Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23582
0 Brugere, 546 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mahimahajan
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
198
199
[
200
]
201
202
...
264
Forfatter
Emne: AaB-tråden (Læst 526456 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
Sv: AaB-tråden
«
Svar #2985:
27 Maj 2009, 16:57 »
DNE jeg er meget enig med dig... Har dog aldrig hørt om Diego Armando
søgaard
Gæst
«
Svar #2986:
27 Maj 2009, 17:08 »
Han har skam præsteret, men i den grad også fejlet ved nogle situationer.. Kasper Risgård. Hvor er den forbedrede kontrakt til ham blevet af? Så vidt jeg er informeret, så har det kun været småting, som har skilt parterne af og de urimelig lønkrav, som han stillede, skulle ikke være højere end så mange andre stamspillere i Superligaen. Nomvethe, som i dette forår har været et frisk pust, når han har fået chancen og har vel spillet bedre end en f.eks. Shelton eller Caca. Olfers var sidste forår måske blandt de bedste på AaB's hold og ville vel være et naturligt valg ved siden af Wæhler i midterforsvaret. Disse tre spillere er spillere, som fra mit synspunkt sagtens kunne være i truppen.
Denne trænerdiskussion har også været helt ude i hampen. En som Pehrsson burde ikke være træner for en klub, som vil spille med om europæiske pladser hver sæson.. I starten var jeg afventende overfor ham, måske endda positiv, da han lød til at have noget af det samme, som Kuhn. Men det må jeg tage i mig igen. Manden kender ikke til taktik!
AaB har jo ikke spillet fodbold hele foråret! Vi spillede godt i de to kampe mod Depotivo, men det vil jeg mere sige, at det stadigvæk var Kuhn-effekten. Manden har ikke opnået noget som helst med et AaB-hold, som burde kunne spille med i top 5, men i stedet ender vi på en 7.plads, hvor vi er heldige med europæiske bold.
Hvis det stod til mig, så havde vi ny træner til efteråret og forhåbelig en med fornavnet Allan!
JKJ
Gæst
«
Svar #2987:
27 Maj 2009, 18:24 »
Citat af: Yoggidk 27 Maj 2009, 16:55
Jeg forstår SLET ikke hvordan du kan sige at Lynge ikke har præsteret
?
Hvad har han præsteret på det seneste?? læs 1½-2 år. Ikke ret meget andet end masser af spillere der er smuttet, håbløse lejeaftaler, en masse snakken om spillere der skal eller kan forlænge - eller det stik modsatte (læs Martin P, Olferts, Nomwethe, Risgaard osv) og en træner farce der slår de værste rekorder...
At han så måske lavede noget godt i 1997 kan vi jo ikke bruge til en skid idag...
Men ellers er jeg helt enig med DNE, bortset fra jeg ikke tror vi kommer til at slås om nedrykning, men klubbens mål om at vi skal være en top 4 klub virker helt tåbeligt, vi skal være tilfreds med en top 7-8 klub i hvert fald næste sæson...
verdenskrig
Manager
«
Svar #2988:
27 Maj 2009, 18:32 »
Og selvom i kom i CL sidste sæson hvilket var flot(og på en billig baggrund sorry ik ment for at provokere
) så lavede han ENDNU en brøler ved at ansætte rioch der før havde vist at han ikke rigtigt har nosserne til at stå ved når det ser allersortest ud i klubben han er i.. Tænker naturligvis på OB..
Og når Lynge så ENDELIGT får en træner man kan regne med i Kuhn som leverede geniale resultater, fucker han det igen op og henter en svensker uden nogen som helst form for kompetencer.. Dem har jeg i hvertfald ikke set endnu.. Hans undskyldning om at alt minus spillet fungerer godt illustrerer vel meget godt dette...
Så selvom AAB har været i CL så har lynge stadig trådt gedint i spinaten i denne sæson.. Ingen ordentlig træner afklaring, ingen ordentlig salgs/kontrakt afklaring med spillere der må gøre truppen nervøs, og samtidigt så går han ud i pressen med udmeldingen om at Aab er så og så gode..
