home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  2 Brugere, 849 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146132 gange)
EmilHauge4
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #345: 12 Dec 2011, 16:39 »

Jeg mener at begge spillere valgte Tottenham frem for mig.  Smiley Fik ikke formuleret mig rigtigt. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #346: 12 Dec 2011, 20:18 »

Så er jeg spillet næsten 1½ sæson med Liverpool - igen. Det første spil kludrede jeg godt og grundigt med og pludselig havde jeg slettet det på en eller anden måde!

Nå, men er på vej ind i det hårde juleprogram hvor der som altid bliver bruge for alt hvad der kan krybe og gå for hele tiden at have friske folk til alle pladser.

Første sæson havde jeg flere mål, der skulle være absolut ingen aktivitet på transfermarkedet. Og det galt begge veje.

Det holdt jeg næsten for da Dortmund den 30. januar kom og bød 22 mio dkr for Brad Jones, som jeg ikke engang havde sat på transferlisten så kunne jeg ikke sige nej tak.
Det var alt hvad der skete på det område. Der var dog en del af de unge spillere som blev lejet ud så de kunne få noget erfaring.

Et andet mål var at jeg skulle prøve at vinde mindst en af de to cups.
For at starte med den største, FA-cup, så blev det eventyr ikke særligt langt. Slog et non-league hold sikkert i min indtræden for derefter at blive slagtet med 1-0 af Man U på OT. Det var så det.
I CC var der derimod helt andre bolder på suppen. Jeg ville give mine reserver så meget spilletidså muligt i den lille cup.
Første runde, for mig altså, var mod et hold fra næste bedste række og så skal jeg da ellers love for at jeg fik min sag for. Inden finalen, som jeg kom i mødte jeg følgende hold - Spurs, Arsenal og Man C i semifinalen. Men alle blev vundet og i finalen kom den letteste kamp faktisk mod Leciester fra den næstbedste række.
De blev smadret med 6-0 bla med 4 mål fra Suarez. Han var lige kommet tilbage fra en skade så det var oplagt han fik lidt tid her og det gik jo meget godt.

I PL var målet en CL plads.
City trak ret hurtigt fra og jeg havde rigeligt at gøre med bare at følge med og holde deres forspring på et rimeligt fornuftigt niveau. Efter ca 10-12 kampe satte jeg mig på 2. pladsen som jeg holdt til 2 runder før sæsonen sluttede.
Så overhalte jeg pludselig City og vandt til sidst PL. Ganske overraskende da City med 6 runder igen havde 11 mere end mig. På det tidspunkt var jeg sikker på at komme i CL så roterede lidt vildt for altid at have friske spillere så måske det var derfor jeg pludselig var godt kørende.
City gik som sagt helt ned og tabte feks de sidste 2 kampe på hjemmebane til Bolton og QPR som begge var rykket ned.
Indrømmet så havde jeg ikke rigtig tjekket stillingen da jeg pludselig så at Gerrard mente vi skulle stå sammen så vi kunne vinde PL.

Men bestemt en godkendt første sæon.
Coates overtog Carra plads ca midt i sæsonen efter en skade til Carra. Gerrard var meget skadet, men når han var klar var han en der tit gjorde en forskel.
Hendo er suverænt min ass-konge med 19 ass i første sæson og allerede nu er han på 13 ass.

Jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle gøre på transfermardet til den sæson jeg er igang med nu.
Cole og vandmanden kom tilbage og de skulle helst væk igen. Det lykkes med Cole da Roma bød på ham, ikke den store transfersum men de åd hele hans løn og det var nok for mig.
Skrtel er og bliver aldrig min kop the, hverken irl eller i FM så han blev også sendt afsted.
Doni er også væk, han nåede aldrig at få en kamp for klubben da jeg helt bevist brugte Reina i alle kampene. Dvs at pt har jeg kun Martin Hansen og Péter Gulácsi som back-up men det arbejdes der på, med flere emner.
CB blev også sat til salg, bla fordi han var utilfreds med for lidt spilletid, men efter en skades mareridt først på sæsonen blev han i klubben første omgang.
Vandmanden ville jeg også meget gerne have væk men det er desværre ikke lykkedes endnu.
Aurelio blev sendt hjem til Brasillien på et lejeophold, og regner ikke med at se ham igen da hans kontrakt stopper når han skal tilbage.

