home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1054 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449684 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3495: 29 Jul 2009, 15:29 »

Forstår ikke helt hvorfor Gaardsøe skal roses sådan, for som jeg så det så tågede manden rundt nede i Bosnien.

AaB skulle have alle man klar til kamp mod Herfølge ifølge Nordjyske, så man kan da håbe at Gaardsøe ryger ud.

Men igen, problemet ligger i at Lynge er så stædig at han ikke vil indse at han har ansat et kæmpe flop i managersædet....

Pehrsson RAUS!

Han var vist ikke den eneste der tågede rundt, det var de vist alle lige godt om, og Gaardsøe var hverken bedre eller dårligere til det end de andre...
Desuden har han været en af de bedste i den første kamp hjemm mod det bosnieske hold plus i nederlaget mod AGF...

Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3496: 29 Jul 2009, 15:40 »

Han var vist ikke den eneste der tågede rundt, det var de vist alle lige godt om, og Gaardsøe var hverken bedre eller dårligere til det end de andre...
Desuden har han været en af de bedste i den første kamp hjemm mod det bosnieske hold plus i nederlaget mod AGF...



Meget muligt, men Wæhler og Lasse må alt andet end lige være at fortrække...
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3497: 30 Jul 2009, 22:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Jeg-er-i-kontakt-med-Bernburg-agent

Det kunne være utrolig fedt. Lige nøjagtig en type som ham vi mangler!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3498: 30 Jul 2009, 23:23 »

Ja det tror han, for at se os snuppe ham for næsen af ham Wink

Ej kan ikke se hvorfor Bernburg skulle vælge jer frem for os.. Han er bosat i københavnsområdet, Brøndby er en større klub, og vi er stadig med i europa..

Kan ik helt se hva han sku i AaB frem for os Smiley ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3499: 30 Jul 2009, 23:24 »

Ja det tror han, for at se os snuppe ham for næsen af ham Wink

Ej kan ikke se hvorfor Bernburg skulle vælge jer frem for os.. Han er bosat i københavnsområdet, Brøndby er en større klub, og vi er stadig med i europa..

Kan ik helt se hva han sku i AaB frem for os Smiley ?
Aalborg er et dejligt sted at bo Wink Og brøndby er jo heller ikke med i Europa særlig lang tid mere, cirka en uge mere Opstemt Så håber da han vælger Aalborg frem for jer!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3500: 30 Jul 2009, 23:27 »

Ja det tror han, for at se os snuppe ham for næsen af ham Wink

Ej kan ikke se hvorfor Bernburg skulle vælge jer frem for os.. Han er bosat i københavnsområdet, Brøndby er en større klub, og vi er stadig med i europa..

Kan ik helt se hva han sku i AaB frem for os Smiley ?
Ja, men kun en uge mere Wink
Omvendt så har Brøndby vel ikke meget mere at tilbyde end AaB har? Tunge Begge hold spiller lortefodbold for tiden og har trænere, som er inkompetente. At han allerede er bosat i københavnsområdet gør vel bare, at AaB betyder nye omgivelser og nye oplevelser, hvilket kan være godt for en fodboldspiller Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3501: 30 Jul 2009, 23:35 »

Ja, men kun en uge mere Wink
Omvendt så har Brøndby vel ikke meget mere at tilbyde end AaB har? Tunge Begge hold spiller lortefodbold for tiden og har trænere, som er inkompetente. At han allerede er bosat i københavnsområdet gør vel bare, at AaB betyder nye omgivelser og nye oplevelser, hvilket kan være godt for en fodboldspiller Wink

Det håber jeg da ikke, jeg har da klart indkalkuleret efter at vi skal gå videre, og det har spillerne også.. Så vi får se, ellers er det naturligvis en streg i regningen Wink

Hehe ja og dog.. ved ik om du så vores kamp i dag f.eks, men i de seneste 3 kampe har vi faktisk spillet ok.. Vi mangler bare den angriber der kan omsætte chancerne efter fortjeneste, og her kommer bernburg jo klart ind i billedet som målræv..

Dertil mindes jeg ikke at han har udtalt at han gerne vil rykke teltpælene op, og hans største ambition må da alt andet lige være at spille for en klub hvor han på sigt kan vinde nogle titler.. Den mulighed anser jeg for værende størst i Brøndby som det ser ud nu Smiley.. Faktisk mener jeg at vi med ham, zimling, og ilsø godt kan spille med om mesterskabet!.. Plus at jeg ser vores formkurve værende mere stigende end længe, mens jeres åbenbart stadig er på vej ned ?

Men det er jo ikke mig der skal træffe valget Wink..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3502: 30 Jul 2009, 23:40 »

Ved ikke om man kan sige, at vores formkurve er på vej ned.. Den har vist fundet bunden Wink
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3503: 30 Jul 2009, 23:43 »

Jeg håber inderligt, Bernburg kommer til Aalborg. Han ville være den, vi har manglet. Uskarpe Curth, ikke-angriberen Holm og de unge. Det er, hvad vi har, så Bernburg ville være fremragende.

I øvrigt har Pehrsson jo udtalt, at han vil ændre spillestilen for at komme ud af krisen. Så kampen mod HB Køge SKAL være vendepunktet, ellers ser det meget, meget sort ud.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3504: 30 Jul 2009, 23:46 »

Ved ikke om man kan sige, at vores formkurve er på vej ned.. Den har vist fundet bunden Wink

Muligt du har ret Grin.. Men så kan den jo omvendt heller ik undgå at stige snart.. Spændende om i får jeres første sejr inden længe..

det er nemlig omkring det her kampantal uden sejr et sted, det begynder at blive kritisk crazy.. Tro mig jeg ved hva jeg taler om Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3505: 30 Jul 2009, 23:54 »

Hvis vi ikke får første sejr inden længe så er der fandeme krise, især når man tænker på, det er HB Køge, som er næste modstander, som sidste fik en ordentlig øretæver af FCK.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3506: 02 Aug 2009, 14:44 »

Det ser ud til at sejren er hjemme mod HB Køge! Smiley
Logged

welbz is dat guy

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3507: 02 Aug 2009, 14:47 »

Det ser ud til at sejren er hjemme mod HB Køge! Smiley
Ja det ser da godt ud for jer her ved pausen!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3508: 02 Aug 2009, 14:53 »

Kan ikke se kampen, da jeg ikke har Canal 9!

Men hører i radioen og på nettet, og det lyder okay. Så en sejr skulle være sikker, godt Wink
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3509: 02 Aug 2009, 14:57 »

Ja fandme nederen at når man ikke kan se kampen begynder de at score og garanteret spille godt...
Logged


Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010