home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Input til den danske data i spillet.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Input til den danske data i spillet.  (Læst 5456 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #15: 10 Okt 2011, 20:48 »

Ang. det klip, så synes jeg sgu, det er for lavt af jer at gøre grin med folk, der tilsyneladende er psykisk handicappede...det er sgu for let  og siger altså mere om jer end dem! Når det så er sagt, så er de selvfølgelig ikke repræsentative for AGF-fans generelt.

AGFs påståede høje tanker om sig selv gider jeg end ikke kommentere på, da det ligger halvandet år tilbage og ikke længere er aktuelt, mens det med reference til ovenstående virker temmelig underligt at underbygge det ved at henvise til en lille gruppe FANS i et interview. For AGFs fans har altså generelt altid været realistiske om klubbens muligheder. I hvert fald dem jeg kender...og det er en hel del (som kommer fra mange forskellige sociale lag og fankulturelle sammenhænge) Wink

Jeg synes da nok, at mange AGFere har høje tanker om, hvordan klubber skal ligge...... Men det er der jo også mange Brøndby-fans der har om Brøndby, på trods af, vi ligger nummer 9 Skuffet
Logged

Aldrig alene!

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #16: 11 Okt 2011, 01:42 »

Gælder dette også stave/grammatiske fejl? for så ved jeg næsten ikke hvor jeg skal starte...

Det er egentlig en ting der har irriteret mig længe, at det er så simpelt og direkte oversat fra engelsk, OG at der ikke bliver gjort noget ved det når der kommer nye patches..
Logged




Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #17: 11 Okt 2011, 08:42 »

Jeg synes det er vildt at man skal op med mellem 20 - 30 millioner for at købe en spiller fra en rivaliserende klub. Måske er det fordi at det er demoen.. Men 31 millioner siger min assisten at jeg skal op med for at kunne købe f.eks. Jakop Poulsen fra FCM til Brøndby!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #18: 11 Okt 2011, 13:57 »

Jeg vil blot lige sige, at jeg læser med og retter til en eventuel datapatch.

Tak for alle jeres input indtil videre.

Nørbæk, dansk headresearcher.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #19: 11 Okt 2011, 13:57 »

Jeg synes det er vildt at man skal op med mellem 20 - 30 millioner for at købe en spiller fra en rivaliserende klub. Måske er det fordi at det er demoen.. Men 31 millioner siger min assisten at jeg skal op med for at kunne købe f.eks. Jakop Poulsen fra FCM til Brøndby!

Enig - mon ikke det blot ville kræve 12-15 mio. i virkeligheden?

Kan I andre komme med flere eksempler, for så vil jeg forsøge at få rettet lidt i spilkoden.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #20: 11 Okt 2011, 14:11 »

Det med pengene tror jeg mest af alt stammer fra udbud/efterspørgsel, i dette tilfælde fordi, at der er 3 ligaer, med måske 4k spillere og de fleste andre klubber - med penge - mangler spillere da deres trup ikke er komplet grundet den lille database demoen kører med, og des flere interesserede, des mere kan de forlange for en spiller. Jeg lagde også mærke til det med Manchester City, hvor jeg dårligt havde råd til 2 spillere. fordi priserne blev skruet i vejret.

Men naturligvis er det da værd at få kigget på.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #21: 11 Okt 2011, 19:37 »

Enig - mon ikke det blot ville kræve 12-15 mio. i virkeligheden?

Kan I andre komme med flere eksempler, for så vil jeg forsøge at få rettet lidt i spilkoden.

Der må jeg sige at jeg langt fra er enig.
Jakob Poulsen er (næsten) lige røget til FCM, og er en nøglespiller der, hvilket medfører at de jo langt fra vil sælge ham, og da slet ikke til en rivaliserende klub. Derfor er det da meget logisk, at de pumper prisen relativt højt op ift. hans markedsværdi.

At jeg så derudover har syntes at priserne, til tider, har været alt for høje på spillerne, er så en anden sag..
Logged




Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Input til den danske data i spillet.
« Svar #22: 11 Okt 2011, 19:54 »

Der må jeg sige at jeg langt fra er enig.
Jakob Poulsen er (næsten) lige røget til FCM, og er en nøglespiller der, hvilket medfører at de jo langt fra vil sælge ham, og da slet ikke til en rivaliserende klub. Derfor er det da meget logisk, at de pumper prisen relativt højt op ift. hans markedsværdi.

At jeg så derudover har syntes at priserne, til tider, har været alt for høje på spillerne, er så en anden sag..

Mjaeh nu skal vi også være realistiske der er krise alle steder, er næppe andre end ndoye og claudemir der kan sælges for over 20 millioner i den danske superliga pt imo.

Derudover bliver han 29 år næste gang og har en skades historik.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010