home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 527549 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #3180: 05 Jul 2009, 12:08 »

Caca ryger fordi han vil have en kæmpe lån, og det er sidste chance for AaB for at få penge for ham...

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #3181: 05 Jul 2009, 12:11 »

Jeg synes det lyder som et godt salg.
Han har kontraktudløb til vinter, hvor hans forskerordning udløber og derfor ville han have en massiv lønstigning.
At OB så giver 4 mio for ham, forstår jeg ikke helt, men set fra AaB's perspektiv, er det et rigtigt godt salg, og kan de købe Bernburg for pengene har de gjort en fremragende handel.
Jeg synes ikke Caca er en af stjernerne på holdet. Han har nogle gode kampe en gang i mellem, når det kører for ham, men hvor på banen spiller han egentligt?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3182: 05 Jul 2009, 12:16 »

Han spiller fløj og angriber for AaB, men han er Off midt

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #3183: 05 Jul 2009, 12:19 »

Han spiller fløj og angriber for AaB, men han er Off midt
Jaja det ved jeg godt, men det var mere for at påpege, at han vel egentligt ikke har en position han er bedst på. Som angriber er han for klejn og ineffektiv, han er heller ikke den typiske fløj - så vidt jeg husker er han ikke lynhurtig. Og så kan han også spille offensiv midtbane, eller nærmere hængende angriber, nok mest i kraft af hans dribleevner og uforudsigelighed.
Men der er vel ikke rigtigt en position, som han hører til fordi han mangler nogle essentielle egenskaber for at kunne gøre det rigtig godt på hver af positionerne.

Yoggidk
Gæst

« Svar #3184: 05 Jul 2009, 14:35 »

http://www.bold.dk/nyt/Agent-bekraefter-Caca-til-OB

Det virker mere og mere sikkert...

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3185: 05 Jul 2009, 14:57 »

Håber sgu at han kun bliver købt til bænken. Caca er slet ikke som en spiller der kan række til vores forventninger.

Yoggidk
Gæst

« Svar #3186: 05 Jul 2009, 15:00 »

Hold da kæft Peace

Han er sguda en habil spiller, som er ligeså god som Nyren imo Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3187: 05 Jul 2009, 15:07 »

Hold da kæft Peace

Han er sguda en habil spiller, som er ligeså god som Nyren imo Smiley
Han er god i nogle kampe, virkelig god, men jeg mener at de fleste kampe rammer han hans bundniveau, og det er bestemt ikke et højt bundniveau han har.

Dog vil han blive brugt til kanten i OB, hvis han skifter.

Yoggidk
Gæst

« Svar #3188: 05 Jul 2009, 15:20 »

Han er god i nogle kampe, virkelig god, men jeg mener at de fleste kampe rammer han hans bundniveau, og det er bestemt ikke et højt bundniveau han har.

Dog vil han blive brugt til kanten i OB, hvis han skifter.

Synes allerede i har mange af dem som har et lavt bundniveau... Her tænker jeg Nyren og til dels Absalonsen, som man slet ikke ser i nogle kampe...

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3189: 05 Jul 2009, 17:15 »

Synes allerede i har mange af dem som har et lavt bundniveau... Her tænker jeg Nyren og til dels Absalonsen, som man slet ikke ser i nogle kampe...
Ja, så hvorfor hente flere?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3190: 05 Jul 2009, 21:31 »

Jeg synes i undervurderer Caca, han blev trods alt topscorer, og var vel, selvom han måske nok svingede lidt, den der holdt det bedste niveaugennem hele sæsonen.

At han alligevel har præsteret lidt ustabilt, skyldes uden tvivl, at han er blevet rykket så meget rundt som han er, han skulle jo nærmest spille en ny position hver gang, og det er der altså ikke ret mange spillere der kan, og så samtidig bare levere varen.

Men AaB gør bestemt ikke den kommende sæson lettere for dem selv, ved at sælge Caca, det er bare endnu en spiller der skal erstattes...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3191: 05 Jul 2009, 22:34 »

Caca har bestemt haft sine kampe, men at de nu vil gå målrettet efter Bernburg ser jeg som en god idé. Bernburg er imo langt bedre og stabil end Caca!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3192: 05 Jul 2009, 22:57 »

Hivlken plads skal Caca spille i OB hvis han nu skifter? Kant? Offensiv midt?

søgaard
Gæst

« Svar #3193: 05 Jul 2009, 22:59 »

Hivlken plads skal Caca spille i OB hvis han nu skifter? Kant? Offensiv midt?
Han vil formentlig komme til at være back-up i angrebet eller på Henrik Hansens position.. I spiller med mere deciderede kanter. Der vil Caca ikke kunne fungere. Han vil ind midt på banen og drible.

Det er ikke et farvel, som jeg havde forventet, men samtidigt heller ikke et, som jeg er specielt ked af det over. Han har været god for os, men omvendt så har jeg tit siddet og revet hår af pga. ham.
Hvis vi henter Bernburg, så har vi hentet en klar forstærkning i forhold til Caca.

Yoggidk
Gæst

« Svar #3194: 05 Jul 2009, 23:07 »

Men Caca er lige netop en af dem som kan noget på egen hånd i offensiven, hvilket spillere som Due og Curth ikke kan, de er holdspillere, og vi er nødt til at have nogle udfordrere.

Men fint salg hvis det er, så skal vi bare have hentet 1 Central midt, 1 højre kant og en angriber! :- )

Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010