home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1214 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459396 gange)
alek9000
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #2265: 03 Dec 2008, 19:35 »

Jeg kan godt forstå alle jer der er skeptiske overfor Perhsson, og hans resultater. Kuhn har jo gjort det så fantastisk, men tror ikke Perhsson er kommet for bare at se Kuhn styre holdet. Nu var det jo heller ikke kun Kuhn, der styrede holdet. Tror det var mindst lige så meget Poul Erik. Han har trods alt været træner, og kan en del taktiske finesser. Kuhn har selvfølgelig gjort det godt, men det er ikke alene hans arbejde.

Personligt tror jeg det var den bedste løsning der var. Perhsson var eftertragtet hos flere store svenske klubber, og bliver betragtet som et af de bedste trænertalenter i Sverige. Plus at han selv har spillet fodbold, også på landsholdet, så han har nok en del taktisk viden.

Det bliver svært for Perhsson at leve op til det arbejde Poul Erik og Kuhn (bemærk den rækkefølge jeg nævner det i) har lavet, men jeg er sikker på, at han ikke skuffer.

Velkommen til Aalborg Perhsson!

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2266: 03 Dec 2008, 19:41 »

Og tak for besøget Wink

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2267: 03 Dec 2008, 19:46 »

man må sige du er pesimist Niicklas. Lad os prøve at se hvordan det kommer til at gå. Man kan sige sådan, at den næsten ikke kan blive værre end Rioch Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #2268: 03 Dec 2008, 19:47 »

Og tak for besøget Wink
Hold nu op med at være så fandens skeptisk. En 11. plads for et svensk bundhold er ikke dårligt når der er 16 hold med i ligaen. Jeg tror på ham.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2269: 03 Dec 2008, 19:58 »

Han bliver sikkert en okay træner, men mener bare Kuhn ville have været den ideele løsning. (men Lynge ville jo ikke acceptere at han tog fejl.)

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2270: 03 Dec 2008, 21:08 »

Pas nu lige på med at give Poul Erik Andreasen hele æren for at AaB fik vendt udviklingen. Hvis det i virkeligheden var ham der styrede holdet, så forstår jeg ikke, at det ikke var ham, der blev udnævnt til midlertidig cheftræner, så var man jo ude over problemerne, med at Kuhn var for tæt på spillerne, og alt det der, der blev snakket om i starten. Jeg er ikke i tvivl om, at det suverænt har været Kuhn der har bestemt linien, med Poul Erik med på råd, som en hvilken som helst anden assistent.

Jeg tror Kuhn har fået blod på tanden, og nu hvor han får sin P-licens, er han efter al sandsynlighed tabt for AaB, med mindre Svenskeren når at floppe totalt, inden en anden stilling bliver ledig...

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2271: 03 Dec 2008, 21:13 »

Jeg kan godt forstå alle jer der er skeptiske overfor Perhsson, og hans resultater. Kuhn har jo gjort det så fantastisk, men tror ikke Perhsson er kommet for bare at se Kuhn styre holdet. Nu var det jo heller ikke kun Kuhn, der styrede holdet. Tror det var mindst lige så meget Poul Erik. Han har trods alt været træner, og kan en del taktiske finesser. Kuhn har selvfølgelig gjort det godt, men det er ikke alene hans arbejde.

Personligt tror jeg det var den bedste løsning der var. Perhsson var eftertragtet hos flere store svenske klubber, og bliver betragtet som et af de bedste trænertalenter i Sverige. Plus at han selv har spillet fodbold, også på landsholdet, så han har nok en del taktisk viden.

Det bliver svært for Perhsson at leve op til det arbejde Poul Erik og Kuhn (bemærk den rækkefølge jeg nævner det i) har lavet, men jeg er sikker på, at han ikke skuffer.

Der tager du fejl, Phersson har aldrig spillet på Sveriges A-landshold, han har været tæt på, men opnåede det aldrig.

Hold nu op med at være så fandens skeptisk. En 11. plads for et svensk bundhold er ikke dårligt når der er 16 hold med i ligaen. Jeg tror på ham.

