæson) men synes ikke helt det er de hold jeg skal være, så håber i kan hjælpe.

Krav ser således ud:

Land: Tyskland, England, Spanien eller Italien, da jeg gerne vil have nogle penge til transfer og løn.

Seedning i ligaen: Jeg vil ikke være et af de helt store hold, da jeg vil prøve at få en middelhold til succes. Så helst 3-7 seedet i en af ovennævnte ligaer.

Specielt ved klubben: Jeg vil gerne satse på ungdommen så træningsanlæg, trænere og talentspejdere skal helst være i top.

Synes både Tottenham og Wolfsburg ser interessante ud, men er der nogle som opfylder mine krav bedre?
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #265: 24 Nov 2010, 22:00 »

Hej freak  Smiley

Jeg er ny herinde, men har dog spillet de tidligere udgaver af FM.

Jeg har prøvet at finde en klub jeg vil spille på i lang tid men uden held. Har prøvet AGF (3. sæson) og Arsenal (1 sæson) men synes ikke helt det er de hold jeg skal være, så håber i kan hjælpe.

Krav ser således ud:

Land: Tyskland, England, Spanien eller Italien, da jeg gerne vil have nogle penge til transfer og løn.

Seedning i ligaen: Jeg vil ikke være et af de helt store hold, da jeg vil prøve at få en middelhold til succes. Så helst 3-7 seedet i en af ovennævnte ligaer.

Specielt ved klubben: Jeg vil gerne satse på ungdommen så træningsanlæg, trænere og talentspejdere skal helst være i top.

Synes både Tottenham og Wolfsburg ser interessante ud, men er der nogle som opfylder mine krav bedre?

At. Madrid de har alt du søger
ellers Fiorentina, de har desværre bare ikke den perfekte ungdoms afdeling, men derimod et rigtig spændende hold med nogle gode talenter.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #266: 24 Nov 2010, 22:23 »

Tak for det, vil kigge på det, men vil gerne have flere alternativer, så jeg kan få et rigtigt langt save med klubben  Wink

Andre?  Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #267: 24 Nov 2010, 22:46 »

Jamen ellers bare en masse muligheder uden jeg kender meget til deres økonomi eller noget andet.

England: Aston Villa, Everton, Sunderland, Tottenham, Newcastle
Italien: Sampdoria, Napoli, Palermo, Lazio
Spanien: Villareal, Sevilla, Getafe, Valencia
Tyskland: Dortmund, Leverkusen, Hoffenheim, HSV, Schalke

Personligt tror jeg faktisk Dortmund kunne være sjove at prøve
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #268: 24 Nov 2010, 22:54 »

Palermo de har nogle fantastisk gode unge spillere, en masse talenter osv.. Der er bestemt potentiale. :-)
Logged


guldborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #269: 25 Nov 2010, 13:35 »

en af mine gode venner og mig selv, skal til at starte et spil. men hvem skal vi være? Det skal helst være 2 klubber på lige fod, og de må gerne spille EL og ChL... Nogen forslag?
Logged

oi oi pippo segna per noi

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010