Jeg må give DNE ret.. det ligner os til en forveksling fra da vi kom i krise.. 12 kampe i streg uden sejr er jo nærmest være end os, da vores var på udebane og vi i hele den periode maks opnåede 7 kampe?.. samtidigt med at vores ledelse også havde travlt med at fortælle omverdenen hvor gode vi var.. Før sandheden gik op for dem!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Søren91
Landsholdsspiller
!
«
Svar #2989:
27 Maj 2009, 20:00 »
Citat af: Søgaard 27 Maj 2009, 17:08
Han har skam præsteret, men i den grad også fejlet ved nogle situationer.. Kasper Risgård. Hvor er den forbedrede kontrakt til ham blevet af? Så vidt jeg er informeret, så har det kun været småting, som har skilt parterne af og de urimelig lønkrav, som han stillede, skulle ikke være højere end så mange andre stamspillere i Superligaen. Nomvethe, som i dette forår har været et frisk pust, når han har fået chancen og har vel spillet bedre end en f.eks. Shelton eller Caca. Olfers var sidste forår måske blandt de bedste på AaB's hold og ville vel være et naturligt valg ved siden af Wæhler i midterforsvaret. Disse tre spillere er spillere, som fra mit synspunkt sagtens kunne være i truppen.
Denne trænerdiskussion har også været helt ude i hampen. En som Pehrsson burde ikke være træner for en klub, som vil spille med om europæiske pladser hver sæson.. I starten var jeg afventende overfor ham, måske endda positiv, da han lød til at have noget af det samme, som Kuhn. Men det må jeg tage i mig igen. Manden kender ikke til taktik!
AaB har jo ikke spillet fodbold hele foråret! Vi spillede godt i de to kampe mod Depotivo, men det vil jeg mere sige, at det stadigvæk var Kuhn-effekten. Manden har ikke opnået noget som helst med et AaB-hold, som burde kunne spille med i top 5, men i stedet ender vi på en 7.plads, hvor vi er heldige med europæiske bold.
Hvis det stod til mig, så havde vi ny træner til efteråret og forhåbelig en med fornavnet Allan!
Sørgelig tendens i nutidens fodboldverden. Hvorfor ene og alene give Pehrsson skylden, når hele klubben har underpræsteret.
Folk snakker om Allan Kuhn som cheftræner. Jeg stiller mig uforstående over for disse mennesker af flere grunde:
Pehrsson OG Kuhn har ikke præsteret - Kuhn har også andel i denne nedtur!
Kuhn-effekten kan vi i høj grad tilskrive Poul Erik, der må betegnes som et taktisk vidunder. Hvem ved om Kuhn ville kunne opnå noget som helst af den kaliber alene/med en anden ass.?
No matter what skal Lynge til eksamen. Hvis han ikke formår at samle et stærkt hold ser det ikke godt ud heroppe. Venter spændt på de kommende måneders aktiviteter
søgaard
Gæst
Sv: !
«
Svar #2990:
27 Maj 2009, 20:09 »
Citat af: Søren91 27 Maj 2009, 20:00
Sørgelig tendens i nutidens fodboldverden. Hvorfor ene og alene give Pehrsson skylden, når hele klubben har underpræsteret.
Folk snakker om Allan Kuhn som cheftræner. Jeg stiller mig uforstående over for disse mennesker af flere grunde:
Pehrsson OG Kuhn har ikke præsteret - Kuhn har også andel i denne nedtur!
Kuhn-effekten kan vi i høj grad tilskrive Poul Erik, der må betegnes som et taktisk vidunder. Hvem ved om Kuhn ville kunne opnå noget som helst af den kaliber alene/med en anden ass.?
No matter what skal Lynge til eksamen. Hvis han ikke formår at samle et stærkt hold ser det ikke godt ud heroppe. Venter spændt på de kommende måneders aktiviteter
Jeg giver heller ikke ene og alene skylden på Pehrsson, men faktum er, at han modtog et hold i optur, men siden er det gået ned af bakke. For meget fokus på Europa kan være grunden, men vi burde vel have reserverne til at kunne holde til begge dele. Men spillere, som Curth, MJ, Enevoldsen spillede faktisk samtlige kampe indtil de fik deres skader. Hvorfor ikke bruge den bredde, som vi trods alt har i spillere, som Lasse Nielsen, Patrick Kristensen og Nomvethe? De spillere blev næsten ikke brugt før de andre blev skadet.
