home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmF quizzen '11 - svarene
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FmF quizzen '11 - svarene  (Læst 9642 gange)
C 23
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #15: 28 Sep 2011, 22:37 »

Hvorfor ikke tage diskussionen på det offentlige forum så alle kan komme med input? Det er da dumt at gemme feedback væk.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #16: 28 Sep 2011, 22:41 »

Hvorfor ikke tage diskussionen på det offentlige forum så alle kan komme med input? Det er da dumt at gemme feedback væk.
Det er I skam også velkommen til Smiley Dette er dog ikke den rette tråd at tage diskussionen, men derimod vil jeg mene at vi bør tage den her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28286.1605
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #17: 28 Sep 2011, 22:56 »

5) Hvor mange medlemmer er der i FmFreaks' Venner?
     - 10




Her fandt jeg mit svar på spørgsmålet som jeg fik til 19 da der stod 19 i første indlæg : http://fmfreaks.dk/index.php?topic=17368.0

Så hvordan kunne man finde ud af der er 10 ?
Logged

Vi skal alle være her.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #18: 28 Sep 2011, 22:57 »

Jeg har før hørt brugere rose den her konkurrence, fordi den også gør at man kommer lidt omkring på siden og opdager sektioner man ikke normalt bruger. Derfor mener jeg også at den har en eksistensberettigel se. Men om spørgsmålene er for svære i denne omgang skal jeg ikke kunne sige. Vinderne sidste år havde 19 rigtige, og i år havde vinderen kun 17. Det kunne måske tyde på at de skal nedjusteres en smule.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #19: 28 Sep 2011, 22:58 »

5) Hvor mange medlemmer er der i FmFreaks' Venner?
     - 10

Her fandt jeg mit svar på spørgsmålet som jeg fik til 19 da der stod 19 i første indlæg : http://fmfreaks.dk/index.php?topic=17368.0

Så hvordan kunne man finde ud af der er 10 ?

Det er helt afgjort ikke den tråd vi har brugt, for den er sidst opdateret i februar 2009! Man køber kun 'medlemskab' for et år ad gangen, så den er hele to perioder forældet. Der er en anden tråd hvor man kan finde tallet.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #20: 28 Sep 2011, 23:10 »

5) Hvor mange medlemmer er der i FmFreaks' Venner?
     - 10




Her fandt jeg mit svar på spørgsmålet som jeg fik til 19 da der stod 19 i første indlæg : http://fmfreaks.dk/index.php?topic=17368.0

Så hvordan kunne man finde ud af der er 10 ?
http://fmfreaks.dk/index.php?action=mlist;sort=ID_GROUP;start=0
Du kunne ha' kigget her.
Det gjorde jeg selv, men fik alligevel svaret forkert. \o/ 
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #21: 29 Sep 2011, 08:19 »

http://fmfreaks.dk/index.php?action=mlist;sort=ID_GROUP;start=0
Du kunne ha' kigget her.
Det gjorde jeg selv, men fik alligevel svaret forkert. \o/ 

Du kan altså ikke tælle til 10? Grin
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #22: 29 Sep 2011, 12:40 »

Åbenbart ikke.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #23: 29 Sep 2011, 20:38 »

Tillykke til vinderne Smiley

Jeg tror nu sagtens at manglen på svarmuligheder er pga. sværhedsgraden. Jeg er klar over at der altid er de samme 'gode gamle' der er rigtig gode til at finde svarene, og det ville tage mig en halv krig at finde dem - derfor orker jeg ikke engang at forsøge. Hvis sværhedsgraden blev sat væsentligt ned ville der komme mange flere svar, men samtidig ville der også være en hel masse der fik 20 rigtige. Så det er vel efterhånden blev til en quiz for eliten. Så håber jeg bare at der kommer konkurrencer til de gængse, som f.eks. den der fremtidens bla bla bla Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gungner
Gæst
 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #24: 29 Sep 2011, 21:03 »

Præcis... Jeg har det også sådan at det ville tage mig alt for lang tid at finde svarene, og derfor gider jeg ikke engang prøve.
Dette skal dog ikke være et surt opstød, men derimod tillykke til vinderne Smiley
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #25: 29 Sep 2011, 21:27 »

Det er naturligvis altid rart med feedback, og alles meninger vil blive taget til efterretning næste år.

@Hawk
Sværhedsgraden er faktisk blevet sat et godt stykke ned siden sidste år, men der var mere end dobbelt så mange, der deltog. Vi regnede med, at det var fordi, at den var for svær sidste år, men det fik bare færre til at være med i år. Jeg synes nu ikke, at det er så slemt med sværhedsgraden. Der var altså kun tre spørgsmål der egentlig er svære. Det med vores gennemsnitshøjde er praktisk talt umuligt at gætte, det vil jeg godt indrømme. Hvad jeg selv hedder, samt Muten og MBJ er heller ikke helt let. Plutos studie er jeg ret sikker på, at han har nævnt op til flere gange her på siden, så hvis man bare er lidt aktiv og husker, hvad man læser, så burde den også kunne huskes. Resten af spørgsmålene handler blot om at lede i afkrogerne på siden, men hvis man er helt blank omkring hvor, så kan jeg godt se problemet.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #26: 29 Sep 2011, 21:34 »

Jeg kan da godt lige indrømme, at jeg hurtigt skimmede spørgsmålene, og lige så hurtigt besluttede mig for at det gad jeg ikke. Der er altid nogle få stykker, som virkelig går op i det og gennemsøger siden for alle svarene, og det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til. De fleste (hvis ikke alle) mine svar ville have været rent gætværk, og uden chance for at vinde alligevel. Derfor har jeg i stedet forsøgt mig med Fremtidens Superliga, eller hvad den nu hed, for der er det rent gætværk fra alles side Wink

Tillykke til dem der har vundet - deres ihærdighed og tålmodighed bør selvfølgelig belønnes, når man nu selv er så doven.
Logged



BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #27: 29 Sep 2011, 21:48 »

Tillykke til dem der har vundet - deres ihærdighed og tålmodighed bør selvfølgelig belønnes, når man nu selv er så doven.

Helt enig!

Idéen med den slags konkurrencer er vel også netop at der skal være noget for alle? At der er et lavt antal deltagere viser vel mest af alt bare at vi er for mange der er for dovne, har bestilt FM eller bare ikke hr selvtilliden til at vi tror på sejren?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF quizzen '11 - svarene
« Svar #28: 30 Sep 2011, 20:04 »

Jeg kan da godt lige indrømme, at jeg hurtigt skimmede spørgsmålene, og lige så hurtigt besluttede mig for at det gad jeg ikke. Der er altid nogle få stykker, som virkelig går op i det og gennemsøger siden for alle svarene, og det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til. De fleste (hvis ikke alle) mine svar ville have været rent gætværk, og uden chance for at vinde alligevel. Derfor har jeg i stedet forsøgt mig med Fremtidens Superliga, eller hvad den nu hed, for der er det rent gætværk fra alles side Wink

Tillykke til dem der har vundet - deres ihærdighed og tålmodighed bør selvfølgelig belønnes, når man nu selv er så doven.

Ja, netop, alt det der med at skulle finde oldgamle tråde og afstemninger gider jeg ikke til, især ikke når jeg ved at der altid er en håndfuld som tager sig tid til det, så selvom jeg lagde arbejdet i det, ville jeg ikke vinde - Jeg er ikke ferm nok til at kunne finde svarene.. Smiley Men lækkert for de få som er med hver gang og som regel vinder fordi de gider at bruge tid på det Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010