Ind er det ikke blevet til meget. Jeg ville gerne styrke offensiven så hentede Sturridge for en slik i Chelsea så det er indtil nu alt hvad jeg har handlet, eller dvs der er hentet flere de er bare ikke komme endnu Wink

Målet for denne sæson er at være med helt i toppen i PL, gøre det så godt i de to cups og gå videre fra gruppen i CL.
For at starte med det sidste CL. Jeg kom i gruppe med Inter, Dortmund og Anderlecht. En gruppe jeg regnede med at Inter ville spadsere igennem og Dortmund og os skulle kæmpe om den sidste plads.
Jeg vandt forholdsvis let over Anderlechti begge kampe, fik uafgjort ude mod Dortmund som jeg så også vandt over hjemme.
Mod Inter var jeg helt uden chance i Milano og fik en sæk på 4-0 mens jeg hjemme var heldig med 0-0.
Dvs 11 point samlet og så ender jeg som gruppevinder! Foran Dortmund mens Inter højest overraskende kun bliver nr 3.
Nu venter PSG så i første knald eller fald kamp til foråret.

FA-cuppen er ikke startet endnu men jeg skal møde et hold fra næstbedste række.
I CC, som jeg skal prøve at forsvare, den er nu meget lidt vigtig for mig, går det ganske fornuftigt og jeg har bla slået Leciester med 5-2 efter at have været bagud med 0-2 efter 10 min.

I PL fik jeg en elendig start, jeg var godt nok ubesejret efter 5 kampe, men havde heller ikke prøvet at vinde så der stod kun sølle 5 point på kontoen. Det har City udnyttet til at komme 15 point foran en klynge som slåes om de næste pladser, Man U, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Liverpool og lidt overraskende Fulham som hænger godt på. Lige pt 2 point mellem de seks hold.

En af grundene til at jeg fik en så elendig start var at jeg jo skulle spille CS mod Man U, som vandt FA-cuppen.
Inden for 25 min havde jeg fået skadet Suarez og Sturridge som først lige er komme tilbage igen.
Desuden har Enrique været skadet i nogle mdr, Gerrard er igen ude 2-3 mdr og unge Robinson som vikarierede for Enrique er også væk et par mdr.
Carroll, som har spillet for Suarez har jeg svært ved at blive klog på. Hans bundniveau er skræmmende lavt mens han top tilsvarende er verdensklasse. Det er desværre ikke så tit at der er noget midt imellem.

Desuden er CB, Kuyt og Maxi bare ikke gode nok mere til holdet plus at vandemanden stadig er i klubben og jeg vil seriøst overveje om de skal sælges her til januar.
Jeg har brugt unge Sterling som fast på højre offensiv midt og det har han gjort rigtig godt og når Downing om et par sæsoner er ved at være oppe i alderen har jeg en kanon afløser her.
Sterling var iøvrigt også ude i 2 mdr, så synes jeg har haft det lidt svært offensivt.

Det har jeg så gjort noget ved, da jeg har købt Suarez og Coates landsmand Hernández i Palermo.
Desuden får jeg et ungt stjernefrø fra Argentina til sommer.
Dvs at jeg så vil have Hernández til at spille på top mens Suarez bliver rykket ned på en kant hvor han får de frie beføjelser han vil have.
Jeg har overvejet at lade dem begge spille på top, men så skal jeg igang med en større taktisk ændring og det er jeg ikke meget for midt i en sæson.

Økonomisk kæmper jeg en gevaldig kamp. Jeg ved at flere har fået udvidet deres stadion men det er bestyrelsen bare slet ikke klar til selvom jeg i min 9 hjemmekampe i PL har haft 100% på tribunerne.
Hernández tilgang gør også at mit lønbudget bliver særdels stramt så derfor skulle der gerne forsvinde 2-3 af de førnævnte.
En mulighed kunne også være at sælge Lucas som Inter og Milan har været interesseret i stort set fra dag 1 og så lade Conor Coady tage over fra næste sæson. Spearing kunne også være en mulighed, han gør det faktisk rigtigt godt selvom han "tal" ikke er meget at råbe hurra for.

Der skal ihf sælges men nu må vi se hvem og hvornår det sker.

