|
ManUtd83
|
|
Nej, men AaB vandt 4-3 ude over Lyngby  Ja ok. Man kan da sige at begge opgør var meget målrige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Det var dælme spændende kamp i aalborg. tillykke med sejren :b og første pladsen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Tillykke med 1. pladsen
Takket være os (Bif)
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Tillykke med 1. pladsen
Takket være os (Bif)
Nejer pænt... Slå så lige FCK næste gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Fantastisk at overvintre på første pladsen. Tak BIf. Så skal vi bare håbe at de kan beholde profilerne. Lige meget at lindström ryger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Jamen tillykke til AAB med Vintermesterskabet 
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Tillykke med 1. pladsen
Takket være os (Bif)
Hmm så det er BIF der har skaffet AaB alle de ponit, der er nok til 1. pladsen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Så skulle de overveje at skaffe nogen point til sig selv. DOH!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Så fed en uge. 2-0 (3-2 til sidst) i London og Før det slog vi FCM, og nu Lyngby også tager vi 1 pladsen. Så vildt. Tak BIF.
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Jamen tillykke til AAB med Vintermesterskabet  Tak Det er flot at de ligger over FCK, når man tager hver isærs økonomi i betragtning 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Jeps alle deres ponit  gad at fck havde flest ponit (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DaKing
|
|
Vil også lige notere min glæde over gårsdagens resultat og det faktum at "VI LIGGER NUMMER 1"-nu kan vi så se frem mod en forhåbentlig god kamp, med min. et point til AaB på torsdag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Vil også lige notere min glæde over gårsdagens resultat og det faktum at "VI LIGGER NUMMER 1"-nu kan vi så se frem mod en forhåbentlig god kamp, med min. et point til AaB på torsdag  1 point kan vi ikke bruge til en skid, vi SKAL vinde de 2 sidste kampe hvis vi vil videre til næste runde... Men sikken et kamp, efter 40 min vil jeg gerne have solgt den for et uafgjort resultat, men er nu heller ikke utilfreds med 3 point når det kommer til stykket 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|