home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 527318 gange)
søgaard
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #435: 22 Jan 2008, 15:49 »

De penge AaB har fået for Suni er nok mindre end lidt, da han næsten var reserve for reserven.. Olesen får vi nok heller ikke en masse penge for, dog slipper vi for et par lønninger, som nok er vel set af AaB revisor Smiley En Bælum og Priske til sommer i stedet for Olesen og Califf, så ville vi have et kanont forsvar Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #436: 22 Jan 2008, 20:53 »

De penge AaB har fået for Suni er nok mindre end lidt, da han næsten var reserve for reserven.. Olesen får vi nok heller ikke en masse penge for, dog slipper vi for et par lønninger, som nok er vel set af AaB revisor Smiley En Bælum og Priske til sommer i stedet for Olesen og Califf, så ville vi have et kanont forsvar Smiley
Suni fik ophævet sin kontrakt, og skiftede derefter til Viborg. Olesens kontrakt udløber til sommer. Det jeg prøver at sige er, at AaB ikke får nogle penge for dem.

søgaard
Gæst

« Svar #437: 22 Jan 2008, 20:58 »

Suni fik ophævet sin kontrakt, og skiftede derefter til Viborg. Olesens kontrakt udløber til sommer. Det jeg prøver at sige er, at AaB ikke får nogle penge for dem.
Ja okay Smiley men bare det lønningerne forsvinder letter i AaB's budget Smiley

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #438: 23 Jan 2008, 14:01 »

Rade Prica er tæt på et skifte til Sunderland - SNØFT...

supp81
Gæst

« Svar #439: 23 Jan 2008, 14:04 »

Rade Prica er tæt på et skifte til Sunderland - SNØFT...
så blir fck mestre Opstemt

wirenfeldt
Gæst

« Svar #440: 23 Jan 2008, 14:08 »

Ja okay Smiley men bare det lønningerne forsvinder letter i AaB's budget Smiley
Selvfølgelig gør det, at lønningerne ikke er så store som før. Men for at være helt ærlig, så tvivler jeg på, at de to lå i toppen på AaB's lønningsliste.

JKJ
Gæst

« Svar #441: 23 Jan 2008, 15:18 »

så blir fck mestre Opstemt

Nu har AaB jo flere angribere der kan scorer mens det kniber i det hele taget for FCK bare at score mål Wink

Men det bliver da et kæmpetab, og igen lige som feks Hangeland hvorfor vil han til en bundklub som har stor chance for at spille i den næstbedste række efter sommerferien?? Er pengene virkelig så store at de hellere vil spille i den næstbedste række og måske stille gå i glemsen fremfor at være med i toppen i måske en knap så god liga men alligevel stadig spille europæisk og være med på landsholdet...
Begge har da chance for at bliver overhalet hvis de rykker ned med deres hold...

Men nu skal AaB og Prica jo først lige sige god for aftalen først Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #442: 23 Jan 2008, 16:30 »

Tjaa, tror desværre at pengene betyder mest for spillerne. Og ja, det havde jeg sgu nok også prioriteret højest.
Om det så kostede mig landsholdspladsen og chancen for at spille UEFA Cup.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #443: 23 Jan 2008, 16:51 »

Det vil være et kæmpe tab for AaB, men en kæmpe gevinst for AaB A/S. Bare ærgeligt de nok alligevel ikke formår at drive forretningen ordentligt, om så de solgte ham for 300 millioner.   
Desværre er tendensen i moderne fodbold at spillerne vægter pengene højere end alt andet. Ikke at bearbejde dem det, men det er bare så sørgeligt for de små danske klubber.   

Men vil da håbe det er et falsk rygte så vi kan få endnu mere glæde af Prica, der vel egentligt er alt for god til SAS-ligaen.

