Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23582
0 Brugere, 478 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mahimahajan
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
200
201
[
202
]
203
204
...
264
Forfatter
Emne: AaB-tråden (Læst 526592 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: AaB-tråden
«
Svar #3015:
29 Maj 2009, 22:59 »
Citat af: Søgaard 29 Maj 2009, 22:36
Det jeg sådan set mente med de to linjer, som du citerede i indlægget før, er at i sidste sæson, hvor de lå nummer 1, så var man måske lidt mere villig til at skubbe ting til side for at opleve dem i den formentlig eneste guldsæson i et stykke tid.
Hvis jeg havde boet ved siden af stadion, så havde jeg helt sikkert været der hver gang, men de 70 kilometer fra Frederikshavn til stadion gør, at det bliver mere tidskrævende tur.
Men selv du verdenskrig må indrømme, at det er sjovere, at være på stadion, når ens hold udspiller de andre hold, end når de roder rundt i midten af tabellen?! Dit hold har hvert fald været i samme situation
Ja okay det ser jeg, men havde bare indtryk af at du næsten altid var på stadion ellers.. Min fejl
..
Hehe men ja jeg er jo ikke komplet ignorant selvom det er tæt på
.. Naturligvis er det federes at komme på stadion når ens hold rundbarberer et stakkels jydehold el, i stedet for at blive kørt over på hjemmebane af Randers.. Klart klart, men uanset om vi vinder eller taber betyder Brøndby det samme, og derfor vil jeg stadig være at find epå stadion
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #3016:
29 Maj 2009, 23:13 »
Citat af: KongFjong 29 Maj 2009, 22:38
Du nævner igen og igen hvad du vil gøre for at se en kamp med BIF. Køre tog i 5 timer, følger dem i tykt og tyndt osv. Det kalder jeg at pudse glorien...
Jeg vil bare kalde det en mere passioneret fan, end en "ægte" passioneret fan. Jeg kan da også være passioneret uden at vise mig på stadion hver gang.
Du må sammenligne hvad du vil, men når du ikke har nogen viden om det, så giver det bare ikke mening. Men det er måske min mening, at et ægteskab er noget virkeligt og 1000 gange mere seriøst, end et tilhørsforhold til en fodboldklub. Stakkels din kommende kone siger jeg bare, hvis du sætter de to lige højt
Hehe hvad er det så du siger når du skriver
"At følge Brøndby og Liverpool er som et rent ægteskab"
?
Nej nej, det forventede jeg skam heller ikke kære VK. Men jeg kunne da aldrig finde på at sammeligne noget jeg kun har en forestilling om, det giver jo ikke substans. Derfor er det også svært for mig at forholde mig til. Og skulle jeg begynde at ævle løs om ægteskab ville det dælme blive kedsommeligt for langt de fleste.
Og her har vi måske kernen i problemet. Du kiritiserer en prioritering du reelt ikke kender til. Der er forskel på at bo hjemme, og så have familie hvor man ikke kan bruge tiden på det man vil. Jeg respekterer det er svært at sætte sig ind i, men jeg respekterer ikke at man bruger mangel på viden til at kritisere andre.
Og nu må jeg hellere stoppe med at pudse min egen glorie og blive for "far-agtig"
Det har intet med at pudse min glorie at gøre, for jeg skal ikke vise mig, jeg går ud fra de fleste efterhånden kender lidt til min styrke af passion.. Det var bare en ren konstatering af hvordan JEG syntes en fan skal være all time
..
Altså jeg har skam set og hørt nok om hvordan folk gebærder sig og bør gebærde sig i et ægteskab til at jeg mener jeg kan drage den parallel..
Kan godt være jeg skrev det tvetydigt i det citat du hiver frem, men jeg håber da for din skyld at du ved jeg ikke mener at et forhold til en klub er som et ægteskab irl
Det har jeg TRODS ALT nok erfaring til at vide
Men egentlig er vi vel ved at bevæge os over i en grøft der hedder at rette hinanden, og det kommer der ikke skidemeget debat ud af
..
Håber bare du ser den pointe jeg prøvede at stille op det er det vigtigste for mig
.. At du så ikke vil godtage det med ægteskab er fair nok, vi kan jo ikke alle se ens på tingene
.. Kan i hvertfald set at du lige på det punkt ikke fangede min egentlige pointe, men fred være med det
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #3017:
29 Maj 2009, 23:43 »
Jeg undrer mig hver gang den her medløber debat dukker op, hvad er det egentlig der er så negativt ved disse mennesker, der holder med et fodboldhold med succes, men som ikke rigtig gider bruge tid på det, når det ikke har succes? De er måske ikke deciderede fans af klubben, men mere af fodbold generelt, og kan lide at se et hold der spiller god fodbold (og det gør de hold der fører jo som regel).
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der altid skal rynkes på næsen, bare fordi folk følger fodbolden på en anden måde end andre. Det skal der da også være plads til, det er hverken mere eller mindre forkert, end ham der uge efter uge står på den samme plads på stadion, og følger ét bestemt hold.
