home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236322 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1005: 13 Maj 2012, 14:53 »

Hey alle sammen.

Jeg vil gerne prøve noget, jeg ikke rigtig har prøvet før i FM-regi: At føre et hold op i den bedste række, og vinde ligaen deroppe.. Jeg har dog et par krav:

Har intet imod England, men vil kun spille den anden bedste række.
Tyskland og Italien tiltaler mig, især Tyskland, men det behøver ikke være i de lande.
Lavere række end den bedste. Ligemeget om det er 1., 2. eller 3. division - bare lavere.
Klubben må gerne have lidt historie, der er gloværdigt, interessant eller speciel.

Fyr!

Italien:
Monza - Gør byen kendt for andet end Formel 1. Ligger i den 3. bedste række.
Pro Vercelli - Har været italienske mestre 7 gange tilbage i starten af 1900-tallet. Ligger også i 3. bedste række.
Foggia - Spændende hold i start 90'erne med Zdenek Zeman som træner og Giuseppe Signori, Francesco Baiano og Bryan Roy på holdet. Ligger også i 3. bedste række.
San Marino - Et populært valg når man vil føre et lille hold til toppen. Klubben ligger i det lille land/stat San Marino men spiller i de italienske rækker. Spiller i 4. bedste række.

Spanien:
Tenerife - Få holdet fra ferieøen op i La Liga igen og ud i Europa. Spiller i 3. bedste række.
Alavés - Var i UEFA Cup-finalen i 2001. Ligger nu også og roder rundt i den 3. bedste række.

Tyskland:
RB Leipzig - http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32249.0
« Seneste Redigering: 13 Maj 2012, 14:56 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #1006: 13 Maj 2012, 15:03 »

Spændende med de mange italienske hold du lige har kunne fortælle lidt om. Men af de nævnte hold, tror jeg måske det er Tenerife der tiltaler mig mest.

Jeg var på ferie dernede i sommers, hvor jeg var inde i en butik med deres officielle merchandise som da gav et lille indtryk i mit fodboldhjerte. Jeg overvejer at starte et spil med dem. Har du spillet med dem før?

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #1007: 13 Maj 2012, 15:10 »

Spændende med de mange italienske hold du lige har kunne fortælle lidt om. Men af de nævnte hold, tror jeg måske det er Tenerife der tiltaler mig mest.

Jeg var på ferie dernede i sommers, hvor jeg var inde i en butik med deres officielle merchandise som da gav et lille indtryk i mit fodboldhjerte. Jeg overvejer at starte et spil med dem. Har du spillet med dem før?

Nej, desværre ikke. Men, lyder da til det er dem du skal starte med  Thumbs Up

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #1008: 14 Maj 2012, 00:57 »

Nogen som har et bud på klubber hvor det ville være muligt at hente Neymar inden for et par sæsoner? Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #1009: 14 Maj 2012, 06:31 »

Santos ;-)

Bobby er blot mit dæknavn

Risom
Manager

« Svar #1010: 14 Maj 2012, 07:31 »

Nogen som har et bud på klubber hvor det ville være muligt at hente Neymar inden for et par sæsoner? Opstemt

Real Madrid, Barcelona, Manchester City. Måske også United, Chelsea og Milan Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #1011: 14 Maj 2012, 15:04 »

Real Madrid, Barcelona, Manchester City. Måske også United, Chelsea og Milan Smiley
Havde håbet på at du måske havde sagt inter, liverpool og Juventus crazy

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Risom
Manager

« Svar #1012: 14 Maj 2012, 16:29 »

Havde håbet på at du måske havde sagt inter, liverpool og Juventus crazy

Kan måske også godt lade sig gøre, men jeg oplever ofte, at RM eller City hapser ham inden disse klubber kunne få råd til at hente ham Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #1013: 16 Maj 2012, 16:45 »

Juventus eller Arsenal?

Hvad taler for og imod valg af et af disse hold?

Jeg kan godt nok ikke bestemme mig!!!

Gungner
Gæst

« Svar #1014: 16 Maj 2012, 16:47 »

Hvad skete der med West Bromwich?
Personligt ville jeg tage Juventus, da jeg selv har et rigtig godt game kørende med dem pt. Er halvejs igennem fjerde sæson, og det er blevet til tre mesterskaber, én pokal-titel, to Supercup's og desværre ingen CL. Men Juve har en god blanding af unge og ældre og en god økonomi.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #1015: 16 Maj 2012, 16:51 »

Hvad skete der med West Bromwich?
Personligt ville jeg tage Juventus, da jeg selv har et rigtig godt game kørende med dem pt. Er halvejs igennem fjerde sæson, og det er blevet til tre mesterskaber, én pokal-titel, to Supercup's og desværre ingen CL. Men Juve har en god blanding af unge og ældre og en god økonomi.

Er gået i stå med WBA, desværre. For det er bestemt et rigtig godt spil, men føler ikke rigtig jeg kan komme videre i spillet. :-(

Jeg har også haft lyst til et Juventus spil meget længe!! Er dog også i tvivl om jeg kan opretholde lysten, men på den anden side skal man ikke bruge arbejdstilladelse som i England, og jeg er fan af Juventus. Har trøjer og sådan med dem. Og det gør altid spillet sjovere at man kan diskutere med andre i Juventus tråden herinde..

Tja, kan godt være det er det jeg skal begive mig ud i.

Kan du fortælle noget man skal være opmærksom på i Juventus i FM?

Gungner
Gæst

« Svar #1016: 16 Maj 2012, 17:12 »

Et hurtigt tip ville være at køre en defensiv taktik med kontra-baserede angreb, da deres defensiv er noget bedre end deres offensiv (efter min mening). Så dit første indkøb bør nok være en angriber

Stefan85
Lilleputspiller
*

« Svar #1017: 16 Maj 2012, 20:51 »

Hey freaks;-)
Jeg skal igang med et nyt spil. Overvejer et hold fra England eller Italien, men det skal helst være et tidligere storhold,  som ikke har klaret sig godt i lang tid. Har I nogle foreslag til klubber? Har overvejet Liverpool, Newcastle, Napoli og Lazio.

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #1018: 16 Maj 2012, 21:28 »

Liverpool er rigtig fedt, da ejerne har store krav, man har en god økonomi, og fantastisk talenter.

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #1019: 16 Maj 2012, 21:30 »

Ta man united jeg er united er i år 2030 det er rigtig fedt vis man kan li united os, men de har en go trup med gode unge spillere der er kun 1 minus og det er deres gæld

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010