Thore
Manager

« Svar #444: 23 Jan 2008, 16:55 »

Nu tror jeg penge forskellen er så stor, at man skulle være en idiot hvis man ikke sagde ja.
Det er jo heller ikke fordi han var været i Aab i 10 år, så den helt vilde klub ånd har han jo nok ikke.
Men det er da et tab for Aab, nu ser det desværre nemmer ud for FCK  Sur

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #445: 23 Jan 2008, 16:58 »

Siger heller ikke at han burde have en kæmpe klubånd. Det var bare i henhold til at det er lidt mærkeligt at han skifter en klub ud med en sportsligt dårligere klubber, og dermed fravælger international fodbold.

Thore
Manager

« Svar #446: 23 Jan 2008, 17:01 »

Siger heller ikke at han burde have en kæmpe klubånd. Det var bare i henhold til at det er lidt mærkeligt at han skifter en klub ud med en sportsligt dårligere klubber, og dermed fravælger international fodbold.

Altså jeg ville da stadig heller spille i England end i Danmark, altså de få europæiske kampe som de danske hold får, opvejer da ikke og spille mod klubber som Arsenal, Chelsea osv.
Og ja måske skal han en tur ned i næste bedst række efter sommeren, men hvis han har slået igennem derover, jamen så kan han nok finde en anden premier league klub

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #447: 23 Jan 2008, 17:02 »

Selvfølgelig vil det være et KÆMPE tab for AaB, men har han ikke kun snart 1 eller et halvt år tilbage i AaB. Hvis det er så bliver de jo nødt til snart at få nogle gode penge ud af ham (i hvertfald 25+). Men selvfølgelig mister vi vores bedste spiller og nok også sas ligaens bedste spiller. Men mener jeg har hørt at han er meget intresseret i at kommer til en anden klub der kan give ham en større løn og derfor skal vi nok regne med han snart skal sælges, hvis vi skal have de store summmer for ham

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #448: 23 Jan 2008, 17:07 »

Altså jeg ville da stadig heller spille i England end i Danmark, altså de få europæiske kampe som de danske hold får, opvejer da ikke og spille mod klubber som Arsenal, Chelsea osv.
Og ja måske skal han en tur ned i næste bedst række efter sommeren, men hvis han har slået igennem derover, jamen så kan han nok finde en anden premier league klub

Det kan du jo så have ret i, men det er jo så lidt en lotteriseddel for ham. Han kunne jo også ende som Jimmy Nielsen. Ved godt man ikke kan sammenligne det, da Prica er en noget større profil.    
Men ellers er jeg da tilbøjelig til at give dig helt ret, og det ville jeg nok også selv vælge hvis det var mig. Men lad os nu se om Sunderland er villige til at ofre 15-25 millioner for ham, som nok alligevel er det mest realistiske. Tror ikke på de får mere for ham.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #449: 23 Jan 2008, 17:11 »

Nu har AaB jo flere angribere der kan scorer mens det kniber i det hele taget for FCK bare at score mål Wink

Men det bliver da et kæmpetab, og igen lige som feks Hangeland hvorfor vil han til en bundklub som har stor chance for at spille i den næstbedste række efter sommerferien?? Er pengene virkelig så store at de hellere vil spille i den næstbedste række og måske stille gå i glemsen fremfor at være med i toppen i måske en knap så god liga men alligevel stadig spille europæisk og være med på landsholdet...
Begge har da chance for at bliver overhalet hvis de rykker ned med deres hold...

Men nu skal AaB og Prica jo først lige sige god for aftalen først Wink

Tja jeg forstår godt Prica. Han er ikke den yngste spiller mere, og hans spillestil tror jeg passer perfekt til Sunderland. At det er en bundklub i England, gør den ikke nødvendigvis mindre attraktiv for en spiller som Prica, for Sunderland er altså en kæmpe klub i forhold til AaB, med et stort potentiale. Kunne dog måske godt undre mig over at det bliver nu og ikke til sommer, men omvendt er man i fodbold tit nødt til at gribe chancen når den er der. Måske bliver han langtidsskadet i morgen, og så er et skifte til sommer pludseligt ikke en mulighed:)

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010