home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 450047 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3660: 04 Mar 2011, 17:45 »

Og nu er det lykkedes os at få Kenneth Emil på spirit ! Så gå ikke glip af det!
Logged

[Min signatur er for stor]

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3661: 04 Mar 2011, 21:54 »

Og nu er det lykkedes os at få Kenneth Emil på spirit ! Så gå ikke glip af det!

Kunne jeg aldrig finde på at misse. Kommer til Spirit kl. 11.45 og smutter først mod stadion ca. kl. 14. Thumbs Up

HAN ER STOR OG STÆRK
SØN AF PLANKEVÆRK
HAN HEDDER KENNETH EMIL!
Logged


Super Mario
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3662: 05 Mar 2011, 00:53 »

Hej alle. :-)
Er der nogen, der kan fortælle mig lidt om AaB college, bl.a. hvor meget træner man?
Bare alt det I ved, jeg har været inde på hjemmesiden, men der er ikke super meget stof, synes jeg ikke.
På forhånd tak!
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3663: 06 Mar 2011, 02:49 »

Hej alle. :-)
Er der nogen, der kan fortælle mig lidt om AaB college, bl.a. hvor meget træner man?
Bare alt det I ved, jeg har været inde på hjemmesiden, men der er ikke super meget stof, synes jeg ikke.
På forhånd tak!

Jeg har et par venner, der har gået på college, mens de gik i 10. klasse og på teknisk skole.

De trænede 1-3 gange om dagen, mener jeg. Tirsdag og torsdag var der morgentræning, hvorfor de mødte senere i skole de dage.

College har vist aftaler med alle tænkelige former for skoler mht. fravær pga. træninger, så det ikke bliver et problem.
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3664: 12 Mar 2011, 15:16 »

Jeg vil blot gentage min opfordring fra sidste uge. Har du endnu ikke besluttet dig for om du skal på stadion, så tænk lige på den stemning der bliver. Der kommer endnu flere end i sidste uge mod Silkeborg, hvor der var godt gang i den på Vest. Vi skal alle sammen støtte op om drengene. Det kan godt være chancen for tre point idag ikke er helt oppe og ringe, men lad os sammen kæmpe for den lille mulighed der er! Og bliver det så bare til et point, så vil det være bedre end ingenting. Det vigtigste er vi støtter drengene! Og det er helt indtil den sidste kamp i sæsonen!

Forza de røde!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3665: 12 Mar 2011, 22:42 »

 ticked off Av Av dagens nederlag var sgu et skridt tilbage, jeg må indrømme at jeg ikke havde troet at AaB nogensinde skulle være at finde på en sidste plads i Superligaen... men vinder Randers kampen mod Esbjerg imorgen så ser det sgu mere end sort ud.... jeg håber at AaB overlever men lige nu ser det sgu lidt håbløst ud..god vind i de kommende kampe.
Logged

YNWA

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3666: 13 Mar 2011, 12:11 »

Det er jo også fuldkommen latterligt at AaB taber kampen i går.. De var så afgjort det bedste hold på banen, skabte fine chancer, og spillede med god bevægelighed..

Men som det altid sker i den slags kampe mod FCK, så scorer FCK pludselig ud af ingenting, og derefter vil gud simpelthen ikke have at man udligner..
Men sådan er det, det er jo også svært at gardere sig mod et hold der normalt er så godt, men når de så endelig ikke rammer dagen så tilsmiler alt hvad der kan kaldes held dem.. Så er det jo svært.. I gjorde det hæderligt i går, og med den indsats resten af sæsonen rykker i ikke ud Smiley.. Selvom jeg da håber i gør Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3667: 13 Mar 2011, 12:16 »

Jeg er glad for indsatsen, for som du siger, VK, så kan vi umuligt rykke ned med det spil. Det nægter jeg at tro på. Jeg er dog pisse skuffet over resultatet i går. Vi havde virkelig FCK under skovlen, og pointdeling, havde været fair. Men så dukker de selvfølgelig op. Trist nok, hugger Due den på overliggeren fra 25 meter 2 minutter efter. Men sådan er fodbold jo. Men jeg er fortrøstningsfuld, for præstation i går, var bestemt god.

