Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:03
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
I går
kl. 10:09:18
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23491
0 Brugere, 1032 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
adarshlumina
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Liverpool FC
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
...
77
Forfatter
Emne: Liverpool FC (Læst 146069 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Liverpool FC
«
Svar #375:
18 Dec 2011, 22:45 »
Så er jeg færdig med 2. sæson.
Og må højest overraskende sige at jeg genvandt mesterskabet. City var på et tidspunkt 17 point for mig men som i forrige sæson tabte de igen alt på gulvet, denne gang startede nedturen bare noget før.
Er selvfølgelig ikke utilfreds med et mesterskab, men denne gang troede jeg bare ikke på det var en mulighed.
I CL tabte jeg til Chelsea i semifinalen med samlet 3-4.
Forløbet i knock-out kampene var det samme i alle 3 runder. Tabte smalt på ude bane og vandt sikkert hjemme, pånær i semifinalen.
PSG stod først for tur, så var det B. Munchens.
I semifinalen mødte jeg som sagt Chelsea og da jeg reducerede til 2-3 2 min inde i overtiden troede jeg virkelig på det.
Da Carroll så 3 min før tid scorede til 1-0 hjemme troede jeg den var sikker, glemte bare lige der også spilles ekstratid på hjemme bane også så da Chelsea scorede på straffe 4 min inde i overtiden var det det, men en godkendt indsats alligevel.
FA-cuppen blev som forrige år en skuffelse. Denne gang kom jeg ikke længere end til 6. runde hvor jeg blev sendt ud af... Chelsea!
I Liga-cuppen endte jeg igen i finalen og igen mod et hold fra den næstbedste række, Peterborough.
Og igen blev det en rimelig sikker sejr, denne gang på 3-1.
Af transfers købte jeg Hernandez i Palermo i januar vinduet og det har jeg ikke fortrudt.
Han har været spærret i CL, men alligevel nåede han at score 18 mål og lave 9 ass. Hvad kan det så ikke blive til i næste sæson.
Henderson er manden på holdet. 33 ass gør at han er helt suveræn på hans position og det undre mig han ikke er udtaget til det rigtige landshold endnu.
Carra synger på sidste vers mens Gerrard og Kuyt bliver skubbet længere og længere væk fra holdet. De er dog gode back-up spillere og bliver ikke solgt.
Bellamy er solgt til Aston Villa og Aurelio stopper karrieren, 2 rigtig løntunge spillere forsvinder dermed.
Så mangler jeg sådan set kun vandmanden skal væk, så er de løntunge og tildels ubrugelige spillere væk og det vil give en masse loft på budgetet.
Jeg slåes rigtig meget med bestyrelsen om at få lov til at udbygge stadion. Det mener de ikke der er penge for selvom jeg kan få alle de penge jeg vil have til transfer og løn. Det er det 2 gange lykkedes mig at forøge.
Hvad jeg lige gør forkert aner jeg ikke.
Mange af de unge spillere har været lånt ud og er kommet virkelig styrket tilbage.
Så umiddelbart tror jeg ikke der vil ske de vilde ting på transferområdet.
Jeg mangler dog en 2. målmand o det er mit primære mål for den kommende sæson.
phing
Ynglingespiller
«
Svar #376:
18 Dec 2011, 23:02 »
Citat af: JKJ 18 Dec 2011, 22:45
Henderson er manden på holdet. 33 ass gør at han er helt suveræn på hans position og det undre mig han ikke er udtaget til det rigtige landshold endnu.
Det skal han nok også blive, hvis han laver 33 assists på en sæson
Liverpool FC - FC Roskilde
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #377:
19 Dec 2011, 09:10 »
Citat af: Maze 18 Dec 2011, 20:56
WTF!
Jeg har min assistent manager til at tage sig til kontrakterne til ungdomsspillerne.. så finder jeg ud af at to af dem nu lige har fået ny kontrakt til over 1 mil om ugen! og når man spiller på u18 holdet er det alligevel en hel del!
