home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 527623 gange)
DaKing
Ynglingespiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #360: 27 Dec 2007, 20:19 »

Ja, og hans geniale tacklinger Smiley
Og Risgård på liga landshold Wink

Ja super fedt med Risgård - TILLYKKE til ham Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #361: 28 Dec 2007, 10:14 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=77874

Lort ! Lort ! Lort !
Men han når da vel lige at nappe mesterskabet inden da.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #362: 28 Dec 2007, 10:33 »

Håber jeg da på. Sker der for en lorte nyhed at får på mobilen når man lige er vågnet !!

[Min signatur er for stor]

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #363: 28 Dec 2007, 11:00 »

Det var sku godtnok en ærgelig bet...  Græder

Puha.... Der røg fredagshumøret godtnok ned  Skuffet

ManUtd83
Manager

« Svar #364: 28 Dec 2007, 11:07 »

Ja og det værste er at spillere som Prica og Johansson nok tager samme vej, når deres svenske kompagnon ikke længere er træner. Det så man i hvert fald i Viborg med Linderoth og Furruseth.

JKJ
Gæst

« Svar #365: 28 Dec 2007, 12:49 »

Ja og det værste er at spillere som Prica og Johansson nok tager samme vej, når deres svenske kompagnon ikke længere er træner. Det så man i hvert fald i Viborg med Linderoth og Furruseth.

Men nu er AaB heldigvis ikke Viborg og de er i en helt anden situation... Viborgs træner blev fyret, mens Hamren jo bare smutter når hans kontrakt slutter, plus at begge de herrer ho stadig har en kontrakt at forholde sig til plus at det jo vel meget let kan tænkes de slet ikke vil væk når klubben har fundet en ny træner...
Og så er der jo også lige det at Viborg meget let kan tænkes at ligge i den næst bedste række mens AaB har en stor chance for at have medaljer om halsen og endda måske et mesterskab... så den sammenligning kan man ikke bruge til så meget...

Men træls at han smutter, men det var vel lidt ventet da han jo ikke ville forlænge plus at der åbenbart har været stor interesse for hans pesron som træner...

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #366: 28 Dec 2007, 12:53 »

Men nu er AaB heldigvis ikke Viborg og de er i en helt anden situation... Viborgs træner blev fyret, mens Hamren jo bare smutter når hans kontrakt slutter, plus at begge de herrer ho stadig har en kontrakt at forholde sig til plus at det jo vel meget let kan tænkes de slet ikke vil væk når klubben har fundet en ny træner...
Og så er der jo også lige det at Viborg meget let kan tænkes at ligge i den næst bedste række mens AaB har en stor chance for at have medaljer om halsen og endda måske et mesterskab... så den sammenligning kan man ikke bruge til så meget...

Men træls at han smutter, men det var vel lidt ventet da han jo ikke ville forlænge plus at der åbenbart har været stor interesse for hans pesron som træner...

Meget træls med Hamrén, men kan alligevel godt forstå ham. Rosenborg er en norsk storklub, der spiller med i CL-kval 7 ud af 10 år (correct me if im wrong  Smiley) Samtidigt får han vel også en fed hyre.. Håber og tror lynge finder en god erstatning  Wink

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #367: 28 Dec 2007, 13:00 »

Et imo interessant bud på en ny dansk træner kunne være dame Ove. Ved godt mange hader ham, men tænk over hvor godt han gjorde det i viborg.
Men det bliver sikkert en udenlandsk træner, nok svensker.  Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #368: 28 Dec 2007, 13:08 »

Jeg vil mene AaB skal ud og have en udlandsk træner, hvis de vil forblive i toppen af dansk fodbold.. lige nu er der ikke danske trænere ledige, af den kvalitet, de skal have for, at AaB skal blive i toppen af dansk fodbold..

JKJ
Gæst

« Svar #369: 28 Dec 2007, 13:11 »

Et imo interessant bud på en ny dansk træner kunne være dame Ove. Ved godt mange hader ham, men tænk over hvor godt han gjorde det i viborg.
Men det bliver sikkert en udenlandsk træner, nok svensker.  Smiley

Håber bestemt ikke det bliver ham, så er jeg bange for at jeg skal til at finde en ny klub og holde med ticked off

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #370: 28 Dec 2007, 13:16 »

Håber bestemt ikke det bliver ham, så er jeg bange for at jeg skal til at finde en ny klub og holde med ticked off

Nej, håber da også på bedre  Wink men nævnte ham bare som en joker, da jeg som sagt har gjort det fint i Viborg. Om han overhovedet kan styre et tophold er uvidst, og mon ikke det forbliver sådan  Tunge
Det kunne også være fedt med en garvet engelsk træner imo.

Men ligefrem at skifte klub, det kan vi da ikke ha  Grin

lyksus
Gæst

« Svar #371: 28 Dec 2007, 19:14 »

udenfor diskussion...

jeg synes næsten at det er synd for aab, at de mister erik hamren...
han har virkelig gjort det godt! Smiley

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #372: 28 Dec 2007, 19:39 »

Kom så Martin Jol
I LOVE MARTIN JOL

ej det er nok urealistisk men dog kunne det være perfekt Peace

men det bliver sikkert en udenlandsk træner specielt ikke fordi jeg mener der er en dansk træner ud over Laudrup vi kan bruge

men det kunne osse være at de "bare" hiver Kuhn op som første træner

Come On You Spurs
COYS

lurking

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #373: 28 Dec 2007, 20:00 »

Hvad med Rosenborgs nuværende træner? Erik Hoftun tror jeg han hedder Huh Han har gjort det fantastisk med Rosenborg i CL, og han kunne passende gøre  ditto med os næste år Cool
hvad siger i?

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #374: 28 Dec 2007, 20:02 »

Tror Augu ryger med ham. Og ellers kunne jeg se en Califf tage med. ikke andre. De har større mål.

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010