home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg en fodbolddommer
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Spørg en fodbolddommer  (Læst 16846 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Spørg en fodbolddommer
« Svar #15: 09 Jul 2010, 00:54 »

Nej, vi har ikke noget "pointsystem" som du kalder det. Men hvis han har advaret spilleren ved at komme med en påtale tidligere i kampen, så har han givet hele holdet og modstanderholdet en advarsel om at flere af denne slags svinestreger vil komme til at koste senere i kampen. Smiley

"pointsystem" var skam også bare fordi, jeg ikke lige kunne finde på noget bedre Smiley
Men man hører bare tit snakke om, at de fik advarslen, pga. en anden for holdet lavede noget lige før Peace

Fernando
Gæst

« Svar #16: 11 Jul 2010, 16:03 »

Guldbrand
Blogmester

« Svar #17: 11 Jul 2010, 16:06 »

Så længe bolden bliver skudt fremad, og den anden spiller står uden for feltet, så er der mig bekendt intet galt i det..   Smiley

Enged
Gæst

« Svar #18: 11 Jul 2010, 16:09 »

Er det ikke det, som der lige netop er lavet en regel om? At man ikke må stoppe i sit tilløb længere, og at man skal sparke? Bl.a. for at undgå "stutter shots" som det hedder på engelsk, eller er den slags der ikke inde over den regel?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #19: 11 Jul 2010, 16:14 »

Er det ikke det, som der lige netop er lavet en regel om? At man ikke må stoppe i sit tilløb længere, og at man skal sparke? Bl.a. for at undgå "stutter shots" som det hedder på engelsk, eller er den slags der ikke inde over den regel?

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om.. Men, man kan jo sagtens udføre dette uden at stoppe sit løb, og hvem skal afgøre hvornår det er et spark eller en aflevering?  Man kan jo i teorien godt udføre et direkte elendigt spark, der dermed bliver til en aflevering..  Desuden kan jeg intet galt se i dette, da modstanderne har samme betingelser for at nå bolden..

søgaard
Gæst

« Svar #20: 11 Jul 2010, 16:15 »

Man må ikke stoppe helt op i sit tilløb, men samtidig så må man ikke sætte tempoet ned i så en høj grad, som man f.eks. så i ANC, hvor han fuldstændig snød målmanden ved at stoppe op, så målmanden gik for tidligt og han let kunne placere bolden i modsatte side.

Lige den med Duncan vil jeg mene stadigvæk er tilladt Smiley

Enged
Gæst

« Svar #21: 11 Jul 2010, 16:19 »

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om.. Men, man kan jo sagtens udføre dette uden at stoppe sit løb, og hvem skal afgøre hvornår det er et spark eller en aflevering?  Man kan jo i teorien godt udføre et direkte elendigt spark, der dermed bliver til en aflevering..  Desuden kan jeg intet galt se i dette, da modstanderne har samme betingelser for at nå bolden..
Det skal dommeren jo så afgøre, det er det der er hans job. Smiley
I teorien ja, men i praksis sker det jo kun, hvis det er en ekstrem dårlig bane, eller det er miniputfodbold.
Den regel jeg snakkede om før var lavet for at målmændene skulle have det 'lettere', og det er i hvert fald ikke let, hvis man må den slags, men ellers så har du da fuldstændig ret, det er jo mere eller mindre lige betingelser for begge hold, og jeg ser sådan set heller ikke noget galt i det.

fck-drengen
Gæst

« Svar #22: 11 Jul 2010, 17:20 »

paradinha er blevet forbudt før VM: http://www.youtube.com/v/cQPYqw7WbnQ

FCK88
Manager

« Svar #23: 11 Jul 2010, 22:37 »

Nej, man må IKKE stoppe op i sit tilløb ved et straffesparks udførelse, da dette betragtes som "usportslig optræden" og medfører at den der laver forseelsen får vist et gult kort. Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Fernando
Gæst

« Svar #24: 11 Jul 2010, 22:39 »

Nej, man må IKKE stoppe op i sit tilløb ved et straffesparks udførelse, da dette betragtes som "usportslig optræden" og medfører at den der laver forseelsen får vist et gult kort. Smiley

Men er det så lovligt at skyde bolden fremad til en anden medspiller ligsom det Retov og Duncan gjorde mod Vejle? :-)

FCK88
Manager

« Svar #25: 11 Jul 2010, 22:39 »

Men er det så lovligt at skyde bolden fremad til en anden medspiller ligsom det Retov og Duncan gjorde mod Vejle? :-)

Nej det er heller ikke lovligt.. det betragtes også som usportslig optræden og medfører også et gult kort til den spiller der forséer sig

Fernando
Gæst

« Svar #26: 11 Jul 2010, 22:42 »

Men er det ikke op til dommeren at dømme om han mener det er forkert eller om målet gælder? medmindre alle dommere ved det er ulovligt  crazy

FCK88
Manager

« Svar #27: 11 Jul 2010, 22:46 »

Men er det ikke op til dommeren at dømme om han mener det er forkert eller om målet gælder? medmindre alle dommere ved det er ulovligt  crazy

Jeg må lige rette mig selv.. Det er ikke forkert at gøre det, men på et straffespark SKAL bolden sparkes fremad.. så man må egentlig godt gøre det som Duncan og Retov gjorde mod Vejle Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #28: 11 Jul 2010, 22:47 »

Okay Det skal da helt sikkert afprøves her i den kommende sæson Thumbs Up

FCK88
Manager

« Svar #29: 11 Jul 2010, 22:49 »

Okay Det skal da helt sikkert afprøves her i den kommende sæson Thumbs Up

Men pas nu på at du ikke sparker for langt fremad Grin

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010