Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 589 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
162
163
[
164
]
165
166
...
264
Forfatter
Emne: AaB-tråden (Læst 521868 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: AaB-tråden
«
Svar #2445:
08 Jan 2009, 14:44 »
Citat af: Niicklas12 08 Jan 2009, 14:25
tror bestemt ikke Lynge har været ude og sige sådan noget, men vil da lige undersøge det nærmere. Mht. Martin P tror jeg at han mere eller mindre er uønsket i klubben, han har jo været inde og ude af holdet de sidste år, måske pga. hans attitude osv, og har aldrig rigtigt været fast mand i den forstand at han tit har siddet på bænken. Han var jo heller ikke specielt ønsket under Hamren, og det tror jeg hænger lidt i Lynge at Hamren valgte at vrage ham.
Ellers synes jeg det begynder at se interessant ud når Magnus Pehrsson siger at han gerne ser en tilgang af 1-2 angribere, ogh der så samtidigt er tale om en forsvarsforstærknin
g. Desuden udtalte Lynge også igår eller i forgårs at der vil komme en afklaring på et par af de spillere de har kig på sidst på denne uge.
Det er fair nok hvis han er uønsket, de har lov til at ville skille sig af med ham, men i så fald er det mindste de kan gøre vel, at fortælle ham om det, istedet for bare at lade ham forblive i uvished, og skabe en masse negative overskrifter i medierne.
Hvad udmeldingerne om spillerkøb angår, så synes jeg egentlig også, at det er et uheldigt signal at sende, at man bruger en masse krudt på at hente nye spillere, inden man overhovedet har informeret flere af de nuværende spillere, om deres fremtid i klubben... Jeg ville blive pissed, hvis det skete her i firmaet, hvis f.eks. jeg pludselig ser i avisen, at vi søgte en ny mand til en stilling som jeg selv havde udtrykt interesse for overfor chefen, uden at han så først havde informeret mig om det.
Niicklas12
Ynglingespiller
«
Svar #2446:
08 Jan 2009, 14:49 »
Har kigget lidt rundt i forskellige arkiver, og det nærmeste jeg er kommet en kommentar fra Lynge omhandlende de STAMSPILLERE der er i klubben alle vil få et tilbud. har ikke fundet noget der ligner et løfte om kontraktudspil inden nytår.
- De stamspillere, vi har, vil alle få et tilbud om forlængelse, og det ved de. Det er ikke til at vide, om vi bliver enige. Jeg er ikke typen, der går i panik. Der er over et halvt år tilbage af kontrakterne, siger sportsdirektøren ifølge bt.dk.
http://www.sportenkort.dk/nyhed/85927/fodbold/aab+g%f8r+klar+til+kontraktsnak
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=92671
Niicklas12
Ynglingespiller
«
Svar #2447:
08 Jan 2009, 14:52 »
Citat af: DNE 08 Jan 2009, 14:44
Hvad udmeldingerne om spillerkøb angår, så synes jeg egentlig også, at det er et uheldigt signal at sende, at man bruger en masse krudt på at hente nye spillere, inden man overhovedet har informeret flere af de nuværende spillere, om deres fremtid i klubben... Jeg ville blive pissed, hvis det skete her i firmaet, hvis f.eks. jeg pludselig ser i avisen, at vi søgte en ny mand til en stilling som jeg selv havde udtrykt interesse for overfor chefen, uden at han så først havde informeret mig om det.
Kan bestemt ikke se at det skulle være et problem at melde ud at man søger f.eks. nye angribere da der jo ikke er nogle kontraktudløb i den kæde. Lynge har jo længe søgt forstærkninger til forsvaret, og da Beauchamp floppede så fortsætter den jagt jo forståeligt nok.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2448:
08 Jan 2009, 15:53 »
Citat af: Niicklas12 08 Jan 2009, 14:49
Har kigget lidt rundt i forskellige arkiver, og det nærmeste jeg er kommet en kommentar fra Lynge omhandlende de STAMSPILLERE der er i klubben alle vil få et tilbud. har ikke fundet noget der ligner et løfte om kontraktudspil inden nytår.