Det kan sagtens være, at Poul Erik bør have en stor del af æren for opturen ved Kuhn.. Men han burde vel kunne overtales til en assistentrolle, hvis Kuhn blev træner (Ved godt P.E Andreasen har sagt at han ikke er interesseret nogen form for træner eller assistentrolle). Han er dog så stort et klub menneske (AaB's svar på Tom Køhlert?) og jeg er ret sikker på, hvis Lynge satte sig på knæ for ham, så ville han overgive sig.
Spillere skal der dog under alle omstændigheder ind!
Minimum 2 midterforsvarer, 2 centrale midtbanespillere, en kant og en angriber vil være det optimale og alle sammen gerne af en vis kvalitet. Jeg tvivler dog på, at vi har midlerne til at hente så mange spillere af en god kvalitet og jeg tror derfor, at vi endnu en gang får minimum en lejesvend at se i AaB-trøjen..
JKJ
Gæst
«
Svar #2991:
29 Maj 2009, 14:44 »
Gaardsøe parat til at prøve sig af igen på højeste plan?? Det lyder særdeles spændene og hvis bentøjet kan holde til det lyder det endnu mere spændene...
http://www.bold.dk/nyt/Gaardsoee-klar-til-sensationelt-comeback
verdenskrig
Manager
«
Svar #2992:
29 Maj 2009, 14:58 »
Men hvorfor ?.. Jeg kan helt seriøst snart ikke finde ud af AaB mere.. Han har spillet på lavt niveau i lang tid nu, og er ikke skyggen af en forstærkning.. Hvis man indgår kontrakt med ham nu, syntes jeg IGEN det er tegn på manglende ambitioner, eller bare manglende realitetssans..
Jeg så hellere at der var diverse rygter om et par klassespillere som er på vej til AaB set fra jeres synspunkt.. Hva med Ilsø og Bernburg.. Hvorfor er AaB ikke nævnt i den sammenhæng, jeg synes da de ville pynte GLIMRENDE på jeres hold
.. Ved godt mange rygter skal tages med et gran salt, men ofte viser de også hvor meget en klub vil have en spiller.. For hvis en klub er hypperinteresseret vil der næsten altid være en eller anden i en af de to klubber der ikke kan holde sin kæft lukket
..
Hvor er rygterne om klassespillere til AaB ?.. Lynge kan vel næppe være tilfreds med den nuværende trup, som tæller en manglende anfører, manglende tovejsspiller, flere manglende forsvarsspillere og en manglende angriber hvis ikke flere...
Der er noget galt i AaB ?
JKJ
Gæst
«
Svar #2993:
29 Maj 2009, 15:32 »
VK@ Tildels enig... Men hvis vi kan få ham tilbage på sit "gamle" niveau hvor han spillede i Englang og kom på landsholdet så er han bestemt en spændene spiller...
Han har indtil nu kun spillet på 2. div holdet og har kun trænet engang imellem og har derfor ikke været i betragtning til 1. holdet, hvor han vel sagtens kunne komme i betragtning som det ser ud pt, han er i hvert fald ikke dårligere end dem der er på 1. holdet pt
Og hvis man som utrænet kan spille i 2. div kan man vel også spille på højeste niveau som trænet... Der nævnes jo også at de lige vil siden an om hvorvist bentøjet kan klarer det... Og i første omgang kan han jo bruges som substitut
Men ja vi mangler nogle nye profiller, men hvis jeg kender Lynge ret, så henter han 3-4 spillere som engang var et eller andet på et eller andet hold, et par lejesvende og de kommer alle 3-4 runder inde i turneringen!!
Ilsø og Berneburg så jeg gerne til klubben, især sidstnævnte, Ilsø og greven vil nok ligne hinanden for meget så derfor er Ilsø nok den jeg mener vi bedst kan undvære af de nævnte.
Det er dog ikke i forreste række der skal forstærkninger til men derimod i forsvaret, mindst en erstatning til alle 4 pladser i forsvarskæden plus 3-4 nye til den centrale midtbane...
Jeg er bare bange for at det der sker er det jeg har fremhævet!!
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2009, 15:43 af JKJ
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #2994:
29 Maj 2009, 15:53 »
Citat af: JKJ 29 Maj 2009, 15:32
VK@ Tildels enig... Men hvis vi kan få ham tilbage på sit "gamle" niveau hvor han spillede i Englang og kom på landsholdet så er han bestemt en spændene spiller...
