home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459111 gange)
søgaard
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #1485: 11 Aug 2008, 15:25 »

Jamen så er du jo rigtig badguy, når du kan stå ude på stadion og ligne et fjols, der buher af en spiller fra sin egen klub. Så viser det jo klubfølelse. Måske er der mange der ikke kan lide ham, men det giver ikke folk ret til at buhe af en spiller, som altid har spillet for klubben og aldrig har klaget, når han blev sendt på bænken ! Jeg må sige, jeg har mistet respekten for dig, Schytte...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1486: 11 Aug 2008, 15:29 »

Jeg synes desværre du giver mig et billede: Du ved ikke meget om fodbold. Jeg håber da at jeg tager fejl, men at udtale, at MP bør spille serie 6 er jo hamrende useriøst. Du ligger alt for stor vægt på hans ene fejl i kampen, for han laver ikke andre fejl i kampen. Han er ganske vist ikke på samme niveau som Bøgelund, men han er uden tvivl en habil superliga-spiller.

Det med serie 6 var ikke ment seriøst, at han skulle spille der. Bare, at han ikke har niveuet til Sas ligaen. Jeg ved, ifølge mange, ganske vist ikke meget om fodbold, men det er jo godt vi har forskellige holdninger til diverse ting. Jeg siger bare, at Martin P ikke har klassen, overhovedet, til at spille på det her niveau, og at han laver alt for mange "småfejl" som koster rigtig dyrt. Han koster altså meget for holdet, og fordi jeg især lægger mærke til ham, grundet mit mindre had, så finder jeg også mange fejl ved ham. Det eneste positive jeg kan finde, er at han er god offensiv, men mangler rigtig meget i det defensive.

Omkring Bøgelund, så håber jeg virkelig han holder sig skadesfri, for han er en klasse for sig selv. Et af de bedste køb i år i SAS ligaen

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1487: 11 Aug 2008, 15:30 »

Jamen så er du jo rigtig badguy, når du kan stå ude på stadion og ligne et fjols, der buher af en spiller fra sin egen klub. Så viser det jo klubfølelse. Måske er der mange der ikke kan lide ham, men det giver ikke folk ret til at buhe af en spiller, som altid har spillet for klubben og aldrig har klaget, når han blev sendt på bænken ! Jeg må sige, jeg har mistet respekten for dig, Schytte...

For det første, kan jeg ikke bruge din respekt til en skid. For det andet, er det ikke mig der står derude og buher. Jeg siger bare, at han er for dårlig og laver for mange fejl.

søgaard
Gæst

« Svar #1488: 11 Aug 2008, 15:30 »

Når du kigger så meget på fejlene, så tror jeg, at du vælger og overse de gode ting han laver, for der er faktisk flere af dem end de dårlige Wink
For det første, kan jeg ikke bruge din respekt til en skid. For det andet, er det ikke mig der står derude og buher. Jeg siger bare, at han er for dårlig og laver for mange fejl.
Heh.. Du har lige skrevet du tilbeder dem der buhede af ham, det er vel ikke meget bedre end dem der gjorde det så ? At du ikke kan bruge min respekt til en skid, det vidste jeg skam godt, men knægt du er sgu ikke meget AaB-mand, når du kan hade Martin P. som du gør!
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 15:34 af søgaard » Logged

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1489: 11 Aug 2008, 15:33 »

Når du kigger så meget på fejlene, så tror jeg, at du vælger og overse de gode ting han laver, for der er faktisk flere af dem end de dårlige Wink

Jeg kigger da også på de gode ting han laver. Selvom de er få, er der dog nogle, som jeg også har skrevet... i det offensive. Men som sagt, det er da lige meget når han går hen og får et rødt kort, begår straffe, fejler i opdækningen eller hvad han nu laver. Selvfølgelig er det normalt at lave fejl, men han laver bare alt for mange, og store fejl

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1490: 11 Aug 2008, 15:34 »

Jeg kigger da også på de gode ting han laver. Selvom de er få, er der dog nogle, som jeg også har skrevet... i det offensive. Men som sagt, det er da lige meget når han går hen og får et rødt kort, begår straffe, fejler i opdækningen eller hvad han nu laver. Selvfølgelig er det normalt at lave fejl, men han laver bare alt for mange, og store fejl

Nu er det jo ikke fordi han år rødt kort hver gang, det er faktisk sjældent. Fejl i opdækningen er sku også sjældent, ihvertfald i mine øjne. Jeg kan simpelthen ikke se alle de mange fejl du vil have han har.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1491: 11 Aug 2008, 15:36 »

Det med serie 6 var ikke ment seriøst, at han skulle spille der. Bare, at han ikke har niveuet til Sas ligaen. Jeg ved, ifølge mange, ganske vist ikke meget om fodbold, men det er jo godt vi har forskellige holdninger til diverse ting. Jeg siger bare, at Martin P ikke har klassen, overhovedet, til at spille på det her niveau, og at han laver alt for mange "småfejl" som koster rigtig dyrt. Han koster altså meget for holdet, og fordi jeg især lægger mærke til ham, grundet mit mindre had, så finder jeg også mange fejl ved ham. Det eneste positive jeg kan finde, er at han er god offensiv, men mangler rigtig meget i det defensive.

Omkring Bøgelund, så håber jeg virkelig han holder sig skadesfri, for han er en klasse for sig selv. Et af de bedste køb i år i SAS ligaen

Hvis det var op til mig at bestemme, ville jeg sige han er det bedste Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1492: 11 Aug 2008, 15:37 »

Nu er det jo ikke fordi han år rødt kort hver gang, det er faktisk sjældent. Fejl i opdækningen er sku også sjældent, ihvertfald i mine øjne. Jeg kan simpelthen ikke se alle de mange fejl du vil have han har.

Undskyld, men har et lille spørgsmål. Men hvis han ikke laver ret magne fejl, HVORFOR FA*DEN TROR DU SÅ DE BUHER AF HAM? fordi han er grim eller hvad? NEJ FORDI HAN LAVER MANGE FEJL. Forstå det dog, og lad være med at forsvare ham. Jeg fatter det simpelthen ikke

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1493: 11 Aug 2008, 15:40 »

Undskyld, men har et lille spørgsmål. Men hvis han ikke laver ret magne fejl, HVORFOR FA*DEN TROR DU SÅ DE BUHER AF HAM? fordi han er grim eller hvad? NEJ FORDI HAN LAVER MANGE FEJL. Forstå det dog, og lad være med at forsvare ham. Jeg fatter det simpelthen ikke

Jeg skal da love for du er en god debattør. Du vil bare have din vilje til at blive delt af alle eller hvad!? Jeg mener ikke han laver så mange fejl som du vil have ham til.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1494: 11 Aug 2008, 15:42 »

Jeg skal da love for du er en god debattør. Du vil bare have din vilje til at blive delt af alle eller hvad!? Jeg mener ikke han laver så mange fejl som du vil have ham til.

Jeg vil ikke have min vilje, jeg vil ud med min mening. Og håbe på andre åbner øjnene op, og tænker en gang over, hvad de selv mener.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1495: 11 Aug 2008, 15:43 »

Først og fremmest fremhæver du ikke dit synspunkt vha caps lock. Wink

Folk ligger vægt på hans to fejl. Det er folk, der ikke ved ret meget om hverken fodbold og motivationsevne. Fordi der er mange der kører for hurtigt er det jo heller ikke det rigtige! Jeg forsvarer til hver tid en spiller, som jeg holder af! I en tid hvor fodboldspillerne opfører sig som prostituerede er det prisværdigt med en spiller der ubetinget elsker sin klub og vil ofre sig 112 % for holdet. Jeg vil gerne fremhæve min pointe igen: Folk ligger vægt på at han har lavet 2 fejl i træk. Det er der vel ingen af spilleren i AaB der kan sige sig fri for?

Yoggidk
Gæst

« Svar #1496: 11 Aug 2008, 15:44 »

Folk ligger vægt på hans to fejl. Det er folk, der ikke ved ret meget om hverken fodbold og motivationsevne. Fordi der er mange der kører for hurtigt er det jo heller ikke det rigtige! Jeg forsvarer til hver tid en spiller, som jeg holder af! I en tid hvor fodboldspillerne opfører sig som prostituerede er det prisværdigt med en spiller der ubetinget elsker sin klub og vil ofre sig 112 % for holdet. Jeg vil gerne fremhæve min pointe igen: Folk ligger vægt på at han har lavet 2 fejl i træk. Det er der vel ingen af spilleren i AaB der kan sige sig fri for?

Nu overreagere du mht. de få fejl, han var alt for lidt offensiv i kampen mod Esbjerg, der var mange gange hvor Due ikke kunne komme af med bolden, pga. Martin P står nede i forsvaret og hænger, så en spiller som Johansson bliver nødt til at løbe helt ud og hjælpe. Og hans straffe gør det ikke bedre.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1497: 11 Aug 2008, 15:46 »

Jeg vil ikke have min vilje, jeg vil ud med min mening. Og håbe på andre åbner øjnene op, og tænker en gang over, hvad de selv mener.

Jeg tror det er nøjagtigt det samme vi vil. Men jeg har tænkt det over det, og kan under ingen omstændigheder ærklære mig enig.martin P er for mig lig med en kæmpe fight og ønske om at gøre det så godt som muligt. Han er i mine økne en vigtig spiller, både på og uden for banen som jeg tidligere har sagt. Og hans loyalitet overfor klubben og klubbens fans, er for mig meget beundringsværdig. Jeg vil gå så langt som til at sige, at Martin er en af mine favoritspillere i klubben...

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1498: 11 Aug 2008, 15:47 »

Hvad kan vi bruge hans motivationsevne til... se bare på resultaterne, og se på hvem der har kostet mange af kampene. Jeg håber bare, at når beuchamp kommer igang, at Martin P ryger ud på bænken. Hvis han ikke gør det, så tror jeg aldrig jeg ville vise mig på stadion mere. det ville være for pinligt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1499: 11 Aug 2008, 15:49 »

Hvad kan vi bruge hans motivationsevne til... se bare på resultaterne, og se på hvem der har kostet mange af kampene. Jeg håber bare, at når beuchamp kommer igang, at Martin P ryger ud på bænken. Hvis han ikke gør det, så tror jeg aldrig jeg ville vise mig på stadion mere. det ville være for pinligt

Den sætning er simpelthen for svag! Der bragte du for alvor mit pis i kog! Det ville en dedikeret AaB-fan aldrig sige! Man følger holdet i tykt og tyndt, medgang og modgang!

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010