home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 157054 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #210: 20 Nov 2010, 10:21 »

Ja har tænkt på dem Smiley Havde også et save med dem i FM10, men der var Pastore og Abel vidst ikke lige så gode Opstemt Kunne bestemt være en mulighed og så hente Simon kjær tilbage til klubben, som i øvrigt er min fætter Opstemt Efter at have været dernede et par gange og se træningen og kampe, synes jeg godt nok også Abel er fuldstændig overvurderet i spillet Opstemt
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #211: 20 Nov 2010, 10:24 »

Ja har tænkt på dem Smiley Havde også et save med dem i FM10, men der var Pastore og Abel vidst ikke lige så gode Opstemt Kunne bestemt være en mulighed og så hente Simon kjær tilbage til klubben, som i øvrigt er min fætter Opstemt Efter at have været dernede et par gange og se træningen og kampe, synes jeg godt nok også Abel er fuldstændig overvurderet i spillet Opstemt
Jeg har så ikke set dem i virkeligheden, men det er jo ligemget, så længe de gør det godt i Manager. Javier Pastore er alle de store klubber ude efter, så ham tror jeg der er et kæmpe potientiale i. :-)
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #212: 20 Nov 2010, 10:26 »

Jeg har så ikke set dem i virkeligheden, men det er jo ligemget, så længe de gør det godt i Manager. Javier Pastore er alle de store klubber ude efter, så ham tror jeg der er et kæmpe potientiale i. :-)
Nej okay, ja han er fuldstændig vanvittig! Har ham også på mit Wolfsburg hold pt Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

asj89
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #213: 20 Nov 2010, 10:26 »

Jeg søger et hold:
- med gode penge
- der er i den næst bedste liga i landet (eller bundhold i den bedste)
- der har en smule potientale
- der ikke har vundet noget stort i den sidste tid, og skal være en klub hvor man kan gøre en forskel som manager
Tak på forhånd! Smiley
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 10:29 af asj89 » Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #214: 20 Nov 2010, 10:37 »

Jeg søger et hold:
- med gode penge
- der er i den næst bedste liga i landet (eller bundhold i den bedste)
- der har en smule potientale
- der ikke har vundet noget stort i den sidste tid, og skal være en klub hvor man kan gøre en forskel som manager
Tak på forhånd! Smiley

Jeg mener, uden at hænge mig op det, at Wolves har en del penge og gøre godt med :-)
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #215: 20 Nov 2010, 12:10 »

Jeg søger et hold:
- med gode penge
- der er i den næst bedste liga i landet (eller bundhold i den bedste)
- der har en smule potientale
- der ikke har vundet noget stort i den sidste tid, og skal være en klub hvor man kan gøre en forskel som manager
Tak på forhånd! Smiley

Betis? Opstemt
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #216: 20 Nov 2010, 12:11 »

Søger et hold som skal være i den 2. eller 3. bedste række i deres land. De skal have en fornuftig økonomi og muligheden for, at blande sig i toppen af rækken. Jeg fortrækker, at spille i England, Spanien, Italien eller Tyskland.

Kom gerne med flere bud og evt. hvorfor Smiley
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #217: 20 Nov 2010, 12:13 »

Jeg vil gerne anbefale Hellas Verona, de er ret sjove at spille med plus at de har en god trup som du burde kunne rykke op med i første sæson Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #218: 20 Nov 2010, 14:52 »

Hej alle sammen, jeg har personligt gang i S. Donetsk spil.
Dog er det dejligt engang imellem og have 2-3 spil i alt, så man ikke kører træt hele tiden i et.

Land: Spanien, England, Holland f.eks.
Udfordring: Skal ikke være et hold som f.eks Barcelona, men må gerne være et hold som kommer for 2-3 bedste række eller bunden af bedste række.
Økonomi: Det skal være nogle som har i det mindst lidt på kiste bunden, så det er muligt og kunne skrive kontrakt med lidt forstærkninger
Stadion: De skal helst ligge inde med et okay stadion, så f.eks hvis det er bunden af PL, skal det ikke være et stedion med kun 20.000 af.

Håber og hører nogle friske bud, da jeg søger ny og lidt større udfordring. Hvis andre har nogle udfordringer som er værd og prøve, som dog ikke omhandler mine bud, så kom med dem alligevel.

Håber og få nogle gode bud
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #219: 20 Nov 2010, 14:56 »

Alaves
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #220: 20 Nov 2010, 15:00 »

Hej alle sammen, jeg har personligt gang i S. Donetsk spil.
Dog er det dejligt engang imellem og have 2-3 spil i alt, så man ikke kører træt hele tiden i et.

Land: Spanien, England, Holland f.eks.
Udfordring: Skal ikke være et hold som f.eks Barcelona, men må gerne være et hold som kommer for 2-3 bedste række eller bunden af bedste række.
Økonomi: Det skal være nogle som har i det mindst lidt på kiste bunden, så det er muligt og kunne skrive kontrakt med lidt forstærkninger
Stadion: De skal helst ligge inde med et okay stadion, så f.eks hvis det er bunden af PL, skal det ikke være et stedion med kun 20.000 af.

Håber og hører nogle friske bud, da jeg søger ny og lidt større udfordring. Hvis andre har nogle udfordringer som er værd og prøve, som dog ikke omhandler mine bud, så kom med dem alligevel.

Håber og få nogle gode bud

Hercules
Logged

KULLE
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #221: 20 Nov 2010, 15:05 »

Jeg søger en klub med ok økonomi. Men er i bunden af ligaen. Liga: Spanien, Danmark, Italien (mest Spanien) (:
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #222: 20 Nov 2010, 15:06 »

Hercules

Havde bestemt også overvejet dem, men vil gerne have en blog om et nyt hold som ikke er taget.
Må se om jeg kan finde ud af og lave en blog, som bliver nogenlunde værd og se på. Der er jo folk som er klart bedre desværre nok ;o)
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #223: 20 Nov 2010, 15:12 »

Havde bestemt også overvejet dem, men vil gerne have en blog om et nyt hold som ikke er taget.
Må se om jeg kan finde ud af og lave en blog, som bliver nogenlunde værd og se på. Der er jo folk som er klart bedre desværre nok ;o)
er på alle kanter udemærket uden at være prangende kunne være interrasent at se en blog hvor du laver holdet om fra et i rækken til tophold
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #224: 20 Nov 2010, 15:22 »

er på alle kanter udemærket uden at være prangende kunne være interrasent at se en blog hvor du laver holdet om fra et i rækken til tophold

Har lige selv luret på Southampton (3 bedste række, top seedet) og Real Murcia (3 bedste række, top seedet)
Vil ikke starte alt for langt nede, men hellere ikke for højt oppe. For i 2010 lykkedes det mig på 3-4 sæsoner, og få Sunderland til tops i PL. Så det er en lidt mere langsigtet forsøg jeg vil have.
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010