Han har indtil nu kun spillet på 2. div holdet og har kun trænet engang imellem og har derfor ikke været i betragtning til 1. holdet, hvor han vel sagtens kunne komme i betragtning som det ser ud pt, han er i hvert fald ikke dårligere end dem der er på 1. holdet pt
Og hvis man som utrænet kan spille i 2. div kan man vel også spille på højeste niveau som trænet... Der nævnes jo også at de lige vil siden an om hvorvist bentøjet kan klarer det... Og i første omgang kan han jo bruges som substitut
Men ja vi mangler nogle nye profiller, men hvis jeg kender Lynge ret, så henter han 3-4 spillere som engang var et eller andet på et eller andet hold, et par lejesvende og de kommer alle 3-4 runder inde i turneringen!!
Ilsø og Berneburg så jeg gerne til klubben, især sidstnævnte, Ilsø og greven vil nok ligne hinanden for meget så derfor er Ilsø nok den jeg mener vi bedst kan undvære af de nævnte.
Det er dog ikke i forreste række der skal forstærkninger til men derimod i forsvaret, mindst en erstatning til alle 4 pladser i forsvarskæden plus 3-4 nye til den centrale midtbane...
Jeg er bare bange for at det der sker er det jeg har fremhævet!!
Så afgjort så afgjort.. Nu har jeg aldrig set ham spille, men da han har spillet i WB må han da kunne et eller andet
.. Muligvis kan han på sigt nå derop igen.. Men det er imo som du helt korrekt siger ikke det i mangler nu..
Lige pt mangler i deciderede profiler som i havde under guldsæsonen.. Der var i BUND solide bagudtil, og havde en fysisk stærk og kombinationsstærk midtbane, samt et hurtigt angreb.. Syntes faktisk jeres hold var ret så komplet dengang, og jeg sagde allerede ved vinterpausen at i ville blive mestre
.. fordi jeg simpelthen syntes i spillede som det bedste hold.. Godt nok var fck bedste på papiret men hva kan man bruge det til
?
Som du siger holder Lynges strategi ikke mere.. Lejesvende, panikkøb, og free transfers er gode når man ikke skal med i toppen for det kan holde klubben kørende med røven i vandskorpen.. Men vil man noget i suppen skal der kvalitet på bordet, det syntes jeg sidste sæson beviste med al tydelighed... For når man over en hel sæson i ligaen er så tandløse som AaB var er det ikke uheld.. Det er simpelthen manglende kompetencer!
Faktisk kan det undrer mig at Lynge med den økonomiske gevinst det må have været at være i CL, og det renomme AaB har fået ikke har forsøgt at tiltrække en KÆMPE træner kapacitet, og hente nogle spillere der ville slå benenene væk under alle konkurrenterne..
For mens vi henter MKD, Farnerud(godt nok ingen succes men hans navn er KANON), Fck henter Santin og Martin vingaard, og OB henter Henrik Hansen samt Utaka så sælger i mere und end i køber..
Jeg syntes AaB er et spændende hold når de er gode, for de kan et eller andet magisk.. Og med det resultat i lige har haft i europa undrer det mig at man ikke forsøger at drage fordel af det... Noget man ret beset har en kæmpe mulighed for
JKJ
Gæst
«
Svar #2995:
29 Maj 2009, 16:56 »
AaB fodbold tjente rigtig mange mio på CL, mener det var omkring 80-85 mio den gren af AaB kom med i overskud...
Problemmet er jo bare at de andre grene kom ud med et underskud på 30-40 mio, håndbold, ishockey, college osv..
Dvs at AaB fodbold bliver hæmmet af de andre grene i deres økonomi og spiller budgetter...
Jeg vil meget gerne af med ishockey da det stort set kun har været rod i deres organitation siden de kom ind under AaB's vinger, mens det ser ud til at håndbolden er ved at få styr på sagerne...
Mener heller ikke det er i angrebet der skal satsets... vi har Curth klar til næste sæson, Tracy som har udviklet sig hurtigere end forventet, Dalsgaard ligeså og det unge talent i Schwarz som alle i klubben har rigtig høje forventninger til...
Det halter jo som sagt gevaldigt på den centrale midtbane og så især i forsvaret hvor der vel skal hentes forstærkninger til alle 4 pladser...