Vi rykker ikke ned. Det er jeg helt sikker på. Det er vi alt for gode til.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3668: 13 Mar 2011, 12:20 »

Jeg er glad for indsatsen, for som du siger, VK, så kan vi umuligt rykke ned med det spil. Det nægter jeg at tro på. Jeg er dog pisse skuffet over resultatet i går. Vi havde virkelig FCK under skovlen, og pointdeling, havde været fair. Men så dukker de selvfølgelig op. Trist nok, hugger Due den på overliggeren fra 25 meter 2 minutter efter. Men sådan er fodbold jo. Men jeg er fortrøstningsfuld, for præstation i går, var bestemt god.

Vi rykker ikke ned. Det er jeg helt sikker på. Det er vi alt for gode til.

Hvis det står 0-0 mod FCK med 20 min igen, og kampen er lige, enda med en lille overvægt til en selv, så er det i 19 ud af 20 kampe dem som får lortemålet til 1-0.. Sådan er det bare, og det har jeg efterhånden lært at leve med Peace

Men man skal passe på med at sige at man ikke kan rykke ned fordi man er for god.. AGF var i mine øjne også for gode til at rykke ud, men det skete altså.. I har stadig et kæmpe arbejde at gøre for ikke at ryge ud Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3669: 13 Mar 2011, 12:27 »

Hvis det står 0-0 mod FCK med 20 min igen, og kampen er lige, enda med en lille overvægt til en selv, så er det i 19 ud af 20 kampe dem som får lortemålet til 1-0.. Sådan er det bare, og det har jeg efterhånden lært at leve med Peace

Men man skal passe på med at sige at man ikke kan rykke ned fordi man er for god.. AGF var i mine øjne også for gode til at rykke ud, men det skete altså.. I har stadig et kæmpe arbejde at gøre for ikke at ryge ud Peace
Selvfølgelig skal man ikke tage et eneste point for givet, men som præstationen var i går, og set på vores spillermateriale, så synes jeg simpelthen det ville være noget så latterligt at se AaB i 1. division. FC København vandt lidt heldigt i går, og så må vi videre. Vi har spillet 2 rigtige gode kampe nu, og fået 1 point, grundet dommerfejl, og en heldig scoring af FC København. Det er ikke spillet der fejler noget, og jeg har stor tiltro til, at pointene nok skal komme. :-)
« Seneste Redigering: 13 Mar 2011, 12:30 af Jakob E » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3670: 13 Mar 2011, 14:22 »

Jeg er enig i, at AaB har for gode spillere til første division, men spørgsmålet er, om de også er gode nok, til at indhente 6 point (som der jo nok bliver op til den anden side af stregen, efter dagens kamp mellem Esbjerg og Randers) på et andet superligahold, som også har spillere der er for gode til første division.

AaB forstærkede sig godt i vinterpausen, og har nu haft tid til at få Kent Nielsens ideer ind på holdet, og frem for alt Pehrssons crap ud. Men de er stadig temmelig følsomme for skader. Hvor står de eksempelvis, hvis Duncan skulle løbe ind i en af sine utallige skader? Så mangler de igen sådan en type oppe foran, som modstanderen slår sig på. Ser man på Duncans skadeshistorik, så skulle det vel nærmest være mærkeligt, hvis han klarer sig gennem hele foråret uden skader.

Og hvad med Augustinussen? midtbanen fungerer ikke uden ham, det har vi jo tydeligt set, siden han forlod klubben. Chanko og Würtz er udmærkede spillere hver især, men som makkerpar på den centrale midtbane dur de bare ikke sammen. Altså ville det også koste dyrt, hvis Augustinussen løb ind i en skade.

