home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 996 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA 12 - Blog Light
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 12 - Blog Light  (Læst 5497 gange)
Erzael
Manager

FIFA 12 - Blog Light
« : 29 Sep 2011, 17:50 »

Efter godkendelse af de høje herrer, så er denne blog light nu kommet til verden. Som alle ved, så er Fifa 12 udkommet idag, og jeg synes det kunne være virkelig fedt, at have en samlet tråd til alle de fede fortællinger, om folks karrierespil.

Så lad os få en fantastisk spændende, og forhåbentlig lang blog light tråd  Thumbs Up

Giv den gas  Smiley

HRz
Gæst

Sv: FIFA 12 - Blog Light
« Svar #1: 29 Sep 2011, 17:55 »

God ide!! :DD, har ikke bestilt endnu, men regner med at få på føds, 7 oktober Smiley

Erzael
Manager

« Svar #2: 29 Sep 2011, 20:47 »

så er vi igang ►►►
Så er der blevet spillet lidt med Newcastle United. Straks efter at have afrundet de første par kick-off kampe, så gik jeg hurtigt igen med karriere delen. Det er min favorit del i Fifa, og hvert år bliver der hurtigt startet et nyt save.
Heri Fifa 12 er valget så landet på Newcastle United. Jeg har valgt professionel niveau, hvilket også er mere end rigeligt til mig lige nu, det kan jeg hurtigt konstatere. Bestyrelsen gav omkring 18 millioner i transfer budget, og små 300,000,- i resterende lønbudget.
<--
Defoe, 12 millioner
Muntari, 8,3 millioner
Granero, 9,5 millioner

De er blevet brugt på tre nye ansigter alt i alt. Den første som blev hentet til Newcastle var Tottenhams hurtige angriber, Defoe. Han blev hentet til klubben, da jeg ikke synes vi havde en skarp nok angriber. Beløbet blev små 12 millioner.

Den næste i rækken var Inters Muntari. Der måtte jeg slippe 8,3 millioner for at få Inter til at slippe ham. I ham får jeg ung midtbanemotor, som stadig har 6-7 gode år i sig endnu. Han ligger på 81-82 i overall stats, og min andenbedste midtbane mand ligger på 78. Så det var et fint køb.
Den tredje handel som gik ind af svingdøren var spanske Granero fra kongeklubben Real Madrid. Granero var utrolig billig i løn, og kostede 9,5 millioner.

For at få råd til de store handler, så skulle der også ryddes lidt ud i truppen. Først blev angriberen Best solgt til franske Lorient for 5,5 millioner. Dernæst blev den centrale midtbanespiller Tioté solgt til tyske Hannover 96 for 10 millioner.
Den sidste mand som har forladt klubben er også en central midtbanespiller. Det er Gosling, som er blevet sendt afsted til Q.P.R for 7 millioner.

I træningskampene er det gået over alt forventning. Først og fremmest skulle jeg lige spille mig på plads på professionelt niveau, men selvom jeg lige skulle ind i det hele, så spillede jeg udmærket i alle træningskampene. Først blev Villarreal lagt ned med 3-2. Det blev fulgt op af et 1-1 resultat mod Hannover 96. I den sidste kamp vandt vi knebent 1-0 over FC Köln.

Newton Heath
Manager

« Svar #3: 30 Sep 2011, 16:27 »

Glimrende idé Erzael!

MANCHESTER UNITED
Jeg var i Elgiganten og købe spillet for den nette sum af 370 kroner idag, og nu er jeg så gået igang med karrieredelen der også er min ubetingede favorit i FIFA. Manchester United er selvfølgelig holdet der kommer under mine kyndige hænder, og jeg har straks ansat nogle spejdere og sendt dem afsted i forskellige retninger for at støve alverdens talenter op. Investeringen i disse har også betydet at jeg ikke har hentet nogle spillere (endnu), mens Dimitar Berbatov og Park Ji-Sung har forladt klubben til henholdsvis Villareal og Napoli. Da Anderson, Tom Cleverley og Michael Carrick ikke er specielt gode har jeg blot Darren Fletcher som eneste stjerne på den centrale midtbane, hvor jeg har forsøgt at lokke Mario Götze fra Dortmund og senest Luka Modric fra Tottenham. Førstnævnte lykkedes ikke, mens Modric-forhandlinger stadig er igang. Min plan C er at forsøge mig med Christian Eriksen, der ser ganske lovende ud.

