home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1208 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458964 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #1845: 18 Sep 2008, 10:12 »

Ingen tvivl om, at det var et super flot resultat for AaB, men ligefrem at kalde det et historisk resultat for dansk fodbold - det synes jeg er lidt meget Smiley

Men super flot, og god start for AaB på en svær udebane, selvom Celtic er noget så primitive i deres spil Wink

Det er historisk... AaB er det første danske hold der henter point på udebane i CL, det har hverken Brøndby, FCK eller AaB selv præsteret før...  Thumbs Up

Men dælme en flot fight over hele linien... Man kunne godt se de manglede lidt i tempo men det blev rigeligt opvejet i deres fight...

Dommeren, tjaaa først var man glad for han fløjtede offside, den var vist rimelig tvivlsom, men derefter ved man jo nærmest ikke om man skal grine eller græde da han viser Beauchamp ud for en forselese som vel ingen var i tvivl om MJ begik...
Det gode ved det er at eksperter mener at udvisningen bliver neutraliseret, dvs ingen får karentæne... MJ spillede jo vidre selv om han skulle være vist og Beauchamp kan ikke straffes da han ikke begik forbrydelsen...

dasmessi
Gæst

« Svar #1846: 18 Sep 2008, 10:57 »

Super flot resultat af AAB. Tillykke med det. Og jeg syntes da også AAB skal appellere den udvisning, som de så også har gjort. For dommeren var da helt væk. Beauchamp er da slet ikke med i situationen. Eller jo. Hvis vi ser den langsomme gengivelse, kan vi se han er oppe i en luftduel med en Celtic spiller og jeg ved ikke om det er der kan mener han giver en albue i hovedet.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #1847: 18 Sep 2008, 11:00 »

Super flot resultat af AAB. Tillykke med det. Og jeg syntes da også AAB skal appellere den udvisning, som de så også har gjort. For dommeren var da helt væk. Beauchamp er da slet ikke med i situationen. Eller jo. Hvis vi ser den langsomme gengivelse, kan vi se han er oppe i en luftduel med en Celtic spiller og jeg ved ikke om det er der kan mener han giver en albue i hovedet.

Det var ik pga af en albue. Det var fordi dommeren ikke vidste hvem han skulle vise ud. Derfor tog han chancen med en af forsvarsspillerne men det var så den forkerte. Beauchamp(tror jeg det var) udtalte efter kampen at dommeren gik rundt og spurgte spillerne hvem der havde gjort det, og selvfølgelig ville de ikke sige det  Peace

dasmessi
Gæst

« Svar #1848: 18 Sep 2008, 11:20 »

Det var ik pga af en albue. Det var fordi dommeren ikke vidste hvem han skulle vise ud. Derfor tog han chancen med en af forsvarsspillerne men det var så den forkerte. Beauchamp(tror jeg det var) udtalte efter kampen at dommeren gik rundt og spurgte spillerne hvem der havde gjort det, og selvfølgelig ville de ikke sige det  Peace
Nej, men syntes bare det lignede en albue. Det kunne godt være det var det. Beauchamp har da også ret til at føle sig snydt.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1849: 18 Sep 2008, 16:08 »

Så lige på tv2 - da de viste sporten - at de regner med at AaB helt slipper for karantæne. Præcist som Kim Milton sagde i går aftes til Schmeichel, Laudrup og Elkjær i TV3's studie.

Pga. fejlen vil de ophæve Beuchamp's røde kort, men de vil ikke straffe MJ.

Real Madrid <3

JKJ
Gæst

« Svar #1850: 20 Sep 2008, 12:21 »

Zaza på rundens hold i CL, er det første gang det sker for en spiller i en dansk klub??

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=89395

MJ får så karentæne istedet for Beauchamp... og AaB vil ikke appelere selv om det er sket før for nogle år siden at en forkert mand blev vist ud og derefter fik ingen straf!!  Hvis det havde været en større klub tror jeg også det var sket, men nu er AaB jo en miniput i CL så derfor er de nok lidt nemmere at "tage røven på" for nu at sige det hårdt og brutalt...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=89443

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1851: 20 Sep 2008, 20:22 »

Zaza på rundens hold i CL, er det første gang det sker for en spiller i en dansk klub??

