home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Hvor er den Seneste Update??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvor er den Seneste Update??  (Læst 1975 gange)
kinderaegget
Lilleputspiller
*

Hvor er den Seneste Update??
« : 18 Sep 2006, 16:17 »

Efter hvad jeg kan læse mig til i txt under den seneste update skulle der komme en "final update" efter transfer vinduet. Hvor bliver den mon af? er den glemt eller kommer den mon?

Fe' site

Kinderaegget

Bademesteren
Manager

Sv: Hvor er den Seneste Update??
« Svar #1: 18 Sep 2006, 16:20 »

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 18 Sep 2006, 16:21 »

Hejsa.

Der kommer ikke nogen update til FM2006 fra FMFreaks hænder. Du kan læse mere her http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2966.0.

De mumler dog om en update til februar, hvilket lyder lidt underligt, da SIgames plejer at smide en patch ud med transferupdates deromkring.

-bune

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3: 22 Sep 2006, 00:28 »

Hejsa.

Der kommer ikke nogen update til FM2006 fra FMFreaks hænder. Du kan læse mere her http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2966.0.

De mumler dog om en update til februar, hvilket lyder lidt underligt, da SIgames plejer at smide en patch ud med transferupdates deromkring.

-bune

Hej,

Ved ikke lige hvor du finder noget om at der kommer en update fra os i Februar, men som det ser ud vil der selvfølgelig være en FreakUp til den nye udgave, den vil med stor sandsynlighed udkommer flere gange inden Februar.

Og jeg er sikker på at det du har hørt om en update i Februar er SIgames egen update/patch.

Mvh
Hcan

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 29 Okt 2006, 11:17 »

Hej,

Ved ikke lige hvor du finder noget om at der kommer en update fra os i Februar, men som det ser ud vil der selvfølgelig være en FreakUp til den nye udgave, den vil med stor sandsynlighed udkommer flere gange inden Februar.

Og jeg er sikker på at det du har hørt om en update i Februar er SIgames egen update/patch.

Mvh
Hcan

Hej Hcan.

Undskyld det sene svar, men faldt lige over tråden Wink
Du spørger hvor jeg finder den oplysning, at I udgiver en update til vinter det gør jeg i den tråd  jeg ovenstående linkede til hvor følgende står:

Det er med stor beklagelse at jeg kan informere om at der ikke bliver nogen FreakUp i denne omgang. Vi har ikke været i stand til at finde en person som kunne nå at udfylde kravet inden for et rimelig tidsrum, og derfor har vi besluttet at droppe updaten i denne omgang.

Med den dårlige nyhed, har jeg dog en god nyhed, nemlig at vi har fået løst problemet til når FM07 udkommer, så I kan godt se frem til den næste FreakUp som bliver udgivet til vinter.

Vi takker for den store støtte som I har vist til vores update, og vi håber selvfølgelig at I bliver lige så tilfredse når den nye udkommer.

På vejne af FmFreaks Crew
Hawk1nZ

Og angående det med SIgames som udgiver en patch, så ja, det er vel også det jeg skriver ovenstående ?

-bune

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 29 Okt 2006, 11:21 »

Du spørger hvor jeg finder den oplysning, at I udgiver en update til vinter det gør jeg i den tråd  jeg ovenstående linkede til hvor følgende står:

Vinter er vel heller ikke nødvendigvis februar? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 29 Okt 2006, 11:48 »

Nu plejer updates vel at komme efter transfervinduet er lukket i, så mon ikke I udgiver en i starten af februar Smiley

-bune

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 29 Okt 2006, 11:51 »

Nu plejer updates vel at komme efter transfervinduet er lukket i, så mon ikke I udgiver en i starten af februar Smiley

-bune

Det kunne jo være at vi udgav en før det, og så lavede en ny til februar Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 29 Okt 2006, 12:24 »

Du lægger op til ordkløveri Wink Så ja I udgiver måske en før, men I udgiver måske også en i februar, og det er jo også det jeg siger. Så hvor vil du hen ?

-bune

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 29 Okt 2006, 12:49 »

Du lægger op til ordkløveri Wink Så ja I udgiver måske en før, men I udgiver måske også en i februar, og det er jo også det jeg siger. Så hvor vil du hen ?

-bune

Jeg vil da ingen steder hen Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010