home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165421 gange)
snakers
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1905: 16 Jul 2011, 21:00 »

Hej drenge! Har virkelig behov for et ordenligt save, som jeg kan blive bidt af. Er dog i tvivl om valg af klubben.
Mine krav er, at det ikke skal være en topklub. Midterklub med EL deltagelse, ville være perfekt. Samtidig skal de gerne have en sjat penge, så man kan bygge et godkendt hold op.
Mht. ligavalg er jeg åben overfor det meste, især en klub i Italien gad jeg godt prøve kræfter med. Har aldrig blevet bidt af hold i denne liga før, nemlig.

Napoli Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1906: 17 Jul 2011, 19:45 »

Hey freaks

Skal til at starte et nyt spil op.

Krav: Et hold fra DK eller England.
Krav: lidt penge til nye spiller
Krav: SKAL være i den bedste række

Er meget åben.

HIT ME

Pats
Juniorspiller
**

« Svar #1907: 17 Jul 2011, 19:47 »

Har 3 valg

Atalanta, Reggina, Torino

Kom frisk :-)

JimmyGP
Manager

« Svar #1908: 18 Jul 2011, 16:29 »

Jeg kan ikke helt finde ud af hvem jeg skal starte med..

Skal det være Burnley, Leeds, Swansea eller Middlesbrough??

Jeg overvejer at forsøge mig med følgende taktik;

BO
OMV OMH
MC MC
DM
FV FC FC FH
« Seneste Redigering: 18 Jul 2011, 16:41 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

klint2670
Lilleputspiller
*

« Svar #1909: 18 Jul 2011, 18:39 »

Hey Freaks Smiley
Jeg er helt på bar bund over hvilket hold jeg skal være, så jeg håber i kan kommer med nogen interessante bud på et hold. De eneste krav der er, at holdet ikke skal være top-sup hold i deres land, også må klubben også gerne have lidt gæld Smiley

Krenchel12
Lilleputspiller
*

« Svar #1910: 19 Jul 2011, 10:46 »

klint2670 jeg syntes du skal prøve at være SønderjyskE det er et sjovt og svært spil fordi vært år bliver du næste nød til at sælge holdets bedste spiller Opstemt

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1911: 19 Jul 2011, 17:25 »

Jeg kan ikke helt finde ud af hvem jeg skal starte med..

Skal det være Burnley, Leeds, Swansea eller Middlesbrough??

Jeg overvejer at forsøge mig med følgende taktik;

BO
OMV OMH
MC MC
DM
FV FC FC FH

Den taktik kan jeg fortælle dig at jeg har haft stor succes med i Leeds Smiley
Pt. er jeg igang med 7. sæson og indtil videre har der været en del succes. Har vundet Premier League 1 gang, League Cup 1 gang, Champions League cup 1 gang og den europæiske super cup en gang. Derudover har jeg fået en masse 2. og 3. pladser så det går bestemt godt.
En af de fedeste ting ved det Leeds save jeg har gang i, er de talenter de får igennem deres akademi. Fra start af er faciliteterne ikke voldsomt gode, men når de først bliver forbedret kan jeg love dig for at de får nogle talenter der vil noget. Det første store talent jeg fik igennem var en forsvarsspiller. I første sæson fik han kun 7 kampe sidst på sæsonen men har derefter været fast mand. I en alder af 19 år er han min mest stabile spiller, vidunderdreng og har været oppe på landsholdet. Han fik dog ikke spillet da han blev skadet inden kampen.
Sæsonen efter fik jeg en angriber op med lige så stort potentiale. De første to sæsoner fik en lidt kampe og gjorde det pænt. Men her i hans tredje sæson er han virkelig slået igennem og er min tredje mest scorende spiller i en alder af 18 år. Mine to andre angribere bomber mål ind så det er svært at nå op på det niveau endnu. Som sagt er han kun 18 så han skal nok blive til noget.
Den sidste spiller er en spiller jeg fik op her inden starten af 7. sæson. Jeg stod og manglede en defensiv midt da Xabi Alonso gik på pension, og op kom en 16 årig gut der gik direkte ind i førsteholdstruppen. Han har større potentiale end de andre, og hvis han fortsætter sin udvikling kan jeg slet ikke forestille mig hvor god han bliver.

