home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 198632 gange)
V-4-E
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1545: 24 Maj 2011, 17:43 »

Hej. Jeg søger et hold der er i top 7.
skal være i Italien, Tyskland, Danmark, Spanien eller England
Tag West Ham! Blev nr. 6 i den første sæson efter en elendig start, og du kommer ikke til at fortryde det, hvis du vælger det hold. Økonomien er fin, jeg er selv blevet forsynet med gode talenter fra rugekasseklubber, og efter sæson 3, hvor jeg netop har vundet Liga Cuppen, er der stadig meget at gøre i klubben endnu.

JimmyGP
Manager

« Svar #1546: 25 Maj 2011, 13:21 »

Jeg vakler lidt i mellem Real Sociedad og Espanyol.. Nogen der kan begrunde, hvorfor jeg skal vælge den ene frem for den anden..

På forhånd tak..

mvh. JimmyGP Thumbs Up

ps. har du et helt 3. og bedre forslag er du da også velkommen til at poste det.. Peace

- Veni, vidi, vici -

Luis-Mikkel
Lilleputspiller
*

« Svar #1547: 25 Maj 2011, 13:29 »

jeg synes du skal vælge Espanyol, de har nok det bedst hold. jeg tror og Espanyol er sjovere at spille med

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1548: 25 Maj 2011, 13:39 »

Søger et hold med stor økonomisk udfordring, både med gæld og overskredet lønbudget. Holdet skal dog helst gerne være fra en af de øverste rækker fra enten England, Spanien, Tyskland, Danmark, Holland, Sverige, Norge eller Skotland.

Andre europæiske lande med undtagelse af de østeuropæiske kan også gå an, men så må der gerne argumenteres lidt ekstra for hvorfor jeg skal vælge dem.

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1549: 25 Maj 2011, 15:06 »

Hej.
Valget står på: West Ham, Juventus, A.C. Milan, Tottinham, Dortmund, Newcastle eller Birmingham.
Ps. I må godt komme med en begrunhelse på hvorfor jeg skal være dem Tak Opstemt

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

« Svar #1550: 25 Maj 2011, 15:11 »

Hej.
Valget står på: West Ham, Juventus, A.C. Milan, Tottinham, Dortmund, Newcastle eller Birmingham.

Tottenham fordi du stavede det forkert og fordi at de har et utrolig godt hold, men alligevel mangler det sidste for at vinde de "store" titler Wink

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

oska0377
Juniorspiller
**

« Svar #1551: 25 Maj 2011, 16:48 »

Er der nogen midterhold i spanien med god økonomi?

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #1552: 25 Maj 2011, 16:57 »

Hej.
Dortmund. De har talenter, potentiale og er pisse sjove at spille med. Giv dem en chance! Smiley

FC Barcelona - Mes que un club.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1553: 25 Maj 2011, 17:08 »

Søger et hold med stor økonomisk udfordring, både med gæld og overskredet lønbudget. Holdet skal dog helst gerne være fra en af de øverste rækker fra enten England, Spanien, Tyskland, Danmark, Holland, Sverige, Norge eller Skotland.

Andre europæiske lande med undtagelse af de østeuropæiske kan også gå an, men så må der gerne argumenteres lidt ekstra for hvorfor jeg skal vælge dem.

Ingen der har nogle gode bud..?  Hvad jeg har erfaret, så er de danske hold vist blandt de hold i Europa med den ringeste økonomi, og her er både Vejle, OB og Brøndby inde i billedet på nuværende tidspunkt. Men jeg kunne godt tænke mig nogle flere hold at tage min beslutning ud fra.

oska0377
Juniorspiller
**

« Svar #1554: 25 Maj 2011, 17:13 »

:cr:Står og er lidt i tvivl om jeg skal være sporting eller hercules

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #1555: 25 Maj 2011, 17:22 »

BUMP!!!

Stoppet dit sothampton da?

Jeg har ingen præferencer til nogen af holdene, men kommer helt an på hvad de ambitions niveau er? For vil du hurtigst til tops, vil jeg få efter Espanyol Smiley
Dog synes jeg også Real Sociedad er spændende. Dog har jeg en mistanke til det er et af de hold, man hurtigt mister interessen ved, hvis ikke man har noget personligt bånd til klubben Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #1556: 25 Maj 2011, 17:30 »

BUMP!!!

Ville selv vælge Real Sociedad. Det er en større udfordring end Espanyol, da de lige er rykket op i spillet, og Espanyols spillermateriale er bedre.
Jeg kender ikke til økonomien i de to klubber, men kan forestille mig at Espanyol er klart stærkere.

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #1557: 25 Maj 2011, 17:34 »

Ingen der har nogle gode bud..?  Hvad jeg har erfaret, så er de danske hold vist blandt de hold i Europa med den ringeste økonomi, og her er både Vejle, OB og Brøndby inde i billedet på nuværende tidspunkt. Men jeg kunne godt tænke mig nogle flere hold at tage min beslutning ud fra.
Du kan prøve Dortmund. Har selv rigtig gode erfaringer med dem.
Hvis du spiller med patch 11.3 har du ikke nogle transferpenge til at starte med, og din økonomi daler ligeså stille, så du til sidst i sæsonen næsten har underskud. Det skete ihvertfald for mig, men så fordi jeg vandt bundesligaen og kvalificerede mig til chl, har jeg fået en ok økonomi nu.

De har rigtig gode talenter,  det kan dog være svært at holde på dem, men det er jo bare en del af udfordringen Wink
Giv dem en chance, for jeg tror ikke du vil fortryde det Opstemt

FC Barcelona - Mes que un club.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1558: 25 Maj 2011, 17:54 »

Jonaslund94

Har spillet med Dortmund tidligere, og selvom de har stor gæld, så vil jeg ikke vurdere dem til at være i økonomiske vanskeligheder pga. det store stadion de har, og de mange talenter der nemt kan sælges videre.

Ellers et fint forslag, tak.

SørenA
Gæst

« Svar #1559: 25 Maj 2011, 18:11 »

Det må i den grad være Deportivo - Spiller selv med dem lige i tiden. De har et +200 mio lån der skal betales på et år, samtidig har de 4 andre lån der skal betales af over længere tid!

Samtidig forventer bestyrelsen at du ender i den øverste halvdel af ligaen, så det er i den grad en udfordring uden lige!

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010