home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458803 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2415: 06 Jan 2009, 14:47 »

Kan klubber egentlig ikke tilbyde dem en kontrakt nu, og så få dem til sommer?

Jo det er også det der bliver diskuteret og gør folk inklusiv mig utrygge!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2416: 06 Jan 2009, 14:48 »

Er helt enig med dig DNE, så vil i stedet koncentrere mig om dit indlæg JKJ Thumbs Up

Altså vi ved at alle agenter per tradition går efter selv at score mest muligt på deres handler, og til tider handler arrogant.. Sådan er det bare, endnu en ting ved moderne fodbold, som vel ikke kan ændres og det er imo noget man bare må leve med, selvom jeg da helst så at de handlede en kende mere prof! Skuffet

Ja det skal det, og dog... For husk at manden sagtens kan skifte til udlandet, og få det han kræver i Aab... Men han elsker Aab så højt at han som DNE så korrekt siger, stadig ønsker at forhandle med dem... At han så fejer det første tilbud af bordet er jo bare et udtryk for at han slet ikke er tilfreds... Jeg kan egentlig ikke forstå klubbens reaktion på dette, for syntes bare budskabet i denne sag er ret klart... Det er en om'er, og hvis jeg kender Lynge ret ( Grin ) så har det tilbud ikke været i nærheden af godt nok!

Men er da helt enig i at Aab i disse tider har masser af penge, men også skal tænke på langt sigt.. Men helt ærligt.. Hvad giver flest penge, og succes hvis vi endeligt skal se på fremtiden!?..
At sælge sine spillere på fri transfer fordi man ikke vil bruge penge man har nu, eller og fornye kontrakterne, betale det spillerne kræver, og imo har fuldt ud ret til, da de kan få det andre steder og dermed bevare sit hold, sådan man i fremtiden kan spille med om mesterskabet, og dermed måske komme i europa, samt cl... Det er noget der vil bidrage til klubbens vækst!

Jeg ville nok vælge nr 2, men for mig at se virker det som om Lynge bedst kan lide 1! Peace..

Vil man være tophold, og være anderkendt i Europa, samt holde på sine spillere og dermed bidrage til klubbens udvikling så koster det KASSEN Smiley

Du har en pointe. Er fuldstændig enig.

alek9000
Manager

« Svar #2417: 06 Jan 2009, 14:50 »

Det er jo flot. Røde, Steve-O, bøge, Zaza og Risgård. 4/5 spillere som var med til at vinde mesterskabet sidste år. Hvis vi kunne få penge for dem, ville vi nok sammenlagt havne i et rum mellem 25-40 mio.

At begynde at forhandle lige på vinduets åbning er ikke for smart.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2418: 06 Jan 2009, 14:51 »

Jo andre klubber kan allerede nu tegne forhåndskontrakter med de spillere der ikke har fået forlænget deres kontrakter.. Det er SÅ DUMT at Aab og Lynge Jacobsen men så kan man jo bare kigge på hvor mange dumme ting den mand har lavet på det sidste.. Man ku sgu ha skrevet en roman om det.. Inkompetent er ordet i mine øjne..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2419: 06 Jan 2009, 14:55 »

Det er jo flot. Røde, Steve-O, bøge, Zaza og Risgård. 4/5 spillere som var med til at vinde mesterskabet sidste år. Hvis vi kunne få penge for dem, ville vi nok sammenlagt havne i et rum mellem 25-40 mio.

Nej bestemt ikke smart.

Jo andre klubber kan allerede nu tegne forhåndskontrakter med de spillere der ikke har fået forlænget deres kontrakter.. Det er SÅ DUMT at Aab og Lynge Jacobsen men så kan man jo bare kigge på hvor mange dumme ting den mand har lavet på det sidste.. Man ku sgu ha skrevet en roman om det.. Inkompetent er ordet i mine øjne..

Kan ikke lige forstå hvorfor du kalder ham inkompetent. Vil mene der er flere gode ting han har lavet end dårlige ting. Tænk på at 8 ud af 11 startende i mesterskabssæsonen er fået på fri transfer. Ikke noget de fleste andre sportsdirektører kan prale af. Det vidner om intelligens og kompetence på højt niveau.  I blandt disse spillere er det altså Bøgelund, Johansson og ikke for den sags skyld Rade Prica!

verdenskrig
Manager

« Svar #2420: 06 Jan 2009, 15:00 »

Nej bestemt ikke smart.