Det var så min "lille" opdate her næsten 1½ sæson henne i spillet Wink

vnGism
Lilleputspiller
*

« Svar #347: 13 Dec 2011, 15:31 »

Efter lidt tilretninger ser det ud til min gamle smed klassiker bærer frugt igen:)

http://img405.imageshack.us/img405/6343/liverpoolkampekampeogre.png

Må man spørge hvad en "smed klassiker" går ud på?

Skipper
Gæst

« Svar #348: 13 Dec 2011, 16:03 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=29416.0

Smed lavede i sin tid en taktik, som han kalder "smed klassiker" Det er en taktik uden backs og fløje, som han har været rimlig succesfuld med Smiley
Hvis du vil have flere oplysninger står det inde på hans tråd Thumbs Up

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #349: 13 Dec 2011, 20:43 »

Jeg er igang med 4 sæson som Liverpool manager, og det kører forrygene! 12 sejr i træk!

Det har givet mig overskud til at se på økonomien i klubben, og der er et underskud på rundt regnet 50 mil hver eneste måned. Dog er klubben økonomiske situation meget stabil!

MEN hvordan får jeg bragt det store overskud ned, nogen som har idéer til hvordan man kan øge indtægterne eller yderlige sænke udgifterne!

Lønnen er på under 12 mil om ugen, hvilket må siges at være lavt i forhold til andre stor klubber..

Alle de tunge drenge i klubben som Kuyt, Gerrard, Carrager, Joe Cole, Aqaulaini osv som trak store sommer er ude af klubben, over sommeren er mit løn-budget faldet omkring 3 mil om ugen!

Synes alt i alt jeg har fået ryddet rigtig godt op..

Har bedt bestyrelsen om at finde en samarbejdsklub for at øge profitten i et andet land, så må vi se hvad det kan indbringe Wink nogen som har erfaringer med dette?

Fører også sponsor-ligaen i PrL Wink

Hvis jeg sætter mit lønningsbudget på på max har jeg for 23 mil om måneden, og når jeg bruger under 12 mil.. så ryger de resterende 11 vel tilbage ind på klub-kontoen?

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #350: 13 Dec 2011, 22:23 »

For det første er jeg færdig med min 6 sæson, og det gik ikke videre godt. Det blev dog til 2 pokaler. VM for klubhold og den europæsike supercup. Ligaen gav en 4 plads, men fra nr. 1 til 4 er der kun 8 point, så tæt løb. CL røg vi ud i semifinalen til Lyon som tabte til Arsenal i finalen.

Her til starten af 7. sæson har jeg igen skiftet taktik:) Alle træningskampe er vundet og de første 12 kampe i alle turneringer er også vundet incl. en sejr på 7-1 på udebane imod Fiorentina.

Maze: Bare tag den med ro. Mit lønbudget her i 7. sæson er på 12,8 mio, og jeg har pt. 1,3 mia på kontoen og 1,2 mia til transfer. Med det lønbudget du har på 12 mio, så går du en fin fremtid i møde...bare hav tålmodighed. Køb nogle af de fornuftige regen, og behold dem et par sæsoner. Hvis de ikke udvikler sig som planlagt, så sælg dem igen. Det kan du gøre med en pæn profit efter 2-3 år. Sponsorliagen fører jeg også, så indtægterne er på plads. Sidste sæson solgte jeg spillere for 285 mio og præsterede et overskud på 600 mio.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #351: 14 Dec 2011, 02:17 »

Nu skriver jeg efterhånden sæsonstart på min anden sæson i Merseyside, og det har været en ekstrem hektisk affære indtilvidere.

Jeg kunne hurtigt se, at truppen fra start ikke havde de spillere jeg ønskede, dog var der heller ikke rum i økonomien til de væsentlige forstærkninger. Så jeg besluttede, at fokusere mit hold omkring en stensolid defensiv, og en offensiv som blot skulle servere bolde til Andy Carroll på toppen. Det eneste køb jeg gennemførte var Andre Ayew, men mere om ham senere, imens jeg slap Maxi Rodriguez (i byttehandel med Ayew) og Brad Jones.