Personligt følger jeg eksempelvis Formel 1 lidt på den måde, min favorit skifter fra sæson til sæson, det er som regel en af dem der kører godt, og som ikke sidder i en Ferrari. Jeg kan godt lide sporten, men har ikke noget særligt forhold til nogen af holdene eller kørerne (ud over Ferrari og i særdeleshed Schumacher - da han kørte - som jeg overhovedet ikke kan fordrage). Det er sådan jeg har valgt at følge den sport, jeg gider ikke bruge en hulens masse tid på det, og da slet ikke på at følge et hold eller en kører, som slet ikke præsterer, rynk på næsen hvis i vil, i mine øjne fortæller det mere om jer, end det gør om mig
Humlen i det hele er, at vi er forskellige, og prioterer forskelligt, og det synes jeg der er alt mulig grund til at have respekt for.
Edit:
Og i øvrigt behøver faldende tilskuertal jo slet ikke være udtryk for fanflugt, men måske bare noget så banalt som en eller anden form for trodsreaktion på de ting der sker i klubben, som mange fans er uenige i, en uenighed de vælger at vise, ved at blive væk. Denne sæson har der været rigeligt at være utilfreds med i AaB (det skulle faktisk ikke undre mig, hvis tilskuertallene var bedst i den periode, hvor Kuhn stod i spidsen for holdet).
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2009, 23:48 af DNE
»
Yoggidk
Gæst
«
Svar #3018:
01 Jun 2009, 19:06 »
Lawan
, Hvad siger i til dette rygte folkens?
Jeg er lidt skeptisk omkring det, men ved ikke helt...
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #3019:
01 Jun 2009, 19:13 »
Citat af: Yoggidk 01 Jun 2009, 19:06
Lawan
Ved heller ikke helt med Lawan, synes han svinger alt alt for meget.. Så ser hellere at vi henter en anden og bedre spiller, som vi er mere sikre på kan løfte holdet. Hvis altså økonomien kan holde til det. I stedet for at købe lidt forhastet også ende med at blive et flop. Men man ved aldrig, han er jo en god nok spiller.
http://www.bold.dk/nyt/Lawan-vil-hjaelpe-Horsens-op
JKJ
Gæst
«
Svar #3020:
02 Jun 2009, 16:16 »
Citat af: Yoggidk 01 Jun 2009, 19:06
Lawan
De sidste rygter, i hvert fald dem jeg har læst i Nordjyske idag, siger at man IKKE leder efter en angriber men vil satse på Curth, Tracy, Dalsgaard, Caca og Schwarz og det synes jeg faktisk er helt ok...
de 2 er lige kommet til klubben som talenter og Schwarz er jo af egen avl, så det vil da være at modsige sig selv hvis man så endnu engang går ud og henter en eller anden der engang var et eller andet... Selvom det jo er sket før
Desuden afviser Lawan da også et skifte, men på den anden side det skal han jo næsten også sige
Men elelrs må det da ellers være en klog træner vi har... Han mener simpelthen vi mangler 5-6 nye spillere!!
Jeg mener så vi mangler endnu flere, men på den anden side er der flere af de unge der har fået chancen på det seneste og de har også grebet den så måske vi skal lade dem få chancen og så bare krydre det med de 5-6 nye som er et must til næste sæson...
http://www.bold.dk/nyt/AaB-haaber-paa-fem-seks-nye
En af de nye kunne være Chanko fra Hammerby, han skulle efter sigende have fået lov til at forhandle med AaB...
Udover han åbenbart har en ganske god sparketeknik kender jeg ikke noget til overhovedet...
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=101421
søgaard
Gæst
«
Svar #3021:
02 Jun 2009, 16:26 »
Her kan der ses næsten 8 minutter med mål og diverse lækkerier fra Chanko:
http://www.youtube.com/v/_ezjepVBw-Y
Ud fra dette, så virker han, som en spiller med en god sparketeknik og et godt overblik, men også en, som kan arbejde hårdt defensivt.. Men man kan ikke bedømme det ud fra youtube.. Men det ser lovende ud
«
Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 16:27 af Søgaard
»
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #3022:
02 Jun 2009, 16:28 »
Ellers er Pimpong lige blevet fyret fra sin Egyptiske klub, han kunne vel være en naturlig afløser for Nomwethe?
Men ja, 5-6 nye er vel en nødvendighed, for at afløse de spillere der forlader klubben, men hvad så med den bredde i har haft så mange problemer med i denne sæson? De unge har måske nok gjort en god figur, når de har fået chancen, men de har altså også svinget meget, og begået nogle kostbare fejl. Har i ambitioner om en placering i den bedste halvdel af tabellen, må i også ud og investere i nogle spillere til bredden, 8-10 nye ansigter ville vel i virkeligheden være mere passende, i betragtning af hvor mange der forlader klubben, og hvor store problemer i i forvejen har haft med bredden i truppen.
