home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 166759 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1125: 21 Mar 2011, 06:58 »

MAngler virkelig noget inspiration til et nyt save, er kørt fast med både mit roma svae og mit fc fyn save, gider ikke engelske hold, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt, nogen forslag? Wink

Alt. Madrid kunne være en mulighed Wink har en god trup med et fantastisk angreb i Forlan og Agüero. Se om du kan slå Real og Barca af pinden Smiley

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #1126: 21 Mar 2011, 09:42 »

Kan foreslå Napoli.. De har mange upcomings. Vandt første sæson med dem. hamsik og cavani er geniale spillere. Ellers kunne du prøve et hold fra østeuropa. evt. CSKA Moskva, sparta, zenit eller Shaktar el. Dynamo Kiev fra Ukraine. ? Det er meget anderledes at styre hold som disse Smiley

LFC & OB!!!

de stijl
Ynglingespiller

« Svar #1127: 21 Mar 2011, 10:00 »

Jeg søger et spændende spil. Et spil I kan anbefale mig. Mine kriterier er:

Bedste ligaer (Italien, England, Spanien, Tyskland)
Champions League
Minimum 1 superstjerne
Ikke top 2
Ikke Chelsea eller Tottenham (da jeg har spillet dem samt at Chelsea er vanvittige med den nye patch).

Jeg er åbne for alt, og hvis I vil komme med en enkelt kommentar, er det meget velkomment. Tak!

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #1128: 21 Mar 2011, 10:08 »

Som Sagt Napoli i Italien. England, kunne du prøve Liverpool. Det er sjovt at føre de røde tilbage til toppen! De har potentiale og et bedre hold i den nye patch. Spanien, Villarreal. Nilmar, Rossi og Cazorla. Spændende hold med mange future prospects. Fornuftig økonomi, muligheder! Tyskland, Leverkusen el. Dortmund. Dortmund har et ungt hold. Spændende typer som Barrios (angriber, Paraguay) Sahin (Tyrkiet midtbane) plus flere unge forsvarere som Hummels. Stor fanskare, plus Euro league kval. i 1. sæson. Halvskidt økonomi, som kan forbedres ved gode præstationer samt spillersalg. Leverkusen har en god blanding af talenter som Vidal og Derdiyok, og rutinerede klassespillere som Adler, Barnetta og Kiessling. Ydermere Nicolai Jørgensen Peace. Håber det kunne give lidt insp.?

LFC & OB!!!

Swush
Lilleputspiller
*

« Svar #1129: 21 Mar 2011, 15:54 »

Skal have startet et nyt spil, hvor jeg bygger hele holdet op omkring ungdommen og ikke ved at købe dyre spillere til succes. Klubben skal helst være i en af de store europæiske ligaer, og må gerne ligge en divison eller to nede. Hvis klubben har lidt historie og et fint budget, så burde jeg være solgt.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1130: 21 Mar 2011, 15:56 »

Storset alle Tyske hold er spændene.

Og ikke særlig mange spiller dem...

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #1131: 21 Mar 2011, 16:06 »

Hmm der kan du evt. tag et kig på Herta Berlin, Dortmund, Evian TG eller Southhampton

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #1132: 21 Mar 2011, 16:40 »

Skal have startet et nyt spil, hvor jeg bygger hele holdet op omkring ungdommen og ikke ved at købe dyre spillere til succes. Klubben skal helst være i en af de store europæiske ligaer, og må gerne ligge en divison eller to nede. Hvis klubben har lidt historie og et fint budget, så burde jeg være solgt.

Jeg foreslår Luch Vladivostok som pt. ligger i 1. division i Rusland. Byen har et indbyggertal på lidt over en halv million og er den største by i hele det østlige Rusland. Klubben ligger lige nord for Nordkorea og ikke langt fra den kinesiske grænse. For nogle år siden var klubben i den bedste liga og havde en genial hjemmebane. Akinfeev har udtalt efter et 0-3 nederlag, at de burde spille i den japanske liga – efter en flyvetur på ca. 7. timer. Deres økonomi er fin og du får et budget på ca. 30. millioner fra starten.

Jeg spiller selv med dem, og er 2034 og har kun spillere fra eget akademi i hele klubben (har bygget en russisk højborg), sidste gang jeg købte en spiller var i 2016. Historien bag klubben er genial, og det fanger mig, at klubben ligger så langt ude, men samtidig spiller mod Moskva-klubber i weekenderne og andre klubber fra Europa i ChL.

Du kan læse mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Luch-Energiya_Vladivostok

Det her et geografisk billede af ligaen i 2008:
« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:42 af naRf » Logged

Hoejtved
Lilleputspiller
*

« Svar #1133: 21 Mar 2011, 16:43 »

efter at være fremme i 2025 Med FC Hjørring som dansk mester i et stykke tid nu, og Champions League mester, overvejer jeg nu at starte forfra..
årsagen til dette er at Jeg trods at være 15 år fremme i spillet, endnu ikke har fået lov til at udvide stadion eller bygge et nyt..
så 7500 tilskuere i Superligaen, når der endelig er fuldt stadion, og 500 siddepladser til europæiske kampe er bare ikke fedt efter 15 år..
men hver evig eneste gang får jeg svaret "vi ser ikke fanpotentialet vokse yderligere de kommende år"..

så er der nogen der har et forslag til et nyt projekt?

overvejede lidt et hold som Paris FC hvor der er store muligheder for tilskuere osv..

Vendsyssel FF
Odense Boldklub
BVB 09

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #1134: 21 Mar 2011, 17:20 »

@Swush
@Hoejtved

Overvej at se på Southampton, spændende hold med et par meget talentfule unge spillere og stort potentiale pga. fanbase og stadion. Har selv lige oprettet en tråd omkring klubben hvis i vil have lidt mere info.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Swush
Lilleputspiller
*

« Svar #1135: 21 Mar 2011, 18:45 »

Tak for de mange bud, tjekker lige holdene i FM. Smiley

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1136: 21 Mar 2011, 19:18 »

Swush prøv leeds

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1137: 21 Mar 2011, 19:28 »

Jeg foreslår Luch Vladivostok som pt. ligger i 1. division i Rusland. Byen har et indbyggertal på lidt over en halv million og er den største by i hele det østlige Rusland. Klubben ligger lige nord for Nordkorea og ikke langt fra den kinesiske grænse. For nogle år siden var klubben i den bedste liga og havde en genial hjemmebane. Akinfeev har udtalt efter et 0-3 nederlag, at de burde spille i den japanske liga – efter en flyvetur på ca. 7. timer. Deres økonomi er fin og du får et budget på ca. 30. millioner fra starten.

Jeg spiller selv med dem, og er 2034 og har kun spillere fra eget akademi i hele klubben (har bygget en russisk højborg), sidste gang jeg købte en spiller var i 2016. Historien bag klubben er genial, og det fanger mig, at klubben ligger så langt ude, men samtidig spiller mod Moskva-klubber i weekenderne og andre klubber fra Europa i ChL.

Du kan læse mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Luch-Energiya_Vladivostok

Det her et geografisk billede af ligaen i 2008:

De må da have nogle voldsomme rejseudgifter Wink

Og sygt at du har spillet så mange sæsoner uden at køre træt i det Thumbs Up

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

bøvle
Manager

« Svar #1138: 21 Mar 2011, 19:39 »

Er der nogen, der ved hvordan LFCs transferbudget ser ud efter den nye opdatering (10.3 red.) ? Opstemt

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1139: 21 Mar 2011, 19:43 »

tror det er 200 - 270 mio

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010