home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458923 gange)
Philiphp
Lilleputspiller
*

Sv: AaB-tråden
« Svar #1815: 16 Sep 2008, 19:01 »

Så sikrede man sig lige to billetter til VIP Loungen mod Villarreal. Bliver super fedt. Er spændt på, at se hvad de kan gøre mod Celtic - forhåbentlig noget ondt! Wink

Damn you !?!?!?  Peace

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1816: 16 Sep 2008, 19:04 »

Så sikrede man sig lige to billetter til VIP Loungen mod Villarreal. Bliver super fedt. Er spændt på, at se hvad de kan gøre mod Celtic - forhåbentlig noget ondt! Wink

Forhåbentligt..men tror desværre vores forsvar er for usikker pt. Især Olfers har ikke været i nærheden af det niveau, han havde i foråret..

dasmessi
Gæst

« Svar #1817: 17 Sep 2008, 17:12 »

Med hensyn til i aften, tror jeg det bliver svært. Celtic er hårde at spille imod på deres egen hjemmebane, og med Kasper Bøgelund ude hos jer, kan det godt være det bliver sværest over til venstre. McGeady spiller venstre midtbane jo. Men frem for alt tror jeg på en 1-1

Philiphp
Lilleputspiller
*

« Svar #1818: 17 Sep 2008, 17:24 »

Med hensyn til i aften, tror jeg det bliver svært. Celtic er hårde at spille imod på deres egen hjemmebane, og med Kasper Bøgelund ude hos jer, kan det godt være det bliver sværest over til venstre. McGeady spiller venstre midtbane jo. Men frem for alt tror jeg på en 1-1

JA det bliver rigtig svært og jeg har lidt på fornemelsen at vi enten skuffer fælt, ellers også laver et kanon resultat, g der kan man jo så kun håbe på det sidste.

ER der forresten nogen som nogle gratis sider på nettet hvor man kan se kampen?

dasmessi
Gæst

« Svar #1819: 17 Sep 2008, 17:30 »

Efter hvad jeg kan se på Onside.dk viser DE den ikke. Tror desværre ikke de gør nogen steder.

Cesc
Gæst

« Svar #1820: 17 Sep 2008, 17:38 »

Dejligt at have Viasat Guld og bare kan skifte imellem kampene, men Aab's kampe interessere mig ikke. Skal derimod se The Gunners smadre Kiev!

Jeg glæder mig til at se resultatet fra kampen. Jeg håber at Celtic vinder, desværre Aab, men det ville være dejligt for skotsk fodbold. Celtic siger mig også mere end Aab gør, men der skal der ønskes held og lykke herfra. Det bliver spændende at se hvordan I får styr på Aiden McGeady, for han er virkelig vild!

God kamp!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1821: 17 Sep 2008, 17:43 »

Viser de ikke AaB kampen? Haha, godt lavet Smiley.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #1822: 17 Sep 2008, 17:46 »

De skulle gerne vise Celtic - AaB på 3+
Jeg glæder mig til i aften, især til at se om AaB kan følge med i Glasgow. Håber på at I kan få taget point derovre, det ville være så godt for jer og dansk fodbold. Det kan sagtens lade sig gøre!
Kom så AaB

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Philiphp
Lilleputspiller
*

« Svar #1823: 17 Sep 2008, 17:47 »

Har muligvis fundet et par sider:
:CENCURERET - LÆS RETNINGSLINJERNE:
Der er bare ikke kommet noget link endnu, men det kan da være at de kommer senere, det er da et forsøg værd Smiley
« Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 18:17 af Hawk1nZ » Logged

Philiphp
Lilleputspiller
*

« Svar #1824: 17 Sep 2008, 17:48 »

Dejligt at have Viasat Guld og bare kan skifte imellem kampene, men Aab's kampe interessere mig ikke. Skal derimod se The Gunners smadre Kiev!

Jeg glæder mig til at se resultatet fra kampen. Jeg håber at Celtic vinder, desværre Aab, men det ville være dejligt for skotsk fodbold. Celtic siger mig også mere end Aab gør, men der skal der ønskes held og lykke herfra. Det bliver spændende at se hvordan I får styr på Aiden McGeady, for han er virkelig vild!

God kamp!

Jeg har kun Canal digital pakken (tror jeg den hedder), og jeg har squ ike råd til at få VIASAT´s oveni Skuffet

dasmessi
Gæst

« Svar #1825: 17 Sep 2008, 17:49 »

Viser de ikke AaB kampen? Haha, godt lavet Smiley.
Jeg mener jo ikke i tv, men live på hjemmesider.

God kamp!
Jeg har bare alm. antennepakke.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1826: 17 Sep 2008, 18:04 »

Har muligvis fundet et par sider:
Link
Link
Der er bare ikke kommet noget link endnu, men det kan da være at de kommer senere, det er da et forsøg værd Smiley
Det er ulovligt det der, og skynd dig at slette dit indlæg.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1827: 17 Sep 2008, 18:18 »

Det er ulovligt at linke til streaming sider (læs retningslinjerne). Jeg har derfor fjernet linksene i dit post, og fremtidige brud på retningslinjerne, vil blive straffet.

God kamp Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #1828: 17 Sep 2008, 18:34 »

Fuck, shit og oh my god hvor er jeg dog nervøs! puha jeg ryster helt, og mit hjerte hamrer som én i helvede. Nu skal jeg snart til at indtage et par pils, således at jeg kan få dulmet nerverne!

Kom nu drenge, vis Europa påny hvordan man bider skeer med de helt store - den ender sgu 1 - 2!

Skål & god kamp, kom så Aalborg!!

Madrid - 08/09

Zinck82
Juniorspiller
**

« Svar #1829: 17 Sep 2008, 18:49 »

Held og lykke til AaB iaften og til jer fans - Håber i får noget med hjem fra det skotske, det ville jo heller ikke være dårligt for dansk fodbold hvis i fik skrabet nogen point til jer. om ikke andet så venter der en kæmpe stor oplevelse =)

Go AaB, and good luck!

!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010