home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:30:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  1 Bruger, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Europa rundt
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13 skalaen?
13
- 19 (46,3%)
11
- 10 (24,4%)
10
- 6 (14,6%)
9
- 0 (0%)
8
- 1 (2,4%)
7
- 0 (0%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 5 (12,2%)
Antal Stemmer: 41

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 Udprint
Forfatter Emne: Europa rundt  (Læst 62202 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Europa rundt
« Svar #345: 08 Okt 2006, 20:46 »

Cube du er fantastisk til at skrive blogge. Jeg bliver fuld kommen grebet af dem. KUTGW

Hala Madrid!

cube
Manager

« Svar #346: 08 Okt 2006, 20:47 »

updaten kommer i aften ja. forhåbentlig inden for ½ time Smiley
og tak gutter =D

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

supermehl
Gæst

« Svar #347: 08 Okt 2006, 20:48 »

Det her er en af de klart bedste blogs jeg har læst til dato!
GJ cube  Wink

cube
Manager

« Svar #348: 08 Okt 2006, 21:10 »

Handel:
For at følge princippet om "kun briter" ville jeg søge at erstatte Emanuel Pogatetz, Antonio Tranchina, Daniele Bonera og Vincent Enyeama. Januarhandlerne ser ud som følger:

Danny Graham solgt til Tottenham for 50.000.000

Danny var aldrig en vigtig del af truppen og da han ofte var utilfreds med manglende spilletid, faldt det mig helt naturligt at sælge ham. Tottenham kan blive en god klub for den 28-årige striker.

John Bull hentet i Wolverhampton for 60.000.000
En yderst talentfuld venstre back. John Bull er kun 21 år gammel og kan blive en rigtig god spiller for Middlesbrough. Vores fans erklærede sig meget tilfredse med købet.

Gary Allen hentet i Wigan for 75.000.000
20 årigt talent, der besidder en stor alsidighed og en del kvaliteter. Jeg er usikker på om han kan gå direkte ind på holdet eller om jeg lige bør vente en ½ sæson med ham her. Det vil træningskampene forhåbentlig fortælle os.

Steven Morris hentet på Leicesters reservehold for 57.500.000
Morris er en spiller, der besidder mange af de vigtigste dyder som midterforsvarer, men, hvad der er mest imponerende er hans teknik. Jeg tvivler dog på hvor meget han for brug for sine tricks i et forsvar, hvor nøgleordet først og fremmest er sikkerhed.

Warren Phillips hentet på Manchester Uniteds u18 hold for 28.000.000
Phillips er 18 år og meget talentfuld, men som det ser ud lige nu forbliver han reserve indtil han har udviklet sig lidt. Han får en løn, der lyder på 10.000 kr. om ugen.

Og så er 19 årige Andy Osborne i øvrigt blevet rykket op fra u18 holdet. Nu skal han fungere som reserve for Lee Croft (der har overtaget Tranchinas plads) på højrekanten.

Efter handel rummer klubkassen 308 mio. kr., hvilket er helt fint for mig, da truppen nu ser tæt på komplet ud. Startopstillingen rummer udelukkende briter med undtagelse af målmandsposten, hvor Vincent Enyeama fra Nigeria stadig tar' teten. Sådan skulle det meget gerne se ud til de fleste kampe i den nye sæson:

Michael Holmes     Dominic O'Brien

Stewart Downing     Mark Noble     Tom Soares     Lee Croft

John Bull     Michael Mancienne     Steven Morris     Chris Dixon

Vincent Enyeama

« Seneste Redigering: 09 Okt 2006, 01:08 af cube » Logged

Tor1991
Gæst

« Svar #349: 08 Okt 2006, 21:13 »

Det ser godt ud Cube, gode handler du har lavet Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #350: 08 Okt 2006, 21:17 »

Seje spillere!
KUTGW

cube
Manager

« Svar #351: 09 Okt 2006, 01:43 »

DET VAR DOG FORBANDET!

Jeg var godt igang med den nye sæson i Boro og havde besluttet mig for at nu ville jeg gå i seng. Jeg plejer at trykke afslut, hvorefter FM spørger om jeg vil gemme. Det gjorde den så ikke i denne omgang så jeg kom til bare at gå ud af spillet uden at gemme. Det har sat mig ca. 20 kampe tilbage og det kan jeg simpelthen ikke overskue at spille igen, samtidig med at jeg skal til at hente alle de samme spillere igen.

Det er pisse bittert og ærgeligt, men nu, hvor der er 11 dage til FM 2007 udkommer er det måske godt det samme?
Der er ikke særlig stor sandsynlighed for at denne blog kører videre, så tak for alle kommentarerne og den positive respons.

For lige at melde om min sidste tid, så skal det nævnes at vi, efter at have tabt sæsonens første 2 kampe, hentede 7 sejre på stribe, slog Arsenal med 2-0 og let kvalificerede os til UEFA Cup gruppespillet med storsejre over Zemun. Vi var 2'ere i ligaen, indtil jeg lavede min bommert.

Græder
« Seneste Redigering: 09 Okt 2006, 01:44 af cube » Logged

Brodtgaard
Manager

« Svar #352: 09 Okt 2006, 08:47 »

DET VAR DOG FORBANDET!

Jeg var godt igang med den nye sæson i Boro og havde besluttet mig for at nu ville jeg gå i seng. Jeg plejer at trykke afslut, hvorefter FM spørger om jeg vil gemme. Det gjorde den så ikke i denne omgang så jeg kom til bare at gå ud af spillet uden at gemme. Det har sat mig ca. 20 kampe tilbage og det kan jeg simpelthen ikke overskue at spille igen, samtidig med at jeg skal til at hente alle de samme spillere igen.

Det er pisse bittert og ærgeligt, men nu, hvor der er 11 dage til FM 2007 udkommer er det måske godt det samme?
Der er ikke særlig stor sandsynlighed for at denne blog kører videre, så tak for alle kommentarerne og den positive respons.

For lige at melde om min sidste tid, så skal det nævnes at vi, efter at have tabt sæsonens første 2 kampe, hentede 7 sejre på stribe, slog Arsenal med 2-0 og let kvalificerede os til UEFA Cup gruppespillet med storsejre over Zemun. Vi var 2'ere i ligaen, indtil jeg lavede min bommert.

Græder

"Rigtige mænd tager ikke backup - de græder"  har jeg læst en sted...
Mega ærgerligt at du ikke autogemmer, f.eks hver måned ?

Trist at det hele nu er slut... Græder    Ellers en dejlig blog

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #353: 09 Okt 2006, 11:55 »

Noooooooooooooooooo oooooo Græder

Ærgeligt.. Forhåbenligt kommer der vel en lignede senere?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BasIth
Gæst

« Svar #354: 09 Okt 2006, 12:48 »

Det har jeg prøvet før.. Især når man lige har startet et godt spil og har lige købt ind lavet taktik og det hele.. Man kan blive så nedtrykt  Græder

Græder Græder Græder Græder Græder Græder
« Seneste Redigering: 09 Okt 2006, 12:51 af BasIth » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #355: 09 Okt 2006, 13:17 »

Det er jeg sgu ked af .. :/

Don Abramovich
Manager

« Svar #356: 09 Okt 2006, 13:53 »

Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder  Græder noooooooooooooooooo ooo Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

BasIth
Gæst

« Svar #357: 09 Okt 2006, 13:54 »

Græder      Græder

Græder     Græder     Græder     Græder      Græder

Græder      Græder       Græder      Græder      Græder       Græder

Don Abramovich
Manager

« Svar #358: 09 Okt 2006, 14:25 »

Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
                                                              Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder GræderGræder
                                                            Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
                                                       Græder Græder    Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
                                                  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
                                          Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder  Græder Græder Græder
                                      Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
                              Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

-KNM-
Manager

« Svar #359: 09 Okt 2006, 14:37 »

"Rigtige mænd tager ikke backup - de græder"  har jeg læst en sted...
Ja, det har jeg også Wink
Virkelig ærgeligt. Det var en rigtig god blog. Set fra den lyse side betyder det dog at du har tid til at fortælle mig hvordan du laver dine udsnit af resultaterne??

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010