home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:13:44 brukens5434 Klubsøgnin... Bayern München
25 Feb 2025, 21:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Europa rundt
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13 skalaen?
13
- 19 (46,3%)
11
- 10 (24,4%)
10
- 6 (14,6%)
9
- 0 (0%)
8
- 1 (2,4%)
7
- 0 (0%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 5 (12,2%)
Antal Stemmer: 41

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Europa rundt  (Læst 62477 gange)
cube
Manager

Sv: Presset hviler på Shakhtar
« Svar #75: 17 Sep 2006, 19:38 »

Ruslan Fomin

Ruslan Rotan

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #76: 17 Sep 2006, 19:40 »

De ser sku gode ud, begge to. Især Rotan Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #77: 17 Sep 2006, 19:55 »

De ser sku gode ud, begge to. Især Rotan Smiley
Enig, det var da nogle fornuftige ukrainere, når man tænker på deres alder, troede slet ukraine havde sådan nogle talenter, selvom Rotan måske ikke er så meget talent mere  Ubeslutsom

cube
Manager

« Svar #78: 17 Sep 2006, 21:01 »

Sæsonstarten forløb forrygende. Vi vandt 4 ud af 4 kampe i Vyscha Liha og havde en målscore på 11-0. Ikke en finger at sætte på det.

Nu gjaldt det Champions League kvallen, hvor vi skulle op imod Werder Bremen. En langt fra let lodtrækning.
Efter blot 58 sekunder blev Gabriel Tamas udvist og så blev det for alvor svært. Klasnic nettede dobbelt, inden Marica skød bolden ind på Wiese i 2. halvleg, som rettede den ind i eget net.
Kampen slutter 2-1 og vi lever endnu i europæisk sammenhæng.

Returopgøret blev en intens affære, hvor vi hele tiden pressede Werder Bremen. Desværre blev der ikke scoret i første halvleg. Vi fortsatte det inædte pres i 2. halvleg, men lige lidt hjalp det. Bremen holdt os fra de helt store chancer og jeg måtte skuffende konstatere at vi ikke skulle deltage i Champions League i år.

Vi havde skuffende inkaseret et nederlag til Dnipro (der i øvrigt havde vundet samtlige af deres kampe) i ligaen, men derefter var vi for alvor tændte på at revanchere os:

3-0 Shakhtar - Metalurg Zp
1-3 Illichivets - Shakhtar
0-3 Metalist - Shakhtar
3-0 Shakhtar - Sigma Olomouc (UEFA Cup 1. runde)
3-1 Shakhtar - Metalurg D
0-7 Podillya - Shakhtar (Ukrainske pokalturnering, 2. runde)

Vores sejrsstime kom til ende, da vi mødte Dinamo Kiev ude. Vi spillede 1-1, men hvad værre var, Ruslan Fomin blev skadet i 3 til 4 måneder og han er nu ikke den eneste, der er ude med skader:

Jan Lastuvka: 4-6 dage
Thomas Hübschman: 2-5 dage
Darijo Srna: 2-4 uger
Ruslan Rotan: 1 måned
Sergio Agüero: 2-4 uger
Ciprian Andrei Marica: 2-5 dage

Altså 6 spillere fra startopstillingen er ude med skader. Det begynder dog at lysne, da mange af spillerne er tæt på at være tilbage i fuld træning.
« Seneste Redigering: 18 Sep 2006, 00:28 af cube » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #79: 17 Sep 2006, 21:18 »

Surt med alle de skader og også surt at du røg ud af CL allerede inden det begynder. Kan man få lov at se et SS af stillingen Smiley

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 17 Sep 2006, 21:21 »

Ærgeligt med cl. Bare 1 mål på hjemmebne havde været nok!

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

cube
Manager

« Svar #81: 17 Sep 2006, 21:45 »

Surt med alle de skader og også surt at du røg ud af CL allerede inden det begynder. Kan man få lov at se et SS af stillingen Smiley

Stillingen kommer i min næste update, men jeg kan sige at jeg pt. fører ligaen med 11 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag.

MisterFCK
Gæst

« Svar #82: 17 Sep 2006, 21:55 »

Stillingen kommer i min næste update, men jeg kan sige at jeg pt. fører ligaen med 11 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag.

Det lyder da ikke så dårligt Smiley

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #83: 17 Sep 2006, 22:46 »

Håber da ikke du skifter klub alt for snarligt. Hvorfor så starte i Ukraine? Smiley jeg har selv haft et succesfuldt spil med Dinamo Kiev i CM, sjovt at prøve at få succes i CHL.

cube
Manager

« Svar #84: 17 Sep 2006, 23:01 »

Håber da ikke du skifter klub alt for snarligt. Hvorfor så starte i Ukraine? Smiley jeg har selv haft et succesfuldt spil med Dinamo Kiev i CM, sjovt at prøve at få succes i CHL.

Det har jeg da heller ikke tænkt mig Smiley

cube
Manager

« Svar #85: 18 Sep 2006, 10:57 »

Så er vi halvvejs igennem den nye sæson - altså ved januarvinduets åbning og det har ikke været en specielt opløftende sæson indtil nu. I hvert fald ikke, hvis man skal sammenligne med sidste års gode præstation.

Vyscha Liha:
Ingen slinger i valsen her. Vi har skuffende måttet konstatere et nederlag til Dnipro og uafgjort mod både Dinamo Kiev og Kryvbas, men ellers har vi spillet udemærket fodbold og har vundet de resterende 13 kampe.
Årets hidtil største sejr kom for nylig, da vi slog FC Karkhiv med 5-0 i en kamp, hvor Elano Blumer scorede imponerende 4 mål.

Ukrainske pokalturnering:
Vi vandt turneringen sidste år og meget tydede da også på at vi skulle gå hele vejen i år, da vi slog Zytychi med 9-0, Podillya med 7-0 og Karpaty med 2-0, men så kunne vi heller ikke mere. Metalurg D overraskede alt og alle ved at slå os med 0-2. Mit største nederlag i Shakhtar.

UEFA Cup:
Vi kvalificerede os til gruppespillet ved at slå Sigma Olomouc med samlet 2-4. Den udtrukne gruppe kom til at bestå af os, Fiorentina, Newcastle, Lens og FC Midtjylland. En gruppe, der knap kunne beskrives som

Scott Parker og Newcastle
    kæmpede forgæves i et
    svidende 3-0 nederlag.
overkommelig.

Vi lagde ud mod Fiorentina og kom hurtigt foran ved Marica. Pausestillingen var også 1-0, men i 2. halvleg satte italienerne en spurt ind og fik udlignet. Vi spillede uafgjort i vores første UEFA Cup kamp.

Nu gjaldt det FCM. En modstander vi skulle slå, hvis vi ville opnå en topplacering og det gjorde vi også - sikkert endda. Slutcifrene lød på 5-0 i en kamp, hvor midtjyderne intet havde at byde på.

Mod Lens kom vi til gengæld for alvor i problemer. Franskmændene tordnede derudaf og pausestillingen var 2-0 i deres favør. På 7 minutter i 2. halvleg scorede vi to kasser og så var vi pludselig med i kampen igen, men i dommerens overtid slog Lens til og sikrede sig en lidt heldig sejr på 3-2.

Vores sidste gruppekamp stod således mod Newcastle. Vi havde allerede kvalificeret os, men efterstræbte førstepladsen i gruppen. Den kom også i hus, da vi slog englænderne med 3-0 i en lille sensation af en kamp.

I sekstendedelsfinale n skal vi op imod Lazio.

cube
Manager

« Svar #86: 18 Sep 2006, 11:49 »

Vigtig kamp! Nu skal første 16-delsfinale mod Lazio spilles.

Vi lægger flot ud og Elano Blumer gør det til 0-1 efter blot 11 minutters spil. Senere slår Srna og Marica til med en scoring hver - det ligner en afklapsning.
Charisteas reducerer dog for Lazio, inden Angeletti udvises. Kampen slutter med en sikker 1-3 sejr til os og vi er så godt som videre i UEFA Cuppen.

Fomin, Pukanych og Agüero får chancen i returkampen. Vi kommer bedst ud af starthullerne. Ruslan Rotan nettet efter 27 minutter. Lazio udligner ved Liverani, inden de skader Agüero, der har været så meget igennem skadesmæssigt. Stakkels knægt.
I kampens 57. minut udvises Dinca Rat, der har spillet en miserabel kamp, men alligevel formår vi at gøre det til 2-1 ved Tomas Sivok og 3-1 ved Marica. Det er faktisk som om at udvisningen giver os vinger. Marica scorer sit 2. mål, inden Lazio igen reducerer og kampen fløjtes af. 4-2 til os!

Efter kampen bliver det konstateret at Sergio Agüero er ude i 1-2 måneder. Tidligere har han to gange været ude i 2 måneder, en gang i "blot" 3 uger. Jeg frygter at de mange skader kan stoppe Sergios udvikling.
"Det er hamrende ærgeligt. Lige når jeg føler det begynder at gå lidt bedre for mig, bliver jeg skadet igen. Jeg er dog opsat på at komme mig over skaden og at vende tilbage stærkere end nogensinde," siger den unge profil.

I ottendedelsfinalen møder vi Sporting CP og en lige kamp uden de helt store chancer ender 0-0. Det mindst inspirerende opgør jeg har set længe.

Den følgende kamp mod Tavria skulle gerne blive en walkover og det ser det da også ud til at blive, da vi ved pausen fører med på et selvmål og en scoring af Pukanych.
Tavria reducerer i 2. halvleg, men vi kommer aldrig i problemer.

Så er der returopgør mod Sporting CP. Vi er tvunget til at score på udebane, men det kan blive meget svært.
Efter 24 minutter får Marica en gylden mulighed. Målet er 100% blankt, da målmanden er gået ud, men han skyder på stolpen. En af årets største missere. Vi går til pause med 0-0.
Fomin kommer på banen fra 2. halvlegs start og 5 minutter efter gør han det til 0-1. Nu skal de op og score 2 mål for at gå videre. I det 69 minut får de desværre fornyet håb, da Rusol begår straffe og Sporting udligner.
Vi holder til slut og er videre!

I kvartfinalen kommer vi til at møde Nantes.

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 18 Sep 2006, 14:28 »

så må du bare ''nøjes'' med at vinde UEFA cuppen

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

ZhotLog
Gæst

« Svar #88: 18 Sep 2006, 14:42 »

Super update! Og hvis du vinder uefa cuppen, vil jeg nu sige det er større end at komme til 8. dels finalen i CL... Men bare min mening Opstemt

FCK88
Manager

« Svar #89: 18 Sep 2006, 15:00 »

Det har du sgu klaret godt Cube.. Jeg spiller selv med Shakhtar og det går også forrygende for mig.. vandt ligaen i 1.sæson + pokalturneringen så det kører på skinner for mig..Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010