home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 705 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528399 gange)
Niicklas12
Ynglingespiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #210: 26 Nov 2007, 18:12 »

Er meget enig. Er lige glad med at de spiller primitivt, hvis det hjælper og det kan man vist godt sige det gør med aabs. En delt førsteplads er fandme flot, så langt ind i sæsonen, plus aab har nr 1 og 2 på topscorelisten. Brøndby vinder lige overraskende mod FCK i næste runde, og så klasker vi Lyngby hjemme. Så kan vi overvintre på førstepladsen Smiley

Ja det må vi håbe, men er ikke så sikker på den Lyngby kamp.. De viste trods alt god moral i deres kamp mod Randers..

Men igen, hvad er det i AaBs spil der er primitivt? synes ikke jeg har fået svar endnu..

Niko
Gæst

« Svar #211: 26 Nov 2007, 18:21 »

Efter denne runde, så tror jeg, at de 2 som skal kæmpe om mesterskabet er fundet. AaB og FC København.

Og sådan som I spiller nu, vil jeg mene at I er dem som fortjener det mest. En ros til jeres hold, for flot fodbold! Smiley

Kan virkelig godt li', at se AaB spille. Kanon fodbold. Noget af det bedste som, der har været i lang tid, inden for dansk fodbold.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #212: 26 Nov 2007, 18:23 »

Formentligt mange lange bolde mod Prica. Men folk der udtaler sig i frustration over i sin klubs nederlag mod AaB glemmer også at AaB rigtig mange gange i løbet af en kamp også kombinerer sig rigtig flot igennem.  
Er ved at brække mig over folk der ikke kan tåle AaB's succes og lader sig medrive fordi en eller anden idiotisk træner eller spiller udtaler sig kritsik overfor AaB's spillestil.

JKJ
Gæst

« Svar #213: 26 Nov 2007, 18:23 »

Ja det må vi håbe, men er ikke så sikker på den Lyngby kamp.. De viste trods alt god moral i deres kamp mod Randers..

Men igen, hvad er det i AaBs spil der er primitivt? synes ikke jeg har fået svar endnu..

Aner det heller ikke, de andre hold kalder jo bare deres måde primitivt... men det er vist noget med lange bolde op til Prica som de er utilfredse med...

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #214: 26 Nov 2007, 18:23 »

Efter denne runde, så tror jeg, at de 2 som skal kæmpe om mesterskabet er fundet. AaB og FC København.

Og sådan som I spiller nu, vil jeg mene at I er dem som fortjener det mest. En ros til jeres hold, for flot fodbold! Smiley

Kan virkelig godt li', at se AaB spille. Kanon fodbold. Noget af det bedste som, der har været i lang tid, inden for dansk fodbold.

Tak Cesc  Thumbs Up
Endelig den cadeau de fortjener  Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #215: 26 Nov 2007, 18:25 »

Cesc enig Wink

[Min signatur er for stor]

Niko
Gæst

« Svar #216: 26 Nov 2007, 18:27 »

Tak Cesc  Thumbs Up
Endelig den cadeau de fortjener  Smiley

Som de sagde i Onside.

Lange bolde op til Prica, også sender han den videre og så gør De 3 andre arbejdet. Det ser rigtig godt ud! Virkelig smukt fodbold! Smiley

Selvom, jeg dog håbede på at FCM vil vinde mesterskabet. Selvfølgelig efter AC Horsens.  Wink

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #217: 26 Nov 2007, 18:34 »

Nå ja for i Onside besidder man jo en taktisk viden på et plan hvor selv vores gode italienere ikke kan være med.   
Hvis du overhovedet har set AaB's kampe ville du sandsynligvis også opdage at de rent faktisk OGSÅ formår at spille god fodbold. Men igen, folk har jo så ondt i røven over AaB's succes.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #218: 26 Nov 2007, 18:38 »

Nå ja for i Onside besidder man jo en taktisk viden på et plan hvor selv vores gode italienere ikke kan være med.   
Hvis du overhovedet har set AaB's kampe ville du sandsynligvis også opdage at de rent faktisk OGSÅ formår at spille god fodbold. Men igen, folk har jo så ondt i røven over AaB's succes.

Tror ikke det var ment som kritik Wink

Men ja, meget af AaBs spil er bygget op omkring Rade, men det er da klart når han er vores bedste spiller.. eller i hvertfald en af de bedste.. Men vil også sige at AaB er blevet gode til at spille sig frem til chancer, specielt her på det sidste.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #219: 26 Nov 2007, 18:43 »

Hehe. Okay den tager jeg selvfølgelig på min kappe hvis det er tilfældet. Men den beskrivelse af AaB's spil Cesc fremlagde plejer man jo ikke ligefrem at forbinde med flot fodbold så troede derfor det var men ironisk. Smiley

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #220: 26 Nov 2007, 18:50 »

Yees, så er der AaB-FCM på tv2 sport Opstemt det er så nu vi alle følger med og ligger mærke til at AaB spiller betydeligt bedre end FCM Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #221: 26 Nov 2007, 18:52 »

FCM er da bare så pissemisundelige. Det er SÅ vammelt at høre på. Viser da mangel på god sportsånd.

Det er da muligt at Aab ikke spillede voldsomt flot i går, men i topkampe gælder det imo de 3 point og Aab formåede at skaffe dem igår - og Johansson burde have scoret to mål yderlige.

Elsker Aab for de handler de laver. De spillere de formår at få til klubben er fuldstænding fantastisk, synes jeg. Prica og Siyabonga Nomwethe på fri transfer !

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #222: 26 Nov 2007, 18:56 »

FCM er da bare så pissemisundelige. Det er SÅ vammelt at høre på. Viser da mangel på god sportsånd.

Det er da muligt at Aab ikke spillede voldsomt flot i går, men i topkampe gælder det imo de 3 point og Aab formåede at skaffe dem igår - og Johansson burde have scoret to mål yderlige.

Elsker Aab for de handler de laver. De spillere de formår at få til klubben er fuldstænding fantastisk, synes jeg. Prica og Siyabonga Nomwethe på fri transfer !

Og Johansson  Grin

JKJ
Gæst

« Svar #223: 26 Nov 2007, 18:58 »

hvem er Aab??

Den klub der ligger i Aalborg staves sådan: AaB  Thumbs Up

Pjat til side men det er lidt skægt at se hvor mange måder der staves på... men den korrekte er altså AaB  Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #224: 26 Nov 2007, 19:00 »

hvem er Aab??

Den klub der ligger i Aalborg staves sådan: AaB  Thumbs Up

Pjat til side men det er lidt skægt at se hvor mange måder der staves på... men den korrekte er altså AaB  Peace

undskyld

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010