Nu har jeg så spillet et par venskabskampe, og jeg startede ud på professionel for ligesom at få følingen med spillet, dog tror jeg at jeg sætter niveauet op på verdensklasse snart, da det har været for nemt i de første par kampe. Hjemme mod Chievo vandt jeg 2-0, og det burde vel have været 8-0, men jeg kunne simpelthen ikke ramme målet i min første FIFA 12-kamp. Jeg fik dog sat en ind med Welbeck og en ind med ustoppelige Rooney. Mod Schalke var jeg noget mere konsekvent og bankede dem 5-0. De havde bolden mest, men min omstillingsfase er skræmmende og med et hattrick fra Rooney og en enkelt fra Vidic og Nani vandt jeg stort.

EDIT: Så fik jeg hentet Luka Modric, der har 88 overall og kostede 45 millioner pund.
« Seneste Redigering: 30 Sep 2011, 16:29 af Newton Heath » Logged

Erzael
Manager

« Svar #4: 30 Sep 2011, 16:43 »

Dejligt med en update Newton Smiley

Angående venskabskampene, så tror jeg altså, at de er niveauet under ligakampene. For jeg tabte f.eks. ikke en eneste venskabskamp, og jeg mødte blandt andet Villarreal. Men i ligaen har det bare ikke kørt for mig, så giv det lige et par måneder i ligaen, og kom så med endnu en update Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #5: 30 Sep 2011, 16:51 »

Lækkert drenge :-)!

Newton Heath
Manager

« Svar #6: 30 Sep 2011, 16:55 »

Ja, det kunne jeg også godt forestille mig, nu må vi se om ikke det bliver svært mod Manchester City i Community Shield. Jeg vandt i øvrigt den sidste venskabskamp med blot 1-0 mod HSV, der pakkede sig og gjorde det svært for mig. Jeg fik dog scoret et fint mål med Ashley Young. :-)

Og så vil jeg gerne lufte min begejstring for Luka Modric, for satan hvor er han dygtig. Umuligt at få bolden fra, hurtig på fødderne, knivskarpe pasninger både over kort og lang distance og et dræbende hug fra distancen. Ham og Fletcher på den centrale midt er guf!

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #7: 30 Sep 2011, 17:44 »

Syntes der er lidt vilde handler her i..
Men er selvfølgelig startet med AaB og de har ikke så mange penge, så ville satse på det nye ungdoms system, og selvfølgelig sælge ud. Chanko og Tracy blev solgt mens en masse breddespillere blev udlejet.
Men lidt bonus info er FCK har hentet Evans i United samt Laquinta :-)

[Min signatur er for stor]

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8: 30 Sep 2011, 19:16 »

jeg er da startet op med løverne fra staden, og er ikke så langt endnu men har ligesom Holm valgt at priotere fremtiden

Tidligere: Baloo38

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 30 Sep 2011, 19:20 »

Jeg har startet en karriere med Arsenal. Jeg startede med at købe den Japanske sensation, Shinji Kagawa fra Dortmund, han har gjort det rigtig godt indtil vidre Så solgte jeg Arshavin uden at købe nogen erstatning, da jeg tror på at Chamberlain og Ryo kan klare den fint som reserver for Gervinho og Walcott. Efter jeg havde spillet 2 - 2 mod Liverpool i ligaen, meddeler Van Persie at han ikke gider at spille for klubben mere. Så jeg sælger ham da jeg ikke gider have en spiller i truppen, som ikke gider at spille for klubben. Jeg solgte ham for 45 mio. Euro til Real Madrid, da de gav 3 mio. mere end Barca. Jeg har så købt Cavani fra Napoli som erstatning, da jeg ikke tror at Chamakh kan levere varen. Jeg fik ham vist for ca. 40 mio. Euro Så nu må han bare ikke floppe.
« Seneste Redigering: 30 Sep 2011, 20:52 af Champenralle » Logged

Arsenal FC!!