- De stamspillere, vi har, vil alle få et tilbud om forlængelse, og det ved de. Det er ikke til at vide, om vi bliver enige. Jeg er ikke typen, der går i panik. Der er over et halvt år tilbage af kontrakterne, siger sportsdirektøren ifølge bt.dk.
http://www.sportenkort.dk/nyhed/85927/fodbold/aab+g%f8r+klar+til+kontraktsnak
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=92671
Det var noget i den stil han sagde, men det klip jeg så i TV, sagde han altså mere end det, for der lovede han også, at de spillere der ikke ville få tilbudt nye kontrakter, også ville blive informeret om det, kan ikke huske om det var i TV Nord, på 24 Nordjyske, eller et helt andet sted.
Citat af: Niicklas12 08 Jan 2009, 14:52
Kan bestemt ikke se at det skulle være et problem at melde ud at man søger f.eks. nye angribere da der jo ikke er nogle kontraktudløb i den kæde. Lynge har jo længe søgt forstærkninger til forsvaret, og da Beauchamp floppede så fortsætter den jagt jo forståeligt nok.
Det er ikke så meget det, at de søger nye spillere, jeg ser som et uheldigt signal, det er det at de lader til at bruge mere krudt på at behage måske kommende spillere, end på at holde de spillere de allerede har tilfredse, mindst en af disse ved ikke engang, om han er ønsket i klubben. Meldte man klart ud, at det var han ikke, så ville man være fri for hans udtalelser om manglende udspil fra AaB, og omvendt, hvis han var, så var man også fri for hans offentlige bekymringer, hvis man fortalte ham dette. I stedet går han rundt i uvished, mens han kan læse i avisen, at hans chef for øjeblikket er godt igang med at behage spillere som end ikke er i klubben endnu, og måske ikke kommer det.
JKJ
Gæst
«
Svar #2449:
08 Jan 2009, 16:05 »
Og så kom den første forstærkning, nemlig norske Wæhler...
http://www.bold.dk/nyt/Kjetil-Waehler-praesenteret-i-AaB
JKJ
Gæst
«
Svar #2450:
08 Jan 2009, 16:08 »
Citat af: Niicklas12 08 Jan 2009, 14:52
Flop og flop... Manden er skadet og har vel ikke fået lov til at vise noget som helst... Lad os nu se til foråret, jeg kunne godt forestille mig et forsvar bestående af Bøgelund - Beauchamp - Wæhler - MJ...
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #2451:
08 Jan 2009, 16:20 »
Spændende indkøb ! Men en 3 årig til en på 32 ?
[Min signatur er for stor]
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2452:
08 Jan 2009, 16:44 »
Så går der da i hvert fald 3 år inden der er ballade om manglende kontraktforhandling
er med ham
JKJ
Gæst
«
Svar #2453:
08 Jan 2009, 16:49 »
Citat af: DNE 08 Jan 2009, 16:44
Så går der da i hvert fald 3 år inden der er ballade om manglende kontraktforhandling
er med ham
Der går vel kun 2½ da det sidste ½ år er der han må forhandle
Citat af: holmo 08 Jan 2009, 16:20
Spændende indkøb ! Men en 3 årig til en på 32 ?
Den tænkte jeg også lige lidt over, men det er vel det samme som at sige han er færdig i klubben når den udløber...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2454:
08 Jan 2009, 17:49 »
Det kunne måske også være et signal om, at han skal være et forbillede for de unge, og som sådant skal være sikker på sin fremtid. Det er jo ikke optimalt, at en spiller der er udset som mentor, også skal bruge en masse krudt på at bevise, at han skal have lov at blive et år mere. Så det kan jeg faktisk godt se det fornuftige i.
At det så måske viser sig, at han kommer til, på bekostning af Martin P, har jeg lidt sværere ved at se det fornuftige i, men det har vi vist tærsket nok i
Niicklas12
Ynglingespiller
«
Svar #2455:
08 Jan 2009, 20:05 »
Citat af: JKJ 08 Jan 2009, 16:08
Flop og flop... Manden er skadet og har vel ikke fået lov til at vise noget som helst... Lad os nu se til foråret, jeg kunne godt forestille mig et forsvar bestående af Bøgelund - Beauchamp - Wæhler - MJ...
altså, han har jo ikke bevist noget i de kampe han har spillet i, og det var jo nok Lynges hensigt at fåen forstærkning da han købte ham. Så derfor vil jeg da mene at det er et flop hvis spilleren ikke lever op til det man forventer.
Spændende med Kjetil, tror han bliver guld for os.
alek9000
Manager
«
Svar #2456:
08 Jan 2009, 20:07 »
Citat af: JKJ 08 Jan 2009, 16:49
Den tænkte jeg også lige lidt over, men det er vel det samme som at sige han er færdig i klubben når den udløber...
Det er bare ikke så fedt, hvis han så kun har fx 1½ år tilbage, når han er færdig. Lidt vovet af Lynge vil jeg mene.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #2457:
08 Jan 2009, 20:40 »
Har lige læst den seneste diskution der har kørt herinde, og syntes det er ved at være på tide, at jeg kommer med et indlæg.
DNE nævner, at Lynge har sagt at alle spillere ville have fået besked inden nytår, det menes jeg også at have læst et eller andet sted, og i det hele taget, syntes jeg det er det eneste rigtige at gøre. Det kan ikke passe, at Lynge altid skal vente så længe med at forlænge de kontrakter, eller melde ud, at han ikke vil forlænge dem, også selvom han er af den dejlige Nordjyske race.
Et emne som jeg aldrig helt har kunnet finde fodfæste i, er angående Martin P, dog er jeg efterhånden blev fast på en mening. I mine øjne ville det være en bommert at lade Martin smutte, han har vist sig værdifuld for os i efteråret, og så er han, som DNE og nævner, AaB'er fra inderst til yderst. At erstatte ham med MJ ude på backen, ville være rigtigt dumt i mine øjne, MJ hører altså til i midterforsvaret. Alt snakken om loyalitet er lidt kompliceret, fordi det kommer an på, hvad den enkelte igen selv mener. Jeg er af den mening, at loyalitet mangler i moderne fodbold. Og jeg ser lidt på det på denne måde: Hvis man ikke kan bruge loyale spillere, hvorfor så have loyale fans? (Hvis i forstår mig ret) Loyalitet er noget, som er med til at skabe en gejst, som ikke kan skabes på andre måder. At den klub man kæmper for er den man har lagt timer i siden barnsben, er altså noget som ikke må undervurderes. Martin bidrager i mine øjne med fight på et rigtigt højt plan, og samtidig er han en indpisker, som kan hive det andre op, altså når han ikke selv hænger med skuffen. Jeg ser det som meget uklogt hvis han får lov til at gå på fri.
Forresten, så må man vel egentlig sige, at Martin P er nøjagtig lige så loyal som Augustinussen.
Risgård er også en rigtig vigtig spiller, dog skulle han ikke være gået offentligt ud med sige irritationer, det er simpelthen for dumt. Men det er stadigvæk vigtigt, at Lynge forsøger at forlænge med han alligevel. Han er utrolig vigtig for balancen på holdet. Kasper Bøgelund er som bekendt en anden spiller, der har kontraktudløb til sommer. Han har meldt ud at han vil blive i AaB, så den aftale kan kun blive lukket for langsomt, så han ikke lige pludselig får et supertilbud andetsteds fra. Han er sku en klassespiller, han har vist erfaring og rutine i efteråret, som er af en uvurderlig størrelse. Klart SAS-Ligaens bedste højreback i mine øjne. SteveO er endnu en spiller, som der må og skal forlænges med. Han er blevet utrolig stabil, og så er han generelt bare en fremragende midterforsvarer. Igen ville det være for dumt, hvis Lynge lader han gå på fri. Karim Zaza er som flere siger, nok den spiller der vil være nemmest at erstatte. Han er ikke min kop te, og det har han aldrig været, bryder mig simpelthen ikke om han spillestil, og syntes han koster os point fra tid til anden, som nemt kunne være vundet. Om Stenild er klar til at tage over, hvis han forsvandt, ville måske være en anden sag, den bedste løsning ville dog i mine øjne være, at forlænge med Zaza et enkelt år, og så bare væk med han, og Stenild ind på kassen.
Til dem der kalder Beauchamp et flop, så er det noget jeg er meget uenig i. Han har været utrolig uheldig med skader og karantæner, og er meget sikker på, at han er en udmærket spiller, der sagtens kunne være i starteren. Han skal bare have tilliden fra Magnus i det næste halve år, og så tror jeg at han kan blive meget vigtig for os. Og så til den nye nordmand, den gamle Wæhler. Det var ikke lige på den position jeg havde set en forstærkning komme først, men det er vel et udmærket køb. Som en nævner, skal han formentlig være mentor for de unge spillere hovedsagdeligt. Dog kan han sagtens have en eller måske endda to rigtig gode sæsoner tilbage i sig.
Dog syntes jeg generelt det lidt underligt, ikke at få forlænget nogle aftaler inden man fiser rundt i Skandinavien og får fat i andre spillere, når dem man har frit kan forhandle med andre klubber. Selvfølgelig skal vi have nye spillere, og det er endda meget vigtigt, men det andet skal også på plads.
Ang. kommende indkøb, skal vi i mine øjne have to angribere. Så har vi fire gode angribere, når jeg siger fire er det fordi, at Schwartz selvfølgelig fortsat skal have sine chancer. Nogle vil måske mene at jeg glemmer Caca, men i mine øjne er han midtbanespiller, ikke angriber. Og så kunen vi måske godt bruge en ung højre midtbane. Nomvethe er tilbage, men mon han kommer op i omdrejninger, jeg håber det sku, for så er han genial. Samtidig har vi Patrick K, som kan rotere med Nomvethe, men hvis vi kan få fat i en god højre midtbane, så er vi klar når Nomvethe siger farvel. Nu vil mange nok sige Enevoldsen, men nej, fandeme nej! Den mand har i efteråret spillet som en sæk pølser, og har i mine øjne været holdets dårligste mand. Han skal ud på bænken og studere Greven, for i mine øjne skal han spille centralt, og ikke på kanterne, og så kan han så komme ind når Greven skal have pause, og kan de ellers rotere hvis det er.
Et er sikkert, den kommende halvsæson bliver meget spændende, og det samme gør den kommende måned med forhåbentligt gode transfers, og en Lynge der tager cigaretten i den anden hånd..
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
Szczesny
Manager
«
Svar #2458:
09 Jan 2009, 07:42 »
Lyder meget interessant for AaBerne -
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1107418.ece
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Niicklas12
Ynglingespiller
«
Svar #2459:
09 Jan 2009, 08:45 »
Citat af: StormQ 09 Jan 2009, 07:42
Lyder meget interessant for AaBerne -
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1107418.ece
Spilleren kunne være rigtigt spændende at få fat i, men er bange for at Lynge, hvis han skriver kontrakt med denne amerikaner, at vi så mangler en angriber der har erfaringen, og som bare scorer kasse efter kasse (ligesom Rade).
http://onside.dk/node/24296
Men ellers så synes jeg at det efterhånden er ved at være et rigtigt spænende AaB hold, vi har noget nært det stærkeste forsvar hvis vi spiller med MJ-Beauchamp-Wæhler-Bøgelund, Olfers er der jo så til at rokere med det 2 midterforsvare. En rigtig spændende midtbane imo kunne være Due-Augo-Johansson-Nomvethe/Enevoldsen. Hvis vi så lige for fat i et par angribere ser det jo ud til at vi har et af de stærkeste hold i sasligaen, Curth og et evt. ny indkøb. Og så har vi jo en hel del talenter der kan hoppe ind i de forskellige kæder. Her tænker jeg på en Lasse Nielsen, Patrick Kristensen, og den nye serie 2 angriber.
Jeg er efterhånden ved at være glad for Lynge, selvom jeg var stor modstander af ham da alt det med Allan Kuhn stod på.
Sider:
1
...
162
163
[
164
]
165
166
...
264
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »