home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 215138 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #15: 21 Okt 2011, 18:10 »

Hej...

Jeg vil gerne starte FM12 i DK. Problemet er jeg ikke helt ved med hvilket hold? Nogle forslag? både superligaen og 1 division er i spil. I må meget gerne komme med begrundelser

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilken type klubber, der interesserer dig, men personligt finder jeg Lyngby og AaB interessante i år. Ellers kunne Randers nok også være spændende at spille med.

Lyngby har en stor talentmasse, og mange af de unge spillere kan sikkert nå langt. Alligevel ligger klubben og må kæmpe med næb og klør, for blot at blive i landets bedste række. Kan du formå det, kan du måske skabe en stor fremtid for De Kongeblå?

I Jylland er AaB traditionelt en af de helt store klubber, men meget har været galt i Aalborg-klubben gennem det sidste års tid. Økonomien er helt skæv, og kun på et hængende hår reddede spillerne sig endnu en sæson i landets bedste række. Med den svage økonomiske tilstand vil du være nødt til at give de unge chancen, men heldigvis er der et par stortalenter at finde i klubben. Mathias Wichmann og Nicklas Helenius ligner de næste mange års profiler, mens supertalentet Lucas Andersen virker som et af de største talenter, Superligaen har set i mange år. Kan du, sammen med disse unge spillere, få klubben på ret køl igen?

Randers er den sidste klub, jeg vil fremhæve. Årsagen er simpel; spillermaterialet er til meget mere end den tilværelse i Første Division, som klubben nu er endt med at måtte finde sig i. Oprykning bør være let at skaffe, men hvor langt kan du drive det?
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #16: 21 Okt 2011, 20:00 »

Skal jeg være QPR eller Leicester?
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #17: 21 Okt 2011, 22:04 »

Et godt alternativ er altid at have 2 saves, som måske ikke er helt ens.
Altså et langtids save, hvor man ved der går mange sæsoner ihvertfald. Og så et relativt kort save måske, hvor man er en stor klub Smiley

Kørte i 2011 med flere forskellige saves, dog gik min computer ned i en længere periode så skulle starte forfra. Men hvis man har 4 saves, kan ren faktisk godt anbefales. Så kan du skifte imellem dem.

Personligt overvejer jeg et dansk save (enten 1 div eller superligaen)
Så har jeg mit lang tids save med Bristol Rovers
Regner så enten med at tage et af de største hold i england
Og så tror jeg det kunne være fedt med et save, i måske mere ukendte omgivelser(kunne måske være i sydamerika)
Har nogle egentlig erfaringer med sydamerika?
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #18: 21 Okt 2011, 22:06 »

Skal jeg være QPR eller Leicester?

Jeg synes det er fedt at rykke op med et hold, og derfor kan du måske allerede nu designe dit hold imod en oprykning til PL? Smiley

Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #19: 22 Okt 2011, 09:14 »

Hej drenge! Smiley

Ja, så kom dagen endelig (Igår) jeg startede med Blackpool, men det fangede mig sku ikke rigtigt, da jeg altid har været en stor tilhænger af et lækkert ungdomsakademi Smiley Så hvad har i af klubber som har en lækker ungdomsafdeling IRL (Uden Ajax & LOSC Lille osv)

Mange tak på forhånd! Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #20: 22 Okt 2011, 09:26 »

Så fik jeg gang i mit nye manager igår aftes..
Er startet op med Sunderland som virker til at være en spændende klub der gerne vil frem
Der går nok lige nogle sæsoner for man kan føre dem til en premiere league titel
Men en meget ambitiøs klub..
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #21: 22 Okt 2011, 09:33 »

Så fik jeg gang i mit nye manager igår aftes..
Er startet op med Sunderland som virker til at være en spændende klub der gerne vil frem
Der går nok lige nogle sæsoner for man kan føre dem til en premiere league titel
Men en meget ambitiøs klub..

hvad forventer bestyrelsen, da Sunderland er et hold jeg godt kunne finde på at tage når jeg engang får mit manager
Logged

Tidligere: Baloo38

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #22: 22 Okt 2011, 12:00 »

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilken type klubber, der interesserer dig, men personligt finder jeg Lyngby og AaB interessante i år. Ellers kunne Randers nok også være spændende at spille med.

Lyngby har en stor talentmasse, og mange af de unge spillere kan sikkert nå langt. Alligevel ligger klubben og må kæmpe med næb og klør, for blot at blive i landets bedste række. Kan du formå det, kan du måske skabe en stor fremtid for De Kongeblå?