Det første halvår gik over alt forventning, og da 2012 blev skudt i gang, var det med Liverpool på førstepladsen og lunt i svinget til begge cuptitler. Endnu bedre havde forsvaret præsterede at lukke næsten fuldstændig af, og kun 9 mål var gået ind, og dermed indledte jeg en jagt på Chelseas rekord på 14 mål over en hel sæson. Endvidere delte Carroll topscorer position med Adebayor, begge med 17 mål.

Men det nye år blev skudt igang med mit blot andet nederlag og exit fra begge cup-turnering. Og selvom holdet reddede formen henover foråret, udnyttede City og United begge, hver gang mit hold snublede. Det endte med en 3. plads, hele 12 point fra United og 8 point fra City. Imens Tottenham, Chelsea og Arsenal blev distanceret med 6, 8 og 19 point. Lidt skuffet kunne jeg ikke lade være med at være. Men taget min trup in mente, var det meget tilfredsstillende. Sæsonens helt store spillere var uundværlige Lucas, den store pasningsgeneral Charlie Adam, arbejdshesten Andre Ayew og troldmanden med fortænderne, Luis Suarez.

Op til den kommende sæson er der blevet taget kæmpesats. Doni, Cole, Wisdom, Downing, Aquilani, Pacheco, Aurelio, Spearing og ikke mindst Carroll er røget. En del af dem for fornuftige beløb, her er Carroll dog den kæmpe undtagelse, da Atletico Madrid blot måtte slippe 2,5 millioner pund. Dog ville jeg af med hans lønpost, og jeg så ingen pointe i, at beholde en mand, som ikke fungerer i mit system. Jeg arbejder stadig på at slippe Bellamy og Carragher, selvom jeg normalt ville holde på en klubmand som Carragher, så er hans løn også ude af proportioner.

På indkøbssiden har jeg kun lavet to store køb. 20 milloner pund er brugt på Antoine Griezman og 30 millioner pund på Edinson Cavani. Begge spillere som passer perfekt ind i min filosofi. Alle spillere i min trup skal nemlig have bestemte færdigheder; work rate, teamwork, passing, decisions, determination, pace, stamina og strength.

Derudover har jeg allerede nu klargjort et talent på hver plads til udvikling. Det har resulteret i fem køb af newgens op til den nye sæson. Newgens der hovedsageligt også profilerer sig ovenstående færdigheder. Hertil har jeg sat min unge keeper Carlos Cunha i en rolle som reserve/cup keeper, mit kun 14 årige supertalent Huseyin Ozberk som backup til Lucas, og stortalentet Suso som backup til de offensive pladser. Og selvfølgelig suveræne Jack Robinson og John Flanagan som backups til backerne. Derudover kan det nævnes, at jeg ikke har givet mere end 2 millioner pund for et talent, og ikke har købt et talent med under 15 i determination. Da jeg føler alt andet ville være et stort sats.

Det blev ret langt kan jeg se. Håber nogen læser det!
« Seneste Redigering: 14 Dec 2011, 02:19 af Inferno » Logged

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #352: 14 Dec 2011, 09:21 »

Inferno: Det lyder som et spændende projekt, men det kunne være spændende at læse lidt mere omkring din formation og også hvilken fokus du har på økonomien i Liverpool. Men velkommen til tråden:)

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #353: 14 Dec 2011, 13:33 »

Jeg har købt selveste Fernando Torres tilbage til liverpool for 15 mio i vinter transfervinduet, hvordan får man ham til at bombe?

bøvle
Manager

« Svar #354: 14 Dec 2011, 13:37 »

Hvilket vintervindue? Vel ikke det første til den pris   Shockeret

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #355: 14 Dec 2011, 13:41 »

jo det første, han blev utilfreds :p

bøvle
Manager

« Svar #356: 14 Dec 2011, 13:56 »

Hold da kæft Wink Men han kan vel bruges næsten på alle måder. Vil nok selv bruge ham enten som komplet angriber eller som fremskudt. Men kommer nok an på hvem du spiller ham sammen med, eller om du spiller ham alene på toppen Smiley

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #357: 14 Dec 2011, 14:37 »

da jeg så det blev jeg også helt, hvad sker der her, men han bomber nu Wink

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #358: 14 Dec 2011, 16:10 »

Inferno: Det lyder som et spændende projekt, men det kunne være spændende at læse lidt mere omkring din formation og også hvilken fokus du har på økonomien i Liverpool. Men velkommen til tråden:)

Tak, selvfølgelig kan jeg det.

Min formation er således;
Cavani
Griezman    Ayew    Suarez
Adam   Lucas
Enrique Skrtel Agger Johnson
Reina

For at starte defensivt så handler alt om presset der bliver lagt på bolden, det handler ikke nødvendigvis om en hurtig erobring, men om at presse modstandernes spil så langt opad banen som overhovedet muligt, og lade dem bruge massere af kræfter på, at løbe forgæves rundt om forsvaret. Lucas bærer det helt store ansvar defensivt, og det er hans pligt at rydde pladsen mellem midtbanen og forsvaret.

Offensivt handler det altsammen om et aggressivt pasningsspil. Formationen er valgt for at opnå flest mulige trekanter dvs. spillere med to konstante pasningsmuligheder. Igen i angrebet er bevægelse en af hovedingredienserne . Afleveringerne er korte og hurtige, og spillet skal bredes ud på hele banen, så modstanderne bliver tvunget til at løbe efter mit hold hele tiden. Slutteligt skal det gerne føre til, at der hold står så langt opad banen, at en aflevering til en af de fire forreste i dybden er mulig, og med deles Suarez men så sandelig også Cavani som afslutter, er det bare et spørgsmål om at give dem bolden med ordentlig plads, og så er der kun én vej frem.

Økonomisk er min slagplan meget simpel, lønningerne skal holdes på et lavpunkt, og der er ingen pointe i at holde på spillere, som ikke daglig gør sig fortjent til deres løn. Forholdet mellem gennemsnitsbedømmel se, kampe og løn skal derfor gå op, ellers er spilleren på vej væk, ligegyldig hvad grundene kan være til dette.

Derudover anser jeg det også som en stor del af økonomisk ansvarlighed, at mit fokus ligger på, at fremtidens stamspillere ligger i min egen trup, som beskrevet ovenfor. Det vil på den lange bane give en ekstrem lav udgiftspost til lønninger.

Det vigtigste for klubben pt er også, at få forbedret stadion og faciliteter, så man kan konkurrere med de største i ligaen på disse punkter.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #359: 14 Dec 2011, 22:54 »

Nu skriver jeg efterhånden sæsonstart på min anden sæson i Merseyside, og det har været en ekstrem hektisk affære indtilvidere.

Jeg kunne hurtigt se, at truppen fra start ikke havde de spillere jeg ønskede, dog var der heller ikke rum i økonomien til de væsentlige forstærkninger. Så jeg besluttede, at fokusere mit hold omkring en stensolid defensiv, og en offensiv som blot skulle servere bolde til Andy Carroll på toppen. Det eneste køb jeg gennemførte var Andre Ayew, men mere om ham senere, imens jeg slap Maxi Rodriguez (i byttehandel med Ayew) og Brad Jones.

Det første halvår gik over alt forventning, og da 2012 blev skudt i gang, var det med Liverpool på førstepladsen og lunt i svinget til begge cuptitler. Endnu bedre havde forsvaret præsterede at lukke næsten fuldstændig af, og kun 9 mål var gået ind, og dermed indledte jeg en jagt på Chelseas rekord på 14 mål over en hel sæson. Endvidere delte Carroll topscorer position med Adebayor, begge med 17 mål.

Men det nye år blev skudt igang med mit blot andet nederlag og exit fra begge cup-turnering. Og selvom holdet reddede formen henover foråret, udnyttede City og United begge, hver gang mit hold snublede. Det endte med en 3. plads, hele 12 point fra United og 8 point fra City. Imens Tottenham, Chelsea og Arsenal blev distanceret med 6, 8 og 19 point. Lidt skuffet kunne jeg ikke lade være med at være. Men taget min trup in mente, var det meget tilfredsstillende. Sæsonens helt store spillere var uundværlige Lucas, den store pasningsgeneral Charlie Adam, arbejdshesten Andre Ayew og troldmanden med fortænderne, Luis Suarez.