Wæhler har jo glasben, Bøgelund har stadig skrøbeligt bentøj, MJ er her nok ikke så gevaldigt længere og Lasse Nielsen er stadig ung og kan fordykke pludselig... Dog ser jeg ham som fremtiden i forsvaret og håber han for alvor har slået sig fast...
Men de mange mio som alle snakker om vi fik i CL dækker altså en masse huller i andre grne af klubben og derfor har AaB fodbold slet ikke de midler som man tror... desværre.
AaB kommer ikke til at være en del af topstriden i hvert fald før om 2 sæsoner, og hvis vi fortsætter som hidtil med at sælge ud af de bedste efter hver sæson så går der mange år før vi er med helt i toppen igen...
Imo er det bedre så at lave en stamme af forholdsvis unge folk som man kan bygge noget op omkring fremfor at bytte en gammel spiller ud med en anden sæson efter sæson, det holder bare ikke i længden...
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2009, 17:08 af JKJ
»
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2996:
29 Maj 2009, 19:51 »
Økonomien i AaB er nemlig slet ikke så god som mange åbenbart regner med. Pengene vælter ud af alle de ting AaB har fingrene i, og så hjælper det jo ikke alverden, at man kan holde fodbolddelen kørende. Helt skidt havde det da set ud, hvis ikke man var kommet med i Champions League gruppespillet i år, så var det ikke kun trøjerne der havde været røde, det havde tallene på bundlinien i den grad også været.
Transferbudgettet er sandsynligvis ikke større end sidste år, hvis det overhovedet er så stort (det var jo det største de nogensinde havde haft), det kunne også meget vel være sådan noget, der gjorde at Gaardsøe pludselig skal prøves af på førsteholdet. Det er helt sikkert også derfor AaB ikke bliver sat i forbindelse med spillere som Ilsø og Bernburg, de har simpelthen ikke midlerne til at hente så etablerede spillere, der skal altså flere millioner på bordet for dem begge.
Det bliver uden tvivl hovedsageligt spillere på fri eller meget billig transfer der bliver hentet, og så sikkert en lejesvend eller to. Lynge har tendens til at hente afdankede spillere, som klubben så af og til har held til at få igang igen. Den taktik har AaB fået en del gode spillere på gennem tiden, så det er da absolut ingen dårlig strategi, det dur bare ikke, når det er så mange spillere der skal hentes på én gang (forestil jer bare, at skulle spille 6-7 Saganowskier i form på én gang
).
Jeg har en klar fornemmelse af, at AaB vil komme til at hænge i den tunge ende af tabellen i næste sæson, og UEFA Cuppen (eller Europa League, eller hvad det nu er det kommer til at hedde) vil nok være et overstået kapitel, allerede inden den rigtig er begyndt. Med den rigtige træner kan de vel drive til en placering nogenlunde som den de fik i år, men sådan en træner synes jeg absolut ikke Pehrsson har vist sig at være, tvært imod.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2997:
29 Maj 2009, 20:41 »
Hehe og her er en anden ting der heller ik er god i Aab
Alle de små medløbere man havde da man lå nr. 1 er forsvundet
http://onside.dk/node/34135
søgaard
Gæst
«
Svar #2998:
29 Maj 2009, 20:46 »
Citat af: DimitarBerbatov 29 Maj 2009, 20:41
Hehe og her er en anden ting der heller ik er god i Aab
Alle de små medløbere man havde da man lå nr. 1 er forsvundet
http://onside.dk/node/34135
Eller også er det bare en konsekvens af det dårlige spil?!
Personligt gider jeg ikke at køre 70 km. for at se AaB spille 1-1 mod SønderjyskE.. Mens jeg sidste år kunne se dem banke diverse hold.. Det gør vel ikke folk til dårligere fans, men blot en konstatering af, at det er sjovere at være på stadion, når ens hold vinder.. Det vil jeg ikke ligefrem kalde medløbsfans..
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2999:
29 Maj 2009, 20:48 »
En rigtig fan følger sit hold i tykt og tyndt..
Det med kun at følge det når det går godt KALDES MEDLØBER
I alle kredse så bare indse medløberne er faldet fra..
Sider:
1
...
198
199
[
200
]
201
202
...
264
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »