home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 484670 gange)
DaKing
Ynglingespiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #180: 09 Nov 2007, 08:35 »

Ja - så blev spændingen udløst - uafgjort, tjaaa det er vel et fornuftigt resultat, Anderlecht er trods alt seedet øverst i puljen Wink
Ros til Mattias Lindström - ikke kun pga målet - men også fordi han har udstråler en fantastisk spilleglæde.
Enevoldsen  får også lige et skulderklap - for et godt stykke arbejde efter indskiftningen.

Manglede sku ellers (gennerelt) lidt mere offervilje fra truppen - de virkede det meste af kampen til at have for meget respekt for de belgiske gæster!
-og så lige Karim Zaza - han havde sku ikke den heldigste aften... (har ellers være super god, men ramte ikke dagen hvor det kørte for ham)

Men vi ser fremad - 1-1 som skrevet et fornuftigt resultat.
Vi er igang  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 08:39 af DaKing » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #181: 09 Nov 2007, 09:02 »

Ja - så blev spændingen udløst - uafgjort, tjaaa det er vel et fornuftigt resultat, Anderlecht er trods alt seedet øverst i puljen Wink
Ros til Mattias Lindström - ikke kun pga målet - men også fordi han har udstråler en fantastisk spilleglæde.
Enevoldsen  får også lige et skulderklap - for et godt stykke arbejde efter indskiftningen.

Manglede sku ellers (gennerelt) lidt mere offervilje fra truppen - de virkede det meste af kampen til at have for meget respekt for de belgiske gæster!
-og så lige Karim Zaza - han havde sku ikke den heldigste aften... (har ellers være super god, men ramte ikke dagen hvor det kørte for ham)

Men vi ser fremad - 1-1 som skrevet et fornuftigt resultat.
Vi er igang  Thumbs Up

Er stort set enig... men det snakkede vi om efter kampen, de virkede lidt benovet over at de i det hele taget var kommet i UEFA-cuppen den første times tid, men derefter kom de langt bedre med i kampen...
1-1 kan jeg også sagtens leve med og især da vi først udligner så kort før tid...

Iøvrigt synes jeg dommeren var direkte dårlig, der var ingen linie i hans kendelser, han fløjtede på de mest underlige tidspunkter og andre gang fløjtede han slet ikke... frasnk arrogance når det var værst... flere gange så man begge hold spillere slå ud med armene når der enten ikke blev fløjtet eller når det gjorde, hans underlige kendelser gik imo begge veje...
« Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 09:58 af JKJ » Logged

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #182: 09 Nov 2007, 18:56 »

Ja, dommeren var elendig, mener at han ødelagde spillet fuldstændig. Det flov som vi plejer at have i spillet fik vi jo slet ikke op at køre pga. de mange stop i spillet.
Men ellers en okay start på UEFA cuppen for os, nu skal vi bare tage Tel Aviv ude, og så håbe på lidt medgang mod Laudrup.. Tror ikke vi har nogen chance i England..

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #183: 12 Nov 2007, 06:00 »

Sådan hvad kan jeg sige andet end at det var sku fortjent (1-2 over FCN) - Augo dagens mand i skysovs  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #184: 12 Nov 2007, 10:12 »

Sådan hvad kan jeg sige andet end at det var sku fortjent (1-2 over FCN) - Augo dagens mand i skysovs  Thumbs Up

Høj moral da trætheden var ved at væere der... men efter 27 kampe indtil nu i efteråret, de mangler stadig 5, så synes jeg det er flot at de stadig bare kværner på...  Thumbs Up

wirenfeldt
Gæst

« Svar #185: 12 Nov 2007, 10:36 »

.. Også kan man også sige, at de har heldet med sig. Det er det de har manglet, de sidste mange mange sæsoner.

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #186: 12 Nov 2007, 10:53 »

.. Også kan man også sige, at de har heldet med sig. Det er det de har manglet, de sidste mange mange sæsoner.

Heldet skal selvfølgelig være der - sådan er det altid for tophold.
-det kommer og går  Hævet Øjenbryn

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #187: 12 Nov 2007, 18:30 »

JA taK, 2-1 over FCN. hjælper, vi skal nemlig vinde hvad der kan vindes, for Guldet skal til Aalborg . Eller ihvertfald bare ikke til København eller Heden, så alle andre steder. Peace

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #188: 12 Nov 2007, 18:32 »

Tror sku vi har en mulighed for at udfordre FCK og FCM iår Smiley Og flot arbejdssejr til drengene i Farum Peace

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #189: 12 Nov 2007, 18:34 »

er ikke så god til det med blog, men mindes du startede en sidste år, kunne du ikke tænke dig at køre den videre, for mangler virkelig en om AaB Smiley

[Min signatur er for stor]

JKJ
Gæst

« Svar #190: 12 Nov 2007, 18:35 »

Tror sku vi har en mulighed for at udfordre FCK og FCM iår Smiley Og flot arbejdssejr til drengene i Farum Peace

Siger ikke vi vinder, man er vel en beskeden nordjyde  Wink , man har altså svært ved at se nogle svagepunkter på holdet i år, de er stort set dobbeltdækket på alle pladserne ueen at det svækker holdet alverden hvis der kommer en skade eller 2...

Så hvorfor skulle vi ikke kunne komme en tak eller to op i forhold til 3. pladsen sidste sæson??

wirenfeldt
Gæst

« Svar #191: 14 Nov 2007, 23:07 »

Er her en der ligger inde med en AaB-Getafe (Til Spar Nord) billet??

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #192: 14 Nov 2007, 23:12 »

Mht mesterskabet, så ser jeg hellere AaB tage skabet end FCM. Dels fordi jeg brækker mig over FCM( det er bare en fordom til dem Wink ), og dels fordi FCM er elendige europæisk, mens AaB har rutine og klasse, hvilket dette års resultater beviser Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #193: 14 Nov 2007, 23:14 »

Tjaa, bronze til AaB igen i år, vil være ganske ganske ganske ganske fint!

Og selvfølgelig en lille UEFA-Cup guld medalje omkring halsen, sådan bare for sjovs skyld?

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #194: 15 Nov 2007, 07:13 »

er ikke så god til det med blog, men mindes du startede en sidste år, kunne du ikke tænke dig at køre den videre, for mangler virkelig en om AaB Smiley

Ja- det mangler vi sku. En BLOG om AaB.
Er der ikke en der er frisk på det?

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010