Op til den kommende sæson er der blevet taget kæmpesats. Doni, Cole, Wisdom, Downing, Aquilani, Pacheco, Aurelio, Spearing og ikke mindst Carroll er røget. En del af dem for fornuftige beløb, her er Carroll dog den kæmpe undtagelse, da Atletico Madrid blot måtte slippe 2,5 millioner pund. Dog ville jeg af med hans lønpost, og jeg så ingen pointe i, at beholde en mand, som ikke fungerer i mit system. Jeg arbejder stadig på at slippe Bellamy og Carragher, selvom jeg normalt ville holde på en klubmand som Carragher, så er hans løn også ude af proportioner.

På indkøbssiden har jeg kun lavet to store køb. 20 milloner pund er brugt på Antoine Griezman og 30 millioner pund på Edinson Cavani. Begge spillere som passer perfekt ind i min filosofi. Alle spillere i min trup skal nemlig have bestemte færdigheder; work rate, teamwork, passing, decisions, determination, pace, stamina og strength.

Derudover har jeg allerede nu klargjort et talent på hver plads til udvikling. Det har resulteret i fem køb af newgens op til den nye sæson. Newgens der hovedsageligt også profilerer sig ovenstående færdigheder. Hertil har jeg sat min unge keeper Carlos Cunha i en rolle som reserve/cup keeper, mit kun 14 årige supertalent Huseyin Ozberk som backup til Lucas, og stortalentet Suso som backup til de offensive pladser. Og selvfølgelig suveræne Jack Robinson og John Flanagan som backups til backerne. Derudover kan det nævnes, at jeg ikke har givet mere end 2 millioner pund for et talent, og ikke har købt et talent med under 15 i determination. Da jeg føler alt andet ville være et stort sats.

Det blev ret langt kan jeg se. Håber nogen læser det!

Tak, selvfølgelig kan jeg det.

Min formation er således;
Cavani
Griezman    Ayew    Suarez
Adam   Lucas
Enrique Skrtel Agger Johnson
Reina

For at starte defensivt så handler alt om presset der bliver lagt på bolden, det handler ikke nødvendigvis om en hurtig erobring, men om at presse modstandernes spil så langt opad banen som overhovedet muligt, og lade dem bruge massere af kræfter på, at løbe forgæves rundt om forsvaret. Lucas bærer det helt store ansvar defensivt, og det er hans pligt at rydde pladsen mellem midtbanen og forsvaret.

Offensivt handler det altsammen om et aggressivt pasningsspil. Formationen er valgt for at opnå flest mulige trekanter dvs. spillere med to konstante pasningsmuligheder. Igen i angrebet er bevægelse en af hovedingredienserne . Afleveringerne er korte og hurtige, og spillet skal bredes ud på hele banen, så modstanderne bliver tvunget til at løbe efter mit hold hele tiden. Slutteligt skal det gerne føre til, at der hold står så langt opad banen, at en aflevering til en af de fire forreste i dybden er mulig, og med deles Suarez men så sandelig også Cavani som afslutter, er det bare et spørgsmål om at give dem bolden med ordentlig plads, og så er der kun én vej frem.

Økonomisk er min slagplan meget simpel, lønningerne skal holdes på et lavpunkt, og der er ingen pointe i at holde på spillere, som ikke daglig gør sig fortjent til deres løn. Forholdet mellem gennemsnitsbedømmel se, kampe og løn skal derfor gå op, ellers er spilleren på vej væk, ligegyldig hvad grundene kan være til dette.

Derudover anser jeg det også som en stor del af økonomisk ansvarlighed, at mit fokus ligger på, at fremtidens stamspillere ligger i min egen trup, som beskrevet ovenfor. Det vil på den lange bane give en ekstrem lav udgiftspost til lønninger.

Det vigtigste for klubben pt er også, at få forbedret stadion og faciliteter, så man kan konkurrere med de største i ligaen på disse punkter.

Glemte, at nævne at Ayews første sæson faktisk var så succesfuld, at han vandt ligaen i bedst gennemsnitsbedømmel se, og en pris som årets spiller i Premier League.

Anden sæson er lige startet, og det er med to gode kampe; 3-0 mod West Bromwich og 3-1 mod Manchester United. Jeg forventer endnu en sæson med skarp konkurrence fra resten af top seks holdene, alle har investeret mange penge, og det kan kun blive en spændende sæson.

Har desuden fået solgt Bellamy, endelig!

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010