home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525588 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #645: 16 Mar 2008, 13:51 »

Så dejligt at se AaB igang igen. Selve resultatet er jeg sådan set tilfreds med, 1-1 i Odense. I perioder viser vi poleret pasningsspil og flotte kombinationer, krydret med godt kontraspil, men vi ser stadig antydninger af lange bolde, specielt når forsvaret bliver presset. Men klart en positiv oplevelse i går. En anden til jeg bed mærke i var Johanssons betydning! Spillet flyder klart bedre når han er inde, og han får bygget nogle lækre angreb op.
Samtidigt gav Nillson prøver på hans enorme speed og han fik også scoret et mål. KOM SÅ LYNGBY! Thumbs Up !

Jeg er helt enig i, at AaB i perioder var OB klart overlegne teknisk og tempomæssigt. Det var jo nærmest power play i store dele af 2. halvleg. Nomvethe havde dog alt alt for mange boldtab. Det sås tydeligt, at han ikke er helt oppe i omdrejninger endnu.
Selvfølgelig skal forsvaret sparke bolden væk, og gerne langt væk, når de er hårdt presset. Hvad angår lange afleveringer i øvrigt, så forstår jeg ikke modvilijen. Som Hamrén har udtalt: "Vi spiller med alle slags afleveinger" Underforstået, at han ikke vil lægge sig fast på én aflevingsstil.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #646: 16 Mar 2008, 14:08 »

Jeg er helt enig i, at AaB i perioder var OB klart overlegne teknisk og tempomæssigt. Det var jo nærmest power play i store dele af 2. halvleg. Nomvethe havde dog alt alt for mange boldtab. Det sås tydeligt, at han ikke er helt oppe i omdrejninger endnu.
Selvfølgelig skal forsvaret sparke bolden væk, og gerne langt væk, når de er hårdt presset. Hvad angår lange afleveringer i øvrigt, så forstår jeg ikke modvilijen. Som Hamrén har udtalt: "Vi spiller med alle slags afleveinger" Underforstået, at han ikke vil lægge sig fast på én aflevingsstil.
Det ville da også være dumt. Men AaB har ikke angriberne til at slå alt for mange lange bolde. De sparkede nogle stykker, men det var faktisk heller ikke slemt. Jeg tror på de kan tilpasse sig den nye stil Smiley Ærgeligt at OB får scoret, for de var reelt ikke farlige.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #647: 16 Mar 2008, 14:16 »

Det ville da også være dumt. Men AaB har ikke angriberne til at slå alt for mange lange bolde. De sparkede nogle stykker, men det var faktisk heller ikke slemt. Jeg tror på de kan tilpasse sig den nye stil Smiley Ærgeligt at OB får scoret, for de var reelt ikke farlige.

OB var utroligt ufarlige. Troede de kunne mere offensivt. Og OB fik mig bekendt ikke scoret Cool

Efter at have set kampen igen, er jeg fuld af tillid til AaB Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #648: 16 Mar 2008, 14:18 »

OB var utroligt ufarlige. Troede de kunne mere offensivt. Og OB fik mig bekendt ikke scoret Cool

Efter at have set kampen igen, er jeg fuld af tillid til AaB Smiley
Enig! Jeg tror fanme på det guld! Men igen. Der skal satme ikke kun spil og fight til. Der skal held ! OG jeg håber af hele mit hjerte, at AaB har det! Smiley

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #649: 16 Mar 2008, 14:28 »

Enig! Jeg tror fanme på det guld! Men igen. Der skal satme ikke kun spil og fight til. Der skal held ! OG jeg håber af hele mit hjerte, at AaB har det! Smiley

Jeg skal være så stiv, når vi bliver mestre, at jeg må gætte på, hvad der er op og ned Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #650: 16 Mar 2008, 18:56 »

Karneval og guld = død over Aalborg ! Smiley

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #651: 16 Mar 2008, 19:00 »

Karneval og guld = død over Aalborg ! Smiley
Jeg frygter, at de får travlt på sygehuset med udpumpninger Opstemt Så tror jeg sgu Aalborg vælter Tunge

søgaard
Gæst

« Svar #652: 16 Mar 2008, 19:02 »

Haha Opstemt Nemlig.. Desværre er jeg til Rockparty den weekend, hvor Suppen bliver afgjort Smiley men der bliver da også drukket minimum 10 bajere mere, hvis AaB vinder Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #653: 16 Mar 2008, 19:08 »

Haha Opstemt Nemlig.. Desværre er jeg til Rockparty den weekend, hvor Suppen bliver afgjort Smiley men der bliver da også drukket minimum 10 bajere mere, hvis AaB vinder Opstemt
What?! Skal du ikke på stadion Grin

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #654: 17 Mar 2008, 14:56 »

Jeg synes også at AaB er klart det bedste hold mod OB. Jeg må sige at jeg havde troet at de ville få større problemer mod OB end de gjorde. Det eneste sted på banen AaB var underlegne var når de slog de lange bolde op i feltet, hvilket jeg også synes er tåbelig. De kunne gøre det i efteråret, fordi de havde Prica der var fuldstændig overlegen i luftspillet, men nu bliver de sgu nødt til at få bolden ned på jorden. Når de gør det ser vi også at de kan splitte et ellers udmærket OB forsvar op. Tror AaB bliver farligt, når de lige får spillet de nye mænd ind og finder ud af at de skal droppe de lange bolde. Så må vi bare håbe at det ikke varer for længe!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #655: 18 Mar 2008, 12:17 »

Pænt. Odense skriver de ikke hørte os. Men vi hørte heller ikke dem . Såå, vil mene vi var meget dominerende på tribunen. Siger folk os da de så den i tv.
Hvordan kan de tillade sig og skrive det? Der var flere skrålende folk i AaB-trøjer, end der var folk i OB-trøjer. Trods jeg betragter OB som et godt hold, skuffer deres fans mig utrolig meget. Jeg kunne på intet tidspunkt høre dem, ikke engang ved "deres" scoring. Men tak for en hammer fed tur til Odense! Kanon stemning, en skam at OB var heldige med 1-1.. Vi ses i Horsens imorgen!

JKJ
Gæst

« Svar #656: 18 Mar 2008, 12:44 »

AaB'er udatget til landsholdet... og vil nok blive det de næste mange år...  Djævel

Det drejer sig om AaB's hold læge Søren Kaalund som nu bliver landsholdets nye faste læge...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10864708.html?forside

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #657: 19 Mar 2008, 22:16 »

God start på påsken. AaB fik de 3 point. Synes faktisk at AaB spiller en rigtig god første halvleg og kunne rent faktisk godt have gået til pause med en føring på par mål. Curth har par stykker, som han burde prikke ind. Anden halvleg synes jeg ikke så meget om. Den var meget rodet, men trods det får de to mål, og så er det jo dejligt at FCK dummer sig Smiley Så har vi hentet et mål på de 2 første kampe. God start!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #658: 19 Mar 2008, 22:16 »

Desuden spillede Lasse sgu godt i dag! Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #659: 20 Mar 2008, 13:53 »

Desuden spillede Lasse sgu godt i dag! Smiley
2 mål i 2 kampe er ganske acceptabel! Smiley

VI LIGGER NUMMER 1!!

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010