I Jylland er AaB traditionelt en af de helt store klubber, men meget har været galt i Aalborg-klubben gennem det sidste års tid. Økonomien er helt skæv, og kun på et hængende hår reddede spillerne sig endnu en sæson i landets bedste række. Med den svage økonomiske tilstand vil du være nødt til at give de unge chancen, men heldigvis er der et par stortalenter at finde i klubben. Mathias Wichmann og Nicklas Helenius ligner de næste mange års profiler, mens supertalentet Lucas Andersen virker som et af de største talenter, Superligaen har set i mange år. Kan du, sammen med disse unge spillere, få klubben på ret køl igen?

Randers er den sidste klub, jeg vil fremhæve. Årsagen er simpel; spillermaterialet er til meget mere end den tilværelse i Første Division, som klubben nu er endt med at måtte finde sig i. Oprykning bør være let at skaffe, men hvor langt kan du drive det?

Tak for de gode forslag, men det endte til sidst med at blive Viborg FF.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #23: 22 Okt 2011, 12:17 »

Et godt alternativ er altid at have 2 saves, som måske ikke er helt ens.
Altså et langtids save, hvor man ved der går mange sæsoner ihvertfald. Og så et relativt kort save måske, hvor man er en stor klub Smiley

Kørte i 2011 med flere forskellige saves, dog gik min computer ned i en længere periode så skulle starte forfra. Men hvis man har 4 saves, kan ren faktisk godt anbefales. Så kan du skifte imellem dem.

Personligt overvejer jeg et dansk save (enten 1 div eller superligaen)
Så har jeg mit lang tids save med Bristol Rovers
Regner så enten med at tage et af de største hold i england
Og så tror jeg det kunne være fedt med et save, i måske mere ukendte omgivelser(kunne måske være i sydamerika)
Har nogle egentlig erfaringer med sydamerika?
Grunden muligheden for at opnå alle præstentationer over steam i FM11, var jeg nødsaget til at tage udfordringen "Brasiliansk helt", hvor man skulle opnå forfremmelse fra den laveste til den bedste række i Brasilien.

Så har en del kendskab til det sydamerikanske, nok nærmere betegnet Brasilien. Og kan varmt anbefalde dig et spil på disse breddegrader. Det er fantastisk hvilken udfordringer og muligheder der ligger i klubberne, og så er der talent masseren. Jeg har aldrig oplevet så mange fuldstændig vanvittig talenter.

Da jeg med min klub spillede i den næst bedste række dukkede en Ramon Soares op han endte med at score 16 mål i 7 kampe under VM 2018, dog var han solgt til Genoa der.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke op der er lige så mange talenter i FM12, men jeg kunne ikke forstille mig at Sydamerika ikke spytter en par verdensklasse spiller ud pr. sæsoner.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #24: 22 Okt 2011, 12:26 »

Jeg har et problem. Jeg ved ikke hvem jeg skal starte med!

Krav:
Ikke et suværent tophold.
Gerne have masser af penge til at købe spillere. Ca. 200 mio.
Have lidt unge og gode talenter.

Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #25: 22 Okt 2011, 12:31 »

Jeg har et problem. Jeg ved ikke hvem jeg skal starte med!

Krav:
Ikke et suværent tophold.
Gerne have masser af penge til at købe spillere. Ca. 200 mio.
Have lidt unge og gode talenter.

Smiley
Hvordan definere du et tophold i denne kontekst? Må det godt være et tophold i ligaen, og så et middelmådigt på den internationale scene, eller hvordan? Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #26: 22 Okt 2011, 12:33 »

Hvordan definere du et tophold i denne kontekst? Må det godt være et tophold i ligaen, og så et middelmådigt på den internationale scene, eller hvordan? Smiley

Ja, kan vi godt sige. Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #27: 22 Okt 2011, 12:45 »

Ja, kan vi godt sige. Wink
Shakhtar Donetsk burde have en masse penge, og er samtidig et hold som lige mangler lidt for at kunne slå sig fast i Europa. Smiley Der er samtidig en håndfuld talenter.
Logged

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #28: 22 Okt 2011, 14:14 »

Hej...

Jeg vil gerne starte FM12 i DK. Problemet er jeg ikke helt ved med hvilket hold? Nogle forslag? både superligaen og 1 division er i spil. I må meget gerne komme med begrundelser

Jeg vil foreslå AaB da de har en meget talentfuld trup og økonomien skal reddes ved at udvikle og sælge talenterne. Og ej at forglemme har de det største danske talent (Sammen med Christian Eriksen) i FM 12 Smiley
Snakker selvfølgelig om Lucas Andersen Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #29: 22 Okt 2011, 14:23 »

Jeg ved ikke om jeg skal kaste mig ud i Evian eller Anzhi. :/

Hvad siger i til sagen? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 116 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010