home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525938 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2940: 17 Maj 2009, 18:18 »

Ja og det er sku en skandale at i kan komme med i Europa på den billige baggrund.
I har spillet pinlig ringe dette forår i SAS ligaen og fortjener ikke en plads i Europacuppen.

Well det kan vi godt blive enige om, men regler er regler og alle vil naturligvis glæde sig hvis deres hold kommer i Europa, fortjent eller ej....

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2941: 17 Maj 2009, 18:19 »

Er sådan set enig med tturbo1. Vi har ikke fortjent en plads i europa hvis vi ikke vinder cuppen, hvor så har vi ikke vist noget. Vinder vi på torsdag, så er det helt iorden. Men jeg hørE til den skare der ikke mener man skal kunne ryge i Europa ved at tabe en finale. Men håber da vi kommer i Europa, fortjent eller ej Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #2942: 17 Maj 2009, 18:20 »

Skal vi holde kæft Yoggi? Vores mening er lige så meget værd som din.

Lynge er ikke så næring som alle går og siger, økonomien i AaB A/S er ikke til de helt store indkøb. Men Mads Junker er sat til salg i Vitesse, mon ikke vi kan overtale Lynge til at hente ham? Vi får en rutineret spiller der har vist han kan score mål. Midtbanen skal bestemt oprustes.

Med hensyn til jeres mening, synes jeg det virker lidt naivt at du synes han skal sendes for porten, giv dog manden en chance, for at få holdet til at se ud som han vil have det i transfervinduet!

Drokz
Gæst

« Svar #2943: 17 Maj 2009, 18:21 »

Citat
Pehrsson er kommet ind på et tidspunkt hvor forventningerne har været alt for høje, hvilket har været svært at opnå! Lynge skal bare ud og hente nogle "stjerner" så er den hjemme Smiley
Tjah det kan der vel være noget om. Måske sgu han ha chancen . Men jeg er sgu bare bange for at han er en fuser og er endnu mere bange for at bruge ham et halvt år mere og så måske skal til at skifte træner midt i sæsonen igen. Allan Kuhn fortjener den cheftræner post og jeg er sikker på han vil udfylde den godt. Han har lært meget under vingerne på Erik hamren.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2944: 17 Maj 2009, 18:22 »

Det kan godt nok blive en forfærdelig fodbolduge næste uge, hvis AaB misser Europa og Newcastle ryger ned.... så bliver jeg Curling fan....

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #2945: 17 Maj 2009, 18:23 »

Aab mister ikke europa. FC vinder den kamp. Det har jeg nemlig oddset på.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2946: 17 Maj 2009, 18:24 »

Med hensyn til jeres mening, synes jeg det virker lidt naivt at du synes han skal sendes for porten, giv dog manden en chance, for at få holdet til at se ud som han vil have det i transfervinduet!

Vi skal stadig have lov til at have vores mening. Og er lodret uenig med dig. Han har haft materialet til at hole AaB i top-6 i det mindste, at han ikke har gjort det er virkelig ringe. For mig vedkommende ønsker jeg ikke at se han få lov til at få endnu en chance, for tænk nu hvis det går lige så galt som det gør lige nu? Jeg vil til enhver tid foretrække at Allan Kuhn får den post.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #2947: 17 Maj 2009, 18:24 »

Hvorfor er AaB så dårlige?

DavidMadsen
Manager

« Svar #2948: 17 Maj 2009, 18:25 »

Tjah det kan der vel være noget om. Måske sgu han ha chancen . Men jeg er sgu bare bange for at han er en fuser og er endnu mere bange for at bruge ham et halvt år mere og så måske skal til at skifte træner midt i sæsonen igen. Allan Kuhn fortjener den cheftræner post og jeg er sikker på han vil udfylde den godt. Han har lært meget under vingerne på Erik hamren.
Har du ikke fulgt med? Jeg er ikke engang AaB-fan, og selv jeg ved, at Allan Kuhn skal tage et trænerkursus først, og han havde jo ikke mulighed for at blive cheftræner i AaB, grundet den manglende licens - eller noget i den dur.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2949: 17 Maj 2009, 18:27 »

Vi skal stadig have lov til at have vores mening. Og er lodret uenig med dig. Han har haft materialet til at hole AaB i top-6 i det mindste, at han ikke har gjort det er virkelig ringe. For mig vedkommende ønsker jeg ikke at se han få lov til at få endnu en chance, for tænk nu hvis det går lige så galt som det gør lige nu? Jeg vil til enhver tid foretrække at Allan Kuhn får den post.

Enig her, der var ingen der forlangte en 3 plads, men en top6 placering burde man kunne forlange, Pehrsson er bare ikke god nok....

Drokz
Gæst

« Svar #2950: 17 Maj 2009, 18:28 »

Har du ikke fulgt med? Jeg er ikke engang AaB-fan, og selv jeg ved, at Allan Kuhn skal tage et trænerkursus først, og han havde jo ikke mulighed for at blive cheftræner i AaB, grundet den manglende licens - eller noget i den dur.
Er det ikke nu vi snakker om og ikke dengang? Han blev jo lige som sagt god for at tage det kursus.

DavidMadsen
Manager

« Svar #2951: 17 Maj 2009, 18:29 »

Hvorfor er AaB så dårlige?
Hvorfor er du så dum at høre på? Huh Rullende Øjne

Er det ikke nu vi snakker om og ikke dengang? Han blev jo lige som sagt god for at tage det kursus.
Jeg har ikke rigtigt fulgt med i tråden, jeg så bare lige hvad der stod. Men, jeg er da enig i, at AaB var meget bedre under Allan Kuhn.

Drokz
Gæst

« Svar #2952: 17 Maj 2009, 18:30 »

Hvorfor er du så dum at høre på? Huh Rullende Øjne
Jeg har ikke rigtigt fulgt med i tråden, jeg så bare lige hvad der stod. Men, jeg er da enig i, at AaB var meget bedre under Allan Kuhn.
Hvis du ikke har fulgt med hvorfor sgu du så komme med sådan en dum smart bemærkning Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #2953: 17 Maj 2009, 18:33 »

Hvis du ikke har fulgt med hvorfor sgu du så komme med sådan en dum smart bemærkning Wink
Det kræver jo stadig, at han tager kurset først. Jeg ved ikke lige hvornår der er mulighed for det, men så går der jo stadig et stykke tid inden han kan blive cheftræner.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #2954: 17 Maj 2009, 18:33 »

I siger "AaB var meget bedre under Allan Kuhn."
Jeg ser bare det største problem med ham i, at hvordan vil han reagere og håndtere en evt. krise?
Har han nok erfaring til det?

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010