home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 237002 gange)
AFC
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #510: 19 Feb 2012, 21:03 »

Spiller med Viborg FF lige nu og efter 3 sæson blev jeg nummer 2 i suppen, har fået darron gibson til klubben og lige nu spiller jeg om at komme med i CL gruppespillet Smiley synes Viborg har et godt hold og der er rigtig gode muligheder i at få lavet et rigtig godt hold.
Darron Gibson til Viborg?! Damn, god handel Smiley
Huddersfield er et fantastisk hold at spille med! Smiley
De spiller i den 3. bedste række i England, men det er muligt at få dem op i den bedste række. Grin
Jeg vil stærkt anbefale dem, da de også har en okay god økonomi, og det er muligt at skabe et tophold med dem! Grin
Godt forslag. Lyder spændende med Huddersfield! De skal overvejes til den tid!

Har I andre forslag?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #511: 19 Feb 2012, 21:18 »

Yo!

Jeg er kørt død i mit første save i FM 12 med Real Madrid efter blot én sæson, og søger nye udfordringer, da det er for let. Men vil ikke spille med et nyt hold, før transferopdateringe n er udkommet. Og jeg er virkelig i tvivl om, hvilket hold det skal være.

Har I nogen gode forslag? Smiley

Nottingham Forrest. Tidligere tophold i England. Spiller i den anden bedste. Jeg har et spil med dem igang. Rykkede op i Premier league i første sæson, og er i januar i anden sæson lige nu, hvor jeg ligger nr. 7. Det er et super fedt hold.

For at få lidt mere motivation kan du se filmen: "The Damned United" med Brian Clough(stav) som var deres super træner da de var topholdet.

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #512: 19 Feb 2012, 22:19 »

Sidder her og er kørt lidt død i mit Ajax save... Kunne godt tænke mig en klub i bunden/midten i den bedste række i disse lande: England, Spanien, Tyskalnd, Italien, Holland og portugal!

Nogle forslag, gerne hvorfor

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #513: 19 Feb 2012, 22:20 »

Sidder her og er kørt lidt død i mit Ajax save... Kunne godt tænke mig en klub i bunden/midten i den bedste række i disse lande: England, Spanien, Tyskalnd, Italien, Holland og portugal!

Nogle forslag, gerne hvorfor

Nu husker jeg ikke om Rio Ave er i den bedste portugisiske række i øjeblikket, men jeg har spillet med dem i en af de tidligere versioner af FM, og det var skisme underholdende!

Mikkellykke
Lilleputspiller
*

« Svar #514: 20 Feb 2012, 16:27 »

Jeg er kørt fuldstændig død. Har prøvet at køre et spil med tophold fra forskellige ligaer, men kører hurtigt død. Så har jeg prøvet med midterhold. Det samme sker med det. Er der nogle som bare ligger inde med det bedste råd til at vælge det rigtige og spændende hold :-)

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #515: 20 Feb 2012, 16:28 »

Jeg er kørt fuldstændig død. Har prøvet at køre et spil med tophold fra forskellige ligaer, men kører hurtigt død. Så har jeg prøvet med midterhold. Det samme sker med det. Er der nogle som bare ligger inde med det bedste råd til at vælge det rigtige og spændende hold :-)
Hvad gør at du kører død?

Mikkellykke
Lilleputspiller
*

« Svar #516: 20 Feb 2012, 16:32 »

Kedsomhed. Prøvede jo det med midterholdene, men igen så begyndte jeg at kede mig lidt. Det er sgu lidt underligt for jeg elsker manager, men mangler bare det spil der fanger mig lige med det samme :-)

blomvikings
Manager

« Svar #517: 20 Feb 2012, 16:33 »

Havde samme problem.
Men spiller nu med Q.P.R og der er nu gået en sæson, og jeg synes stadig det er super sjovt! Så prøv det.

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #518: 20 Feb 2012, 16:36 »

Kedsomhed. Prøvede jo det med midterholdene, men igen så begyndte jeg at kede mig lidt. Det er sgu lidt underligt for jeg elsker manager, men mangler bare det spil der fanger mig lige med det samme :-)
Prøv at sæt dig nogle regler, evt. prøv Lutz Challange

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #519: 20 Feb 2012, 20:20 »

HEY!

Jeg har efterhånden ikke spillet FM i et par måneder nu, og har nu besluttet mig for at fine lysten lidt igen. Jeg vil dog bevæge mig væk fra de velkendte rammer og finde et hold i en liga, som jeg ikke før har prøvet kræfter med.

Derfor vil jeg lige høre, om der er nogen som som kan anbefale en liga eller klub, som man ikke så ofte ser folk spille med. Her tænker jeg ikke nødvendigvis udenfor Europa, alle forslag er velkommende. Jeg vil dog som nævnt gerne undgå de kendte ligaer (Spanien, Italien England, Tyskland etc.).

På forhånd tak! Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #520: 20 Feb 2012, 20:31 »

HEY!

Jeg har efterhånden ikke spillet FM i et par måneder nu, og har nu besluttet mig for at fine lysten lidt igen. Jeg vil dog bevæge mig væk fra de velkendte rammer og finde et hold i en liga, som jeg ikke før har prøvet kræfter med.

Derfor vil jeg lige høre, om der er nogen som som kan anbefale en liga eller klub, som man ikke så ofte ser folk spille med. Her tænker jeg ikke nødvendigvis udenfor Europa, alle forslag er velkommende. Jeg vil dog som nævnt gerne undgå de kendte ligaer (Spanien, Italien England, Tyskland etc.).

På forhånd tak! Smiley

Belgisk fodbold! Der er et hav af spændende spillere og den bedste række er rimelig jævnbyrdig, og derfor spændende at spille i! Derudover kunne du jo nuppe et hold i Sverige eller Norge? Har i en tidligere udgave af FM haft et langt spil med Brann - Ganske underholdende!

molle
Landsholdsspiller

« Svar #521: 21 Feb 2012, 11:51 »

Hvem skal jeg være?!
Vil gerne spille i en klub som kan købe Akinfeev i 2,3 sæson (har et man-crush på ham!). Men det skal ikke være en klub hvor jeg skal sælge en "klubmand" for at få plads til ham. Fx Chelsea - Cech, Inter - Julio Cesar, Juve - Buffon, Real - Casillas etc.

Måske en klub som Valencia eller Roma?! (har været Napoli, så dem bliver det nok ikke)

JimmyGP
Manager

« Svar #522: 21 Feb 2012, 12:03 »

Hvem skal jeg være?!
Vil gerne spille i en klub som kan købe Akinfeev i 2,3 sæson (har et man-crush på ham!). Men det skal ikke være en klub hvor jeg skal sælge en "klubmand" for at få plads til ham. Fx Chelsea - Cech, Inter - Julio Cesar, Juve - Buffon, Real - Casillas etc.

Måske en klub som Valencia eller Roma?! (har været Napoli, så dem bliver det nok ikke)

Jeg vil mene at en klub som Benfica kan opfylde dit krav om Akinfeev.. du har et gigantisk reservelager af spillere, som vender tilbage efter endte låneaftaler til starten af anden sæson og så burde du have så rigeligt at gøre med.. Thumbs Up I det hele taget har klubben en sund økonomi og en bestemt godkendt tiltrækningskraft!

Udover det er det en spændende klub med masser af potentiale med de rigtig indkøb og den rigtige taktik. Ligaen siges at være kedelig og nem, men det er altså ikke mit indtryk og specielt Porto kan være en hård negl at vælte af tronen. Derudover er der er en del stærke midterhold, der vil gøre alt for at få dig ned med nakken.

Og hvem siger nej spillere som Cardozo, Aimar, Gaítan, Luisão og Garay.. ? FED FED Klub at spille med Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

molle
Landsholdsspiller

« Svar #523: 21 Feb 2012, 12:10 »

Jeg vil mene at en klub som Benfica kan opfylde dit krav om Akinfeev.. du har et gigantisk reservelager af spillere, som vender tilbage efter endte låneaftaler til starten af anden sæson og så burde du have så rigeligt at gøre med.. Thumbs Up I det hele taget har klubben en sund økonomi og en bestemt godkendt tiltrækningskraft!

Udover det er det en spændende klub med masser af potentiale med de rigtig indkøb og den rigtige taktik. Ligaen siges at være kedelig og nem, men det er altså ikke mit indtryk og specielt Porto kan være en hård negl at vælte af tronen. Derudover er der er en del stærke midterhold, der vil gøre alt for at få dig ned med nakken.

Og hvem siger nej spillere som Cardozo, Aimar, Gaítan, Luisão og Garay.. ? FED FED Klub at spille med Thumbs Up

Hvis bare Akinfeev vil til klubben, så er jeg glad Wink

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #524: 21 Feb 2012, 13:32 »

HEY!

På forhånd tak! Smiley
Prøv at sæt dig nogle regler, evt. prøv Lutz Challange

Det som L.Wee siger ^^

Det er pisse fedt og noget af en challenge. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010