På den anden side er en placering i bedste halvdel af tabellen, nok også en kende for ambitiøst med den træner i har
JKJ
Gæst
«
Svar #3023:
02 Jun 2009, 16:46 »
Citat af: DNE 02 Jun 2009, 16:28
Ellers er Pimpong lige blevet fyret fra sin Egyptiske klub, han kunne vel være en naturlig afløser for Nomwethe?
Men ja, 5-6 nye er vel en nødvendighed, for at afløse de spillere der forlader klubben, men hvad så med den bredde i har haft så mange problemer med i denne sæson?
De unge har måske nok gjort en god figur, når de har fået chancen, men de har altså også svinget meget, og begået nogle kostbare fejl
. Har i ambitioner om en placering i den bedste halvdel af tabellen, må i også ud og investere i nogle spillere til bredden, 8-10 nye ansigter ville vel i virkeligheden være mere passende, i betragtning af hvor mange der forlader klubben, og hvor store problemer i i forvejen har haft med bredden i truppen.
På den anden side er en placering i bedste halvdel af tabellen, nok også en kende for ambitiøst med den træner i har
Korrekt, men de skal jo spille for at få noget rutine, og de mange fejl de lavede bliver altså mindre og mindre...
Desuden vil jeg nærmere påstå det er de ældre spillere der har fejlet, det unge har kæmpet og gjort hvad de kunne mens en del af de "gamle" er faldet igennem flere gange og deres fejl der har kostet...
Vi kommer ikke i top 6 næste sæson alligevel med den store udskiftning vi har været igennem, så derfor synes jeg også godt man kunne tage en mellemsæson og få givet de unge spillere en masse spilletid så de kan få rutine og få spillet holdet sammen...
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #3024:
04 Jun 2009, 16:01 »
Er der nogen der ved hvornår den nye trøje bliver præsenteret, og hvornår man kan købe den fra?
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #3025:
08 Jun 2009, 10:52 »
JKJ, tror sgu Caca smutter også. Men de angribere vi har, det er sgu nogle fine talenter, og at spille med Curth og Ronnie på toppen, vil sgu ikke være nogen skam
Ang det med medløbere, så tror jeg ikke kun det er det, men mange folk gider sgu ikke komme på et stadion hvor holdet taber, og ikke levere en skid, har selv sæsonkort, og kommer uanset hvad, og det vil jeg også gøre fremover, både ude og hjemme, dog har jeg været forhindret den her halvsæson, men har virkelig savnet det, selvom man taber, så er det jo ikke kun fodbolden man kommer for, det er jo også det sammenhold man har med en masse andre.
[Min signatur er for stor]
JKJ
Gæst
«
Svar #3026:
09 Jun 2009, 10:22 »
Citat af: holmo 08 Jun 2009, 10:52
JKJ, tror sgu Caca smutter også
. Men de angribere vi har, det er sgu nogle fine talenter, og at spille med Curth og Ronnie på toppen, vil sgu ikke være nogen skam
Ang det med medløbere, så tror jeg ikke kun det er det, men mange folk gider sgu ikke komme på et stadion hvor holdet taber, og ikke levere en skid, har selv sæsonkort, og kommer uanset hvad, og det vil jeg også gøre fremover, både ude og hjemme, dog har jeg været forhindret den her halvsæson, men har virkelig savnet det, selvom man taber, så er det jo ikke kun fodbolden man kommer for, det er jo også det sammenhold man har med en masse andre.
Hvorfor?? Han spiller da pænt fast så kan ikke rigtig se hvorfor han skulle smutte...
Derudover skulle vi være særdeles tæt på den 2. nye spiller. Chanko skal eftersigende til lægetjek inden for ganske kort tid...
http://www.bold.dk/nyt/Chanko-til-laegetjek-i-AaB
Yoggidk
Gæst
«
Svar #3027:
09 Jun 2009, 10:24 »
Jeg tror ikke Caca ryger, langt fra endda. Men en Beauchamp kan godt smutte for min skyld, da jeg hellere ser at vi bruger Nielsen derinde ved siden af en Wæhler eller en ny som sikkert også skal ud og hentes.
JKJ: Du skriver 2. spiller, hvem er den første?
JKJ
Gæst
«
Svar #3028:
09 Jun 2009, 10:30 »
Citat af: Yoggidk 09 Jun 2009, 10:24
Jeg tror ikke Caca ryger, langt fra endda. Men en Beauchamp kan godt smutte for min skyld, da jeg hellere ser at vi bruger Nielsen derinde ved siden af en Wæhler eller en ny som sikkert også skal ud og hentes.
JKJ: Du skriver 2. spiller, hvem er den første?
Gaardsøe
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=101712
Jeg ved godt han ikke er en "rigtig" ny. Men nu er han jo kontraktspiller igen og i 1. holdstruppen. Før var han jo kun amatør og trænede kun engang imellem...
Yoggidk
Gæst
«
Svar #3029:
09 Jun 2009, 10:31 »
Jeg fatter slet ikke den signing, desværre...
Det er vel bare et tegn på manglende ambitioner?
Sider:
1
...
200
201
[
202
]
203
204
...
264
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »