home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 217719 gange)
gleivb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #75: 02 Nov 2011, 18:59 »

Jeg synes at Palermo er en særdeles god udfordring. De har solgt Sirigu, Nocerino, Cassani og Pastore, og har nogle spændende spillere i truppen. Abel Hernandez, Ilicic og Bacinovic. Med den rætte taktik og lidt held i sprøjten, har jeg vundet Serie A i den første sesong. Fik købt Vaclav Kadlec og Victor (Målmand). Der er ikke mange penge at lege med, og man er nødt til at kæmpe mod Milan, Inter og Napoli... Godt save Smiley
Anbefales ikke til nybegyndere Opstemt
Logged

You'll never walk alone!

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #76: 04 Nov 2011, 19:29 »

Hvem skal jeg være!

vil gerne være et hold fra en af de store ligaer som ligger under top 5 i deres liga men efter et par sæsonner er der muglighed for at vinde

ps. de må gerne have mange talenter men det er ikke et krav
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #77: 04 Nov 2011, 19:36 »

Hvem skal jeg være!

vil gerne være et hold fra en af de store ligaer som ligger under top 5 i deres liga men efter et par sæsonner er der muglighed for at vinde

ps. de må gerne have mange talenter men det er ikke et krav
Tag Fiorentina! Et altid spændende hold, fyldt med en række stjerner som bl.a.  Montolivo, Jovetic, Gilardino, Vargas.

 Wink
Logged

Marcus4cs
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #78: 05 Nov 2011, 15:04 »

Hvem skal jeg være?
Kravene er: forholdsvis god økonomi og en god trup på mange punkter og nogle talenter. Klubben må ikke være et absolut tophold men mere lige under toppen og som man skal kunne forbedre væsentligt dog ikke Fiorentina.
Mange tak på forhånd
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #79: 05 Nov 2011, 15:45 »

Hvem skal jeg være?
Kravene er: forholdsvis god økonomi og en god trup på mange punkter og nogle talenter. Klubben må ikke være et absolut tophold men mere lige under toppen og som man skal kunne forbedre væsentligt dog ikke Fiorentina.
Mange tak på forhånd
Wolfsburg de har en god økonomi Smiley
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #80: 05 Nov 2011, 21:29 »

Ved sku ikke hvem jeg skal være. Har ingen ideer, men mine krav er at det ikke skal være et tophold i nogle af de store lande, gerne et hold i anden bedste række. Og så skal der være en god begrundelse for at jeg skal være det hold. F.eks med historien eller økonomien Smiley
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #81: 05 Nov 2011, 22:46 »

Ved sku ikke hvem jeg skal være. Har ingen ideer, men mine krav er at det ikke skal være et tophold i nogle af de store lande, gerne et hold i anden bedste række. Og så skal der være en god begrundelse for at jeg skal være det hold. F.eks med historien eller økonomien Smiley
'
Jeg havde nøjagtig samme problem som dig. Men så faldt jeg over Newcastle da jeg så dem vinde 1-3 over Stoke. Stort stadion (50000 ca.) Har tidligere været mester og en stor magt. De er rigtig spændende at spille med Smiley
Logged

Manchester United

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #82: 05 Nov 2011, 23:10 »

Ved sku ikke hvem jeg skal være. Har ingen ideer, men mine krav er at det ikke skal være et tophold i nogle af de store lande, gerne et hold i anden bedste række. Og så skal der være en god begrundelse for at jeg skal være det hold. F.eks med historien eller økonomien Smiley

Jeg er lige startet mit allerførste spil med Monaco. En sovende kæmpe i 2. division, med god økonomi og godt stadion Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

kaagaard92
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #83: 07 Nov 2011, 23:09 »

Hej
Kan ikke rigtig finde ud af hvem jeg skal starte med.
har i nogen gode ideer til hvem jeg kan vælge? har ikke de store krav skal bare være et spændene hold:)
Logged

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så hvad det skulle stilles til?

kruse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #84: 09 Nov 2011, 14:36 »

Søger en klub.
Det skal ikke være en topklub fra start af, men et hold man kan arbejde sig op med. Det må også gerne være et bundhold.
Ligaen betyder ikke noget. I må meget gerne komme med flere klubber. Smiley
Logged

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #85: 09 Nov 2011, 14:53 »

Søger en klub.
Det skal ikke være en topklub fra start af, men et hold man kan arbejde sig op med. Det må også gerne være et bundhold.
Ligaen betyder ikke noget. I må meget gerne komme med flere klubber. Smiley

Vitesse fra Holland, ligger lige under topholdene i Holland, ellers kunne du vælge QPR, Wolves eller Wigan
Logged

kruse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #86: 09 Nov 2011, 14:54 »

Vitesse fra Holland, ligger lige under topholdene i Holland, ellers kunne du vælge QPR, Wolves eller Wigan

Tak for input. Tror da lige jeg vil tage et kig på alle holdene, omkring økonomien, så man kan fører dem til mesterskaber efter 1-2 sæsoner Smiley
Logged

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #87: 09 Nov 2011, 14:57 »

Tak for input. Tror da lige jeg vil tage et kig på alle holdene, omkring økonomien, så man kan fører dem til mesterskaber efter 1-2 sæsoner Smiley

Tror jeg bestemt du kan med Vitesse, de har en sugardaddy som indtil videre ved min har smidt 300 mio i klubben og har spillet 28 kampe i første sæson. Kender ikke økonomien på de andre klubber
Logged

kruse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #88: 09 Nov 2011, 14:59 »

Tror jeg bestemt du kan med Vitesse, de har en sugardaddy som indtil videre ved min har smidt 300 mio i klubben og har spillet 28 kampe i første sæson. Kender ikke økonomien på de andre klubber

Tror også jeg vil prøve Vitesse. Den engelske liga er nok lidt svære, at fører midterhold til tophold
Logged

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #89: 09 Nov 2011, 15:01 »

Tror også jeg vil prøve Vitesse. Den engelske liga er nok lidt svære, at fører midterhold til tophold

Et godt råd er at forlænge kontrakten med Wilfried da han har en frikøbs klausul på 22 mio DKK
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 116 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010