GAIS er ikke et bundhold. I følge flere svenske medier, og flere bekendte jeg har i Sverige, har Gais haft materialet til at kunne lande mellem de 7-9 bedste, så kan ikke se at det han har lavet er helt vildt fantastisk Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

alek9000
Manager

« Svar #2272: 03 Dec 2008, 21:18 »

Der tager du fejl, Phersson har aldrig spillet på Sveriges A-landshold, han har været tæt på, men opnåede det aldrig.

GAIS er ikke et bundhold. I følge flere svenske medier, og flere bekendte jeg har i Sverige, har Gais haft materialet til at kunne lande mellem de 7-9 bedste, så kan ikke se at det han har lavet er helt vildt fantastisk Smiley
Nej okay, men så tæt på.
Jeg har nu bare hørt det skulle være et bundhold.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2273: 04 Dec 2008, 10:17 »

Altså GAIS har været et rimeligt stabilt hold i allsvenskan de senere år. Synes også det er værd at bide mærke i at GAIS meget nødigt ville af med ham, måske kunne det være fordi han i det første år i GAIS havde opbygget noget super godt, som så skulle køres videre på de senere år.

Sådan var det jo også et Hamren i starten, han blev jo også kaldt et flop, og klarede det ikke super i den første sæson. Håber at han kan nå at gøre det på et halvt år, og vi så igen ser AaB for fuld tryk i sæsonen 2009/2010 (Ligesom mod FCK)

Og forresten, hvad er de for noget pis og sige at det var FCK der spillede dårligt i den kamp, hvorfor kan de ikke bare indse at AaB kørte dem ud af banen? det var jo ene og alene AaBs fortjeneste!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2274: 04 Dec 2008, 21:31 »

Til alle Saganowski kritikere er dette vel en god nyhed: http://www.bold.dk/nyt/?vis=93061&rss=true

Men jeg må indrømme, at jeg godt kunne se Saga og Rade/djiby sammen!
Glæder mig meget til at følge vinterens transfervindue. Vi har aldrig haft så stor en pengepung at gøre godt med! Brug dem inden den inkompetente bestyrelse drikker pengene op!

JKJ
Gæst

« Svar #2275: 07 Dec 2008, 20:09 »

Det var så den efterårs sæson, og afslutningen har været lige så fantastisk som starten var elendig...

Vi sluttede lige af med 4 sejre i streg, hvor er det træls der ikke lige er 4-5 kampe mere  Wink

Og flot at vi endelig fik Randers skalp på deres egen hjemmebane, det er vist første gang i 4 år!!

Kampens indslag må da vist være da Martin P vandt en hovedstødsduel med Mark Nygaard, han stod godt nok stille men der er alligevel langt op for Martin P, plus at Nygaard vel vejer næsten det dobbelste at MP så han kunne jo næsten bare puste ham væk  Thumbs Up

alek9000
Manager

« Svar #2276: 07 Dec 2008, 20:22 »

Haha. Ja Nygaard er vildt pumpet.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2277: 07 Dec 2008, 20:35 »

Nu kan MJ være tabt i klubben: http://www.bold.dk/nyt/?vis=93164&rss=true

Det vil være noget værre lort, hvis vi ikke for en rigtig god pose penge for ham!

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2278: 08 Dec 2008, 12:11 »

Nu kan MJ være tabt i klubben: http://www.bold.dk/nyt/?vis=93164&rss=true

Det vil være noget værre lort, hvis vi ikke for en rigtig god pose penge for ham!

Lad os nu se, det er jo efterhånden ikke så atraktivt at komme til de små tyske klubber, de ligger jo efterhånden under de danske topholds niveau (efter min mening).

Og tror også Lynge kommer op med den helt store penge pung her til vinter, både hvad det angår spiller lønninger og indkøb.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #2279: 08 Dec 2008, 12:16 »

Hvis Lynge bare kommer op med pengepunget, så "burde" det ikke være noget problem, at holde ham i klubben for jer.

Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010