home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145743 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #600: 15 Mar 2012, 23:45 »

Nogle der har held med at få Anfield udbygget efter de nyeste patch er kommet til.

Bestyrrelsen vil gerne og begynder også på det, men når der mangler 2-3 mdr så bliver det stoppet af "kommunen"  ticked off

Det er sket gang på gang for mig de senste mange gange  Ubeslutsom

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #601: 16 Mar 2012, 00:34 »

Nogle der har held med at få Anfield udbygget efter de nyeste patch er kommet til.

Bestyrrelsen vil gerne og begynder også på det, men når der mangler 2-3 mdr så bliver det stoppet af "kommunen"  ticked off

Det er sket gang på gang for mig de senste mange gange  Ubeslutsom

Det samme sker for mig. ticked off

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #602: 16 Mar 2012, 12:41 »

Har nu spillet min første sæson med Liverpool Smiley
Det blev til en fin 3 plads i første sæson, købte kun unge talenter denne sæson.
Transfers til anden sæson:
Leandro Damiâo
Andre ayew
Davide astori - fri
yaya sanogo - fri

Jeg bruger Jonjo shelvey en del i håb om han at bliver en rigtig fin spiller en dag Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

-LFC-
Manager

« Svar #603: 16 Mar 2012, 13:20 »

Har nu spillet min første sæson med Liverpool Smiley
Det blev til en fin 3 plads i første sæson, købte kun unge talenter denne sæson.
 Transfers til anden sæson:
Leandro Damiâo
Andre ayew
Davide astori - fri
yaya sanogo - fri

Jeg bruger Jonjo shelvey en del i håb om han at bliver en rigtig fin spiller en dag Smiley
Vil råde dig til at fokusere en del mere på Flanagan og Jack Robinson, de er supertalenter begge to. ISÆR Robinson, han er en lille guldklump og en kommende venstreback i verdensklasse.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #604: 16 Mar 2012, 13:26 »

Vil råde dig til at fokusere en del mere på Flanagan og Jack Robinson, de er supertalenter begge to. ISÆR Robinson, han er en lille guldklump og en kommende venstreback i verdensklasse.
Det gør jeg bestemt også! Smiley Ville bare lige nævne shelvey da det ikke er så tit man høre at andre bruger ham, men syns nu at han gør det rigtig fint, så syns helt klart også at han er værd at bruge  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Mar 2012, 13:35 af fred91 » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JKJ
Gæst

« Svar #605: 16 Mar 2012, 20:47 »

Det gør jeg bestemt også! Smiley Ville bare lige nævne shelvey da det ikke er så tit man høre at andre bruger ham, men syns nu at han gør det rigtig fint, så syns helt klart også at han er værd at bruge  Thumbs Up

Bruger ham også rigtig meget, også fra start.

Jeg regner med at mit hold skal bygge op med tiden med denne Liverpool stamme Jonjo, Robinson, Sterling og Kelly  Wink

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #606: 17 Mar 2012, 10:34 »

Så lykkedes det sgu i  tredje sæson! Ligaen blev hentet og ud over det, vandt vi også Champions League. FA Cuppen blev hentet for 3. gang! Lækkert hold. Wink
« Seneste Redigering: 17 Mar 2012, 23:41 af frandseen » Logged

NMadsen
Ynglingespiller

« Svar #607: 18 Mar 2012, 19:43 »

Så lykkedes det sgu i  tredje sæson! Ligaen blev hentet og ud over det, vandt vi også Champions League. FA Cuppen blev hentet for 3. gang! Lækkert hold. Wink
Godt gået! Må vi se ss af dit hold? Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #608: 18 Mar 2012, 20:04 »

Er igennem en halv sæson og er på 1. pladsen. Så det er jo super!

MEN, min økonomi er helt ad helvede til! Nogen der kan hjælpe? Rettere sagt... PLEASE HELP, THE BOAT IS SINKING!

JKJ
Gæst

« Svar #609: 18 Mar 2012, 21:05 »

Er igennem en halv sæson og er på 1. pladsen. Så det er jo super!

