home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1028 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449657 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3540: 20 Aug 2009, 14:56 »

For mig var det ringeste i går den måde vores centrale forsvarere ville føre bolden frem, de lossede den gang på gang, og gav den alt for let væk, Wæhleren var dog så god at han fik den igen, men LN gav dem chancer...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3541: 20 Aug 2009, 15:42 »

Ronnie er sgu heller ikke vildt hovedstærk, der er Curth noget stærkere.

Ronnie er højere og mere fysisk stærk end både Curth og Holm...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3542: 20 Aug 2009, 15:44 »

Vi mangler imo alligevel en "Prica den II".

En spiller ala. Koller Opstemt Ken Fagerberg evt. Smiley
Logged

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3543: 04 Dec 2010, 16:02 »

Kom så med den sejr i dag. vi skal over den streg!!!!!!! vi er det eneste hold nede i "bunden" der fortjener at blive i Superligaen!! FORZA DE RØDE! Grin
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3544: 04 Dec 2010, 21:40 »

Kommentarer til dagens kamp: OMFG!
Det er yderst svært at blive ved med at tro på det...........
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3545: 04 Dec 2010, 21:43 »

Kom så med den sejr i dag. vi skal over den streg!!!!!!! vi er det eneste hold nede i "bunden" der fortjener at blive i Superligaen!! FORZA DE RØDE! Grin
hvorfor dælen fortjener I at blive i Superligaen?
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3546: 05 Dec 2010, 12:32 »

fordi det ikke kan passe at en af de store byer ikke skal ha et hold i ligaen og AaB er nok det hold der bruger flest af deres egne spillere fordi de ikke har pengene. De er ikke som FCK der har røven fuld af penge og kan købe sig til den første plads. Vi er et hold med stolte traditioner!!!! Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3547: 05 Dec 2010, 12:38 »

fordi det ikke kan passe at en af de store byer ikke skal ha et hold i ligaen og AaB er nok det hold der bruger flest af deres egne spillere fordi de ikke har pengene. De er ikke som FCK der har røven fuld af penge og kan købe sig til den første plads. Vi er et hold med stolte traditioner!!!! Smiley

Det har Aarhus heller ikke. Opstemt

AaB fortjener vel ikke at blive oppe, bare fordi at de ikke har så mange penge og derfor må bruge deres egne talenter. AaB havde faktisk røven fuld af penge efter at have været i CL, men de blev også brugt på hockey og håndbold, og nu er situationen en anden. Man fortjener at blive oppe, hvis man gør det godt og vinder kampe, og der har AaB fejlet. Men jeg er da enig i, at det ville være mærkeligt at se en efter dansk målestok stor klub som AaB rykke ned, især fordi de blev mestre så sent som i 2008.

Det er rigtigt at FCK køber mange spillere, men det er jo også for at forsøge at udvikle sig. Talentmassen er desværre ikke god nok i Københavnsområdet til at kunne skabe det storhold FCK gerne vil være. Husk dog på at efterårets profil er fra FC Københavns egen talentafdeling... Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3548: 05 Dec 2010, 12:40 »

Så fordi I er en stor by, og I bruger nogle af jeres egne spillere, så har I ikke fortjent at rykke ned? Lol.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3549: 05 Dec 2010, 12:56 »

Hold da fest en afklapsning I fik igår...
Logged

19. 5. 2012.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3550: 06 Dec 2010, 13:25 »

fordi det ikke kan passe at en af de store byer ikke skal ha et hold i ligaen og AaB er nok det hold der bruger flest af deres egne spillere fordi de ikke har pengene. De er ikke som FCK der har røven fuld af penge og kan købe sig til den første plads. Vi er et hold med stolte traditioner!!!! Smiley
At AaB ikke har særlig mange penge, er da udelukkende fordi jeres ledelse ikke har begreb om at opbygge en solid økonomi.. Jeres ledelse har formået at bruge jeres CL indtægter på alt andet end fodboldafdelingen..

Jeg synes FCK er en utrolig vammel klub som jeg håber visner og dør, men man må give dem at de har begreb om hvordan man driver en moderne fodboldklub/virksomhed, hvilket AaB på ingen måde har..

At i bruger så mange unge spillere fra egne rækker er udelukkende fordi i ikke har råd til at købe noget bedre.. For du kan jo se at mange af dem på ingen måde holder niveau.. Faktisk synes jeg kun at Helenius og til dels Wichmann har det som skal til for alvor

Jeg ville ikke blive overrasket hvis AaB rykker ned, da jeg ganske enkelt synes i har både den svageste trup, starter, samt træner i suppen! Og jeg ærgre mig stadig over at jeg ikke spillede AaB nedrykning i sommers til odds 40.00 Tunge
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3551: 06 Dec 2010, 13:30 »

Vk har ret. Per Søndergaard og co. har simpelthen synes det var en bedre idé at investere i boliger osv. Vores CL-penge er væk! Derfor spiller Helenius, Wichmann osv. Som faktisk også er ganske gode.

Men hold kæft det var sørgeligt i weekend. 6-0 nederlag til OB, og så hjem og holde pause som nummer sidst. Jeg er ikke i tvivl om vi bliver i Superligaen. Ikke et sekund. Der er kun 3 point op, men sørgeligt var det. For to år siden var vi Danmarks bedste fodboldhold. Det er vi ikke mere. Slet ikke. Vi skal stoppe med at leje mongol angribere, som forsvinder igen efter 3-4 måneder. Det hjlæper jo intet. Vi skal hente en på fri, og så skal han spille fast. Sådan som vi gjorde med Prica. Han kostede os ikke en krone. Han er den vildeste angriber i Superligaen længe. Lad os finde en ny, og stoppe de åndssavge lejemål som Lynge laver.

FORZA DE RØDE!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3552: 06 Dec 2010, 13:36 »

Vi skal stoppe med at leje mongol angribere, som forsvinder igen efter 3-4 måneder.


Fuldkommen enig.. Jeg synes det er horribelt at Lynge, efter så mange år i gamet, er naiv nok til at tro at reserve fra Esbjerg og en lottokupon fra Finland har det som skal til for at bringe jer ud af jeres nuværende situation.. I har Curth, og Helenius som bestemt ikke er nogen dårlig duo ( selvom Curth har set bedre dage ) plus Daniel Fredheim som er skadet...

Det skaber blot uro i truppen når Lynge konstant henter disse spillere ind som ingen forskel gør..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3553: 06 Dec 2010, 13:38 »

Fuldkommen enig.. Jeg synes det er horribelt at Lynge, efter så mange år i gamet, er naiv nok til at tro at reserve fra Esbjerg og en lottokupon fra Finland har det som skal til for at bringe jer ud af jeres nuværende situation.. I har Curth, og Helenius som bestemt ikke er nogen dårlig duo ( selvom Curth har set bedre dage ) plus Daniel Fredheim som er skadet...

Det skaber blot uro i truppen når Lynge konstant henter disse spillere ind som ingen forskel gør..
Holm er klasse når han er klar. Det er han bare aldrig..

Men det er rigtigt. Det gavner os ikke, og vi skal finde en ny i en fart.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3554: 06 Dec 2010, 14:00 »

Man kan da glæde sig over at Lynge har indset at der er brug for nye spillere og han i Nordjyske i dag siger at han har en ønskeseddel med 3-4 navne og han håber bestyrelsen giver en pose penge til at kunne hente disse. Hvis ikke så vil han selv prøve at finansere disse køb. Det kan formentlig betyde et farvel til et par af profilerne, men jeg har dog svært ved at se hvilke spillere, som på nuværende tidspunkt er interessante for andre klubber.

Augustinussen skulle være en af disse spillere, som Lynge vil hente og der udover så skulle der være tale om en venstreback og en angriber.

Holm, Tracy, Ahlmann og Rolfe skal på nuværende tidspunkt ikke tælles med i truppen og det er jo fejlen, som AaB har gjort. De har ment at de har haft en god trup, men når man har 4-5 mand, som er kronisk skadet, så er det altså svært for enhver klub at kunne stille op med et slagkraftigt hold til hver kamp, når man desuden har spillere, som Bøgelund der har meget nemt ved at blive skadet.
Logged

Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010