Men alt i alt vil jeg anbefale Leeds. De har en spændene trup, et stort stadion (Der stortset er udsolgt hver kamp) samt en god økonomi og en god ungdomsafdeling som beskrevet.
Der er rigtig gode muligheder for at gøre Leeds gode igen, og rigtigt gode muligheder for et sjovt spil Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #1912: 19 Jul 2011, 19:48 »

Den taktik kan jeg fortælle dig at jeg har haft stor succes med i Leeds Smiley
Pt. er jeg igang med 7. sæson og indtil videre har der været en del succes. Har vundet Premier League 1 gang, League Cup 1 gang, Champions League cup 1 gang og den europæiske super cup en gang. Derudover har jeg fået en masse 2. og 3. pladser så det går bestemt godt.
En af de fedeste ting ved det Leeds save jeg har gang i, er de talenter de får igennem deres akademi. Fra start af er faciliteterne ikke voldsomt gode, men når de først bliver forbedret kan jeg love dig for at de får nogle talenter der vil noget. Det første store talent jeg fik igennem var en forsvarsspiller. I første sæson fik han kun 7 kampe sidst på sæsonen men har derefter været fast mand. I en alder af 19 år er han min mest stabile spiller, vidunderdreng og har været oppe på landsholdet. Han fik dog ikke spillet da han blev skadet inden kampen.
Sæsonen efter fik jeg en angriber op med lige så stort potentiale. De første to sæsoner fik en lidt kampe og gjorde det pænt. Men her i hans tredje sæson er han virkelig slået igennem og er min tredje mest scorende spiller i en alder af 18 år. Mine to andre angribere bomber mål ind så det er svært at nå op på det niveau endnu. Som sagt er han kun 18 så han skal nok blive til noget.
Den sidste spiller er en spiller jeg fik op her inden starten af 7. sæson. Jeg stod og manglede en defensiv midt da Xabi Alonso gik på pension, og op kom en 16 årig gut der gik direkte ind i førsteholdstruppen. Han har større potentiale end de andre, og hvis han fortsætter sin udvikling kan jeg slet ikke forestille mig hvor god han bliver.

Men alt i alt vil jeg anbefale Leeds. De har en spændene trup, et stort stadion (Der stortset er udsolgt hver kamp) samt en god økonomi og en god ungdomsafdeling som beskrevet.
Der er rigtig gode muligheder for at gøre Leeds gode igen, og rigtigt gode muligheder for et sjovt spil Smiley

Lækkert.. Kan du anbefale nogen spillere til føste sæson? tror det bliver dem jeg starter med.. Wink

- Veni, vidi, vici -

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #1913: 19 Jul 2011, 23:43 »

Tja, jeg mangler lidt et LLM spil.

Krav: Det skal være i et land fra Europa.

Krav: Det må gerne være i en Semi-prof eller amatør liga. Også gerne med en ligaudvidelse i et dårligt land.

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1914: 20 Jul 2011, 12:33 »

Lækkert.. Kan du anbefale nogen spillere til føste sæson? tror det bliver dem jeg starter med.. Wink

Nu var det i den første patch jeg startede spillet så ved ikke om det stadig er muligt at hente dem. Men jeg havde stor succes med Alex Smithies, Jose Goncalves, Kyle Walker (leje), Leigh Griffiths og en fransk defensiv midt ved navn Berson på fri transfer.
Smithies er her i 7. sæson blevet kåret til verdens anden bedste målmand så ham vil jeg ihvertfald anbefale! Smiley
Men ellers har de et forholdsvis stærkt hold.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1915: 21 Jul 2011, 14:23 »

Søger en skandinavisk klub, efter at mit nuværende spil blev spoleret af et sandt skades helvede..

Der er som sådan ingen krav til holdet, andet end en lille forklarende tekst om hvorfor jeg skal vælge dem. Der kunne evt. også blive en blog ud af dette, så hvis man har en fed vinkel til holdet, så vil det være prikken over i'et.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1916: 21 Jul 2011, 16:35 »

Søger en skandinavisk klub, efter at mit nuværende spil blev spoleret af et sandt skades helvede..

Der er som sådan ingen krav til holdet, andet end en lille forklarende tekst om hvorfor jeg skal vælge dem. Der kunne evt. også blive en blog ud af dette, så hvis man har en fed vinkel til holdet, så vil det være prikken over i'et.

Synes helt klart du skulle prøve kræfter dem FC Nordsjælland. Ung og spændene trup, og det er virkelig en udfordring at få skabt gode resultater med dem. Evt. kunne du til at starte med fokusere på pokalturneringen som de har gjort i virkeligheden, og af den vej bygge holdet op via de penge man kan tjene i Europa.
Et spændene hold som jeg selv har haft mange sjove spil med Smiley

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #1917: 21 Jul 2011, 23:01 »

Hej drenge Smiley.
jeg har ingen ide om hvem jeg skal være! Sur

Jeg vil gerne være en klub fra 2-3 bedste række så man kan bygge holdet op på en anden måde end ved et hold i den bedste række Smiley.

Det skal helst være i England Smiley.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1918: 21 Jul 2011, 23:20 »

Wrexham, dog fra den næst laveste række, klubben er fra Wales, og har lige vundet Euro League med dem.. super spændende hold Smiley

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

ladelj
Ynglingespiller

« Svar #1919: 21 Jul 2011, 23:32 »

Hej drenge Smiley
jeg skal bruge et hold, som jeg kan spille med når jeg kører til Italien
det skal være et hold med en sund økonomi, og et midterhold så bare kom med nogle som i har gode erfaringer med!
Ligemeget hvilken liga..

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010