Kan ikke lige forstå hvorfor du kalder ham inkompetent. Vil mene der er flere gode ting han har lavet end dårlige ting. Tænk på at 8 ud af 11 startende i mesterskabssæsonen er fået på fri transfer. Ikke noget de fleste andre sportsdirektører kan prale af. Det vidner om intelligens og kompetence på højt niveau.  I blandt disse spillere er det altså Bøgelund, Johansson og ikke for den sags skyld Rade Prica!

Smiley

Tja her har du omvendt også en pointe, og stor respekt for det han har præsteret med jeres nuværende hold...

Men man kan ikke leve på fortiden og det han har gjort siden i sommers, er ganske enkelt ren indkompetence, han ligner jo en mand der til tider ikke kan se skoven for bar træer Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2421: 06 Jan 2009, 15:05 »

Smiley

Tja her har du omvendt også en pointe, og stor respekt for det han har præsteret med jeres nuværende hold...

Men man kan ikke leve på fortiden og det han har gjort siden i sommers, er ganske enkelt ren indkompetence, han ligner jo en mand der til tider ikke kan se skoven for bar træer Ubeslutsom

Fordi han ansætter Magnus Pehrsson eller fordi han ikke har skrevet under de spillere? Magnus Pehrsson var planen i lang tid og ja det er tåbeligt han ikke har forlænget.
Men med den økonomi har haft til rådighed er det ovenud tilfredstillende at han har haft så meget europæisk succes, mesterskab. Det gode vejer klart mere end det dårlige!

JKJ
Gæst

« Svar #2422: 06 Jan 2009, 15:06 »

Jaja flot flot.... Men nu er det altså svært at forhandle med spillere der ikke selv har lyst til det, her tænker jeg på Bøgelund. Lynge har bestemt ikke lagt skjul på at han mere end gerne vil forlænge med ham, men det har Bøgelund så ikke været interesseret det mindste i og har selv sagt han ville vente til efter den 1. jan 09... Så kan man jo brokke sig alt det man vil over Lynge, men når modparten ikke vil forhandle er det altså svært at gøre ret meget ved det...

Nu har han dog meldt ud at han gerne vil forhandle og også gerne vil blive i AaB så mon ikke de finder en løsning.

verdenskrig
Manager

« Svar #2423: 06 Jan 2009, 15:10 »

Ikke hvis man ser det sidste halve år tilbage Peace.. CL er en del af hans fortjeneste inden da, men udover at fyre Rioch, som han selv havde ansat(giga selvmål, og dumt at gå tilbage til en fuser crazy) så var han UTROLIG lang tid om at få træneren på plads, og gudhjælpe mig om han så ikke afsætter Kuhn som havde haft fantastisk succes, og ansætter en svensker som ingen kender, og som ik har præsteret noget nævneværdigt, ET ÅR EFTER at han kendte til Hamrens afgang crazy..

Nu har han så også problemer med kontrakterne, og han kan vel i princippet risikere at miste hele stammen Shockeret...

Jeg syntes godt nok det negative skinner noget så klart igennem Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2424: 06 Jan 2009, 15:10 »

Omvendt er det inkompetent at hvile på laurbærene .. Det har Lynge i allerhøjeste grad gjort.. At man kan vente 1 år med at hyre en ny træner er utilgiveligt .. At man ikke har forlænget aftaler med 4-5 stamspillere er ligeså inkompetent af ham .. Det er hans ansvar.. I vandt mesterskabet og Lynge burde være gået af .. Han var slet ikke forberedt på den opmærksomhed en klub som Aab pludseligt fik.. At I så har en SÅ GENIAL mand i klubben som Allan Kuhn IMO er og han IKKE bliver træner er helt ude i hampen .. Tror den kære Lynge er stået af .. Hvad ser han i en 32 årig svensker fremfor Allan Kuhn der endnu ikke har tabt med Aab trods udebane mod man utd, hjemmebane mod celtic og villarreal, 3'er i CL gruppespil.. I spiller vores (FCK's) røv ud af banen oppe i Aalborg osv.. En helt genial træner IMO som man smider væk .. Eller Lynge gør.. Det er skandale på skandale og i en hver topklub var han blevet smidt på porten..

