home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 395942 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #60: 31 Aug 2007, 14:25 »

AaB mod Sampdoria... Ikke lige den nemmeste modstander, men på den anden side så var der ingen nemme modstandere...e skal bestemt også forfølges...
Umiddelbart vil jeg sige at chancen for at gå videre ligger på max 25%, men den chance skal bestemt også forfølges... Og chancen for at Sampdoria undervurdere AaB tror jeg vil være ret stor... de mener jo at de er bedre end alle andre dernede...

Og som Michael Jakobsen allerede har udtalt: "- Det er klar at det bliver en svær kamp dernede, men kan vi få et godt resultat med hjem, så handler det bare om at køre dem over på hjemmebane. " citat slut - og det har han jo ret i  Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #61: 04 Sep 2007, 10:23 »

3 point mere ind på kontoen, det begynder at ligne noget nu, det var ovenikøbet den 3. sejr i træk, det er vist ikke sket i meget meget lang tid...
Det skulle efter sigende ikke have været den flotteste kamp men 3 point er i hus og de kommer heldigvis ikke altid efter det flotteste spil...
Nu venter Brøndby - Lyngby og Viborg i de næste 3 kampe og det skal imo give min 7 point hvis de igen skal være med i den sjove ende i år...
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #62: 04 Sep 2007, 10:45 »

Det skulle efter sigende ikke have været den flotteste kamp men 3 point er i hus og de kommer heldigvis ikke altid efter det flotteste spil...
Tjaa, de medier der har sagt det ikke var en flot og god kamp af AaB, har ganske enkelt ikke set den. AaB lagde allerede hårdt ud fra start, hvor Enevoldsen kom frem til en chance som kun blev reddet med fingerspidserne fra FCN-keeperen. Nogle minutter efter scorede FCN, kæmpe forsvarsfejl. Dernæst var AaB nede i 5-10 min, og resten af kampen sad AaB solidt på. At de ikke gik hjem med en 4-1 sejr er kun held. Desuden blev de snydt for 2 kæmpe straffespark! Anders Hermansen var satme elendig. Hvor han kastede rundt med gule kort til AaB, kunne FCN tage til takke med en mundtlig advarsel, hold op han var elendig!

Og de næste 3 kampe mod Brøndby, Lyngby og Viborg kan nemt gå hen og give 9 point.

Ses på stadion!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #63: 04 Sep 2007, 10:51 »

Tjaa, de medier der har sagt det ikke var en flot og god kamp af AaB, har ganske enkelt ikke set den.


Mon dog, jeg har ikke selv set den, men så mange medier kan ikke tage fejl, plus jeg har snakket med et par stykker som så den i tv og de var ikke imponeret...

Men det er vel også lige meget, de vandt og det var vel det vigtigste...
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #64: 04 Sep 2007, 11:08 »

Bare lige for at tage et par kommentare fra trænerne.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73191 - Hamrén.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73195 - Wieghorst - FCN's træner, hvis nogen er i tvivl.

Begge siger at AaB's sejr var fuld fortjent. Og JKJ, kan du linke nogle sider der siger det modsatte? Desuden vil jeg mene de to træneres udtalelser er mere holdbare, end medierne.. Når du nu skal linke, så lad være med at linke til bold.dk's artikler (tænker på deres journalister, for de sender ikke journalister ud på stadion for at se den, men henter information fra andre sider.)..

Ekstra bladet som også mener AaB sad på kampen - http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/aab/article333899.ece
Sportenkort.dk - http://www.sportenkort.dk/nyhed/66293/fodbold/tiltr%e6ngt+sejr+til+aab
Avisen 24timer har endda overskriften "AaB dominerede mod FCN"..
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #65: 04 Sep 2007, 11:16 »

Bare lige for at tage et par kommentare fra trænerne.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73191 - Hamrén.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73195 - Wieghorst - FCN's træner, hvis nogen er i tvivl.

Begge siger at AaB's sejr var fuld fortjent. Og JKJ, kan du linke nogle sider der siger det modsatte? Desuden vil jeg mene de to træneres udtalelser er mere holdbare, end medierne.. Når du nu skal linke, så lad være med at linke til bold.dk's artikler (tænker på deres journalister, for de sender ikke journalister ud på stadion for at se den, men henter information fra andre sider.)..

Ekstra bladet som også mener AaB sad på kampen - http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/aab/article333899.ece
Sportenkort.dk - http://www.sportenkort.dk/nyhed/66293/fodbold/tiltr%e6ngt+sejr+til+aab
Avisen 24timer har endda overskriften "AaB dominerede mod FCN"..

AaB er mit hold, bare lige for at gøre det klart... jeg siger jo ikke ikke at de ikke dominerede, siger bare det ikke var en flot kamp... man kan sagtens dominere uden at spille godt og flot...

Og så gider jeg ikke komme ind på det mere, 3 point er 3 point og så er jeg ligeglad hvordan de får dem...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #66: 04 Sep 2007, 11:18 »

Logged



wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #67: 04 Sep 2007, 13:05 »

Sjovt nævner ingen af dem de to chancer AaB havde på stolpen inden FCN's mål. Eller den de havde på overliggeren, eller de 2 friløbere lige efter AaB's tredje mål. AaB spillede rigtig flot fodbold, flyttede bolden rundt hele tiden, uden at miste den. FCN kom kun frem til 1-2 reelle chancer. Flot arbejde af AaB, og skide flot kamp at se på.
Logged

AAb-anders
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #68: 04 Sep 2007, 13:44 »

Det er sku´ lækkert med 6 point i 2 kampe. Med Vilakazi, Olfert, Augo, og zaza tilbage, bliver det næsten som 4 klasse nyindkøb, håber jeg da.
Logged

AndersChristensen

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #69: 05 Sep 2007, 08:18 »

Vilakazi og Olfert har jo ikke spillet endnu Wink Og Augo er stadig ikke fit for fight. Han kom ind i 2. halveg mod FCN, men dominerede ikke midtbanen. Men det skal nok komme, hvis han ellers kan holde sig skadesfri.
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #70: 05 Sep 2007, 09:25 »

Sjovt nævner ingen af dem de to chancer AaB havde på stolpen inden FCN's mål. Eller den de havde på overliggeren, eller de 2 friløbere lige efter AaB's tredje mål. AaB spillede rigtig flot fodbold, flyttede bolden rundt hele tiden, uden at miste den. FCN kom kun frem til 1-2 reelle chancer. Flot arbejde af AaB, og skide flot kamp at se på.

Den slags hedder københavneri;-)

Og det var en flot kamp af AaB:-)
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #71: 05 Sep 2007, 09:39 »

Den slags hedder københavneri;-)

Og det var en flot kamp af AaB:-)
Lige præcis.. Det er de skide farvede medier. Tak for støtten ElGuapo. Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #72: 05 Sep 2007, 09:52 »

Lige præcis.. Det er de skide farvede medier. Tak for støtten ElGuapo. Smiley

Any time:-)

Ja, de har tre farver. Gul, blå og hvid..:-p
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #73: 17 Sep 2007, 09:20 »

Tillykke med sejren igår! Fuld fortjent, og Brøndby var efter min mening meget heldige med, at vi ikke vandt med flere mål.. Nogen der så kampen? For dommeren var da elendig, til begge sider. :S

Spar Nord kogte fuldstændig over! Wink
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #74: 20 Sep 2007, 17:47 »

Så er det sgu Italien iaften drenge! Held og lykke.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010