Nogen måde man kan ændre det på?
er selv stødt på dem problem i FM11. Det eneste du ALTID skal huske at gøre, at at fravælge at din ass. manager forhandler kontrakter for dine u spillere, for det fatter de slet ikke.
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
blomvikings
Manager
«
Svar #378:
19 Dec 2011, 12:40 »
Jeg har spillet første halvdel af første sæson, og det går glimrende! Jeg ligger 1'er, 1 point foran United.
Men jeg går virkelig og overvejer at sælge Carra. Fansne er utilfredse med hans præstationer, selvom han kun har fået en håndfuld, og han trækker VIRKELIG en grim løn. Men jeg er bare bange for at skille mig af med ham, eftersom han er en kulturbærer for klubben. Hvad har i af erfaringer med at sælge ham?
Derudover kunne jeg også godt tænke mig at sælge Adam og Downing, da de virkelig ikke præsterer, men hvad kan man få for dem?
bøvle
Manager
«
Svar #379:
19 Dec 2011, 12:58 »
Jeg har erfaringer med at la Carra gå, det blev fansene bestemt ikke glad over - tvært imod !
Jeg brugte selv adam som dybereliggende playmaker, hvor han præsterede helt fantastisk med rigtig mange mål, måske det ku lykkedes for dig også...
blomvikings
Manager
«
Svar #380:
19 Dec 2011, 13:04 »
Citat af: bøvle 19 Dec 2011, 12:58
Jeg har erfaringer med at la Carra gå, det blev fansene bestemt ikke glad over - tvært imod !
Jeg brugte selv adam som dybereliggende playmaker, hvor han præsterede helt fantastisk med rigtig mange mål, måske det ku lykkedes for dig også...
Jeg spiller ikke med en dyb playmaker, jeg har en fremskudt, og det er pt. Henderson, og han gør det helt vanvittigt godt. Og så har jeg også Gerrard på vej tilbage, samt Shelvey. Og samtidig hiver Adam også en grim løn
Jeg kunne evt tilbyde Carra ny kontrakt, og så gøre den kortere, evt. billigere
bøvle
Manager
«
Svar #381:
19 Dec 2011, 13:14 »
Det med carra ku nemt være en løsning, det bruger jeg også tit som fremgangsmåde, og det tit okay
Hvad angår Adam spillede jeg ham ved siden af en fredskudt midt, men det jo også ligegyldigt. Du kan sikkert få en okay sum for ham hvis du sælger ham, ellers kan du måske også prøve at lade ham indgå som en del af en byttehandel, hvis du vil hente en spiller fra en stor klub, hvor adam vil være interesseret i at skifte til
blomvikings
Manager
«
Svar #382:
19 Dec 2011, 13:20 »
Citat af: bøvle 19 Dec 2011, 13:14
Det med carra ku nemt være en løsning, det bruger jeg også tit som fremgangsmåde, og det tit okay
Hvad angår Adam spillede jeg ham ved siden af en fredskudt midt, men det jo også ligegyldigt. Du kan sikkert få en okay sum for ham hvis du sælger ham, ellers kan du måske også prøve at lade ham indgå som en del af en byttehandel, hvis du vil hente en spiller fra en stor klub, hvor adam vil være interesseret i at skifte til
Ja okay, det kunne være en mulighed. Dog har jeg ikke prøvet byttehandler i FM 12, men jeg kan huske at i ihvertfald 11'eren synes jeg aldrig rigtig det fungerede :/
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #383:
19 Dec 2011, 20:00 »
Så kommer status for første hele sæson. Datoen er 21.6.2012.
Status på turneringer:
PL: Efter en fin 2. plads ved årsskiftet, blev præstationerne meget svingende, men til sidst viste vi klassen og vandt ligaen med 85 point. 5 foran Tottenham og 6 foran Man Utd..
FA: Her tabte vi i 3. runde til Portsmouth.
LigaCup: Her tabte vi i kvartfinalen til Swansea. Vi spillede en skandaløs ringe kamp.