Batigol
Manager

« Svar #10: 01 Okt 2011, 12:40 »

Jeg er startet med Bolton, hvor jeg spiller på professionel. Jeg startede ret skidt og havde kæmpe problemer med at score i mine 3 træningskampe. Først spillede jeg 0-0 med Cagliari, hvorefter jeg spillede 1-1 med Evian, men sidst fik jeg dog en 1-0 sejr over Sevilla. På grund af de store problemer med at score, hentede jeg Sebastián Abreu (77), som nogle af jer sikkert kan huske fra VM sidste år. Meget karakteristisk uruguayansk angriber på 193 centimeter med langt sort hår. Når man først har set ham spille en gang glemmer man ikke hvordan han ser ud. Siden har han sådan set bombet, og har scoret 9 mål i de 10 kampe jeg indtil videre har spillet i Premier League. Udover Abreu har jeg hentet Pablo Armero (77) i Udinese, Michaël Ciani (77) i Bordeaux, Javi García (80) i Benfica og Björn Sigurdarson (75) i Lilleström. Sidstnævnte hentede jeg fordi Kevin Davies blev skadet i den allerførste Premier League kamp, og jeg ikke havde den store tiltro til hverken Klasnic, Tuncay eller N'Gog. Sigurdarson har til gengæld leveret varen med 5 mål og 3 assists i de 8 kampe han har optrådt i. Resultaterne i Premier League indtil videre ser således ud:

QPR 1 - 2 Bolton
Bolton 1 - 0 Manchester City
Liverpool 0 - 3 Bolton
Bolton 2 - 1 Manchester United
Bolton 1 - 1 Norwich
Arsenal 2 - 1 Bolton
Bolton 2 - 2 Chelsea
Wigan 1 - 1 Bolton
Bolton 2 - 0 Sunderland
Swansea 1 - 3 Bolton

Derudover har jeg spillet to kampe i Liga Cuppen, hvor det først blev til en 3-0 sejr hjemme over Norwich, inden jeg vandt 2-0 mod Blackpool også på egen bane. Så alt i alt har det været et par super gode måneder og jeg befinder mig helt oppe på 2. pladsen, endda a point med City på førstepladsen.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #11: 01 Okt 2011, 12:53 »

Det kunne være du skulle hæve sværhedsgraden en smule Wink

Men ellers nogle super indkøb du har gjort dig Smiley

Batigol
Manager

« Svar #12: 01 Okt 2011, 13:02 »

Det har jeg så sandelig også tænkt mig. Jeg svinger dog bare vanvittigt meget i niveau. Den ene kamp vinder jeg over United, i øvrigt på et mål i 90. minut, og i den næste volder Norwich mig så store problemer at det kun lige med hiv og sving blev til et enkelt point. Men, ja - jeg er også godt og vel tilfreds med mine indkøb. Jeg solgte Stuart Holden, Fabrice Muamba og Tyrone Mears og for de penge de indbragte, samt de jeg i forvejen havde til rådighed, kunne jeg tydeligvis komme ret langt.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #13: 01 Okt 2011, 13:12 »

hehe engelske hold er vidst et hit herinde...
jeg startede selv med Crawley Town

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 01 Okt 2011, 13:24 »

Jeg er startet med Galaxy! Har fået solgt lidt her og der, og har fået købt Michael Owen til klubben! Venskabskampene er blevet spillet og vundet. Er startet på semi-pro, men tager det nok snart op på pro, når nu jeg har vænnet mig til spillet Smiley
- Nice

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010