home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528063 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #300: 07 Dec 2007, 10:23 »

hmm, så du den samme kamp som jeg gjorde. Hvis du gjorde så kunne du også se dommeren ikke var særlig god. Læs evt lidt på bold.dk så kan du få et lille indblik i kampen.

[Min signatur er for stor]

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #301: 07 Dec 2007, 10:28 »

hmm, så du den samme kamp som jeg gjorde. Hvis du gjorde så kunne du også se dommeren ikke var særlig god. Læs evt lidt på bold.dk så kan du få et lille indblik i kampen.
Hvorfor skal dommeren altid have skylder, AAB er bare ikke gode nok FACE IT Sur

TSF

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #302: 07 Dec 2007, 10:31 »

Junker, går ud fra du er FCN fan. Du skal ikke komme for godt i gang. '
Og nu er jeg så 100 % sikker på vi nok havde fået en meget pænere kamp af se . hvis vi havde haft anden dommer, siger ikke vi ikke havde tabt. Men han fløjtede den kamp i stykker.

JKJ
Gæst

« Svar #303: 07 Dec 2007, 10:32 »

dommerens skyld næppe - Aab spillede en meget dårlig kamp - men jeg håber de tager sig samme og vinder den sidste i Tel-Aviv for dansk fodbolds skyld.

Vi skal bruge point til ranglisten - go Aab Thumbs Up

Har heller ikke sagt det var dommerens skyld, jeg mener han stort set var lige dårlig begge veje... feks kom der 5 kort i 1. halvleg, de 2 kan forsvares, men hvis MJ skulle have et kort for den såkaldte nødbremse han lavede så skulle det da have været et rødt kort, og flere gange kunne man jo se at hverken AaB eller Getafe var helt sikker på hvad der var dømt...

Men nej det var ikke dommerens skyld AaB tabte, han var bare generelt dårlig...

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #304: 07 Dec 2007, 10:33 »

Og det staves AaB.   ticked off Skuffet Sur

JKJ
Gæst

« Svar #305: 07 Dec 2007, 10:34 »

Hvis nu du læser hvad vi skreiver så behøvede vi ikke have denne diskution... vi siger ikke det var hans skyld at AaB tabte, vi siger bare at han var dårlig og at det gælder begge veje...

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #306: 07 Dec 2007, 10:42 »

Må kan klage over dommeren hvis han dømmer ting som koster vildt meget, som f.eks ham der dømte FCK-HSV i uefa-cuppen for et par år siden.

Det med Aab r bare en dårlig udnskylning - Aab spillede bare en skidt kamp - selv flere af spillerne siger det samme

Læs min blog Randers FC

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #307: 07 Dec 2007, 10:46 »

Må kan klage over dommeren hvis han dømmer ting som koster vildt meget, som f.eks ham der dømte FCK-HSV i uefa-cuppen for et par år siden.

Det med Aab r bare en dårlig udnskylning - Aab spillede bare en skidt kamp - selv flere af spillerne siger det samme
Ja indrømmer jeg også. Men tydeligt at man ikke kunne få et spil i gang når dommeren fløjtede hele tiden.
Citat fra bold"Selvom dommeren stod med ryggen til, så skulle Getafte bare råbe op, så fløjtede han
Og det giver vel et indblik i Getafe fik lidt flere frispark end AaB trods AaB efter min mening ikke rigtig lavede flere.

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #308: 07 Dec 2007, 13:01 »

Ja indrømmer jeg også. Men tydeligt at man ikke kunne få et spil i gang når dommeren fløjtede hele tiden.
Citat fra bold"Selvom dommeren stod med ryggen til, så skulle Getafte bare råbe op, så fløjtede han
Og det giver vel et indblik i Getafe fik lidt flere frispark end AaB trods AaB efter min mening ikke rigtig lavede flere.

Helt enig dommeren var ikke god i går - til tider næsten pinligt...
Men nej han var ikke skyld i AaB tabte...

DaKing
Ynglingespiller

AaB måske videre i UEFA-cppen
« Svar #309: 08 Dec 2007, 08:47 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9653353.html?forside

Anderlecht bliver måske straffet for tilhængernes opførsel - straffen går fra en bøde til udelukkelse af turneringen. UEFA mødes den 13. december og tager stilling til sagen.

Ved godt det ikke er den fedeste måde at gå videre på men det kunne da være lidt coolt alligevel  Rullende Øjne

ManUtd83
Manager

Sv: AaB måske videre i UEFA-cppen
« Svar #310: 08 Dec 2007, 09:54 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9653353.html?forside

Anderlecht bliver måske straffet for tilhængernes opførsel - straffen går fra en bøde til udelukkelse af turneringen. UEFA mødes den 13. december og tager stilling til sagen.

Ved godt det ikke er den fedeste måde at gå videre på men det kunne da være lidt coolt alligevel  Rullende Øjne

Ja det ville være super. For et hold som AaB må man sige at alle kneb gælder, når vi snakker Europæisk bold. Jeg håber fandeme Anderlechts fans føler sig dumme så !

DaKing
Ynglingespiller

Sv: AaB måske videre i UEFA-cppen
« Svar #311: 08 Dec 2007, 10:08 »

Ja det ville være super. For et hold som AaB må man sige at alle kneb gælder, når vi snakker Europæisk bold. Jeg håber fandeme Anderlechts fans føler sig dumme så !

Ja, det håber jeg sku også - det er fandme også dumt...
Men også rigtig surt for de andre fans - (tænk hc´vis vi var gået videre og så røget ud på den måde)

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #312: 12 Dec 2007, 18:29 »

KAn oplyse at AaB er foran 1-0 over fck i parken. Lindstrøm scorede.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #313: 12 Dec 2007, 18:30 »

KAn oplyse at AaB er foran 1-0 over fck i parken. Lindstrøm scorede.

Kampen bærerpræg af at de absolutte resverver spiller. Ihf for FCK, har ikke hørt om AaB's opstilling.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #314: 12 Dec 2007, 18:31 »

Hvis du så jeres opstilling i forhold til vores, så må jeg le lidt. Hverken Prica, Bonga, AJ eller Ene var med, som er vores bedste. Men det er jo også bare træning, fck vil jo ikke rigtig gå ind i tacklingerne, fordi de skal være klar til Aberdeen, men trods det, så er det kun jer der har fået kort Wink

Følg med her http://www.fck.dk/index.php?pageid=1876&msa=summary

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010