Vi vil så gerne sammenligne os med nogle større klubber i Europa.. Tror du NOGENSINDE nogen europæisk topklub ville vente 1 år med at finde den rette træner til klubben.. Måske ½ sæson eller sådan noget - men 1 ÅR !!
Tror du nogensinde en storklub ville lade 4-5 stamspillere smutte på fri-transfer ?? Eller for at sammenligne med BIF og FCK .. Har du nogensinde set de to klubber lade 4-5 stamspillere smutte på FRI ?? .. Eller vente et år med at finde en ny træner ??

verdenskrig
Manager

« Svar #2425: 06 Jan 2009, 15:13 »

Det er godt nok trist at føle at man har skrevet et fint indlæg, og se bagefter se et indlæg som omhandler det samme, men bare er så meget bedre Grin...

Jeg erklære mig 100 % enig Smiley... HVis det du påpeger ikke er indkompetence ved jeg ik hvad indkompetence er Huh...

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2426: 06 Jan 2009, 15:26 »

Sammenligne AaB med topklubber?? I første omgang har jeg nu aldrig hørt at nogen i AaB har gjort det, flere i ledelsen og omkring AaB har sagt at man i første omgang gerne vil på højde med BIF og FCK, om de er europæiske topklubber vil jeg altså gerne lige stille spørgsmålstegn ved...

Træner farcen er vi helt enige om er utilgiveligt, men nu er træneren på plads og så er det vel også mest rigtig at vente med at forlænge med de spillere som træneren gerne vil bruge... Hvis nu han har sagt nej til feks 4 af de spillere og de har fået forlænget med 3-4 år alle sammen så får vi jo en kæmpetrup vi ikke har brug og råd for... Det må da være noget du VK kender lidt for godt til...

En nu træner betyder også nye spillere, og hvis han har en venstreback med sig, hvorfor i alverden skal vi så forlænge med Martin P??

Lynge har klokket i det ja, men hans gode handler og køb overvejer imo langt de mindre gode ting han har gjort for klubben...

verdenskrig
Manager

« Svar #2427: 06 Jan 2009, 15:33 »

Jamen JKJ hvis i gerne vil på højde med os, hvad nytter det så at spille hasard med vigtige spillere i truppen Ubeslutsom?

Det ville du aldrig se i Fck, og du har selv set hvordan det gik med Brøndby da vi gjorde det crazy

Jo det med truppen ved jeg godt, men forskellen er at ingen har bedt lynge tegne 5 årige kontrakter.. De skal bare forlænges så de ikke ryger på fri Smiley... Det er det som er temaet i denn debat, og i får jo ikke en større trup af at forlænge med spillere som er stamspillere, og dermed allerede har vist deres kunnen Thumbs Up!

Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #2428: 06 Jan 2009, 15:34 »

Lad os nu også lige så kold vand i blodet.
Martin P: Ikke noget vidunder på backpladsen, og har heller ikke det bedste omdømme rundt omkring i DK. Spiller han ikke i AaB bliver det nok en klub som Vejle; altså kan vi forlænge med ham, hvis vi har lyst.
Risgård: Er ved at forhandle. Han forlanger en stor løn, som AaB ikke vil betale. Helt ærligt så tror jeg næppe på OB, BIF, FCK eller FCM vil betale sådan en løn, hvorfor et skifte ikke er aktuelt for ham. Self kan udlandet melde sig, men der er sgu så mange af Risgårds type i europa; se bare problemerne med at sælge Wurtz :-)
Bøge har sagt AaB er klubben, men han ville vente til julen var overstået.
Zaza er ved at være på plads.

Eneste bekymring er Olfers; Måske Lynge afventer situationen med Kalle Svensson?

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2429: 06 Jan 2009, 15:36 »

Olfers UUUUD!
Alt andet INNND!

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010