MEN, min økonomi er helt ad helvede til! Nogen der kan hjælpe? Rettere sagt... PLEASE HELP, THE BOAT IS SINKING!

Kig på lønningerne. Prøv at lave nye kontrakter med de højst lønnede hvor de går en del ned i løn og giv dem nogle bonusser det ikke er realistiske de kan få. Feks har jeg selv fået Carra til at gå ca200.000 ned i løn men har givet ham en bonus på 10. mio når han har scoret 25 mål  Rullende Øjne

Såvidt jeg husker er Liverpool den klub med 3-4 højeste lønninger og det skal selvfølgelig ændres radikalt.
Sælg alt hvad der er i overskud, evt for 0 kr så du sparer lønnen.

Få fat i en rugeklub i Asien eller USA hvor der er godt med penge fra merchaise.

Køb ikke spillere hvor du skal betale en sum pr måned. Betal det hele på engang.

Og i 1. sæson kan du faktisk ikke gøre alverden ellers. Du får ingen penge fra EL eller CL så du må regne med en  masse udgifter.

Slut så højt oppe som det er muligt, det giver jo lidt ekstra i TV-penge.

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #610: 18 Mar 2012, 22:45 »

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #611: 18 Mar 2012, 22:46 »

Kig på lønningerne. Prøv at lave nye kontrakter med de højst lønnede hvor de går en del ned i løn og giv dem nogle bonusser det ikke er realistiske de kan få. Feks har jeg selv fået Carra til at gå ca200.000 ned i løn men har givet ham en bonus på 10. mio når han har scoret 25 mål  Rullende Øjne

Såvidt jeg husker er Liverpool den klub med 3-4 højeste lønninger og det skal selvfølgelig ændres radikalt.
Sælg alt hvad der er i overskud, evt for 0 kr så du sparer lønnen.

Få fat i en rugeklub i Asien eller USA hvor der er godt med penge fra merchaise.

Køb ikke spillere hvor du skal betale en sum pr måned. Betal det hele på engang.

Og i 1. sæson kan du faktisk ikke gøre alverden ellers. Du får ingen penge fra EL eller CL så du må regne med en  masse udgifter.

Slut så højt oppe som det er muligt, det giver jo lidt ekstra i TV-penge.

Mange tak for det udpenslende svar. Smiley Så kan dummy her også følge med. Peace Hehe.

Men du har ret. Det er svært at gøre synderligt meget i 1. sæson.

The freak
Juniorspiller
**

« Svar #612: 19 Mar 2012, 08:45 »

Er nået til november i 1. sæson, hvor jeg også har store underskud hver måned. Jeg vil dog gerne af med Bellamy, Maxi og Doni som trækker ca. 1,5 mio. i ugen i løn!!! og jeg bruger dem kun som reserver. Problemet er dog, at der ikke er nogen klubber, som kan betale den løn, som de har nu. Carragher bruger jeg heller ikke, og han indgår slet ikke i mine planer, men han er jo nærmest en legende, så fansene ser ham helst ikke gå. Jeg synes dog, at truppen er så stærk, at man sagtens kan klare sig de første to sæsoner med max 2 indkøb. Joe Cole kommer jo også tilbage, som jeg helt sikkert vil bruge som back-up!

Skipper
Gæst

« Svar #613: 19 Mar 2012, 11:30 »

The Freak:

Der er ikke andet at gøre end det som JKJ skrev man kunne gøre.
Giv Carragher en ny kontrakt der udløber på samme tidspunkt, men med mindre løn og større bonusser.
Og så byd Joe Cole, Aquaman, Bellamy, Maxi, Doni ud til 0 kr. Så sparer du i det mindste lønningerne..

The freak
Juniorspiller
**

« Svar #614: 19 Mar 2012, 12:08 »

Jeg vil da bruge Joe Cole i næste sæson. Men ja Carragher kunne godt komme omkring 200.000-300.000 ned i løn.
Jeg vil dog gerne have lidt for Maxi, så jeg kan købe et talent som erstatning -  men Bellamy skal bare ud!

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010