home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146296 gange)
Campai
Ynglingespiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #255: 24 Nov 2011, 21:28 »

Helt enig.

Jeg er sådan set ligeglad hvem jeg kan købe, hvis det ikke hænger sammen økonomisk så siger jeg nej tak, og det gælder ALLE spillere.

Selvfølgelig kan der komme nogle indkøb der er på grænsen til det kriminelle men jeg mindes faktisk aldrig jeg er gået over den grænse.
Jeg er inde og tjekke økonomien mindst en gang om måneden for at undersøge om der er noget jeg kan gøre bedre.

er nu kommet igennem 1 sæson som mestre, har li spillet sidste kamp, og har da et sæsonoverskud på 150 mill, og næste sæson kommer cl også til at spytte penge i kassen, så synes sådan set ikke det ser så fworfwærdelig ud som det kunne have gjort. fwx bruger city 600.000.000!!!!!! kr mere om året på spillerlønninger end mig.

JKJ
Gæst

« Svar #256: 24 Nov 2011, 21:33 »

Det er din måde at spille på og det er da fint.

Jeg går bare rigtig meget op i økonomien. Og fordi du har et stort underskud skal du jo stadig forvente, selvom du spiller CL, et pænt underskud pr måned, bla fordi dine lønudgifter bliver skruet voldsomt i vejret plus der er lån osv der skal betales.
Og så forsvinder det overskud altså stille og roligt.

Og fordi andre bruger penge så må/skal du også?

Det er en gammel frase, men hvis andre leger på motorvejen skal du så også? Nej ikke nødvendigt vis vel?

Men som sagt, du er mere eller mindre ligeglad med økonomien, det er jeg og en del andre ikke og sådan spiller vi jo så forskelligt .

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #257: 24 Nov 2011, 21:38 »

Det er din måde at spille på og det er da fint.

Jeg går bare rigtig meget op i økonomien. Og fordi du har et stort underskud skal du jo stadig forvente, selvom du spiller CL, et pænt underskud pr måned, bla fordi dine lønudgifter bliver skruet voldsomt i vejret plus der er lån osv der skal betales.
Og så forsvinder det overskud altså stille og roligt.

Og fordi andre bruger penge så må/skal du også?

Det er en gammel frase, men hvis andre leger på motorvejen skal du så også? Nej ikke nødvendigt vis vel?

Men som sagt, du er mere eller mindre ligeglad med økonomien, det er jeg og en del andre ikke og sådan spiller vi jo så forskelligt .

Det virker bare som et angreb på ham. Manden har overskud og har dertil jo også solgt nogle spillere, så lønudgifterne måske er så høje alligevel.

Og ja, når de andre forstærker sig, forstærker man sig naturligvis også selv. Så det eksempel du fyrer op giver ikke speciel meget mening her.

JKJ
Gæst

« Svar #258: 24 Nov 2011, 21:55 »

Det virker bare som et angreb på ham. Manden har overskud og har dertil jo også solgt nogle spillere, så lønudgifterne måske er så høje alligevel.

Og ja, når de andre forstærker sig, forstærker man sig naturligvis også selv. Så det eksempel du fyrer op giver ikke speciel meget mening her.

Man kan sagtens forstærke sig uden at bruge så mange penge og uden at have de samme lønudgifter som feks Man C.

Jeg kan iøvrigt ikke rigtig se det er et angreb på ham, jeg skriver hvordan jeg vil gøre det og faktisk også en del andre gør det.

Jeg går som skrevet rigtig meget op i økonomien og det gør han knap så meget. Hvordan det kan blive et angreb er jeg lidt uforstående overfor  Peace

Campai
Ynglingespiller

« Svar #259: 24 Nov 2011, 21:55 »

mine lønudgifter er "kun" de 4 eller 5 højeste i PL... jeg ender sæsonen med mesterskab, sejer i carling cup og et overskud for sæsonen på over 100 mill...
bestyrelsen har fwor næste sæson givet mig 350 mill og handle for, det har jeg dog ikke tænkt mig og bruge, maks lidt på nogle udviklingsspillere. ..
Ter stegen blev kåret til ligaens 3 bedste målmand i en alder af 19 år godt køb?
Hazard, ja jeg gav overpris, men kunne ikke fwå dem længere ned, han blev assistkonge i PL i 1. sæson, godt køb?
Leandro blev PL topscorer i 1 sæson med 34 kasser, godt køb?
Eriksen spiller gude og med gennemsnit på 7,41 i 1 sæson, godt køb?

har tidligere skrevet jeg ikke ville købe så voldsomt ind altid og dette var en undtagelse, et sats, synes sku det gået meget godt...

kort opsumering, PL titel, Carling cup, over 100 mill i overskud for sæsonen, sponsor indtægterne steg med over 30% til næste sæson.

Hvis jeg bare havde fwremfwørt sidste linje, havde folk så ikke villet kalde det en succes, både økonomisk og sportslig?  

Campai
Ynglingespiller

« Svar #260: 24 Nov 2011, 21:56 »

Man kan sagtens forstærke sig uden at bruge så mange penge og uden at have de samme lønudgifter som feks Man C.

Jeg kan iøvrigt ikke rigtig se det er et angreb på ham, jeg skriver hvordan jeg vil gøre det og faktisk også en del andre gør det.

Jeg går som skrevet rigtig meget op i økonomien og det gør han knap så meget. Hvordan det kan blive et angreb er jeg lidt uforstående overfor  Peace

ser det heller ikke som personlig angreb, men går jeg ikke op i økonomien?? sikrede da et pænt overskud fwor hele sæsonen?