Transfer historik for sommervinduet:
Ind:
Ibrahim Affelay fra Barcelona for 21 mio
Yaya Sanogo fra Auxerre for 20 mio
Ud:
Reina til Man City for 300 mio
Conor Coady til Blackpool for 2,4 mio.
Transfer Historik for vintervinduet:
Ind:
Willian fra Shakhtar for 70 mio.
Ud:
Fabio Aurelio til Norwich for 7 mio.
Taktik:
Jeg spiller stadig en formation lidt ala Barcelonas 4-3-3. Dog har jeg rykket den ene MC op som OMC. Min OMC spiller også playmaker. Indtil videre har min bedste start 11 været følgende:
MÅ - Doni
FH - Johnson
FV - Enrique
FC - Agger
FC - Coates
DMC - Lucas
MC - Gerrard
OMC - Willian
OMV - Downing
OMH - Kuyt
AC - Suarez
Status:
Status er, at salget af Reina har været som at tisse lidt i bukserne. Vi har lukket 50 mål ind i 38 kampe i ligaen, hvilket ikke er godt. Men til trods for dette har vi scoret 102 mål, hvilket er det det bedste i ligaen. Jeg har forgæves forsøgt at købe Stegen, men mit transferbudget rækker ikke, da Reina er solgt over 48 måneder. Men alligevel kunne jeg ikke sige nej til 300 mio. Mit store indkøb i vintervinduet Willian præsterede ad h til fra start af, og det fortsatte lige indtil jeg valgte at ændre min holdindstillinger til at spille med playmaker, og det så blev Willian der spillede playmaker. Så kan I ellers tro han præsterede, og jeg vil umiddelbart mene, at det er pga. ham vi kunne holde kablet stramt i slutningen af sæsonen. I de sidste 6 kampe fik vi 16 point hvorimod United der længe førte kun fik 7 point. Det skal også nævnes, at Vilas-Bores blev fyret i Chelsea:) De endte kun på 7 pladsen. Så alt i alt en super sæson, da PL altid vil være den vigtigste turnering for mig. Målet for sæsonen var en CL kval., og det lykkedes til fulde med en pokal.
Økonomisk set endte sæsonen med et overskud på 346 mio.
2. sæsons målsætning:
Vi skal i top 3 i liagen, samt semifinaler i de 2 pokalturneringer FA og Ligacup. CL skal vi gerne i en kvartfinale.
2. sæsons transfermål:
Vi skal have styrket truppen på 3 områder. Vi SKAL have en ny keeper. Doni har ikke klassen. Vi skal have en DMC mere, da jeg kun har Lucas i truppen til denne plads. Sidst men ikke mindst skal vi have en klasseangriber. Selvom Suarez spillede godt 29 mål i 36 kampe, så vil jeg gerne have ham ud som OMH istedet for Kuyt. Jeg kan røbe så meget, at den klasseangriber er kommet til klubben, men det hører I mere om i min update efter 1. halve sæson.
«
Seneste Redigering: 19 Dec 2011, 20:27 af smed1977
»
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
JKJ
Gæst
«
Svar #384:
19 Dec 2011, 20:23 »
Ville nok ikke have solgt Coady. På sigt bliver han altså god.
Jeg har haft ham udlejet i mine 2 første sæsoner men nu er han mere end klar til at være med på 1. holdet og jeg vil ikke have betænkligheder med at bruge ham på holdet.
I første omgang nok mest som back-up.
JKJ
Gæst
«
Svar #385:
19 Dec 2011, 20:29 »
Citat af: blomvikings 19 Dec 2011, 12:40
Jeg har spillet første halvdel af første sæson, og det går glimrende! Jeg ligger 1'er, 1 point foran United.
Men jeg går virkelig og overvejer at sælge Carra. Fansne er utilfredse med hans præstationer, selvom han kun har fået en håndfuld, og han trækker VIRKELIG en grim løn. Men jeg er bare bange for at skille mig af med ham, eftersom han er en kulturbærer for klubben. Hvad har i af erfaringer med at sælge ham?
Derudover kunne jeg også godt tænke mig at sælge Adam og Downing, da de virkelig ikke præsterer, men hvad kan man få for dem?
Jeg kan simpelthen ikke få mig til at skille mig af med Carra. Det er nok hjertet der taler mere end hjernen.
Men selvom han er oppe i årerne gør han det stadig mere end godkendt når han får chancen, selvom det bliver mindre og mindre.
Jeg forlænger med en sæson af gangen og han foreslår selv at gå ned i løn så på den måde klarer jeg det.
Downing havde en lidt svær start men efter lidt små ændringer i indstillingerne er han ikke et salgs emne overhovede.
I min sidste sæson blev han feks min topscorer med 23 mål og 15 ass, som fløj.
Adam har jeg haft lidt svært ved at få ind i opstillingen, men han er imo en perfekt back-up og jeg ser ingen grund til at skille mig af med ham pt.
blomvikings
Manager
«
Svar #386:
19 Dec 2011, 20:31 »
Citat af: JKJ 19 Dec 2011, 20:29
Jeg kan simpelthen ikke få mig til at skille mig af med Carra. Det er nok hjertet der taler mere end hjernen.
Men selvom han er oppe i årerne gør han det stadig mere end godkendt når han får chancen, selvom det bliver mindre og mindre.
Jeg forlænger med en sæson af gangen og han foreslår selv at gå ned i løn så på den måde klarer jeg det.
Downing havde en lidt svær start men efter lidt små ændringer i indstillingerne er han ikke et salgs emne overhovede.
I min sidste sæson blev han feks min topscorer med 23 mål og 15 ass, som fløj.
Adam har jeg haft lidt svært ved at få ind i opstillingen, men han er imo en perfekt back-up og jeg ser ingen grund til at skille mig af med ham pt.
Jeg ville nu heller ikke sælge adam og downing hvis ikke det var for deres løn.. Jeg synes ganske enkelt den er for høj ! Og jeg mener jeg kan finde bedre alternativer for samme penge..
Hva med en mand som Carroll? Ham overvejer jeg også at skille mig af med,..
JKJ
Gæst
«
Svar #387:
19 Dec 2011, 20:41 »
Citat af: blomvikings 19 Dec 2011, 20:31
Jeg ville nu heller ikke sælge adam og downing hvis ikke det var for deres løn.. Jeg synes ganske enkelt den er for høj ! Og jeg mener jeg kan finde bedre alternativer for samme penge..
Hva med en mand som Carroll? Ham overvejer jeg også at skille mig af med,..
Synes den er svær. Han spiller på ingen måder fast, men han gør det faktisk ganske godt når han så får chancen.
Kan ikke huske det lige på stående fod men mener at han har scoret ca 30 mål og tilsvarende antal ass på 2 sæsoner.
Så selvom han måske er lidt dyr i drift skal der komme et godt tilbud før jeg skiller mig af med ham
blomvikings
Manager
«
Svar #388:
19 Dec 2011, 21:07 »
Citat af: JKJ 19 Dec 2011, 20:41
Synes den er svær. Han spiller på ingen måder fast, men han gør det faktisk ganske godt når han så får chancen.
Kan ikke huske det lige på stående fod men mener at han har scoret ca 30 mål og tilsvarende antal ass på 2 sæsoner.
Så selvom han måske er lidt dyr i drift skal der komme et godt tilbud før jeg skiller mig af med ham
Tja... Jeg spiller med en enkelt mand på toppen, og i øjeblikket er Suarez urørlig deroppe! Og backup'en må meget gerne være samme type spiller, ihvertfald en med fart
Og det er jo ikke ligefrem Carroll... Men altså, hvad er fornuftigt at få for sådan en mand? 300 mio er jo helt vanvittigt!
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #389:
22 Dec 2011, 20:30 »
Man må sige, at mit Liverpool-hold har startet 2. sæson stabilt!
Sider:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
...
77
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »