home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Taber kampe?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Taber kampe?  (Læst 4461 gange)
Enzo
Manager

Taber kampe?
« : 30 Aug 2011, 18:34 »

Hej Gutter..
Jeg har fået et problem, efter at jeg er startet på et mega fedt spil, med Blackburn Rovers.
Og problemet er at jeg nu har spillet over al forventning, og lå nr. 1, for et par kampe siden, men har de seneste 4 kampe, er det blevet til nederlag, til nogle modstandere jeg burde kunne slå...

Hvad skal jeg gøre? - Jeg har IKKE rettet på min taktik - Og er det nødvendigt med et screenshot af taktikken?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

TroelsJ
Førsteholdsspiller

Sv: Taber kampe?
« Svar #1: 30 Aug 2011, 19:41 »

Orhh hvor vildt du har tabt til Aston Villa, Bolton, og Fulham med Blackburn. Din klub er jo i dyb krise Græder

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Ariana Grande
Manager

« Svar #2: 30 Aug 2011, 19:44 »

Orhh hvor vildt du har tabt til Aston Villa, Bolton, og Fulham med Blackburn. Din klub er jo i dyb krise Græder

Du skriver det som jeg tænkte, men ville ikke skrive det da det virkede lidt flabet.
Men nu når du har åbnet, må jeg erklærer mig enig med Troels. Det der er da absolut ingen katastrofe? Du er Blackburn? Glæd dig i stedet over du har fåret en god start på sæsonen.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3: 30 Aug 2011, 19:56 »

Du skriver det som jeg tænkte, men ville ikke skrive det da det virkede lidt flabet.
Men nu når du har åbnet, må jeg erklærer mig enig med Troels. Det der er da absolut ingen katastrofe? Du er Blackburn? Glæd dig i stedet over du har fåret en god start på sæsonen.

Sikke da en fantastisk hjælp i to er.. Tror i ikke at der er en årsag til at han netop taber kampene, nu hvor det rent faktisk er et spil vi har med at gøre og ikke det virkelig liv...

TT:

Der kan sikkert være op til flere årsager til hvorfor du er kommet ind i en stime med dårlige resultater, men jeg er overbevist om at det skyldes "re-ranking"hvor modstanderne begynder at få en anderledes opfattelse af dit hold, efter en række med gode resultater. Dette vil sikkert betyde at de i langt højere grad vil begynde at pakke sig ned på egen banehalvdel, og udnytte kontrachancer når du har mange folk med fremme.

En god indikator for om modstanderne begynder at ændre opfattelse af dit hold, er når oddsene begynder at ændre sig. Normalt vil man opleve at man går fra at være jævne, til at du bliver kæmpe favorit, og at modstanderne pludselig har odds over 4-5 stykker for en sejr.

Enzo
Manager

« Svar #4: 30 Aug 2011, 20:02 »

Tak Guldbrand Smiley
Har du et foreslag til noget jeg kan gøre for at få resultaterne igen?
Jeg spiller normalt, men kontraspil, og ikke særlig meget kontrolerret spil.
Desuden så jeg der skrev de 2 første indlæg, hvor ville i så mene at Blackburn skulle havne i ligaen efter en middelmådig sæson?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ariana Grande
Manager

« Svar #5: 30 Aug 2011, 20:03 »

Tak Guldbrand Smiley
Desuden så jeg der skrev de 2 første indlæg, hvor ville i så mene at Blackburn skulle havne i ligaen efter en middelmådig sæson?

7-13 stykker.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6: 30 Aug 2011, 20:13 »

Tak Guldbrand Smiley

Personligt spiller jeg jo efter mine egne teorier som er henvist i min signatur. Her vil jeg, når min modstanders odds for en sejr er over 4.5 begynde at spille defensivt/meget flydende, da det er mit formål at lokke modstanderne længere frem på banen og derefter selv slå kontra og udnytte at deres hold er i ubalance.

Man bør i mine øjne ikke frygte at spille defensivt og tro at man ikke skaber chancer, for faktisk er jeg ofte ret så dominerende ved denne metode og skaber mange chancer og mål.

Men endnu en vigtig ting at være opmærksom på, er at modstanderne også i løbet af en kamp kan begynde at ændre taktik. Dette sker oftes hvis man begynder at komme foran med 2-3 mål, hvorefter de ændre deres taktiske udgangspunkt, hvilket hurtigt kan ændre hele kampen. Derfor bør man være opmærksom på dette, og være klar til at ændre i sine egen taktik for at modstå deres nye taktiske udgangspunkt.

Enzo
Manager

« Svar #7: 30 Aug 2011, 20:13 »

Tak Opstemt
Tabte lige 2-0 til Tottenham Smiley

Enzo
Manager

« Svar #8: 30 Aug 2011, 20:14 »

Personligt spiller jeg jo efter mine egne teorier som er henvist i min signatur. Her vil jeg, når min modstanders odds for en sejr er over 4.5 begynde at spille defensivt/meget flydende, da det er mit formål at lokke modstanderne længere frem på banen og derefter selv slå kontra og udnytte at deres hold er i ubalance.

Man bør i mine øjne ikke frygte at spille defensivt og tro at man ikke skaber chancer, for faktisk er jeg ofte ret så dominerende ved denne metode og skaber mange chancer og mål.

Men endnu en vigtig ting at være opmærksom på, er at modstanderne også i løbet af en kamp kan begynde at ændre taktik. Dette sker oftes hvis man begynder at komme foran med 2-3 mål, hvorefter de ændre deres taktiske udgangspunkt, hvilket hurtigt kan ændre hele kampen. Derfor bør man være opmærksom på dette, og være klar til at ændre i sine egen taktik for at modstå deres nye taktiske udgangspunkt.

Det vil sige at når jeg er underdogs skal jeg spille kontra og meget flydende?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #9: 30 Aug 2011, 20:14 »

Dog skal det måske lige hurtigt nævnes, at nu hvor du igen har tabt nogle kampe, så er det jo ikke sikkert at de pakker sig ned, som de gjorde for 3-4 kampe siden.

Faktisk kan jeg ud fra dit SS, se at Tottenham er klare favoritter inden jeres næste opgør, så det med at spille defensivt/meget flydende vil sikkert ikke hjælpe..

Enzo
Manager

« Svar #10: 30 Aug 2011, 20:16 »

Jeg forstår det ikke..
Når jeg er favorit? - Hvad så?
Og nå de er favorit? - Hvad så?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #11: 30 Aug 2011, 20:19 »

Jeg forstår det ikke..
Når jeg er favorit? - Hvad så?
Og nå de er favorit? - Hvad så?

Når du er stor favorit, så skal du spille defensivt/meget flydende for at lokke modstanderne frem på banen.

Når modstanderne er stor favorit, så skal du spille offensivt/meget stift for ikke at blive fanget for dybt i banen.

Men det er selvfølgelig ikke bare så sort/hvidt, og der er selvfølgelig en masse gråzoner. Så det er kun retningsgivende...

Enzo
Manager

« Svar #12: 30 Aug 2011, 20:21 »

Tak Opstemt
Nu gælder det så Wolves hvor man får 1.80 igen hvis de vinder, og 4 igen hvis jeg vinder...
Hvad skal jeg stille op derr Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #13: 30 Aug 2011, 20:25 »

Når du er stor favorit, så skal du spille defensivt/meget flydende for at lokke modstanderne frem på banen.

Når modstanderne er stor favorit, så skal du spille offensivt/meget stift for ikke at blive fanget for dybt i banen.

Men det er selvfølgelig ikke bare så sort/hvidt, og der er selvfølgelig en masse gråzoner. Så det er kun retningsgivende...
Nu virker det ikke som Enzo rent faktisk er klar over dette, og derfor skærer jeg det lige ud i pap for ham og andre; Der er ikke nogen rigtig eller forkert måde at spille dette spil på. Guldbrand har sine teorier, som langt hen af vejen er meget fornuftige, men dette betyder ikke at de er "rigtige". En stor den af dette spil er held, og det kunne tyde på at dit er opsluppet.

welbz is dat guy

Guldbrand
Blogmester

« Svar #14: 30 Aug 2011, 20:25 »

Tak Opstemt
Nu gælder det så Wolves hvor man får 1.80 igen hvis de vinder, og 4 igen hvis jeg vinder...
Hvad skal jeg stille op derr Opstemt

Umiddelbart vil jeg spille offensivt/meget flydende

Men taktikken kan ikke altid alene gøre det. Det handler også om hvad der bliver sagt på pressekonferencen, samt team-talk.. Iøvrigt er det heller ikke uvæsentligt hvad deres manager udtaler inden opgøret.. Men prøv med offensiv/meget flydende

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010