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=89395

MJ får så karentæne istedet for Beauchamp... og AaB vil ikke appelere selv om det er sket før for nogle år siden at en forkert mand blev vist ud og derefter fik ingen straf!! Hvis det havde været en større klub tror jeg også det var sket, men nu er AaB jo en miniput i CL så derfor er de nok lidt nemmere at "tage røven på" for nu at sige det hårdt og brutalt...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=8944

Er meget enig i den vurdering. AaB er jo "blot" et dansk hold, som ingen chance overhovedet har for at komme videre, så der kan vi godt være hårde. Tror det er den opfattelse der har gjort at MJ fik karantæne. Hvis man ser i logikken er det jo retfærdigt nok, men ikke når der har været et fortilfælde og det faldt anderledes ud.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1852: 20 Sep 2008, 20:50 »

Enig. Tror heller ikke de vil få noget ud af at appellere. De er jo ikke dumme. De kan godt se at MJ skulle have haft det på tv billederne.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1853: 20 Sep 2008, 20:51 »

Kan ikke lade være med at lege med tanken: John Faxe Jensen som overtager for Rioch. Manden er dansker, forholdsvis ung og burde have den nødvendige erfaring efter sine år i Brøndby og Getafe. Jeg tror faktisk ikke løsningen ville være så dum endnu.
Vi var ude efter Kent N, og jeg vil vurdere Faxe som nogentlunde samme type. Hvad siger i?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1854: 20 Sep 2008, 20:54 »

Helt enig! Faxe er en trænerprofil vi godt kan bruge.Han er ung og ambitiøs, samtidig med at han har meget erfaring fra sine tidligere jobs. Samtidig har en sikkert en masse kontakter der kan komme os til gode, plus han alene kan tiltrække spillere.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1855: 20 Sep 2008, 20:56 »

Helt enig! Faxe er en trænerprofil vi godt kan bruge.Han er ung og ambitiøs, samtidig med at han har meget erfaring fra sine tidligere jobs. Samtidig har en sikkert en masse kontakter der kan komme os til gode, plus han alene kan tiltrække spillere.
Ikke en mand jeg ville have de store betænkninger overfor, hvis han skulle blive cheftræner. Men ser hellere Hamren kom tilbage fra Rosenborg ;-)

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1856: 20 Sep 2008, 21:02 »

Ikke en mand jeg ville have de store betænkninger overfor, hvis han skulle blive cheftræner. Men ser hellere Hamren kom tilbage fra Rosenborg ;-)

Hamrén er gud! Men han skal ikke tilbage til AaB i mine øjne, ikke før der er gået nogle år, hvis han nogensinde skal tilbage. Hans tid som træner i klubben var fed, en tid alle AaB-fans kan se tilbage på og være stolte af, men nu er det tid til noget andet.
Klubben skal have tilført noget nyt. Det kan skotten Rioch ikke i det lange løb, hans job var at styre os sikkert igennem CL med sin erfaring, andet har han i mine øjne ikke at byde på. Derfor ville det bedste for mig være at Faxe kom til, han kan være den der videreudvikler AaB. Og hvem ved, om fire til fem år, når han ryger til Arsenal som afløser for Wenger, kan Hamrén komme tilbage og tage sit sidste job i gode gamle AaB Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1857: 20 Sep 2008, 23:44 »

Du drømmer, Gerrarden. Wenger bliver på sin post meget længere end 5 år mere! (-:
Men jeg må give dig ret. Hamrén skal ikke tilbage til AaB, selvom jeg gerne så det. Han skal videre i livet, og med det talent han har, så skal han jo næsten til Real Madrid (;

Faxe lyder spændende, men er han ikke lidt for BIF'et?

Real Madrid <3

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1858: 20 Sep 2008, 23:55 »

Du drømmer, Gerrarden. Wenger bliver på sin post meget længere end 5 år mere! (-:
Men jeg må give dig ret. Hamrén skal ikke tilbage til AaB, selvom jeg gerne så det. Han skal videre i livet, og med det talent han har, så skal han jo næsten til Real Madrid (;

Faxe lyder spændende, men er han ikke lidt for BIF'et?

Jeg tror det faktisk ikke. Jeg tror at Faxe er så professionel og en så stor fodboldelsker, at i et øjeblik han skrive under på en kontrakt med AaB, er AaB den eneste klub i hans hjerte, lige indtil den dag han slutter i klubben, så er Brøndby tilbage, men forhåbentlig formindsket i størrelse.
Jeg ser Faxe som en Brøndby-mand, men det røre mig ikke særligt meget i denne situation, da hans personlighed passer ind i AaB.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Philiphp
Lilleputspiller
*

« Svar #1859: 21 Sep 2008, 00:36 »

Et hver point et dansk hold får i CL er stadig historisk  Wink
Men rigtig flot af Aab, der kan stadig håbes på en 3. plads  Opstemt
Jeg er nu ret sikker på at da Brøndby vandt over Bayern tilbage i det forrige århundrede var det på udebane..

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010