Selvom jeg ikke er den store AaB fan, så ville jeg da alligevel savne dem i Superligaen, hvis de skulle rykke ud, men jeg har på den anden side svært ved at se, hvordan det kan undgås, specielt med det held, eller mangel på samme, de har haft ind til videre i foråret. De er kommet forstærket gennem vinterpausen, men det er jo ikke sådan, at de er blevet klasser bedre end rivalerne i nedrykningskampen. Med andre ord, så tror jeg, at nedrykningskampen er afgjort i lige så høj grad som guldkampen er det. På den anden side, så er der vel kun ét stabilt præsterende hold i Superligaen, så der kan da ske mærkeligere ting, end at AaB og Esbjerg pludselig ligger og kæmper om den sidste Europa League plads, når vi kommer til slutningen af sæsonen... men med to tredjedele af sæsonen spillet, og to klubber isoleret under stregen, så tror jeg nok ikke så meget på det.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3671: 20 Mar 2011, 22:55 »

Er du gal en vigtig sejr vi får i Lyngby i dag! Hvis vi blot havde fået et enkelt, eller ingen point, så havde det virkelig set svært ud, med hensyn til at redde røven. Men efter Nordsjælland, og selvfølgelig Lyngby, mistede point i dag, og forhåbentligt et nederlag til SønderjyskE imorgen, så ser jeg mulighederne for Superliga-bold i Aalborg næste sæson, som værende tilstede. Vi skal dog have en sejr i de to kommende hjemmekampe mod OB og Randers, hvor der minimum skal 4 point på tavlen. Vi kan til dels leve med en uafgjort mod OB, men alle tre point SKAL hives hjem mod Randers, der til dels kan regnes med i nedrykningskampen.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3672: 17 Apr 2011, 21:22 »

Er du da så tosset hvor er det bare så vigtigt, at vi får alle tre point idag! Jeg kan ikke sidst mindes en kamp, hvor der er blevet bidt så meget negle og råbt så meget fra sofaen som i dag! Det var simpelthen fantastisk at se drengene rykke sammen, og tage alle tre point idag. Jeg syntes det var helt retfærdigt at kampen endte som det skete. Brøndby var idag uden ideer og helt hen til deres scoring tilsyneladende også helt uden lyst, alt for mange afleveringer var helt skæve og lysten til at løbe de ekstra meter var ikke eksisterende.

Os selv derimod, virkede rigtig tændte idag. Med godt pres på Brøndby i første halvleg og effektivitet foran kassen viste vi, at vi sagtens kan være med på Superliga-niveau, hvilket vi bestemt også burde med den trup vi har lige nu! At Duncan får hul på bylden var utrolig vigtigt, at det så er Curth der ligger på til begge mål er lige så fantastisk. Han viser hvor vigtig han er for vores opbyggende spil, og at angrebsduoen med ham og Duncan bestemt er den rette at satse på i de sidste kampe i sæsonen. På onsdag møder vi så Randers, der skuffende kun fik 1-1 mod Lyngby idag efter et drop, så mon ikke de har noget at revanchere på onsdag? Jeg frygter det lidt.
Derfor er det meget vigtigt, at drengene fortsætter takterne, og ikke falder af på den. For vi skal uden tvivl have alle tre point mod Randers, det er utrolig vigtigt at slå holdene fra under top-6. Hvis vi slår Randers er vi blot ét point efter dem, og med lidt heldige resultater i de andre kampe vil vi forlade sidstepladsen, så vigtigheden af tre point på onsdag kan ikke understreges nok!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3673: 25 Maj 2011, 19:41 »

Rigtigt denne kamp ikke vises nogen steder i fjernsynet? Peace
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3674: 25 Maj 2011, 19:46 »

Den vises senere i aften på TV2 Sport, men den vises desværre ikke live på nogen kanaler.

Hvis du vil se den, så kan den købes for 35 kroner inde på Tv2sports hjemmeside.
Logged

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010