|
Slikkel
|
|
Super konkurrence hvor alle kan være med
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Har kun 36, og kan allerede nu ikke finde flere!!  har du ledt i alle ligaer? 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
har du ledt i alle ligaer?  Nej altså, har ikke været alle hold igennem. Men regner jeg nu heller ikke med at gøre. Der er grænser for hvor meget arbejde jeg vil gøre for et gratis FM12. Så hellere købe det. 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Nej altså, har ikke været alle hold igennem. Men regner jeg nu heller ikke med at gøre. Der er grænser for hvor meget arbejde jeg vil gøre for et gratis FM12. Så hellere købe det.  Det er selvfølgelig rigtig, men hvis man har tid og lyst til det  og i pengenød 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
brøndby zupras
|
|
Hvor mange lande osv skal man have med?
|
|
|
|
|
|
Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Det er selvfølgelig rigtig, men hvis man har tid og lyst til det  og i pengenød  Har du helt ret i!  Hvor mange lande osv skal man have med?
Du skal bare indlæse savegamet. 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Sidste år opgav jeg ved ca 10 kunne være man skulle give det en chance denne gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hvilket program skal man åbne den med?
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
fm 2011
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emil5417
|
|
Status pt. = 42
|
|
|
|
|
|
Arsenal<3
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Du skal ikke åbne filen med noget. Du skal bare kopier den over i C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\games
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|