home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - Thisted
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - Thisted  (Læst 23949 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #45: 30 Aug 2011, 17:38 »

Hvad fanden laver du? Huh Hvorfor starter du bare fordi du ikke har hørt noget fra mig i to dage?
Jeg er enormt ked af det. Hvor langt er du kommet? fordi så kan du bare komme med dit Smiley

EDIT: Jeg er ved vinterpausen.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #46: 30 Aug 2011, 17:39 »

ser godt ud Smiley

dog er jeg skuffet over managernavn valget, da det er rimelig urealistisk at Brian Laudrup ville tage til Thisted
Det kan godt være, men jeg har også oplevet at Avram Grant er taget til AB, og Jon Dahl til Tjørring.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #47: 30 Aug 2011, 19:46 »

Det kan godt være, men jeg har også oplevet at Avram Grant er taget til AB, og Jon Dahl til Tjørring.

ja i spillet, men det ville ikke være sket i virkeligheden
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #48: 30 Aug 2011, 19:53 »

ja i spillet, men det ville ikke være sket i virkeligheden
Nej det er rigtig, men det her er jo også bare i spillet.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #49: 30 Aug 2011, 20:12 »

Jeg er enormt ked af det. Hvor langt er du kommet? fordi så kan du bare komme med dit Smiley

EDIT: Jeg er ved vinterpausen.
Du er længere end mig så bare fortsæt. Du må bare gerne skrive om du kan tage over en anden gang. Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #50: 30 Aug 2011, 20:34 »

Du er længere end mig så bare fortsæt. Du må bare gerne skrive om du kan tage over en anden gang. Smiley
Jeg synes altså bare du skal fortsætte. Du ville jo så gerne tage første sæson Smiley
Det skal jeg nok gøre Wink
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #51: 01 Sep 2011, 22:30 »

Jeg synes altså bare du skal fortsætte. Du ville jo så gerne tage første sæson Smiley
Det skal jeg nok gøre Wink
Nu havde jeg slettet spillet. Ubeslutsom Synes bare du skal fortsætte da du er ved vinterpausen. Men jeg vil gerne have en senere sæson. Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #52: 02 Sep 2011, 18:26 »

Nu havde jeg slettet spillet. Ubeslutsom Synes bare du skal fortsætte da du er ved vinterpausen. Men jeg vil gerne have en senere sæson. Smiley
Det er bare iorden. Hvis det er iorden for de andre, kan du tage anden sæson.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #53: 02 Sep 2011, 19:32 »



Vinterupdate


Ligaen:
Brian Laudrup's mandskab har spillet rigtig flot fodbold her i efteråret, og holdet overvintrer på 2. pladsen, blot 2 point efter 1. pladsen. Vi deler ligaen bedste forsvar og angreb med Kolding. Begge hold har scoret 38 mål og indkasseret 11, hvilket vil sige, at begge hold har en målscore på +27.

Pokalen:
Her er der ikke meget at fortælle om. Vi gik - som forventet - videre fra 1. runde med en 3:0 sejr over Aalborg KFUM, men i 2. runde gav Randers FC os ikke en jordisk chance, og slog os 0:3.

Transfers:
Her i vinduet er der ikke sket meget på transferfronten. Vi har solgt et par overflødige spille, og købt Adrian Schedlinski som erstatning for Anders Brøchner der skifter til AB til sommer.

Spillerstatistik og Taktik:
Holdet har gennem hele sæsonen kørt en 4-5-1, og det har jo også fungeret meget godt. Vi kunne dog også have valgt en 4-2-2-2, da Mark Hjort sagtens vil kunne gå ind i startopstillingen. Vores topscorer er Peter Bechmann, med hele 18 mål i bare 17 kampe. Vores assistmager er Euloge Ahodikpé, der har lavet 10 assists indtil videre.

Økonomi:
Vores økonomi har det ikke fantastisk, og der er et lille underskud hver måned. Det kan dog forhåbenligt ændre sig hvis vi rykker op.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #54: 02 Sep 2011, 20:26 »

*Topscoreliste opdateret
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #55: 02 Sep 2011, 20:48 »

ser ganske fornuftig ud Smiley

Med hensyn til økonomien, så er den ikke være end at vi laver en venskabsturnering ell. noget lign, så skal den nok være på plus igen
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #56: 03 Sep 2011, 15:56 »



2010/11 sæsonen


Ligaen:
I starten af foråret spillede vi ikke særlig god fodbold, og var helt nede og have 9 point op til 1. pladsen, men en god slutspurt gjorde, at vi inden sidste spilledag havde bare 2 point op til 1. pladsen. Selvom vi vandt vores sidste kamp sikkert, vandt Kolding også deres, også blev vi desværre 2'er.

Spillerstatistik:
Vores topscorer blev ikke overraskende Peter Bechmann med 26 mål. Vores assistmager blev Euloge Ahodikpé med 18 assists. Vores bedst spillende spiller var ligeledes Euloge Ahodikpé med en gennemsnitskarakter på 7.74. Vores målmand Mikkel Petersen havde rent bur 11 gange.

Årets spiller:
Ikke alt for overraskende blev Euloge Ahodikpé kåret til årets spiller af fansene. Han spillede 25 kampe, nettede 9 gange, lavede 18 assists, var kampens spiller 3 gange, og havde en gennemsnitskarakter på 7.74.

Transfers:
Inden jeg afleverer spillet videre lykkedes det mig at hente en spiller, der - efter min mening - er lidt af et scoop for klubben. Der er tale om den tidligere AC Horsens spiller Rasmus Katholm, der kommer på fri transfer. Han kommer nok til at danne angrebsduo med Peter Bechmann.

Økonomi:
Vores økonomi er faktisk begyndt at se bedre og bedre ud, og i de sidste måneder har den faktisk været i plus.

Hent spillet her!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #57: 03 Sep 2011, 16:04 »

*Topscorerliste opdateret
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #58: 04 Sep 2011, 12:20 »

Hvem har overtaget spillet nu?
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Thisted
« Svar #59: 04 Sep 2011, 15:32 »

Jeg har ikke tid lige nu, ellers ville jeg da meget gerne have taget spillet nu
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010