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #261: 24 Nov 2011, 22:06 »

Jeg tror det JKJ prøver at sige, er, at det var et kæmpe sats. Hvis dine spillere, imod alt forventning måske, ikke præsterede i 1. sæson, og du måske endda ikke engang kom med i CL, så ville det give kæmpe økonomiske problemer. Du handlede trods alt mange spillere, så det var jo ikke sikkert du kunne få dem til at præstere så godt Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #262: 24 Nov 2011, 22:08 »

P.S. som nogle måske ved havde jeg et game igang hvor jeg var i 3. sæson, men mit save var pludselig væk, så jeg er startet op på en frisk Peace

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager

« Svar #263: 24 Nov 2011, 22:08 »

Netop, og så skyldes dig overskud jo også, at du hidtil kun har betalt 25 % af dine spillerindkøb, eftersom du har købt dem på betaling over 4 år Smiley

Men yderst imponerende du har fået dem til at præstere som de har gjort - respekt for det ! Smiley

Campai
Ynglingespiller

« Svar #264: 24 Nov 2011, 22:10 »

Jeg tror det JKJ prøver at sige, er, at det var et kæmpe sats. Hvis dine spillere, imod alt forventning måske, ikke præsterede i 1. sæson, og du måske endda ikke engang kom med i CL, så ville det give kæmpe økonomiske problemer. Du handlede trods alt mange spillere, så det var jo ikke sikkert du kunne få dem til at præstere så godt Smiley

det er helt korrekt Smiley
var os det jeg selv skrev i et tidligere indlæg. der skrev jeg at jeg havde spillet mange gange med LFC og ikke kunnet fwå dem til at præstere.... og at der nu skulle ske noget drastisk og at det var det jeg prøvede, men ligesom det er nemt at sidde og være bagklog, så er det nemt at sidde og hovere når tingene lykkedes... og lad os nu se de næste sæsoner hvordan det går, os økonomisk, har som sagt aldrig prøvet den her stratigi før med at satse alt på 1 vindue

Campai
Ynglingespiller

« Svar #265: 24 Nov 2011, 22:13 »

Netop, og så skyldes dig overskud jo også, at du hidtil kun har betalt 25 % af dine spillerindkøb, eftersom du har købt dem på betaling over 4 år Smiley

Men yderst imponerende du har fået dem til at præstere som de har gjort - respekt for det ! Smiley

som vi os skrev om tidligere så ville det ikke blive sådan hvert vindue, men udelukkende fordi der manglede noget på holdet i mine øjne... de næste 4 år står som sagt på smalkost i klubben hvad angår handler, men så igen alle jeg har hentet bliver jo kun bedre og bedre i løbet af de næste 5-6-7 år... og har unge fra klubben klar til at tage over på alle andres plads undtagen en....

Skipper
Gæst

« Svar #266: 24 Nov 2011, 22:14 »

Min første sæson endte med en ligacup pokal
Røg ud af FA cuppen i 5 runde til United og en femte plads i ligaen med 6 point op til tredjepladsen.
Det resulterede så i en fyring, så tror lige jeg spiller nogle andre spil og starter op med Liverpool igen senere Grin
Det jeg fandt ud af i løbet af sæsonen, er at Reina er gud i målet og han reddede min røv flere gange. Helt klart min bedste spiller og gjorde ham også viceanfører da Carragher spillede elendigt og jeg foretrak Coates frem for ham. Og også fordi Reina altid spillede godt Opstemt
Et af mine helt store problemer i løbet af sæsonen var at jeg ikke kunne vinde mod de svagere hold, og smed mange dumme point på den måde Forlegen

bøvle
Manager

« Svar #267: 24 Nov 2011, 22:15 »

som vi os skrev om tidligere så ville det ikke blive sådan hvert vindue, men udelukkende fordi der manglede noget på holdet i mine øjne... de næste 4 år står som sagt på smalkost i klubben hvad angår handler, men så igen alle jeg har hentet bliver jo kun bedre og bedre i løbet af de næste 5-6-7 år... og har unge fra klubben klar til at tage over på alle andres plads undtagen en....

Ingen kritik herfra hvis du har selvdiciplin til at holde den plan, så sys jeg det er super fedt gået ! Opstemt

Campai
Ynglingespiller

« Svar #268: 24 Nov 2011, 22:18 »

Ingen kritik herfra hvis du har selvdiciplin til at holde den plan, så sys jeg det er super fedt gået ! Opstemt

det har jeg(som regel når jeg sætter mig et mål).
på den måde kan jeg også fukusere mere på at fwå egne talenter frem

NMadsen
Ynglingespiller

« Svar #269: 25 Nov 2011, 15:00 »

Så har jeg færdigspillet min første sæson med Liverpool Smiley
Det blev til en 1. plads i ligaen - 1 point over United! Jeg havde spillet godt og stabilt gennem hele sæsonen, men i de sidste ca. 10 kampe var jeg ved at smide det hele over styr, men blev reddet på at United stod 2-2 med City i tredjesidste spillerunde Smiley

Mit sommerkøb Hulk tog prisen for årets fodboldspiller i England, Suarez på 3. pladsen for henholdsvis topscorer og spillernes spiller priserne. På årets hold var Coates, som spillede en vanvittig god sæson med et gennemsnit på 7,82(!!) og 21 mål, Hulk, Reina og Suarez. Personligt blev jeg årets manager i Premier League, så alt i alt har det været en god sæson, på trods af (virkelig) dårlige præstationer i de nationale cups Smiley

Nu ser jeg bare frem til at få ryddet op i truppen, samt videreudvikle holdet og spillerne Smiley

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010